wtorek, 23 maja 2017

Psychiczny zboczeniec sex kamerkowy przyznający się do choroby psychicznej w rozmowach telefonicznych robi wariata z normalnego człowieka-CZYLI JAK DARIUSZ KWIECIEŃ WYCHODZI PO RAZ KOLEJNY NA IDIOTĘ I ŁAJDAKA


KOLEJNY MATERIAŁ SKURWIAŁEGO SEXKAMERKOWEGO PROSTYTUTA Z NIEPRAWDZIWYM TYTUŁEM:

Tomasz Sidor przyznaje się iż jest chory psychicznie .

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/PU2umG5Jids" width="480"></iframe>

Łajdak i kamerkowy zboczeniec uprawiający sex na sex kamerkach z jedną z najohydniejszych dziwek internetowych, która była na jego forum moderatorką i dalej jest w jego towarzystwie spłodził kolejny materiał mijający się całkowicie z prawdą i tak zmanipulowany by tej prawdy nie powiedzieć o sobie.
Bydle zapomniało jak sam mówił przez telefon do mnie w swych paranoicznych wynurzeniach, że jest chory umysłowo i leczy się patrz wizytówka kwietnia i rozmowy telefoniczne z nim: https://klamstwa-riese.blogspot.com/p/wizytowka-kwietnia.html
Głupi frajer przeczytał na naszym blogu, że napisałem, że mam jakieś papiery zwalniające mnie z wojska, które wcale nie świadczyły o jakiejś mojej chorobie umysłowej i zrobił z tego aferę, na co odpowiedziałem w poniższym materiale:

Tomasz Sidor dementuje, że jest chory psychicznie i
WYJAWIA PRAWDĘ O PRZESTĘPSTWACH DARIUSZA KWIETNIA
ORAZ OPOWIADA O PEWNYCH ŻYCIOWYCH SYTUACJACH DARIUSZA KWIETNIA JAKICH JESZCZE NIE ZNALIŚCIE
ZA PEŁNĄ ZGODĄ BYŁEJ KOCHANKI DARIUSZA KWIETNIA, KTÓRĄ DARIUSZ KWIECIEŃ SKRZYWDZIŁ  I WYKORZYSTAŁ DO LECZENIA ZŁAMANEJ NOGI
BĘDĄC PRZEZ NIĄ NA LEWO ZATRUDNIONYM NA OKRES 1 MIESIĄCA W CELU POZYSKANIA DARMOWEGO LECZENIA I ODSZKODOWANIA



BOLI KWIETNIA, ŻE WYSZŁO, IŻ OKAZAŁ SIĘ TYM CZYM PRZEZ CAŁE LATA POMAWIAŁ
Tak go to boli, że ima się wszelkich sposobów by się wybielić, a oczernić mnie.
Ale zapomina, że ja ciągle pokazuję o nim prawdę i posługuję si wyłącznie dowodami, które albo natychmiast potwierdzam, albo z małym opóźnieniem.
I tak jest w tym momencie.
Niedługo przekonacie się, że kwiecień popełnił przestępstwo wraz ze swoją byłą kochanicą i zatrudnił się na lewo w jej zakładzie pracy, za co mam nadzieję odpowie.

CZY JESTEM CHORY CZY ŻYCIOWO ZARADNY
I
 WIERNY ANTYKOMUNISTYCZNYM IDEAŁOM?

Ale wypada teraz słownie jeszcze zdementować te pierdolone brednie dariusza kwietnia na temat mojej rzekomej choroby umysłowej, której się tak ochoczo we mnie doszukuje.
Otóż powiedziałem w materiale, że uniknąłem komunistycznego wojska za sprawą udawanej depresji sytuacyjnej, co od tego wojska mnie w tamtym czasie uchroniło.
Napisałem to w kilku komentarzach w poprzednim temacie, co możecie łatwo wyszukać, ale pokażę te moje wypowiedzi w screenach by nie było wątpliwości:

