czwartek, 18 lutego 2016

pierdolenie nr. LVIII czyli stare papierki podstawą do tworzenia nowych bzdur. ORAZ KOLEJNE KŁAMSTWA NA TEMAT TOMASZA SIDORA




Dariusz Kwiecien Audycja LVIII



Opis w przygotowaniu. Przesłuchałem kilkanaście minut, resztę zostawiam na inną porę, ale juz widzę, że Głuszycka spierdolina snuje nowe idiotyzmy wymachując starymi dokumentami. Zapładnianie in vitro i inne bzdury, ale o tym w opisie gdy go zrobię.

Piszcie już komentarze.

piątek, 12 lutego 2016

ZA MAŁO PŁACICIE CHUJE JEBANE! WSADŹCIE SE TE 126 ZŁOTYCH W DUPĘ! ZA 126 ZŁOTYCH TO SE WIECIE CO MOGĘ KUPIĆ....

Mamy kolejną porcję materiałów Głuszyckiego idioty i chorego umysłowo cwaniaka z urojeniami tworzącego własną urojoną rzeczywistość, którą ośmiesza wszystkich mieszkańców Głuszycy i okolic.
A więc mamy kolejną garść materiałów udowadniających mu chorobę umysłu, cwaniactwo, oszustwo i głupotę.
I trzeba naprawdę być ciężkim idiotą by wierzyć w to wszystko co opowiada kwiecień.

Kolejne miejsce Boga Wotana


Drodzy mieszkańcy Głuszycy i wszystkich okolic.Kwiecień takimi materiałami przynosi wam wstyd. Przez takie materiały opinia publiczna w Polsce i za granicą ma was za nawiedzonych świrów. Kwiecień opowiada o tym miejscu i nie tylko o tym bo o podobnych w okolicy, że odprawiano jakieś obrzędy na cześć boga Wotana. I przez to, że twierdzi, że coraz więcej ludzi z waszych okolic potwierdza jego brednie ludzie zaczynają was uważać za wariatów takich samych jak kwiecień.
Co więcej kwiecień w tym materiale zrobił i z Niemców i  z Rosjan i z żołnierzy Ludowego Wojska Polskiego jakichś czubków odprawiających wspólnie dziwaczne obrzędy.
 I tu znów kwiecień twierdzi, że kilka dni temu spotkał człowieka, który rzekomo jako 14 letni gówniarz brał udział w tych obrzędach, co jest oczywistym kłamstwem i kolejnym urojeniem kwietnia.
Kwiecień w pewnym momencie gdy sobie gawędzi i wodzi kamerą po okolicy ni stąd ni zowąd robi coś co dobitnie wskazuje, że jest pierdolnięty. Otóż w pewnym momencie kieruje kamerę w słońce i mówi:
video
Materiał jest też tu gdyby się nie wyświetlił: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtZEh1bVF2WFljZ0U
Macie tu dowód, że kwiecień to zwykły czubek. Ot tak se kieruje kamerę w słońce i mówi, że robi to z premedytacją, a jak się to komuś nie podoba to ma to gdzieś. To jest niby drobne głupie zachowanie, ale pokazuje kretynizm kwietnia.
I kolejny fragment.
 ZA MAŁO WPŁACACIE CHUJE JEBANE!
ZA 120 ZŁOTYCH TO SE MOGĘ KUPIĆ SAMI WIECIE CO!
video
MATERIAŁ ZOBACZYSZ TU JEŚLI SIĘ NIE WYŚWIETLI: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtTlFUcEJPc1FvNUk
 Kwiecień żali się, że dostał tylko 126 zł wpłat na mikrofon i wypowiada te słowa jakby chciał powiedzieć w podtekście: wiecie co wsadźcie se w dupę te 126 złotych bo to za mało chuje jebane!
Tyle milionów odsłon jego bloga i filmów na YT, a tylko 126 złotych od wiernych fanów? Coś cienko kwiecień, cienko. Przy takiej widowni i takich rewelacjach już dawno powinieneś śmigać po terenie landrowerem kupionym z datków, mieć profesjonalny sprzęt eksploracyjny i robić karierę odkrywcy na cała Polskę, Europę i świat, a tu marne 126 złotych wpłat? Cienko. Możesz się tylko pochwalić, że jakiś oszołom sprezentował ci kamerę o ile w ogóle to prawda bowiem prawda jest taka,żeś ją, albo pożyczył, albo wysupłał ostatni grosz na jakąś używkę by wciskać ludziom kit, że znalazł się ktoś kto docenił twoją działalność i w geście uznania ofiarował ci ta kamerę. Czego się kwiecień nie robi by pokazać, że się jest kochanym i szanowanym no i uznawanym co nie?

No i jeszcze jedna kwestia czyli klon idioty z Głuszycy we własnej osobie robi jako operator kamery i powiernik największego skurwysyna w Polsce

 I z czego tak się cieszysz kretynie? Że trzymasz z idiotą fałszującym historię, że trzymasz ze skurwysynem, który już pomijam pomawianie i oblewanie gównem innych, ale który szarga Polskich bohaterów narodowych i wyciera se mordę pamięcią o poległych w czasie IIwś?
Mógłbym wymieniać dłużej, ale po co? Do tępego łba i tak to nie dotrze.


