czwartek, 4 sierpnia 2016

Przegląd wpisów na blogu kwietnia w dźwiękowej odsłonie + dwa materiały filmowe komentowane głosowo- CZYLI UDOWADNIAMY KWIETNIOWI KOLEJNE KŁAMSTWA SKURWIELSTWA I ZABURZENIA UMYSŁU


Dzisiaj nadrabiamy zaległości hurtowo w nowej dźwiękowej odsłonie czyli poniższe materiały wpisów na blogu kwietnia nie skomentuję pisemnie tylko głosowo w materiale na samym dole.

Do kąd zmierza świat ...

  I co się stało gdy Dariusz Kwiecień wyłączył komentarze ...

 

  I co się stało gdy Dariusz Kwiecień wyłączył komentarze ...

 

  Zamkniete forum Riese - Dariusz Kwiecien

 

  Oj dzieje się ....

 

  Jak nie pomóc gwałconej kobiecie ....

 

  Tak . Stop brudej armii

 

Oni przychodą do mnie od zawsze 

 

 OPRACOWANIE DŹWIĘKOWE PONIŻEJ

Dariusz Kwiecień przegląd wpisów na blogu 

26 lipca2016 - 31 lipca2016

  Poprawiłem jakość na HD i musiałem czym prędzej usunąć poprzednią wersję z YT zanim będzie więcej obejrzeń. Było około 60 i kilka już komentarzy, które niestety utraciliśmy za, co przepraszam widzów, ale myślę, że się nie obrażą i dadzą kolejne podobne.

  W PRZYGOTOWANIU JESZCZE DZIŚ POJAWIĄ SIĘ DWA KOLEJNE NAJNOWSZE JEGO PRODUKCJE INTELEKTUALNE.

 

63 komentarze:

  1. Nie w temacie, w TVP info podali wiadomość, że odnaleziono ponad 1500 stron nowych pamiętników Himmlera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno będzie i to i więcej: jak Himmler z Hildą spałaszowali Kubusia i wpuścili hybrydę karpiołaka, latającego kleszcza z jajami i żmije-mterówki z insygniami SS. ;D

      Pozdro

      Usuń
  3. Tak, slyszalem to. Znaleziono w Rosysjkim archiwum, niech jeszcze znajda i opublikuja z lat kiedy kolegowali sie z Molotowem.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra robota Panie Tomaszu!
    A co nie prawda? Poprawi się następnym razem jakość obrazu i będzie git. Pomysł świetny i więcej ludzi to obejrzy niż by przeczytało na blogu.
    Teraz widzę jak trudno skomentować bełkot Kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość poprawiona w HD:
      Poprawiłem jakość na HD i musiałem czym prędzej usunąć poprzednią wersję z YT zanim będzie więcej obejrzeń. Było około 60 i kilka już komentarzy, które niestety utraciliśmy za, co przepraszam widzów, ale myślę, że się nie obrażą i dadzą kolejne podobne.

      Usuń
  5. Tomasz chcę z Tobą porozmawiać. Z wiadomych względów muszę zadzwonić na 500- 420 -579 z zastrzeżonego. Odbierzesz ?
    Dziś po 20 stej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w telefonie zainstalowaną aplikację blokującą zastrzeżone numery, którą dawno temu zainstalowałem i ta aplikacja jakoś się tak zblokowała, że nie działają w niej ustawienia. Musiał bym ją odinstalować poprzez przywrócenie androida do fabrycznych ustawień przez co skasował bym wszystkie inne aplikacje. Jak masz konto na Google+ to możemy nawiązać rozmowę na hangouts poprzez rozmowę głosową.

      Usuń
  6. Jak pisałem na YT - duża różnica, na plus. Super dźwięk, konkretne, dynamiczne "bzdura-komentarz / bzdura-komentarz". Git! Tak trzymaj. Powycinałem już trochę od Ciebie i Moto turysty do nowego mixu: Dariusz Kwiecień - Kotlet Którego Nie Było. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko Zielarz! Oni mają tylko 2 blogi i 1 kanał na YT (z wyłączonymi komentarzami), tu masz 3 komediowe kanały YT, 3 merytoryczne kanały YT i blog Tomka.