OD MAŁEGO UWAŻAŁEM, ŻE SŁUŻBA W KOMUNISTYCZNYM WOJSKU PRZESIĄKNIĘTYM KOMUNISTYCZNĄ PROPAGANDĄ TO ZŁO JAKIE MOŻE SPOTKAĆ CZŁOWIEKA I SPRZEDANIE PATRIOTYCZNYCH IDEAŁÓW JAKIM KIEROWALI SIĘ POLSCY PATRIOCI Z AK.
Mój dziadek ze strony Matki był żołnierzem Armii Krajowej i Powstańcem Warszawskim.
W naszej rodzinie nikomu nie trzeba było tłumaczyć czym jest patriotyzm i go uczyć. To się po prostu wiedziało po jakiej stronie należało stać.
Wiedziało się też, że trwa sowiecka komunistyczna okupacja mimo, że wojna się skończyła.
Naturalnym więc było by ówczesnego systemu nie wspierać, a walczyć z nim jak można.
Byłem za młodu działaczem młodzieżówki podziemnej, której nadaliśmy nazwę "Orzełek" pisanej tą samą czcionką co logo solidarności. W naszej nazwie litera " ł ' była przedłużona a na jej wierzchołku łopotała biało czerwona flaga.
Zrobiliśmy pieczątkę z takim logo, skombinowaliśmy matrycę, czcionki, wałki, farbę drukarską, papieru kilogramy, co było nie łatwe w tamtych czasach i drukowaliśmy odezwy do Polaków kolportując je po szkołach i rozrzucając po ulicach w trakcie manifestacji antykomunistycznych.
Był wśród nas taki jeden.
Kurwa. Niestety miał na imię darek. I niestety był wypisz wymaluj jak ten dzisiejszy kwiecień.
Ciągle sadził się z pomysłami, próbował wieść prym w naszej grupie i nie zachowywał ostrożności bo jęzor miał długi jak jaszczurka.
Po kilkunastu miesiącach wpadł na roznoszeniu ulotek i werbowaniu do naszej grupy niesprawdzonych ludzi.
Kiedy się o tym dowiedzieliśmy w 10 minut zebrałem wszystko do dużej starej walizy i wybyłem z tym z domu, bo wszystko było u mnie.
Zabrałem łopatę i w ciemnym parku gdzieś pod drzewami zakopałem wszystko.
Na szczęście darek nie wsypał nikogo. Tak myśleliśmy bo de facto żadne psy do nas nigdy nie przyszły na rewizję, a tylko jego potrzymali 48 i puścili.
Jednak po powrocie darek był dziwny.
Od razu wyczuliśmy, że zrobili z niego wtykę myśląc, że nas rozpracują.
My na szczęście w porę połapawszy się odcięliśmy się od niego i tak już zostało.
Do podziemia w takim kształcie jak było nie wróciliśmy, ale do końca dni komuny bywaliśmy na każdej manifestacji w Warszawie przeciwko komunie i napierdalaliśmy cegłami w ZOMO i te niebieskie komunistyczne psy, którym służył kwiecień.
Minęło dużo lat.
Poznałem kobietę swojego życia, dostałem mieszkanie, miałem dobry fach w ręku i zarabiałem średnią krajową w jeden dzień. Czego chcieć więcej?
A tu pewnego dnia listonosz i polecony z WKU.
Bilet do woja. Stało się.
Tym razem udawania, że się ma na oku dobrą pracę, szkołę, plany życiowe i inne pomysły na pic przed WKU nie pomogły. Bilet trzymałem w garści z wezwaniem na WKU w celu odebrania powołania.
Poszedłem.
Nie było żadnej gadki.
Wręczyli i prawie dali kopa w dupę.
Po powrocie do domu w błękitnych słowiańskich oczach najpiękniejszej kobiety w życiu widziałem łzy, w których skrzyły się wszystkie gwiazdy naszego firmamentu.
Powiedziałem w myślach, nigdy Cię nie zostawię. I słowa dotrzymałem.
/...../
W kilka tygodni później cieszyłem się wolnością, a ona była najszczęśliwszą kobietą na świecie.
W kilkanaście miesięcy później wystrychnąwszy na dutka wszystkich lekarzy, czerwonych generałów, kapitanów i ch... wie jakich jeszcze stopniem usłyszałem na ostatniej swojej komisji wojskowej wspaniałe słowa, po których o mało z radości nie zrobiłem na ich oczach salta w tył.
Postawny wojskowy w jakimś wyższym stopniu i zarazem lekarz wojskowy, który mnie przesłuchiwał otworzył akta i białą kopertę z orzeczeniem lekarskim.
Wczytywał się uważnie, a mnie czas stanął w miejscu.
Czy zrobiłem wszystko jak trzeba? Czy lekarka zrozumiała wszystko? Czy napisała tak jak oczekiwałem?
Chwile ciągły się niemiłosiernie długo.
Wojskowy lekarz podniósł podejrzliwie wzrok patrząc mi prosto w oczy i chwilę się przyglądał.
Zamarłem. Spuściłem wzrok jak skopana trusia i czekałem na wyrok. Ważyło się całe moje piękne życie i życie mojej kobiety.
PANIE SIDOR!
Prawie zakrzyknął lekarz.
PAN SIĘ W OGÓLE NIE NADAJE DO SŁUŻBY WOJSKOWEJ!!!
Powiedział z najwyższą pogardą niczym do zawszonego psa, a ja resztkami sił powstrzymywałem nieodparty uśmiech na gębie wciskając przez to brodę w klatę by jakoś to powstrzymać.
PROSZĘ WYJŚĆ I ZACZEKAĆ NA ODBIÓR DOKUMENTÓW!!!
Powiedział stanowczo wskazując niczym policjant palcem na drzwi z sali prowadzące na korytarz gdzie cala w nerwach czekała moja Matka.
Wstałem i wyszedłem powoli udając wstyd i zażenowanie. Trzeba było do końca grać tę rolę by w ostatniej chwili nikt się nie połapał, ze to wszystko grą jest dla wolności.
Na korytarzu tylko półgębkiem oznajmiłem Matce, że jestem wolny.
Nic nie odpowiedziała bo radość była tak widoczna w gestach jej rąk, że nie musiała nic mówić.
Po kilku minutach zostałem wywołany i wręczono mi książeczkę wojskową z dokumentami.
Wyszliśmy z tej budy na zewnątrz.
Upał, piękne słońce, a my idziemy w milczeniu skuleni jak najdalej od tej budy jakbyśmy w pośpiechu oddalali się z miejsca jakiegoś rabunku!
W końcu zaszliśmy za jakiś węgieł i tam!
I tak chwyciłem Matkę na ręce i taki taniec radości odstawiliśmy, że trudno to opisać.
Po powrocie do domu moja ukochana przez cały ten dzień i wieczór płakała, ale tym razem ze szczęścia.
Radości nie było końca.
I tak wygrałem swoje życie.
Dlaczego wygrałem życie?
Heh, bo wiecie jestem taki, że znając siebie nie dałbym sobą pomiatać w tym pierdolonym wojski i, albo komuś bym coś zrobił i skończyło by się to dla mnie źle, albo ktoś mi i na jedno by wyszło.
Tak to wyglądało w wielkim skrócie.
I jestem z tego dumny, że nie dałem się zeszmacić, że nie sprzedałem ideałów patriotycznych i uratowałem własne i jej życie.
THE END