Waligóra 2016 - filmowiec TVN Lukaniu

Przygłup w arafatce pierdoli, że ma jakichś dwóch światków jakiś pan Lucjan i Antoni, którzy rzekomo potwierdzają te wszystkie jego opowieści,którymi karmi nas od kilku lat.  Tylko jakoś tych świadków jak nie widać tak nie słychać i jeśli w ogóle są to czy doprawdy potwierdzają jakieś opowieści kwietnia?
Dureń was oszukuje i zmyśla nie tylko opowieści, ale i samych świadków. Nie dajcie się nabierać. Jeśli jacykolwiek świadkowie istnieją z, którymi rozmawia kwiecień to zapewniam was, że żaden niczego co pierdoli kwiecień nie potwierdza i dla tego kwiecień kłamie, że ci ludzie chcą zachować anonimowość.Kwiecień po prostu nigdy nie znalazł idioty, który mógłby potwierdzić jego opowieści, a tylko szuka takiego, któremu mógłby to zasugerować co sam wymyśla i co najwyżej poprosić o to by to potem powiedział. A, że nikt taki na razie się nie znalazł to ciągle słyszymy o świadkach, ale ich nie widzimy bo jakoby chcą być anonimowi w obawie przed ośmieszeniem. Może kiedyś znajdzie jakiegoś psychola, co dla jabola lub za jabola opowie wszystko co mu kwiecień podsunie, ale na razie jestem spokojny o tych rzekomych świadków bo na 100% takich nikt nigdy nie zobaczy.
Okazuje się więc, że ostatnie spotkania w Arkadii musiały być bez zapowiadanych świadków.Ciekawe jaki kit naiwniakom kwiecień wymyślił, że żaden z tych świadków się nie pojawił na pierdolekcji kwietnia?
Acha, świadek dojrzewa i nabiera odwagi-rozumiemy kwiecień, oczywiście ujawnienie niepisanej historii z pod znaku świra wymaga odwagi. Czekamy więc na tych świadków, będzie beka jak sie pojawia jestem pewny.
Historia o ściganym przez Rosjan wilkołaku w okolicy Waligóry również zaczyna nabierać nowej szaty.Okazuje się, że na chwile obecną kwiecień odwraca kota ogonem i twierdzi, że to mógł nie być wilkołak tylko wychudzony i wygłodniały człowiek, więzień, który rok spędził w podziemiach i sztolniach Riese.
Mimo to dalej jełop z Głuszycy wciska śmierdzący kicior, że w tych okolicach kiedyś bardzo często się mówiło o wilkołakach i wampirach, o ludziach wyniszczonych i zniszczonych posiadających zamiast dłoni szpony, łyse głowy i wielkie uszy. BZDURY WIERUTNE! NIE WIERZCIE W NIE.  Nigdy nikt na tych terenach nie opowiadał o żadnych wilkołakach, wampirach czy ludziach z wielkimi głowami i dużymi łysymi uszami, przepraszam już mi się pierdoli na odwrót, o ludziach z wielkimi głowami, szponami i dużymi uszami.
To są wymysły Głuszyckiego debila i paranoika usiłującego uporczywie przypisać tym terenom legendy jakich nigdy nie było przedstawiając tym samym wszystkich mieszkańców tych terenów w oczach opinii swiatowej jako pierdolniętych i nawiedzonych.
Nigdy żadni więźniowie po wojnie nie wydostawali się ze sztolni Riese. Nigdy tez zadni Niemieccy żołnierze również nie wychodzili z pod ziemi po roku czy iluś tam latach myśląc, że wojna nadal trwa jak to nie raz pierdolił kwiecień. To wszystko są jego wymysły. Zrozumcie to wreszcie i nie dajcie się na to nabierać.
PRZYZNANIE SIĘ DO KŁAMSTWA
W 3:50 kwiecień pokazuje ruiny i mówi, że to jego wina, że tak wyglądają ponieważ kiedyś skłamał-tak sam to przyznał, że w tym miejscu znalazł jakieś monety i po tym materiale przyjechało w to miejsce wielu szabrowników i je zdewastowało.
Posłuchajcie tego sami jeszcze raz:
video
Gdyby się nie wyświetlił zobacz go tu:  https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtclZyUTBhaHdTQ3c
Wtedy gdy kręcił materiał z tego miejsca i opowiadał, że znalazł tam monety opowiadał z takim samym zapewnieniem, że to prawda jak wszystko inne o czym opowiadał. Sam się skurwysyn teraz przyznaje do wciskania kiedyś kitu, a więc śmiało można powiedzieć, że sam się uniewiarygadnia i wszystko co opowiada jest takim samym kitem co opowieść o znalezionych monetach w tym miejscu.
Notabene paradoksem jest, że sam działa na dziko i nielegalnie o czym wiele razy mówił i opowiadał, że gdzieś tu i tam prowadził wykopki, a teraz pokazuje ruiny i zwala na innych, że je zdewastowali. Ileż to już razy kwiecień pomawiał innych o dewastację, a sam to niby co nigdy nic nie zdewastował?Kilkanascie razy na tym blogu opisywałem jak to robił i przytaczałem wypowiedzi kwietnia z jego starego forum gdzie pisał  jak to w sztolniach pozrywał jakieś tabliczki z napisami Niemieckimi jakoby po to by inni szabrownicy tego nie zrobili. Tak więc kwiecień ma zwyczaj oskarżać innych o szabrownictwo i dewastację, a sam taki właśnie jest.
4:30 WSZYSTKIE SZCZYTY GÓR W OKOLICY WALIGÓRY I NIE TYLKO WEDŁUG KWIETNIA NIEMCY POPRZERABIALI. Co za nonsens i to wierutny szkoda komentować.
Dalej kwiecień pierdoli, że niedawno spotkał się z jakimś takim kolegą z Czech, który również opowiada o wilkołakach i strzygach na tych terenach w czasie IIwś przychodzących na teren Czech z Polski. kolejny kit bo czy ktokolwiek widziało zobaczy jakowego kolegę z Czech? Ludzie nie dawajcie się w to wkręcać to kolejna bzdura.
NIEDŹWIEDZIE WAS ZAATAKUJĄ!
Prawie trzy lata temu kwiecień pisał-siał na swoim blogu ploty o rzekomym niedźwiedziu atakującym w Riese. Zobaczcie wpierw te wpisy:
http://moje-riese.blogspot.com/2015/07/niedzwiedz-atakuje-w-riese.html


http://moje-riese.blogspot.com/2013/04/niedzwiedz-z-ludwikowic.html

A jak jest dzisiaj?
Dzisiaj kwiecień przestrzega byście nie dali się wystraszyć plotkom o grasujących niedźwiedziach po Riese posłuchajcie tego fragmentu sami:
video
Gdyby się nie wyświetlił zobacz to tu: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtYzZfbVlYUEVKSDQ

Sami więc teraz widzicie, że sam kiedyś siał ferment o niedźwiedziach grasujących po okolicznych lasach, a teraz skarży się na domniemanych innych, że straszą tym samym.
Czy to jest więc normalny człowiek? Odpowiedź jest jednoznacznie przecząca.

