wtorek, 17 czerwca 2014

Slęża , Riese , Gogołów - CZYLI AGONIA KWIETNIA, STRACHY NA LACHY, KŁAMSTWA I POZERSTWO.

Slęża , Riese , Gogołów 


W pierwszej kolejności zacytuję informację od jednego z członków Grupy LUBUSZ dementującej kłamstwo Kwietnia, którą dostaliśmy na maila:

Wyżej wymieniona informacja jest nieprawdziwa.
Pan Dariusz Kwiecień nie jest i nie został zaproszony na spotkanie organizowane przez Riese Dwa Oblicza.
Spotkanie jest zamknięte, tylko dla wcześniej zaproszonych gości.
Uczestnictwo w spotkaniu będzie konsultowane z wcześniej wykonaną listą zaproszeń.
Riese dwa Oblicza Łukasz Kazek, Grzegorz Borensztajn.

Pozdrawiam
Leszek


A teraz zacytuję samego siebie z poprzedniego tematu gdzie w komentarzu napisałem to co napisałem:

Kolejny kłamliwy wpis tchórza pozującego na odważniaka, który sra w gacie przed wyjściem w teren by nie spotkać kogoś kto nauczył by go grzeczności i przyzwoitości. Kwiecień znów pokazuje rogi i się sadzi kłamiąc, że ma spotkanie z grupą LUBUSZ i imprezę z Zagórskim. Po pierwsze Panowie z Lubusza to mają go w głębokich dupach, a Zagórski byłby jeszcze bardziej skończonym idiotą gdyby chciał mieć cokolwiek z tym kretynem coś wspólnego. Tak więc nie po raz pierwszy Kwiecień się sadzi. W dodatku zapowiada przyjazd do Gogołowa do Janka tylko niby po co? Co Janek ma z nim wspólnego? Nic kompletnie. No, ale Kwiecień przyjedź przyjedź to może dostaniesz lekcję grzeczności skoro tak bardzo tego chcesz. Pożyjemy zobaczymy jaki to ty Kwiecień odważny jesteś z tym przyjechaniem do Gogołowa. nachlałeś się z wieczora pewnie i w akcie rozpaczy, wstydu i żałosnego pozerstwa wypisujesz takie głupoty na swym blogu, które pewnie jutro usuniesz ty ścierwo moralne i umysłowe.


DODATEK 1
No i mamy sytuację gdy w jednym poście/patrz wyżej/ Kwiecień zapowiada udział w pikniku wraz z grupą Lubusz i Zielonogórską Grupą Eksploracyjną powołując się na rożne nazwiska w tym Grzegorza Bernsztaina.
Okazuje się, że nie został na ten piknik wcale zaproszony. Ba! Nikt nawet nie pomyślał o nim jako o uczestniku. Po opublikowaniu tego posta napłynęła jak widać/patrz wyżej/ na naszą skrzynkę wiadomość od Grzegorza Bernsztaina, że to jest kłamstwo Kwietnia. Potem Pan Grzegorz Bernsztain oraz Łukasz Kazek zamieścili na blogu Kwietnia komentarz również dementujący jego kłamstwo. Oto ten post:


Po tym komentarzu Kwiecień zmuszony był zamieścić oświadczenie Grzegorza Bernsztaina poprzedzone debilnym i enigmatycznym zdankiem ograniczając się w nim jedynie do sprostowania, że spotkanie to jest zamknięte, ale ani słowem nie napisał, że po prostu skłamał, że był na to spotkanie w ogóle zaproszony. Nawet w takiej sytuacji pokrętność sprostowania Kwietnia dowodzi, że to szmatławiec i szuja pierwszej wody do końca posługujący się niedopowiedzeniami, intrygą i przemilczaniem swych parszywych kłamstw.
http://moje-riese.blogspot.com/2014/06/sprostowanie-dot-lukasz-kazek.html

Wredne to bydle z małym prymitywnym umysłem z tego Kwietnia i wyjątkowy krętacz.
Poniżej w komentarzach znajdziecie też oświadczenie Grzegorza Bernsztajna dotyczące całej sytuacji.