PRZEPROŚ SKURWYSYNU MOJĄ MATKĘ
ZA LOCHĘ I MATKOJEBCĘ!
W zeszłym roku kwiecień na blogu koniczyny nazwał moją matkę lochą:


Jak pokazałem na filmie kwiecień wyzwał moją Matkę od loch.
W drugim zaś komentarzu nazwał mnie matkojebcą po raz drugi ją obrażając.
Sam się zastanawiam czemu jeszcze nie pojechałem i skurwysyna nie skopałem za te i jeszcze wcześniejsze obelgi pod adresem mojej Matki i rodziny?
I ten skurwysyn dariusz kwiecień śmie mi wmawiać, że ja mam za coś przepraszać jego matkę, żonę i syna i kogoś tam jeszcze?
Niby za co?
Zawsze wykazywałem do matki tego łajdaka szacunek i współczucie, że ma takiego wstyda koło siebie.
A ten bydlak teraz staje i wmawia mi coś co sam zrobił wobec mojej matki ponad rok temu i wiele wcześniej nie raz.


KOCHANICA DARIUSZA KWIETNIA ZDRADZIŁA GO Z ZEMSTY ZA JEGO SKURWYSYŃSTWO

Wspomniałem w materiale krótko o byłej kochanicy dariusza kwietnia, którą chciał i wykorzystał, by u niej trochę pomieszkać i zatrudnić się w jej firmie na lewo po to by móc wyleczyć złamaną nogę w Wałbrzyskim szpitalu.
Zapewniam,że dowiecie się więcej szczegółów z tej przygody życiowej dareczka.
Przygotowuję zawiadomienie, jeszcze nie wiem gdzie tego faktu. I dariuszu kwietniu tym razem dopilnuję byś poniósł za to wszelkie możliwe konsekwencje.