OBRZĘDY W NOCY
Zaraz potem jak nawinął farmazon z wilkami i niedźwiedziami opowiada, że dzisiaj w nocy NA PEWNO odbyły się dwa obrzędy-okultystyczne, tylko biedaczysko nie mogło ich dojść i zaskoczyć-tych obrzędowców jak się domyślam. No ciekawe, ciekawe kolejne urojenie i makaron ala"kwiecień nawijany na uszy idiotów z internetu. Czyli nasz wielki odkryfca nie tylko odkrywa tajemnice nieznane, ale jest samotnym łowcą obrzędowców i satanistów czy czcicieli chuj wie czego.

ATAKUJĄ MNIE GRUPY EKSPLORACYJNE
Nie od dziś wiadomo, że ta Głuszycka skurwielina od kilku lat co rusz sugeruje w swych wypowiedziach i blogowych wpisach, że wszystkie inne grupy eksploracyjne poza tą jego i nim samym to szabrownicy, złodzieje i dewastatorzy.
Dziś skurwiel skarży się, że jest przez te grupy atakowany i udaje idiotę, że nie wie dla czego, a przecież kilka minut temu w tym samym materiale pokazywał ruiny na Waligórze i znów sugerował, że zdewastowały je jakieś bliżej nieokreślone grupy szabrowników rzucając tym samym cień podejrzeń na wszystkie istniejące grupy eksploratorów. Posłuchajcie tego raz jeszcze:
video
Zobacz materiał tu jeśli go nie widać: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtbzhUc1pqMzlzckk
To łajza co nie? Od tylu lat pomawia inne grupy o szaber i dewastację nie uściślając konkretnie, które rzucając tym samym potwarz na wszystkie istniejące, a teraz skurwielina płacze, że go atakują. A ja się dziwię, że nie skutecznie.

Dalej Głuszycki skurwiel zali się, że jakiś pan historyk złożył na niego skargę do IPN no i OCZYWIŚCIE w odwet za to Głuszycki skurwiel powiedział, że ów pan to nałogowy alkoholik wyrzucony z UJ-otu. Jakże by inaczej kolejne pomówienie i jeśli to prawda, że ów człowiek złożył na kwietnia skargę i pracował kiedyś w UJ to my internauci nie wiemy co prawda o kogo chodzi bo Głuszycka prostytutka nie powiedziała nazwiska, ale znajomi tego pana po takim oświadczeniu na pewno go skojarzą. Tu z kwietnia po raz kolejny wyszła kurwa moralna i tyle.

GWÓŹDŹ PROGRAMU CZYLI NIE ROBIĘ Z GWOŹDZIA SENSACJI
Ze dwa lata temu idiota pokazywał nam kamień z dziurką i kawałek stopionego ołowiu z akumulatora mającymi być jakimiś dowodami i artefaktami. Szumu przy tym pierdolony narobił  takiego, że cały internet huczał od tych sensacyjnych znalezisk i po dziś dzień zostały tylko kpiny i drwiny i wielka beka z kamienia z dziurką.
Dzisiaj jebany pierdoli, że nie robi sensacji z byle zdjęcia czy gwoździa zaprzeczając samemu sobie i robiąc z siebie ewidentnego idiotę. Posłuchajcie sami:
video
Materiał jest też tu gdyby się nie wyświetlił: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtTHc4dWprRUUtbGs
Nie chce mi się szukać tematów gdzie te jego sensacje głosił, ale chyba nie muszę.  Wszyscy pamiętamy jak się jarał tym kamieniem z dziurka i kawałkiem ołowiu twierdząc, że to jakieś mocne dowody-tylko na co?
Sami widzicie jaki z kwietnia idiota. CO WIĘCEJ TRZEBA BY TO ZROZUMIEĆ?
Dalszego bełkotu nie ma co komentować.

Zapraszam do Srebrnej góry I


To głąb pokazuje niewłaściwe kierunki i porównuje klimat Srebrnej Góry do klimatów Austiacko-Szwajcarskich-Pruskich. No szkoda, że nie Weneckich lub Alzackich, a jakże kwietniowi każdy dom będzie przywodził inny klimat.

Cytat:

kłodzko, nowa ruda jest za twierdzą czyli w górę miasta, TAM GDZIE PAN POKAZAŁ SĄ ZĄBKOWICE, ZIĘBICE WROCŁAW

Łot przewodnik się znalazł. Nawet geografię zaczyna zmieniać. Tego nie znajdziecie w żadnym przewodniku, o tym nie powiedzą wam w telewizji i nie napiszą w podręcznikach tylko u kwietnia poznacie nowa geografię DŚ i inną rzeczywistość.
Kurwa co materiał to wpadka, przekłamanie, brak znajomości geografii, historii i ogólnie całego tematu, a znajdują się jełopy co klaszczą i cieszą się bo pokazał kilka ujęć z terenu.