OSTRZEŻENIE!
Kwiecień popada w coraz większe szaleństwo co widać i słychać.
Uczestnicząc w jakichkolwiek wyprawach z nim wiedz, że facet nie ma uprawnień do prowadzenia działalności przewodnika, ani odpowiedniego przeszkolenia w zakresie pierwszej pomocy jak też nie dysponuje żadnymi środkami pierwszej pomocy. W razie gdyby komuś coś się stało na takiej wyprawie nie będziesz miał udzielonej fachowej pierwszej pomocy, ani nie dostaniesz w razie czego odszkodowania w wypadku utraty zdrowia. Tylko wyprawy z kwalifikowanymi przewodnikami gwarantują Ci pełne bezpieczeństwo i ubezpieczenie w razie wypadku.
JEŚLI ZOBACZYSZ GDZIEKOLWIEK KWIETNIA W ROLI PRZEWODNIKA TO WIEDZ, ŻE MASZ OBOWIĄZEK ZADZWONIĆ NA STRAŻ MIEJSKĄ LUB POLICJĘ I POWIADOMIĆ O NIELEGALNYM OPROWADZANIU WYCIECZEK, co jest wykroczeniem zagrożonym karą grzywny w wys. 500 złotych.

Nie zapomnij zapoznać się jeśli jeszcze nie znasz z wyczynami intelektualnymi Kwietnia:
WIZYTÓWKA DARIUSZA KWIETNIA
POZNAJ JEGO ZBYDLĘCIAŁĄ NATURĘ SCHIZOFRENIKA


26 komentarzy:

  1. Witam...
    Ostatnio przestałem zaglądać na wszystkie blogi o RIESE, nawet na swój, a tu bomba !!! Chciałbym tylko nadmienić, że nie zapraszałem nikogo z poza znajomych na spotkanie organizowane dla przyjaciół i uczestników wypraw R2O, spotkanie ma charakter zamknięty, Darek i Jego ekipa nie została na nie zaproszona. Uczestnictwo tylko za zaproszeniem.
    Osobiście nie włączam się już w te popychanki - bo każdy z nas jest dobrze zakręcony w tym temacie i każdy jakiegoś bzika ma - ja też.
    DARZBÓR
    Grzegorz "bormann" Borensztajn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzegorzu, a co powiesz na ten wpis, zacytuję:

      http://moje-riese.blogspot.com/2014/06/czyim-jestem-agentem.html
      ///
      wtorek, 17 czerwca 2014Czyim jestem agentem
      To jest super i tego nikt nie przebije ......

      Wczoraj Grzegorz Borenstein znalazł kolejne okaleczone zwłoki psa . Typowa robota z pod znaku Thule . Zgłosił to na policję , ja także takie przypadki zgłaszałem , i co ..... cisza .....

      Odradzam samotne wyprawy w rejon Riese '''''''


      Riese oraz magia Slęży wyzwala moc ..................................
      ////

      Moim zdaniem to co napisał ten przygłup jest dowodem na to, że usiłuje przestraszyć wszystkich potencjalnych eksploratorów, poszukiwaczy i wędrowników chcących penetrować Riese i okolice.
      Wszystkie te jego bajki o wilkołakach i wszelkich podobnych bzdurach miały od samego początku na celu budzić grozę u ciekawskich poszukiwaczy i zniechęcać do chodzenia po nie utartych i nieznanych szlakach. Teraz bajka z zaciukanym-rozszarpanym-okaleczonym psem ma na celu przestraszyć ludzi przed bliżej nieokreślonymi wyznawców nazistowskiego okultyzmu z pod znaku Thule.
      A jeśli nawet znalazł ktoś jakiegoś okaleczonego psa to NIE MAM NAJMNIEJSZYCH WĄTPLIWOŚCI, ŻE TO ROBOTA KWIETNIA.
      Przyjrzyjcie się dokładnie całej działalności Kwietnia i wyciągnijcie wnioski. Widać gołym okiem, że facet robi wszystko by zrobić z tematu pośmiewisko i by kierować uwagę poszukiwaczy na te tematy i miejsca, które niczego odkrywczego nie wnoszą.
      Czyim agentem jest ten zjebus to nie wiem i czy w ogóle nim jest, ale jedno jest pewne działa na rzecz odstraszania ludzi od Riese. A jeśli wziąć pod uwagę, że Niemcy od końca wojny też robili wszystko by zniechęcić każdego poszukiwacza, a wręcz uniemożliwić wszelkie amatorskie poszukiwania to wniosek nasuwa się sam w czyim interesie ten kretyn działa.
      No co mam czy nie mam racji?
      A jeśli mam to co to oznacza? Że w Riese jest coś i to niezbyt głęboko co potencjalnie każdy może znaleźć przypadkiem, coś czego "oni" by nie chcieli by ktoś znalazł.