ZIELARZ ZIEL - KING OF THE DIAMOND
Kwiecień teraz wyciera sobie mordę tymi, którzy oświadczyli, że zaprzestają walki z kwietniem twierdząc, że mnie opuścili.
OŚWIADCZAM
Nikt mnie nie opuścił bo nikt nie był nigdy moim współpracownikiem.
Wszyscy, którzy wstąpili na ścieżkę wojenną z kwietniem zrobili to sami z własnej inicjatywy kierując się własnymi pobudkami.
Zakończyli walkę z kwietniem również z tych samych powodów nie ze względu na moją osobę.
Jak powiedziałem w materiale jedni wycofali się bo uznali, że gówna nie warto rozgrzebywać, inni przestraszyli się świństw kwietnia, które już zdążył zrobić mnie i kilkunastu innym ludziom, a jeszcze inni ze wszystkich powodów wziętych do kupy.
Co do w/wymienionych osobników to wycofanie ich dyktowane jest bynajmniej nie zmianą frontu, znudzeniem czy akceptacją poczynań kwietnia bo obaj, a może to jedna i ta sama osoba, co się okaże na pewno, tylko mówiąc wprost osrali się ze strachu, że ja lub kwiecień ich namierzymy i zrobimy im wstyd w życiu zawodowym i prywatnym, co w moim przypadku NA PEWNO NASTĄPI.
Ja nie będę ich obrzucał jak kwiecień mnie i innych błotem bo wiecie, że nigdy tego nie robiłem.
Ja po prostu pokażę o nich prawdę w ich własnych domach.
Pokażę jak i co pisali, jak naśmiewali się z chorego kononowicza, jak opluli samych siebie i walkę z kwietniem atakami na mnie i pokażę ich prawdziwe psychopatyczno paranoiczne oblicze.
Obaj mieli strony w polskich domenach i ustalenie ich to dziecinna zabawa.
Tym razem nie będę się wygłupiał w podchody z IP, szukanie po omacku itd, blefował czy "macał" ich reakcji po napisaniu tego czy owego do nich w sieci.
Teraz zacznie się dla nich prawdziwa jazda i oni to wiedzą, że żarty się kurwa skończyły.
To samo tyczy się ciebie parchu koniczyna i guciu mruku i sęku zboczeńcu.
Cała wasza paka łajdaków i zboczeńców pozna co to znaczy wisieć z imienia i nazwiska, adresu i mordy w sieci na dziesiątkach stron i życie z takimi wizytówkami jakie wy mnie zafundowaliście.
Miłego oczekiwania na zadość uczynienie zboki.


92 komentarze:

  1. Jak to możliwe,że takiemu skurwielowi nikt jeszcze łba nie rozjebał?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi z obstawą hybryd, ale pani Gudrun ma na to metody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomek,walcz dalej, jesteśmy z tobą,trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiecien, już się najadłem, możesz wziąć pół kotleta, nie był ruszany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktos nie wyrobi ,i zrobi prymitywowi kotleta z ryja.
    A co do tematu zdjecia wyzej.
    Nie jest tam na planie "slodka cycatka 25"

    Wszyscy czy anonimy czy polowa anonimy jedziemy ma jednym wozie.
    O samy odpowiadamy za swoje czyny swiadomie.
    Jezeli ktos t
    myslal inaczej ?dla mnie byl NOEODPOWIEDZIALNYM DEBILEM GORSZYM OD KWIETNIA .. ROBIACYM TYLKO ZAMET W WALCE Z KLAMCA KWIETNIEM.I TYLE.

    Tomadz nie pekaj-:)

    OdpowiedzUsuń
  6. https://forumprawne.org/prawo-karne/208104-zolte-papiery-prawo-jazdy.html

    "Nie ma czegoś takiego jak "żółte papiery". Taki byt prawny nie istnieje, nie istniał i wątpię by kiedykolwiek w przyszłości powstał."

    Dziękuję za uwagę. WC

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do przeprosin: Darek przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też. darek - pierdol się!!

      Usuń
    2. I ja w takim razie się przyłączę.

      Darku, bardzo, ale to bardzo przepraszam, że śmieję się z twojego DEBILIZMU, CHAMSTWA, CWANIACTWA, PROSTACTWA, ZAKŁAMANIA, NIEDOUCZENIA, MITOMAŃSTWA oraz tego, że słabo wypadłeś na dwa baty.
      Jedyne co mogę uczynić to życzyć ci, aby twój czworonożny przyjaciel Glut lizał cię po jajach jeszcze chętniej niż do tej pory.
      Buziaki miśku!