Koniecznie zapoznaj się z poniższymi materiałami by wiedzieć z jakim oszustem, łajdakiem i upośledzonym człowiekiem możesz mieć do czynienia:




ORAZ POZNAJ ALTERNATYWNĄ PRAWDĘ O NAZISTOWSKICH DINOZAURACH I WAMPIRACH PODWAŻAJĄCĄ KŁAMSTWA KWIETNIA NA TEMAT WILKOŁAKÓW I HYBRYD :)

http://klamstwa-riese.blogspot.com/2015/12/kamstwa-kwietnia-to-nie-byy-wilkoaki-to.html

OD TEJ PORY czasem BĘDĘ WALCZYŁ Z KŁAMSTWAMI KWIETNIA NAJPRAWDZIWSZĄ ALTERNATYWNĄ PRAWDĄ!


poniedziałek, 8 lutego 2016

kwiecień ty chuju-jedyna prawda jaką o sobie powiedział.


Jak widzicie nazbierało się sporo zaległości do komentowania.
Dla czego nie wstawiałem tak długo nowego tematu z bredniami kwietnia? No dla tego bo to są same absolutne brednie, których nie chciało mi się komentować. Po prostu żadna, ale to żadna informacja podawana przez tego umysłowo chorego cwanego oszusta nie jest prawdziwa. I którykolwiek temat byśmy nie wzięli pod rozwagę to macie na 100% pewność, że to są czyste brednie i wymysły. Absolutnie wszystko.
Z resztą w poprzednim temacie w kilkunastu komentarzach nasi czytelnicy skomentowali nie jedną z tych wszystkich bredni i warto je przeczytać. Również na jego kanale w YT pod tymi jego filmidłami znajdziecie niejeden komentarz dementujący wiele bzdur jakie wygaduje, a te bzdury, które nie są skomentowane i wyłapane przez jego zwolenników i przeciwników są po prostu tematami, których nijak nie jesteśmy w stanie zweryfikować. Można w ciemno przyjąć, że to czego nie jesteśmy w stanie zweryfikować jest bzdura wymyśloną przez kwietnia. Wymyślona tylko po to by tworzyć coraz to nowe historie na potrzeby pozyskiwania durniów, którym będzie mógł je sprzedawać na spotkaniach organizowanych obecnie w ośrodku Arkadia w Głuszycy-Grzmiącej za stówkę od doby. Dla tego swoje komentarze pod jego materiałami ograniczę do minimum bo nie ma sensu rozwodzić się nad każda kwestią, która jest czystym wymysłem nigdzie nie potwierdzonym.
Zacznę dziś jednak od kilku fragmentów z jego materiałów ukazując w pełni jego skurwiałą i parszywą naturę:
KOMUNISTA I DZIAŁACZ ZSMP-PZPR UDAJE NIEKOMUNISTĘ

video
Materiał jest też tu gdyby komuś się nie wyświetlał: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtRXdST1JtSGNPRm8

Macie tutaj dwie jego wypowiedzi z, których jasno wynika, że będąc kiedyś na usługach komunistycznych organizacja czyli tych zdradzieckich kolaborujących z sowieckim okupantem dziś udaje, że zapomniał o przeszłości w, której niczym kurwa sprzedał się obcej ideologii i systemowi.
I ZAPAMIĘTAJCIE TEN MATERIAŁ NA CAŁE ZYCIE.
Pokazujcie go znajomym i dzieciom, a jeśli sami macie niewiele lat i dopiero poznajecie historię tę najnowszą jak i tę starszą to nie zapominajcie kim był i nadal jest kwiecień. Sam sobie w tym materiale udowodnił, że komuch zawsze zostanie komuchem. Paradoksem jest to, że będąc komuchem dziś drwi i szydzi z innych komuchów mówiąc o nich w formie pogardliwej czyli o sobie samym. I nie wierzcie w to gdy wam kiedyś powie, że należał do ZSMP czy PZPR tylko po to by móc poznawać historię czy uczestniczyć w ciekawych wycieczkach organizowanych przez te organizacje do rożnych miejsc w kraju dzięki czemu ich wiele poznał. To samo robiło ZHP i wiele niekomunistycznych organizacji i nie trzeba było należeć do zdradzieckich partii czy młodzieżówek socjalistycznych by poznawać historie i Polskę. Ja nie należałem i tez byłem w dziesiątkach miejsc do, których wycieczki organizowała moja szkoła lub ZHP do, którego należałem.

KOLEJNYM MATERIAŁEM jest ten:
CHORE WYMYSŁY I KŁAMSTWA W ODWET ZA DEMASKOWANIE OSZUSTA

video
Materiał jest też tu gdyby komuś się nie wyświetlał: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtM0d1dVdvNFVYZXc