      Wszędzie możesz nakurwiać bekę i odkwietniować inne ludki, bo już przeszedłeś Rytuał Przejścia (czyt. poznałeś prawdziwą naturę debila z Głuszycy).

      Ja go znam od 2012 (na żywo go poznałem), ale nie śledziłem i nie miałem żadnych kontaktów, dopóki nie natrafiłem na audycję (2013/2014) o sławnej studni i psie u zagórszczaka. Później znalazłem blog Sidora i stwierdziłem, że nie jest ze mną tak źle, że jest więcej inteligentnych ludzi, którzy widzą ten chlew.

      A dziś... dziś to już jest zerwana tama beki i rzeczowej krytyki. Piękne czasy ;)

      Usuń
    2. Jak nie moderują? Na Twoje "karp żyje max 50 lat" zapytałem Cię: "kim jest kurwa Max?". Nie przeszło ;D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Buehehe, bimbrem a la Darius Kwiecień ;)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=DbDfZ3fORlo

    Nowy materiał z jazdy konno. Ja się tym ludziom dziwię, że z takim skurwysynem się dalej zadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho kwiecień dorwał kolejnego mistrza sztuk walki Tomasz Koperek wielki nauczyciel kogo?
      Zobaczcie sami
      https://web.facebook.com/wielkopolski.klub.aikido/videos
      https://web.facebook.com/wielkopolski.klub.aikido/photos
      Nauczyciel dzieci kurwa. Kolejny mistrzu psia jego mać od nauki dzieci. Ten cały Grzegorz Chałubiński to też jakiś kurwa mistrzu od dzieciaków.
      Kwiecień ma dziwnym trafem kumpli, którzy mają inklinacje do szkolenia dzieciaków. Kwiecień nie obraca się w towarzystwie mocnych gości, którzy by szkolili dorosłych tylko jakiś kurwa podejrzanie wyglądających samych nauczycieli dzieciaków. Nie dziwi was to?

      Usuń
    2. O ja pierdolę! Widzieliście to co ten Tomuś Koperek ma na swoich zdjęciach?

      https://web.facebook.com/wielkopolski.klub.aikido/photos

      Setki zdjęć dzieciaków w basenie, pod prysznicem i w innych okolicznościach.
      Ciekawe czy Tomcio Koperek mistrzu aikido wie, że kiedy ja robiłem zdjęciowy reportaż w upalne popołudnie na warszawskiej starówce i sfotografowałem kilka grupek dzieciaków stojących po lody bo chciałem pokazać jak warszawska starówka jest oblężona najbardziej przez przyjezdne wycieczki dzieci z różnych stron Polski to kwiecień i koniczyna na blogu koniczyny okrzyknęli mnie pedofilem?
      PANIE KURWA KOPEREK!
      Za zdjęcia dzieci w basenie i pod prysznicem to kwiecień i koniczyna tym bardziej powinni okrzyknąć cię kurwa pedofilem.
      Bo tak między nami czy normalny kurwa facet robi dzieciakom tyle zdjęć to po pierwsze i robi je właśnie w basenie pod wodą i pod prysznicem?
      Kurwa, Panowie dla mnie to nie jest normalne.
      Panie miszczu aikido kandydacie do czarnej listy wizytóweczka się już kurwa szykuje o tym i o tym z kim się miszczu przyjaźnisz. Oj będziesz miał taką wizytóweczkę jak jeszcze nikt poza kwietniem nie miał na tym bogu.

      Usuń
    3. https://www.youtube.com/watch?v=DbDfZ3fORlo

      Oooo znów pajac na koniku pattataj robi :-), czerwona morda ochlapusa uchachana , będzie ognisko i coś dadzą na ruszta wrzucić :-), a i chmielu popije. Teraz będzie prowadził sekcję Aikido :-), skisłem normalnie :-).

      Usuń
    4. Chore w chuj... Właśnie robiłem drugiego miksa, a tu coś takiego. Mam nadzieję, że ktoś tego spierdolca zajebie powoli-i-bez-litości, bo daje raka społeczeństwu.