      Usuń
    3. Gucio liże go po jajach i karmi winogronem :)

      Usuń
    4. Mitomania, to choroba psychiczna (zespół Delbrücka), tak tak, choroba psychiczna. Weźcie to pod uwagę, kto tu naprawdę jest chory, bo kłamanie na każdym kroku, to właśnie jest mitomania.

      Poczytajcie, wypisz wymaluj Dariusz Kwiecień.
      http://www.psychiatria.pl/artykul/czym-jest-zespol-delbr-cka/18472

      Walcz z nim Tomek w ten sposób. Dowodami, że jest chory psychicznie.

      Pzdr.

      Usuń
  8. Mam 3 pytania.
    Na tym zdjęciu to która z tych dziewczyn to Małgorzata?
    Jak masz albumy Kwietnia ze zdjęciami, to czy nie mógłbyś ich opublikować? Myślę, że wiele osób chętnie zobaczy, jak ten idiota kiedyś wygląda.
    Kwiecień na najnowszym nagraniu mówi o Jacku Madge. Czy ty masz z nim jakiś kontakt? Wiesz jak on teraz zapatruje się na konflikt z Kwietniem? Bo nic o tym nie słychać i wygląda na to, że odpuścił Kwietniowi. A zarzekał się, że debilowi nie daruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomówił go w tym filmie to powinnien o tym się dowiedziec. Na to jest paragraf. Chyba ze Kwiecien mowi prawde.

      Usuń
  9. Tomaszu, nareszcie konkretna walka. Pokazuj wszystko co masz. A koniczyna ma już ciepło, dobrze, że pokazujesz jego zdjęcie z tymi laskami. No to jazda końskie szczyny, zabawa się zaczęła...

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak konsekwencji w tym, co głosi kwiecień. Skoro gospodarz tego bloga jest krejzus, co zdaniem głoszącego wynika z przyznania tego faktu, "żadne konsekwencje daleko nie idą", a w zasadzie nigdzie nie idą, bo nie ma konsekwencji. Wynika to z przepisu karnego. Art. 31 § 1. Nie popełnia przestępstwa, kto, z powodu choroby psychicznej, upośledzenia umysłowego lub innego zakłócenia czynności psychicznych, nie mógł w czasie czynu rozpoznać jego znaczenia lub pokierować swoim postępowaniem.
    § 2. Jeżeli w czasie popełnienia przestępstwa zdolność rozpoznania znaczenia czynu lub kierowania postępowaniem była w znacznym stopniu ograniczona, sąd może zastosować nadzwyczajne złagodzenie kary.
    § 3. Przepisów § 1 i 2 nie stosuje się, gdy sprawca wprawił się w stan nietrzeźwości lub odurzenia powodujący wyłączenie lub ograniczenie poczytalności, które przewidywał albo mógł przewidzieć.
    Co do kwietniowej wątpliwej poczytalności zastosowanie będzie mieć jednak art. 31 § 3 k.k. Dlaczego? To widać, słychać i czuć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. UWAGA!!! UWAGA!!!
    Aktualizacja najsłynniejszego przepisu na danie grzechu warte, czyli słynnego KOTLETA A'LA KWIECIEŃ.
    1. idź do knajpy i pozbieraj z talerzy klientów wszystko co na nich pozostawili
    2. nie zapomnij o kotlecie, którego klient w rogu nie był w stanie dojeść
    3. ułóż wszystko na swoim talerzyku tak, aby przypominało to uśmiechniętą mordę
    SMACZNEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to pięknie Gallu, chyba nawet nie zdajesz sobie sprawy, że tym występem pogrążyłeś nie Kwietnia tylko siebie. Pokazałeś się jako zaślepiony nienawiścią, zimny cynik, który potrafi wykorzystać bezwzględnie ludzi do swoich celów a następnie jeszcze ich szkalować. Mowa tutaj o owej Małgorzacie, którą w tym materiale tak parszywie deprecjonujesz. Pewnie nie czuła się dobrze gdy słuchała tej audycji. Mogłeś o niej wspomnieć w neutralnym sensie, ale nie musiałeś przelać czarę nienawiści również na nią, tylko dlatego że miała związek z Kwietniem. To tylko potwierdza, że naprawdę jesteście siebie warci, jesteście dwoma stronami tej samej monety. To widzi już wiele osób dlatego wycofali się z Waszego konfliktu. Oczywiście wiem, że tego nie opublikujesz, ale mam nadzieję, że da Ci to do myślenia, choć wątpię bo jesteś w stanie głębokiej nieświadomości z powodu tej chorej nienawiści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto sie pograzyl Tomek ? , czlowieku Dareczek kitoman napierdala jakies farmazony niestworzone na Tomka a on ma siedziec cicho a moze niech jeszcze przeprosi , wez jeszcze raz przsluchaj material ktory zrobil Tomek