WSZYSTKO CO POWIEDZIAŁ W TYM MATERIALE NA MÓJ TEMAT JEST KŁAMSTWEM.
I to kompletnym.
Macie tutaj czysty przykład NAJCZYSTSZEJ FORMY SKURWIENIE MORALNEGO, które objawia się właśnie w postaci takich oszczerstw i pomówień.
260 donosów na niego to jego urojenie. Nigdy żadnego donosu na niego nie napisałem, a jedynie zawiadomienia dotyczące jego wykroczeń i przestępstw, które opisywałem na tym blogu i było ich około 10ciu razem wziętych dzięki czemu jego działalność jest do pewnego stopnia ograniczona i przygląda się jej policja i odpowiednie służby. Dzięki tym zawiadomieniom kwiecień jednak musiał wycofać się z niejednego projektu organizacyjnego, który mógł zagrozić życiu wielu osób, ale mimo to jak widzicie nadal uprawia ten swój proceder dalej w pewnym sensie narażając zdrowie i życie innych osób nie mając nadal legalnej licencji przewodnika gwarantującego choćby ubezpieczenie komuś kto mógłby złamać na przykład nogę w trakcie tych jego wypadów w teren.
I tu pytanie-gdzie jest policja i odpowiednie władze widzące, że nadal nielegalnie uprawia zawód przewodnika górskiego biorąc za to kasę? Ile można pisać i domagać się ukrócenia tej niebezpiecznej i szkodliwej działalności wariata z Głuszycy?
KOLEJNY WATEK TO BANKRUCTWO I ZNISZCZENIE MOJEJ FIRMY PRZEZE MNIE.
Kompletna nieprawda. Nie zbankrutowałem, ani nie zniszczyłem swojej firmy, a kwiecień jest ostatnią osoba na tym świecie, która cokolwiek w tym temacie może wiedzieć i powiedzieć. A poza tym.... kwiecień chuj ci do tego powiem krótko, pilnuj swego interesu dobra rada.
Jakobym zajął się chiromancją i wróżeniem? To kolejne kłamstwo, nic podobnego, nie zająłem się żadną chiromancją, ani wróżeniem. Kwiecień myli te dwie dziedziny z radiestezją i teleradiestezją, o której pisałem w poprzednich tematach w komentarzach, że potrafię się tymi metodami posługiwać i właściwie je wykorzystywać jeśli zachodzi taka konieczność, okoliczność i potrzeba. A właśnie zaszła i efekty sami wkrótce zobaczycie.../
Oczywiście kłamstwem jest, że przewidziałem jego śmierć i rozpowszechniam to w internecie. Pytanie gdzie to przewidziałem, kiedy i gdzie to pisałem czy mówiłem? Nigdzie.
Podobno inne osoby złożyły przeciwko mnie około 30donosow? No cóż mówi to właśnie ten co przed chwila powiedział, że ja na niego złożyłem 260 donosów żaląc się i mówiąc to w kontekście byś słuchaczu miał mnie za tego niedobrego donosiciela i kapusia. Prawda jest taka jaką napisałem powyżej, a moje zawiadomienia były dyktowane troską o bezpieczeństwo innych ludzi i prawdę historyczną, którą ten bydlak niszczy i zakłamuje.
czy ktoś złożył na mnie jakieś donosy? Tego nie wiem, ale znając skurwiała naturę kwietnia i WSZYSTKICH JEGO ZWOLENNIKÓW BEZ WYJĄTKU być może tak. Tylko ciekawe za co, bo ja nie mam nic nielegalnego lub z moralnego punktu widzenia złego na sumieniu w przeciwieństwie do kwietnia.
Kwiecień mówi, że ja jestem pogrążony w totalnym chaosie, co jest absolutną nieprawdą, ale mówi to ktoś kto tak naprawdę sam żyje w chaosie bez stałego miejsca pracy, zamieszkania i środków do życia.
W dodatku twierdzi, że jakowaś pani Ripke mnie przedostatni rok finansowała bym niszczył kwietnia!!!!
Wyobrażacie to sobie??? Pani Ripke, która mnie finansowała bym niszczył kwietnia nagle spotyka się z kwietniem i wyznaje mu, że mnie finansowała bym go niszczył!!!
No jak to skomentować jak nie inaczej, że to jest chory umysłowo idiota?
To się kupy nie trzyma bo z jednej strony skurwiel bredzi, że zniszczyłem firmę i zbankrutowałem, a z drugiej, że byłem finansowany przez Pipkę-Ripkę kurwa hehe.
Co więcej jakoby Niemcy, którzy mnie finansowali zerwali ze mną wszelkie kontakty bo stwierdzili, że jestem idiotą!!!
No cóż i mówi to gościu, który jeszcze kilka lat temu zanim zabłysną swymi urojeniami na necie pracował dla jakiegoś Niemca stojąc na straganie i sprzedając dla niego złomy militarne znalezione na wykopkach i inne bibeloty tego typu.
Kwiecień sam kiedyś pisał na dawnym swym forum i blogu, że pracował dla jakiegoś starego Niemca i znosił mu za kasę znaleziska z terenu. Nie pamiętam nazwiska tego Niemca i nie chce mi się teraz szukać tego skrina jego wypowiedzi w tym temacie, ale tak było i ci co śledzą poczynania kwietnia wiedzą, że tak było. Kwiecień pracował dla jakiegoś Niemca i obżeniał mu wiele rzeczy wydartych Polskiej ziemi.
Dziś taka menda rozsiewa o mnie kłamstwa, że to ja współpracuję z jakimiś Niemcami.
Oj kwiecień, masz ty szczęście, że nasze drogi nie krzyżują się w realu bo byś kulał nie raz na obie nogi skurwysynu chory.

 NO I JESZCZE JEDEN FRAGMENCIK:
video
 Materiał jest też tu gdyby komuś się nie wyświetlał: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtMGYzVEdiNjB3Qzg

PO PIERWSZE POWTÓRZĘ ZNÓW NIGDZIE NIE MÓWIŁEM, ŻE KWIECIEŃ UMRZE W GRUDNIU-choć nie ukrywam, że cieszyłbym się gdyby tak się stało bo skurwysyna nienawidzę równie mocno co stalina, i całej tej komuszej zbrodniczej bandy i NIE UKRYWAM, ŻYCZĘ KWIETNIOWI ŚMIERCI, i wierzę, że tak się kurwa jego mać stanie dla dobra historii i bezpieczeństwa innych ludzi, a po drugie sami słyszycie, że dyszy jebany jak parowóz nawijając ten swój bełkot jak makaron na uszy.
I tak, albo jest to związane z niewydolnością serca i niewydolnością oddechową, albo jest to wynik psychicznej niewydolności charakterystycznej dla wszystkich opętanych psychicznych, którzy mówiąc maja taki natłok myśli, że powoduje to zadyszkę.
Chyba nikt nie wątpi, że marsz po śniegu w wolnym tempie nawet o kulach z kamerą w ręku i prowadząc narrację u zdrowej osoby nie powinien powodować takiej zadyszki?
Dla tego wszystko wskazuje, że moje życzenie prędzej czy później się spełni jak nie tak to inaczej i powtórzę ŻYCZĘ CI KWIECIEŃ ŚMIERCI BO JESTEŚ SKURWYSYNEM NAD SKURWYSYNY, SZKODNIKIEM NAD SZKODNIKI I NICZYM NIE RÓŻNISZ SIĘ OD STALINA I OPRAWCÓW JACY NISZCZYLI NASZ NARÓD. Ty go również niszczysz zakłamując historię, a niektóre osoby niszczysz skurwysynu bezpośrednio pomówieniami i kłamstwami więc jesteś dokładnie taki sam jak kapowie z obozów koncentracyjnych. Oni niszczyli ludzi bykowcem i pejczem, ty niszczysz słowem i potwarzą. DLA TEGO ZDECHNIJ SKURWIELU CZYM PRĘDZEJ.