      Usuń
    5. https://www.youtube.com/watch?v=DbDfZ3fORlo

      Świetny pokaz jak koń jedzie na kwietniołaku a ten zdycha jak zdziwiony jaszczur :), nawet wcinanie żmij mu nie pomaga :-). Czyli jest szansa że dygnie w końcu ta przepita czerwona kłamliwa morda gdzieś na zboczu :-).

      Usuń
    6. Panowie pozwolę sobie-bez żadnych insynuacji- przeprowadzić krócieńką analizę towarzystwa kwietnia.

      Zaczynam od współpracy kwietnia z pedofilem markiem sękiem, o którym prawda jest tutaj: http://odchylenia-psychiczne.blogspot.com/
      Marek sęk w pewnym momencie ucina współpracę z kwietniem, bo zaczyna jawnie przyznawać, że kwiecień to mitoman i wstyd. Niemniej nie można zapominać, że swego czasu bardzo się lubili.
      Po ujawnieniu pedofilstwa marka sęka ten wypisuje na mnie na blogu koniczyny wiele oszczerczych komentarzy. Koniczyna największy zwolennik i przyjaciel kwietnia w pewnym momencie brata się z sękiem i życzy mu powodzenia w dalszej działalności nie bacząc, że kieruje te życzenia ku pedofilowi. Dowody jakie ma koniczyna na blogu o sęku jakoś nie robią na koniczynie wrażenia. Co więcej nawet na kwietniu i jego gronie! Wychodzi na to, że całe grono kwietnia nie potępia pedofila sęka. Teraz okazuje się, że kwiecień zaprzyjaźniony jest z miszczem aikido, który na FB ma setki zdjęć dzieciaków pod prysznicem i w basenie.
      Co ciekawsze poprzedni kumpel kwietnia miszcz karate Grzegorz Chałubiński to również trener dzieciaków.
      Co jeszcze ciekawsze Dariusz Jastrząb, którego długo podejrzewałem o bycie koniczyną na swoich stronach www i w YT ma również filmy z trenowania dzieciaków w sekcji hokejowej. Jak wiemy Dariusz Jastrząb właściciel firmy KROSOFT dziwnym trafem nie kwapił się na samym początku by wyjaśnić ze mną normalnie kwestię jego nie bycia koniczyną i ustalenia jego tożsamości mimo, że koniczyna jest jego klientem kupującym internet poprzez firmę ANKAS.
      Gdyby tak to wszystko powiązać do kupy, rozważyć te wszystkie koligacje i podsumować fakty to co się wyłania, jakie wnioski przychodzą na myśl?
      Acha, dwa-trzy lata temu jak pamiętacie dzięki naszej nagonce utrąciliśmy kwietniowi i patronowiczowi pomysł organizowania prelekcji i wykładów dla kogo, kto pamięta? Dla dzieci i młodocianej młodzieży w tym organizowanie turnusów w terenie w celu jakowymś poznawania historii.
      No to teraz m/w mamy wszystko w jednej kupie.
      Jakie wnioski się więc nasuwają?
      Nie muszę pisać. Oczywiste.



      Usuń
    7. Jakie wnioski się więc nasuwają?
      Nie muszę pisać. Oczywiste.


      Takie, że kwiecień i koniczyna wybierają sobie za kolegów tych co mają bezpośredni kontakt z dziećmi w tej czy innej formie.
      Na stronach Patronowicza co było? Dużo ślubnych zdjęć, weselnych oraz cała masa zdjęć z dziećmi do komunii świętej.
      Takie wnioski.

      Usuń
    8. Ok, a jakie wnioski się nasuwają z tego faktu, że marek sęk NIGDY przez nikogo z grona kwietnia nie był potępiony za akty uwodzenia dzieci na ask.fm?
      Chyba też oczywiste.

      Usuń
    9. Czy Tomasz Koperek wie, że najlepszym przyjacielem Kwietnia jest koniczyna, który życzył Markowi Sękowi powodzenia w dalszej działalności?

      Usuń
    10. Moim zdaniem?
      Jeśli nie wie i się dowie to nie zrobi to na nim negatywnego wrażenia... i tyle w tym temacie mam do powiedzenia.