      Usuń
  2. "Czyim jestem agentem
    To jest super i tego nikt nie przebije ......

    Wczoraj Grzegorz Borenstein znalazł kolejne okaleczone zwłoki psa . Typowa robota z pod znaku Thule . Zgłosił to na policję , ja także takie przypadki zgłaszałem , i co ..... cisza .....

    Odradzam samotne wyprawy w rejon Riese '''''''


    Riese oraz magia Slęży wyzwala moc .................................."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwietniowi już się całkowicie odkleiło. Dla swojego i innych dobra powinien dobrowolnie udać się na leczenie.

      Pamiętajcie !!!!!! to wszystko dzieje się na naszych oczach. Magia Ślęży wyzwala moc, przekazy od Himmlera się potwierdzają, tego nie da się zatrzymać.......... nie dajmy się zwariować......łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Usuń
  3. Oświadczenie.

    Witam wszystkich zaglądających na ten blog

    Zawsze opowiadam o sprawach i rzeczach prawdziwych, sprawdzonych i takich które sam zbadałem, staram się nie kopiować wypowiedzi ani informacji podawanych przez innych „eksploratorów” i „znawców” tematu, a na pewno nie podaję kłamliwych informacji ani nie powołuję się na relacje osób z którymi nie rozmawiałem, czy też nie zapytałem czy mogę opublikować ich dane.

    Piszę tak dlatego że od dłuższego czasu znany internautą z zamiłowania do „badań” Riese pan Dariusz Kwiecień, mimo moich próśb, komentarzy pod opublikowanymi filmami, korespondencji mailowej z prośbą o spotkanie i wytłumaczenie kwestii wykorzystywania mojego nazwiska i dziadka w Jego publikacjach, celem ich weryfikacji i przekazania prawdy i prośby o nie wykorzystywanie mojego nazwiska w Swych publikacjach zwłaszcza mijającymi się z prawdą - nadal to robi.

    Dlatego oświadczam, że wszelkie wypowiedzi, publikacje pisemne oraz filmowe, w których pojawia się moje nazwisko są nie autoryzowane i nie życzę sobie aby były publikowane bez mojej i mojej rodziny wiedzy. Zaznaczam również, że słowa na jakie się powołuje pan Dariusz – jako słowa mojego dziadka są niezgodne z prawdą i są fikcją wymyśloną przez Jego osobę.

    Proszę pana Darka o rozsądek i nie posługiwanie się więcej moim nazwiskiem, bez wcześniejszego porozumienia się ze mną.

    Nadmienię jeszcze jedno, nigdy nikogo z szanownych eksploratorów – amatorów i „zawodowców” nie odprawiłem z kwitkiem, zawsze jestem otwarty na rozmowy i chętnie pomagam, wszystkich szanuję za pasje pana Darka również, ale proszę nie piszcie bzdur jak mijacie się z prawdą. Nie piszę i nie widać mnie w rzeszy ludzi kopiących w lesie to nie znaczy, że nic nie robię…

    Pozdrawiam

    Grzegorz „bormann” Borensztajn

    http://moje-riese.blogspot.com/2014/01/boren-stein-kolejny-zyd-z-guszycy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po raz pierwszy Kwiecień wplata w swoje wypowiedzi nazwiska osób, które nie chcą mieć z nim nic wspólnego w taki sposób by wydawało się, że jest na odwrót. Jak już wielokrotnie pisałem to jest pozerstwo i drażnienie wszystkich w koło obliczone na skłócenie środowiska, które nie jest i wcale nie musi być ze sobą mocno związane. Ale temu zjebowi chodzi o to by poprzez takie intrygi wrogo wszystkich ku sobie nastawić i stworzyć podziały. Jest to jeden z elementów jego działalności jak wcześniej pisałem prowadzącej do rozbicia środowiska, a tym samym doprowadzenia do niepodejmowania wspólnych ewentualnych działań poszukiwawczo eksploracyjnych na terenie Riese i nie tylko przez te grupy.
      Widać to gołym okiem o co jemu chodzi i tylko slepy by tego nie zauważył.
      Kwiecień na szczęście jest personą non grata w większości środowisk tego typu, a powinien być całkowicie zignorowany przez wszystkich nowych zapaleńców i poszukiwaczy. Powtórzę i będę powtarzał, że Kwiecień jest szkodnikiem i dezinformatorem, intrygantem i oszustem działającym na rzecz nieodkrywania wszelkich tajemnic i sprowadzania ich do poziomu absurdu.