.......................................................................


I tym akcentem przejdziemy do komentowania bzdur z ostatnich jego materiałów. Jedziemy więc teraz dla porządku na sam dół i czytamy od samego dołu chronologicznie.

Tłumaczenie ostatniego posta

Wyjaśnienie jest proste. Komuch kwiecień zarzuca innym komuchom, że zakłamują historię, czyli obłęd kwietnia i paranoja pogłębia się już do tego stopnia,że wymyśla jakichś fikcyjnych komuchów zakłamujących historię, którą on odkrywa na nowo i przy okazji lansuje się w oczkach baranów jakich widzieliście na poprzednich materiałach jako odkrywca, zdobywca i obrońca niepisanej prawdziwej historii.
Fikcyjna pani co pracowała gdzieś w fabryce, fikcyjne zarzuty i wszystko fikcyjne.
I KWIECIEŃ! KWIECIEŃ jako jedyny obrońca prawdy jakiej nigdzie poza jego notesami nie znajdziecie.
****
Facet kłamie od kilku lat na temat historii, czy kurwa tego nie widzicie? Wmawia to innym, a właściwie wszystkim dookoła. Kreuje się na jedynego prawdę mówiącego, ale niczego nie odkrył i niczego kurwa nie udowodnił.
Pytam.
Jak długo będziecie tkwić w przekonaniu, że mówi prawdę?
Jak długo barany zajebane będziecie dawać wodzić się za nos i dawać sobie wciskać ten urojony kit za 100 złotych za dobę?

Pan gada głupoty ja przecież tam pracowałam 20 lat .

TO JEST PIERDOLONY BEŁKOT.
Chuj wie o co temu debilowi chodzi.
Najlepiej wyraził to jeden z jego klaskaczy typu "panie darku cmok, cmok," na jego blogu w komentarzu:
Cytat klaskacza:
Błagam!!!!! Kompletnie nie wiadomo o co chodzi

Sposób przedstawiania informacji pisanych właściwie uniemożliwia zrozumienie przekazu i zamyka na nowe osoby i rozszerzenie tej wiedzy. Na pewno nie o to chodzi, a wręcz przeciwnie. Dotyczy to tylko takich głupków jak ja, którzy mieli w szkole język polski i tylko jeden dyplom w dorobku intelektualnym. Przez sposób pisania wyraża się także szacunek do odbiorcy, zaprasza, intryguje, uwiarygadnia przekaz. Tu nawet nie chodzi o błędy ortograficzne, tylko o trzymanie się kontekstu.
Darku, jaka szatniarka, jaki stary komuch, co jedno z drugim ma wspólnego i w jakim kontekście.Jaki związek mają wymienione później zakłady z komuchem i szatniarką. Co ma dziadek wspólnego z zakładami wcześniej? Kto jest głupkiem?
Przecież to nie ma żadnego sensu.
PeterCi, skąd ty wziąłeś cenzora w nawiązaniu do tekstu Darka, od kiedy cenzor jest odbierany z szacunkiem. Co ma cenzor wspólnego z ujawnianiem historii. I wreszcie najważniejsze - co ma wspólnego cenzor z szatniarką.
Kuźwa, nie wiem.
Darku, więcej szacunku do osób o przeciętnej inteligencji posługujących się językiem polskim.
Piszę to tylko dlatego, że bardzo szanuję i cenię to co robisz. Inaczej bym nie pisał.


Albo ktos inny wyraził swe wątpliwości tak:

Co za bełkot...

Ale kwiecień nie kazał długo czekać na wyjaśnienie tego bełkotu. Skaczemy teraz pięterko wyżej i czytamy wyjaśnienie tego wpisu....

KOLEJNE SPOTKANIA W ARKADII 19-21 2016 ORAZ 26-28 2016

A tutaj mamy mały myk w stylu kwietnia.
Chodzą słuchy, że Drużyński, który był do niedawna organizatorem spotkań z kwietniem zakończył z nim współpracę z jakichś powodów.
Kwiecień zapodał ten anons na swym blogu, ale jak widać organizatorem spotkań z nim stał się już nie Drużyński tylko Monika i Wojtek Niedziółka.
Niemniej gdy klikniecie w czarny napis

KOLEJNE SPOTKANIA W ARKADII 19-21 2016

to zobaczycie podobny anons z tym, że z danymi do wpłat samego Drużyńskiego:
Jak to rozumieć?
Na dwa sposoby, albo Drużyński nadal współpracuje z kwietniem i ich zakończony romans to plotka, albo romans faktycznie zakończony, ale kwiecień by tego nie pokazać zamieścił linka do starego anonsu z 15grudnia2015 kiedy to jeszcze współpracowali.
Jeśli opcja druga jest prawdziwa to kwiecień po raz kolejny pokazuje jaką jest kurwą chcąc ukryć fakt zakończenia współpracy z kimś kto mu do tej pory pomagał.
Jak jest czas pokaże.