      Usuń
    11. Chuj z nimi. Napiętnować, obśmiać, a w razie czego zdekapitować skurwysynów. Kropka.

      Usuń
    12. kwietnia mało kto zna znalazł kolejnego nie świadomego powinni w końcu pokazać debila kwietnia w TV i publicznie wyśmiać

      Usuń
  9. Tomek, wspomniałeś o Kulawej Eksploracji. No nie. O ile materiał mają b. dobry, to są sympatykami zarówno śmieciołaka jak i klaskaczami jego gimbazy. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak też to zauważyłem, ale może to taka ich taktyka bycie miłym do wszystkich więc udawajmy, że tego nie widzimy :)

      Usuń
    2. Kulawy przszedł kanałem wodnym z Grzmiącej za zakład , ten kanał był do srzutu wody przemysłowej oraz do zasilania w wodę kotłowni tych zakładów. Nic tam nie ma tajemniczego. Kto się tym interesował to go zna i w nim dawno był, nawet żule co tam flaszki obalali.

      Taki sam kanał jak przy moście w Jedlince, nie ma nad czym się rozwodzić. A co do reszty to widać że zanim kwietniołak gumowce zdołał "skombinować" to kulawy sobie tam wlazł :-). Teraz kotlet tam znów wlezie i będzie pierdolił następne farmazony o tunelach jakie odkryto dzięki jego "wiedzy" którą uzyskał z tajnych archiwów dźwigaczy złomu :-).

      A gimbaza z pcimia dolnego będzie się zachwycała miszczem kraft magii bo założył beret z antenką , naopowiadał baśni, oraz zrobił fikołka w przód i pomachał scyzorykiem :-).

      Jak oglądałem ten reklamowy spot to żona myślała że oglądam pornusa z Wilczycą stokrotką w roli głównej :-).

      Dawaj glut, ech ochhhh , uchhh, jeszcze glut, brak mi tchu i słów, uchhcch :-).
      Może śmiało dawać podkład do takich produkcji.

      A może to koń glut na tym pokazie go tak dymał?, sam już nie wiem, wszędzie widzi gluty, psy też nazywały się gluty :-).

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. @Tomek
      Nie sądzę. To nie jest taktyka "ciepłej wody w kranie". Cioty lgną do mitomana. Gimbaza. Czekam na odpowiedzi, bo wszcząłem bójkę z tym kanałem ;P

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrzymuje się bo okłamuje najbliższych znajomych na swój i mój temat. Ludzie gdyby wgłębili się w to jaką kwiecień jest kurwą na pewno by się od niego odwrócili, no chyba, że sami mają skurwiałe morale i natury skurwysynów.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jak widzisz błazna to się śmiej, nie można na błazna się złościć. Czy w cyrku złościsz się na klauna z czerwonym nosem i wyzywasz go od pokurwieńców?

      To chory klient i tyle w temacie, a ci co z nim to jeszcze bardziej chorzy od niego.

      Usuń
  11. Miałem dziś jeszcze zrobić ostatnie dwa materiały kwietnia, a tu doszedł trzeci na konikach z mistrzem aikido. Nie zrobię chyba dziś materiałów bo cały czas bez przerwy dostaję na maila powiadomienia o komentarzach do ostatnich trzech wstawionych materiałów dzisiaj i czytam co chwila nowy. To nie są warunki kuźwa do pracy umysłowej :) Poczekam, aż wszystkie dobre trolle pójdą spać i przestaną mi pisać: dobra robota panie Tomku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mówiłem - tama sie zerwała, materiału w chuj - nic tylko gnoić ten syf albo/i śmiać się.

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ciało ciałem, ale dusza rośnie, a ego rozdęte jak umierająca gwiazda Aldebaran :}
      PS
      Cóś nagle właśnie przestali pisać. Poszli spać czy w TV coś ciekawego nadają?
      :)))

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Schizofrenik na terenach pokopalnianych czyli mamo ja wariat, w ziemi jest dziura.
    Lazi ta nacpana amfom lajza i pierdoli farmazony.