      Usuń
  4. DODATEK 1 czyli małe uzupełnienie dla jasności sytuacyi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiecień zachowuje się jak niedorozwinięty daun i jest zwykłym śmiesznym kiciarzem. Jeszcze kiedyś mu dopingowałem myśląc, że coś wyjaśni a tu okazuje się, że to gościu z zespołem kłamcy i łgarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniec Kwietnia w kompleksie Riese staje się faktem. Ludzie, którzy naprawdę robią dobrą robotę w tym temacie odwracają się, ba, odcinają nawet, od tego dziwaka. To jest sukces, który ma wielu ojców. Dlaczego sukces? Ano dlatego, że wystarczy już idiotów w tym kraju, a ten gość produkuje i skupia co raz to nowych. Dlatego, ja Panu Panie Kwiecień oświadczam - nie spocznę, dopóki nie będzie Pan miał czego szukać w Riese. I tak, płacą mi Żydzi, służby specjalne, reptilianie... mam sto rąk, sto sztyletów, gdy chcę, sto ran zadam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniec faktu w kompleksie riese staje się kwietniem

      a idiotów to on nie produkuje tylko wręcz sam ich robi vide syn Kwietnia równie ogłupiony co jego stary

      Usuń
    2. To rodzinne, w Głuszycy wiemy kim był jego jarecki, taką samą szajbę jak stary ma syn, a wnuka nikt nie zna więc trudno ocenić.

      Usuń
  7. Emeryt czy jak ci tam ?! Sto ran ? Ja tylko raz mu przypierdolę na szlaku i wystarczy :-)Podkuli kitę i będzie spierdalał do żydowskiego miasta Lodzi (to nie błąd celowo tak napisałem) hasta la vista kwiecień !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytał w życiu trochę więcej, niż instrukcję do telewizora i tych kilka słów na kartonie od mleka, wiedziałbyś o czym mowa. Chcesz się zniżać do poziomu tego clowna, proszę bardzo, innym takich zachowań nie proponuj.

      Usuń
    2. Spokojnie panowie. Kwiecień wyzwala najgorsze instynkty swoim skurwysyńskim zachowaniem więc nie dziwie się niektórym, że mieli by ochotę nauczyć go rezonu. Emtrec myślę, że ta uszczypliwość z przeczytaniem instrukcji do telewizora jest nie na miejscu. Gdybyś to Ty padł ofiarą chociaż jednej zagrywki Kwietnia to pewnie sam chciałbyś przy okazji zrobić użytek z saperki na szlaku...

      Usuń
    3. Może i trochę nie na miejscu, może racja. Ale zwróć uwagę na jeden fakt. Posługując się językiem i metodami Pana Kwietnia nie da się nic osiągnąć, poza postrzeganiem całego problemu przez osoby postronne, jako sporu pomiędzy jakimiś oszołomami, ze znikomą zawartością argumentów o charakterze merytorycznym. Kwietnia można punktować bez wypisywania co by się mu nie zrobiło, gdyby natknięto się na niego w ciemnej uliczce. Bo to jest język i sposób działania, który zaprezentował nam sam Kwiecień, w tych słynnych już chyba wszędzie, rozmowach telefonicznych. Wskazujemy odpowiednim osobom, związanym z tematami w jakich próbuje nasz bohater zaistnieć, jak szkodliwe jest jego działanie i jakie niesie to ze sobą skutki. I ten sposób wydaje się być słuszny, choćby ze względu na fakt, iż jest skuteczny. Innymi słowy - to nie jest akcja dla głupich, bo oni są po drugiej stronie barykady.

      Usuń
  8. Hahahaha padłem ze śmiechu..."następnie Kwietniowcy odwiedzą Gogołów" chyba Kwietniołaki .....hahahaaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczcie wartką dyskusję Kwietnia z czytelnikiem, czyli brak odpowiedzi i wyjaśnień swych schizofrenicznych dezinformacji.

    http://zapodaj.net/8eaf3bc945f8e.jpg.html

    Komentarz popierdoleniec musiał przecież zaakceptować na blogu, ale nie raczył na proste pytania odpowiedzieć. Mija drugi dzień i nic.
    Idąc więc śladem naszego proroka można napisać....