Relacja z wycieczki 29-31 styczeń 2016

kolejny stek bredni nigdzie nie potwierdzonych co do słowa, co do zdania. Bzdury kompletne, ani jedna historia i fakt jest nieprawdziwa. Nie trzeba tego nawet komentować by to wiedzieć. Nigdzie nikt niczego z tego co ten pajac z Głuszycy opowiada nigdy nie zdoła udowodnić, ani on sam.
Każde zdanie, każda opowieść jest wymysłem.
Straciłem kilka lat na udowadnianie tego, że nic co mówi kwiecień nie ma potwierdzenia nigdzie i u nikogo. Mogę w ciemno napisać bez rozbierania na części jego opowieści, że wszystko to kłamstwa chorego cwaniaka kującego nowa własna historię by zarabiać na takich idiotach i baranach jakich mordy widzicie na tym i poprzednich materiałach.
Bo to są barany z zakutymi łbami o bardzo niskim ilorazie inteligencji by się zorientować, że facet ich wali w rogi i przewala na kasę.

Coś o Bartniku

Wszystko co mówi kwiecień o bartniku jest kłamstwem.
Wszystko co spisał kwiecień w tych pamiętnikach jest niczym innym jak twórczym wymysłem kwietnia.
Josef Bartnik nie istniał nigdy tak samo jak nie istniał jakiś Jarecki.
Wszystko inne o czym mówi kwiecień w dalszej części tego materiału jest kłamstwem.
Płacę 1000 zł od każdej udowodnionej bredni tak z tego materiału jak z innych.
Tak więc jeśli chcesz zarobić niezła kasę to weź i zmierz się z tymi bredniami sam, postaraj się dowieść choć jednej historii kwietnia, a ja zobowiązuje się wypłacić Ci za każdą udowodnioną i potwierdzoną brednię słownie tysiąc złotych.

Nowe mity a prawda historyczna

O kim on pierdolony pisze? Kto zrobił sobie z Riese poza nim biznes do przewałkowywania ludzi na kasę?
To pierdolone skurwiałe bydle takimi wpisami rzuca cień na wszystkich poza nim samym, którzy starają się coś w tym temacie odkryć. Jemu się wydaje, że jak się poszwenda po terenie to coś odkryje, to w każdym osuwisku czy dziurze w ziemi będzie widział wejście do sztolni, bunkra czy podziemnego miasta jak choćby pod tym i innymi kamieniami. Sami zobaczcie:
video
Materiał jest też tu gdyby się komuś nie wyświetlał: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtMjMtOGtreGVQQms

Facet naprawdę jest pierdolnięty i w dodatku szuka dziury w całym. To skoro wejście jest pod tym kamieniem to czemu do tej pory nie zorganizował ekipy z odpowiednimi urządzeniami by tego dowieść lub by przynajmniej jakimś georadarem to potwierdzić?
Prawda jest taka, że to nie kwiecień dawno zaprzestał współpracy z grupami poszukiwawczymi tylko to wszystkie te grupy poznały się dawno na kwietniu i po prostu odstawiły go od swego towarzystwa za te brednie i skurwiałą naturę.
Kwiecień zastanawiam się jak długo bezkarnie będziesz takimi wpisami obrażał wszystkich?

Tego nie ma w żadnym archiwum

Wszystkiego komentować nie potrzeba. Wystarczy, że powiedział, iż ochronka żydowska była częścią Lebensbornu i ten idiotyzm wystarczy by uznać cały materiał za kretyńskie zmyślenia.
Cała reszta to wymysły debila z Głuszycy tworzącego tym miejscom historie jakich nie było.
Kwiecień pokazuje górę w, której twierdzi, że był schron. Absolutna nieprawda. W tej gorze nie ma najmniejszych śladów wejścia do jakiegokolwiek schronu, a zagłębienie jakie pokazuje kwiecień jest osuwiskiem naturalnym.
Komentowanie całości jest zbędne. Wszystko jest kłamstwem niepotwierdzonym.
Na koniec tylko powiem jakim trzeba być chujem by w telefonie mieć ruska pieśń jako dzwonek?

Złoto strażnik tajemnic III Rzeszy

Kwiecień zarzuca większości grup eksploratorskich bezwzględność i chciwość, ale sam jest skurwiałym bydlakiem gotowym na wszystko by sie wylansować i zniszczyć przeciwnika.
Historia o toporku jest również kłamliwym przekazem z jego skurwiałego pyska. Najlepszy kolega nie dla złota mu przyjebał w głupi łeb tylko za to, że się stawiał i rżnął mocnego, a okazało się, że jest cienki i głupi. Reszta o tym w komentarzach poniżej.
Kwiecień takimi wpisami lansuje się na obrońcę prawdy historycznej.
NIE WIERZCIE W TO!
Kwiecień robi to TYLKO I WYŁĄCZNIE dla zysku i dla ściągania na płatne imprezy ludzi do ośrodka Arkadia.
Kwietniowi absolutnie nigdy nie zależało na prawdzie historycznej,  bo gdyby zależało zajmował by się tym profesjonalnie, opierał o sprawdzone fakty, przedstawiał dowody, świadków itd, a tymczasem wmawia wam durnie, że walczy o prawdę, a robi wszystko tak by tej prawdy nie pokazać, zafałszować ją, wymyślić własną i udawać zatroskanego obrońcę historii.
Na dowód tego jest ostanie zdanie w, którym pierdolony żebrze o kasę bo nic innego nie potrafi robić jak wymyślać kłamstwa i naciągać na nie durniów.