    Kwiecien znow niodpowiedzialnie chwali sie jak nastolatek ze lata z wykrywka i dewastuje stanowiska archeologiczne-przyznaje sie ze szabrowali stanowisko Zamek Rogowiec i powyciaghal tam fanty, przyznaje sie ze szabrowali stare szance i wyciagnal tam sprzaczke z “kolorem” (bredzil o Rzymianach).
    Siebie tym sprzedal jak zwykle i tego pepika, jebany matol, o ile lazenie z wykrywka jeszcze przejdzie to rozjebywanie stanowisk archeo na wpisanych w rejestr obiektach jest srogo karane, jak polaczyc to z jego chwaleniem sie ze sprzedawal wykopane fanty aby fundowac sobie wycieczki do Anglii to juz jest udupiony-teraz tylko czekac az ktos poinformuje o tym konserwe.
    Zaden szanujacy sie poszukiwacz nie kopie na stanowiskach i nigdy nie chwali sie czyms takim publicznie-to przyznanie sie do przestepstwa, autodonos na siebie i swoje otoczenie.
    Jeden email do konserwy i bydle razem z jego znajomkami maja kipisz w domach, pozabierane komputery, wykrywki i wszystkie fanty, kryminal i sprawe beda miec.
    A ten chuj na to w 100% zasluguje.


    Podejmuje sie ktos powiadomienia konserwy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Lajza pierdolona. Prez takich glupich fletow jak Kwiecien ginie historia tego regionu.
    Do niedawna nie bylo dostatecznych srodkow technicznych aby znalezc starsze artefakty w ziemii-byl to calkowicie slepy traf, obecnie mamy coraz lepsze wykrywki i dostepne georadary.
    Miejsca typu Rogowiec zostaly bezmyslnie rozszabrowane a kompleksowe badania obeiktu ukazaly by niezly kawalek historii i daly ciekawe znaleziska, taki Kwiecien przylazi nacpoany, deastuje stanowisko, miesza warstwy gruntu, ceramike, wszystko wyrzuca w pizdu a fant wyjmuje I zabiera do domu. Zero oznaczenia znalezisk, zero mapowania miejsca, zero pomiarow i katologowania-to niszczenie i celowe zamazywanie jego historii ktora moglismy dzieki kompleksowym badaniom.
    Kurwa dewastuje resztki sladow ktore pozwolily by uzupelnic biale plamy historii tych terenow, to jebany NISZCZYCIEL HISTORII.

    Ps. Nie mam nic przeciwko wykrywaniu na polach, lasach, starch traktach-jednak szaber zanaczonego stanowiska, kopanie na zamkach czy cmentarzach/kurhanach to nie eksploracja-to przestepstwo i wandalizm!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gluszycki pokurwieniec nie ma pojecia o eksplorce i archeo.
      To go przerasta, on szlaja sie pijany po szlakach turystycznych i lesnych drogach, tu wypije, tam pokopie za puszka po szprotach, czasem mu cos w lape wpadnie.

      Ta prymitywna spierdolina nie ogarnia ze jak wyszabruje jakies fanty z pod zamku czy z zamku to niszczy tym szanse na poznanie historii tego obiektu. Takie zwierze nie ogarnie ze jak wykopie groty strzal na przedmurzu i przemiesza warstwy ziemi, wywali “jakies badyle” ktore sa np. pozostaloscia palisady a w ktorym utkwil gdzies grot to bezpowrotnie zatrze slady oblezenia wraz z szansa na datowanie go metoda radioweglowa (kiedy scieto drewno na palisade, czas pozaru, jej napraw itp.).
      Bydle nie rozumie ze zgarniajac znaleziona tam sprzaczke od pasa czy broszke z herbem, mozna poznac nazwisko wlasciciela lub jego gosci, datowac zgube. Nie rozumie ze po warstawch ceramiki i smieci mozna dokladnie okreslic okresy zamieszkiwania budowli, kto tam mieszkal, co jadl i na czym jadl.

      Pryimityw rozgrzebie , przemiesza, rozszabruje, zniszczy.

      To nie jest pole orane od kilkuset lat, w tym intensywnie mechanicznie od 60 lat razem z agresywnymi nawozami, gdzie kontekst juz dawno nie istnieje, warstwy dawno przmieszano a fanty w ziemi trawione sa agresywna chemia tak ze kazde znalezisko jest niemal ratunkiem dla fantu (za co i tak konserwa sciga), ale takich rzeczy Kwiecien NIE OGARNIA.