    Odradzamy Kwiecień samotne wyprawy w rejon Riese''''''''''''''''''''

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.youtube.com/embed/oisor_8unBM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpaliłem linka, patrzę a to znów ten kretyn, nawet nie włączyłem bo wiem co powie :-), a głupot słuchać szkoda mi czasu.

      Usuń
  11. Około 14:10 - Kwiecień mówi, że znajdował w Riese złoto - prawdopodobnie schowane, porzucone przez jeńców (sic)! Sami młodzi ludzie za Kwietniem łażą - przeraża mnie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Kwiecień nie ciemień buty wie z kogo najlepiej doić kasę i kogo ogłupiać najłatwiej.

      Usuń
  12. Kolego emrtec .Radzisz mi przeczytać instrukcję do telewizora ?A ja ci radzę zapoznać się z instrukcją użycia papieru toaletowego bo chyba się g....nem upaprałeś pod samym nosem .To ja zapodałem link z bredniami kwietnia .Jest nas wielu którzy po Eulengebirge chodzą od wielu ,wielu lat -to co twierdzi i pierdoli kwiecień nie nadaje się do merytorycznej dyskusji -bo i o czym tu mówić?Mamy się spierać z psychicznym ? Na bank nie! Mamy siedzieć cicho jak pan kwiecień publicznie neguje nasze prace (tzn stan poznania na chwilę obecną ) i pierdoli kocopoły ! To co możemy zrobić jako prości ludzie z gór ?No słucham mądralo ?!No to ja ci powiem co ,to co zawsze:-) tak bardzo szuka tych wilkołaków to ich znajdzie i z dupy nogi będzie miał powyrywane -co nie powinno być dla niego wielkim zaskoczeniem bo sam tak opisuje ataki tych bestii :-)Czy kwiecień czuje się bezpiecznie w GS ?Sam sobie zobacz na filmie jak nerwowo się rozgląda na Soboniu stojąc na murku "laboratorium" jak on twierdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, mój nick jakoś udało Ci się przepisać, bez przytyków o emerytach. Nie radziłem czytać Ci instrukcji do telewizora, ale kończę ten wątek, bo nic nie zrozumiałeś. Ja nie mówię o tym, żeby Kwietniowi udowadniać, że gada głupoty. On podejrzewam sam to dobrze wie. Prości ludzie z gór? Zgłupiałeś człowieku dokumentnie? Ciągle się ludziom w tym popierdolonym kraju wydaje, że w internecie można wszystko. A idź mu nawet łeb urwij i naryzgaj do szyi jak masz ochotę, zamiast siedzieć przed monitorem i pisać o tym. Będzie Cię później ciągał po prokuraturach czy do czego on tam jest zdolny. Twoja sprawa. Nie sądzę, żeby Kwiecień był w stanie na obecną chwilę zaszkodzić jakiejkolwiek grupie eksploracyjnej, bo nikt w tym środowisku nie bierze tego człowieka poważnie. No chyba że Ty jesteś w jakimś innym, np. takim, co to Kwietniowi pozwalało za sobą łazić i pierdolić te głupoty, ba byli tacy, co uważali, że ciekawie prawi. Zrozum, że Kwiecień to nie tylko wrzód na dupie eksploratorów, do których należysz, jak sam mówisz. A sposobem na walkę z debilizmem debilizm być nie może. Bo już cwaniaków to pisało nie wiem ilu, co to mu nie zrobią a Kwiecień jak łaził po padole, tak łazi dalej. Na tej podstawie opieram przekonanie, że takie działanie jest gówno warte i w tym kontekście wspomniany przez Ciebie papier toaletowy znajduje zastosowanie.

      Usuń
  13. Kwiecień komu ty wciskasz te kity o pomordowanych żołnierzach przez wilkołaki z pozostały ekwipunkiem i amunicją ?To ja wam powiem skąd zaczerpnął inspiracje pan plecień :-) Z filmu Dog Soldiers ! Temu kelesiowi się wszystko we łbie pojebutało mam miks filmów SF i gier wideo i twierdzi że to real :-))))
    Link do filmu :
    http://www.kino.pecetowiec.pl/film,armia-wilkow-dog-soldiers-2002,26638.html

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.