Pisane nocą

Był w Modlinie niedaleko Warszawy i nigdzie tego nie zapowiadał? No szkoda bo gdybym wiedział kiedy tam miał być to na pewno bym pojechał-na krótkie spotkanie.
Co do reszty to nic nowego. Głuszycki paranoik wszystko wyolbrzymia i nie ma pojęcia jak to co się dzieje interpretować.
Po prostu żydowskie lewactwo robi nam z Europy burdel by odwrócić naszą uwagę od ich samych i ich lichwiarskie polityki tylko głupcy tego nie widzą.

Grzmiąca, Werwolf i bazy na Marsie - Dariusz Kwiecień

Komentarz będzie super krótki. Dwóch czubów wymądrza się przed kamera dla poklasku nie mając kompletnie nic do powiedzenia w tematach jakich poruszają, a na dodatek tworzą własne hipotezy rodem z oddziału psychiatrycznego.

Jak nie kijem to...

Kolejny stek bredni. A wszystko to co mówi w tym materiale sam podsumował w ten oto sposób:

video
Materiał jest też tutaj gdyby się komuś nie wyświetlił: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtZ0o1b252Y1ZkTlk

Jedyne co budzi nadzieję, to jest to, że może ktoś z tej okolicy w końcu nauczy go szacunku dla ludzi i jak sam mówi porządnie mu wpierdoli. Z resztą jak tak dalej kwiecień będzie pierdolił takie bzdury o ludziach tam zamieszkujących i fałszował historie tych terenów to wróżę mu szybki koniec gdzieś pod płotem bo ktoś w końcu nie wytrzyma i zrobi z nim porządek.
Wszystko co mówi o ludziach, którzy mu jakoby opowiadają niesamowite historie z tych terenów są wymysłami. Nie istnieją, ani ci ludzie, ani te historie. Opowieść o materiałach organicznych niepalnych i jakowejś włośnicy, którą była podpinką pod Niemieckie mundury to komplety wymysł. I to, że Niemcy byli pierwsi, którzy opracowali ta technologie również są bzdurami.
Niemcy prowadzili badania nad nanowłóknami, to również całkowity wymysł kretyna, który wymachuje książką z 1976 roku i wmawia wam, że Niemcy prowadzili tam na tych terenach prace nad nanomateriałami.
Cały materiał i wszystkie opowieści to brednie. Komentować tego nie warto dalej.


W Łodzi wszystko OK

Ten wpis to kolejny wymysł kwietnia.
Kwiecień tworzy takie wpisy po to by pokazać jaki to z niego obrońca prawd historycznych. I tyle w temacie.

Prelekcja Arkadia 2016 -Styczen

Wszystko co opowiada kwiecień o rzekomo istniejącym Jareckim i notesach od niego jest kłamstwem i wymysłem nie mającym nigdzie potwierdzenia. NIKT Z GŁUSZYCY I OKOLIC NIE POTWIERDZA ISTNIENIA POSTACI JARECKIEGO JAKA KWIECIEŃ OPISUJE. Pamiętniki jakie czyta kwiecień są od a do z jego autorstwa i są zmyślonymi historyjkami  mającymi kiedyś stanowić tekst do książki jaką kwiecień chciał wydać. To zwykła fikcja chorego umysłowo świra nic więcej.
Co do reszty materiału również komentarz będzie krótki, bełkot, bzdury i nic ciekawego, nic istotnego, nic czego by nie wiedział ktoś kto interesuje się tematyką.

Kolejne kilkanaście minut absolutnych kłamstw świadomego świra, że nikt tych kłamstw nie zweryfikuje. Opowieści o Jareckim to czyste wymysły. To postać czysto fikcyjna wymyślona przez mitomana z Głuszycy.
Co do każdej opowieści kwietnia z reszty materiału to są to również czyste wymysły. Każda historia jest wymyślona, bez wyjątku nigdzie nie ma potwierdzenia, nigdzie nie znajdziecie na żadną z tych opowieści świadków cokolwiek potwierdzających jego wymysły.
Szczególnie opowieść o cygance to przykład urojeń i schizofrenii w czystej postaci.
Drodzy słuchacze, uświadomcie sobie, że tak właśnie opowiada chory umysłowo człowiek, któremu jak powiesz, że wymyśla i konfabuluje to ciebie oskarży o chorobę umysłu i pomówi o wszystko co mu przyjdzie do łba-chorego i skurwiałego.
Jedyna prawda, którą kwiecień powiedział w tym materiale to jest to, że jest faktycznie przeklęty, ale tego mu nie powiedziała żadna cyganka tylko jest to jego urojenie, którym sam siebie napiętnował.

Wycieczka po torach

czyli mordki jakich jeszcze nie widzieliście chłonące prawdę objawioną.

Po pierwsze materiał jest kolejnym dowodem,że kwiecień dalej udaje przewodnika górskiego bez uprawnień.
Po drugie cokolwiek wypowiedział na tym materiale jest kłamstwem i wymysłem i żadna informacja przez niego podana dotycząca miejsc jakie pokazuje nie znajduje NIGDZIE POTWIERDZENIA.
Oczywiście historia o dziwnej istocie, która gonili Rosjanie, która strzelała do nich z karabinu, która uciekła do drugiego zamurowanego tunelu jest absolutnym wymysłem kretyna z Głuszycy. Nie ma ona NIGDZIE najmniejszego potwierdzenia, a świadkowie jakowi opowiadający o tej historii nie istnieją. DOBRY TO KIT KWIETNIA BY UBARWIĆ SWOJE WYPRAWY DLA ZAROBKU. A idioci i kretyni na tym filmie łykają te brednie i jeszcze za to płaca.



DODATEK SPECJALNY
DODATEK SPECJALNY
DODATEK SPECJALNY
JESTEM CHUJEM 

video
Materiał jest też tu gdyby się komuś nie wyświetlił: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtZ04yRDRmZkYzSms

the end.

Dziś bez wizytówki, macie ją w belce na górze.