      Usuń
  17. Pisałem już, że kwiecień może mieć boreliozę i przez nią mieć zaburzenia umysłowe.
    Otóż to jest prawda, że borelioza może doprowadzać do zmian psychicznych i upośledzać.
    Przeczytajcie:

    \\\http://boreliozaabc.blogspot.nl/2016/01/borelioza-linki-publikacje-medyczne.html
    Borelioza układu krążenia prowadzi do zaburzeń przewodnictwa, co
    przejawia się zaburzeniami rytmu serca, oraz zapaleniem mięśnia sercowego
    Ponadto prowadzone badania wykazują, że czynniki zakaźne, takie jak
    krętki /Borrelia burgdorferi, /mogą odgrywać istotną rolę w patogenezie
    chorób zapalnych, w tym tętniaków aorty brzusznej.
    W opisach przypadków boreliozy wyraźnie zaznacza się, że mają miejsce
    sytuacje, kiedy równolegle następują objawy z różnych stadiów – albo
    późniejszych stadiów choroby lub następuje jednoczesne zajęcie kilku
    narządów.
    Również występujące nietypowe zaburzenia psychiczne mogą być wywołane
    boreliozą; należą do nich depresyjne zaburzenia psychotyczne, zaburzenia
    poznawcze z zaburzeniami pamięci i koncentracji uwagi
    Opisano także zjawisko wystąpienia u pacjentów jednocześnie
    neuroboreliozy i kleszczowego zapalenia mózgu
    W rozpoznawaniu boreliozy natrafia się na duże trudności diagnostyczne
    co jest spowodowane tym, że krętek /Borrelia burgdorferi /doprowadza do
    różnorodnych zjawisk patogenetycznych, dlatego należy uznać, że wynik
    dodatni badania serologicznego bez oznak klinicznych choroby nie jest
    wystarczający do jej rozpoznania
    Szczególnie późno rozpoznana borelioza wiąże się z długotrwałym i
    kosztownym leczeniem, a czasem koniecznością rehabilitacji, niekiedy
    długotrwałej – przy czym możliwa jest nawet nieodwracalność zmian
    chorobowych .

    http://boreliozaabc.blogspot.nl/2016/01/borelioza-linki-publikacje-medyczne.html

    Borelioza układu krążenia prowadzi do zaburzeń przewodnictwa, co przejawia się zaburzeniami rytmu serca, oraz zapaleniem mięśnia sercowego
    Ponadto prowadzone badania wykazują, że czynniki zakaźne, takie jak krętki /Borrelia burgdorferi, /mogą odgrywać istotną rolę w patogenezie chorób zapalnych, w tym tętniaków aorty brzusznej.
    W opisach przypadków boreliozy wyraźnie zaznacza się, że mają miejsce sytuacje, kiedy równolegle następują objawy z różnych stadiów – albo późniejszych stadiów choroby lub następuje jednoczesne zajęcie kilku narządów.
    Również występujące nietypowe zaburzenia psychiczne mogą być wywołane boreliozą; należą do nich depresyjne zaburzenia psychotyczne, zaburzenia poznawcze z zaburzeniami pamięci i koncentracji uwagi. Opisano także zjawisko wystąpienia u pacjentów jednocześnie
    neuroboreliozy i kleszczowego zapalenia mózgu
    W rozpoznawaniu boreliozy natrafia się na duże trudności diagnostyczne co jest spowodowane tym, że krętek /Borrelia burgdorferi /doprowadza do różnorodnych zjawisk patogenetycznych, dlatego należy uznać, że wynik dodatni badania serologicznego bez oznak klinicznych choroby nie jest wystarczający do jej rozpoznania Szczególnie późno rozpoznana borelioza wiąże się z długotrwałym i kosztownym leczeniem, a czasem koniecznością rehabilitacji, niekiedy długotrwałej – przy czym możliwa jest nawet nieodwracalność zmian chorobowych .///


    Najważniejszy fragment:
    \\\Również występujące nietypowe zaburzenia psychiczne mogą być wywołane boreliozą; należą do nich depresyjne zaburzenia psychotyczne, zaburzenia poznawcze z zaburzeniami pamięci i koncentracji uwagi. ///

    A więc miałem rację.
    Zachowanie kwietnia potwierdza wszystkie te objawy.
    Najwyraźniej kwiecień musiał przechodzić boreliozę o czym nie mówi nikomu. Borelioza musiała mu uszkodzić mózg przez co nie potrafi się skupić dłużej na wypowiadanej kwestii, ma myślotok zmuszający go do ciągłego zaczynania nowych wątków i nie pozwalający mu powiązać w spójnej formie tego myślowego natłoku.

    Albo jest cały czas chory, a raczej był i z fazy chorobowej przeszedł w fazę nosicielstwa.
    Dla tego dochodzi jeszcze słaba wydolność krążeniowa przez co byle wysiłek wywołuje u niego zadyszki.
    A borelioza jest niestety zaraźliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze borelioza, moze po prostu schizopfrenia, gadal ze leczyl sie psychiatrycznie juz lata temu.
      Po mojemu to schizofrenik, czasem ma nawroty choroby, czasem muz elzeja jak zazywa lekarstwa.
      Jozek od zawsze mial wesolo w deklu co potwierdzaja lokalsi, zawsze mial tajne misje, odloty jakich malo, opowiadal niezwykle historie pod sklepem i gdyby nie internet to by te opowiesci pozostaly pod sklepem, tam gdzie jest miejsce Kwietnia.

      Usuń
    2. Ups wstawił mi się 2 razy ten sam tekst, ale nie będę poprawiał.
      Ta schizofrenia to również może być wynikiem zarażenia w dzieciństwie boreliozą. Ganiał po krzakach i go ujebywały kleszcze. Zeżarł żmiję lub szczura bo nie miał co jeść jak go z domu brat wyjebał za przyniesienie czaszki ludzkiej z cmentarza-pamiętacie jak to opisał na dawnym swoim forum- to i pasożyta dostał co mu łep przewiercił we wszystkie strony.

      Usuń
    3. Leb to mu te robaki juz dokladnie wydrenowaly, potem widzi zatroskane jaszczury, malpy na drezynach, wilkolaki i strzygi.

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja słyszałem od znajomej co ma boreliozę, że może być zaraźliwa.

      Usuń
    2. Ale masz rację byłem w błędzie:

      ///Chociaż borelioza jest chorobą zakaźną, to jednak nie jest zaraźliwa. Oznacza to, że zakażenie nie przenosi się z człowieka na człowieka. Bakteria wywołująca chorobę musi być przeniesiona za pośrednictwem kleszcza.///

      Faktycznie. czyli obcowanie z kwietniem nie grozi załapaniem boreliozy. Ale grozi załapaniem grypy żołądkowej po, której dostaje się srania. Sam opowiadał jak towarzystwo posrało się gdy zjedli rosół przez niego robiony.
      Skurwiel musi mieć grypę żołądkową najwyraźniej.

      Usuń
    3. Bydle jest chore na nie wiadomo co, bym sie nie zdziwil jakby mial HIV czy AIDS oraz kilka syfow od przydroznych kurew.
      Borelioza od czlowieka to sie ponoc bezposrednio nie da zarazic, no ale robactwo moze sie tym od niego zarazic i pogryzc inne osoby.
      Generalnie jakby byl zwierzeciem to by sie chorebo bydlaka uspilo.
      :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. No i dodajmy ze nie kazdy kleszcz nosiciel zarazi cie, to wszystko kwestia ukladu immunologicznego ofiary.
      Moze ugryzc cie 100 zarazonych kleszczy i nic ci sie nie stanie, innego ugryzie raz i juz to ma w sobie. To loteria.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śnił mi się kwiecień z jareckim, jak jarali zioło u magdy. A alekx z brudką pracowali nad reperacją miotły antygrawitacyjnej. A jeśli by marskość wątroby miała twarz, to byłby to ryj kwietnia. No i pozdrowienia dla nazistowskich górskich strzyg, wilkołaków i wampirzów.

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.