      z powazaniem Marek

      Usuń
    2. Etam hehe.
      Owa Gosia sama chciała wszystko ujawnić. Była tak zdesperowana i wściekła na kwietnia, że próbowała mi wleźć na chama do wyra i w moje prywatne życie.
      Nieźle musiałem lawirować by drugie spotkanie w lutym tego roku nie doszło do skutku.
      Musiałem wcisnąć jej kit, że wyjechałem do przyjaciela by uniknąć spotkania z nią bo już była w Warszawie rzekomo po to by spotkać się z kimś tam.
      Suczka próbowała zawlec mnie do jakiegoś teatru na wieczór licząc, że potem nie odprawię jej do hotelu tylko wezmę do domu, a tu taki ch...
      Wyczułem co planuje i się wykręciłem z tej sytuacji.
      Potem się niby obraziła. Jakiś czas nie dzwoniła i fajnie hehe. Miałem ją z głowy.
      Ale zachowała się nieładnie tak ogólnie bo udawała, że ma wyłącznie przyjacielskie zamiary, a kiedy wyczuła, że ja nie dążę do bliskich kontaktów jebnęła focha zawiedziona, że nie udało się mi wleźć do domu i wyra.
      Co będę teraz tłumaczył, przyjdzie na to może chwila to wszystko ujawnię, ale za jej zachowanie nie czuję wobec niej żadnej lojalności bo mierżą mnie tak nachalne suki.

      Mogę tylko powiedzieć, że kwiecień masz strasznie chujowy gust.
      No, ale jeśli się kierujesz interesem, zyskiem, czy inna korzyścią to tłumaczy dlaczego plączesz się przy takich pokracznych głupich maszkaronach i naiwnych świrkach.

      Usuń
    3. Takie suki dziś dzwonią do ciebie bo są wściekłe na swego byłego kochasia w, którego włożyły nadzieje i udają przyjaźń, a za miesiąc były kochać wyrucha ją, pogłaszcze po głupim łepku i ty się staniesz jej wrogiem, a potem ona kochasiowi w złości na ciebie wypapla wszystko o tobie.
      Dlatego wolałem nie czekać i pierwszy pokazać prawdę o sytuacji.
      Idę o zakład, że teraz kwiecień wydzwania do niej i zaczyna omotywać na nowo by ją przeciągnąć na swoją stronę by spłodzić o mnie hahahaha kolejny materiał jak to ja mu kobietę zgnoiłem hahahaha.

      Usuń
  13. Tomaszu witam w klubie , tylko ze ja za pozno sie zabralem zeby nie isc do wojska , moge dziekowac mojej Mamie poniewaz miala znajomego psychychologa ktory pracowal dla sadu , niestety musialem isc na 3-mc do szpitala na oddzial psychiatryczny , zanim trafilem na odzial chodzilem na wizyty do psychologa zeby miec jakies papiery , kartoteke , na pierwszej komisji wojskowej dostalem B12 a na 2-giej dostalem B24 , pozniej przyszly papiery ze mam spokoj wojskiem , jakos papiery mam ok , a nawet wylecialem do Ameryki legalnie a z Polski wylecialem w 1995 roku

    z powazaniem Marek

    p.s zajebisty material , tylko nie strasz ze zamykasz forum , bo przez chwile zwatpilem , zycze milego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ówczesny przyjaciel ze szkolnej ławki od podstawówki nie miał tyle samozaparcia co ja by do woja nie iść.
      Ojciec architekt z układami jakoś go bronił przed wojem do czasu, aż pewnego dnia stało się i też dostał bilet.
      Byłem u niego na przysiędze.
      Zmarnowany, rozdygotany skopany trzymał się resztkami psychiki.
      Ojciec gdy to zobaczył przeraził się.
      Cała jednostka kotów pogrążona w stanie zastraszenia i niewesołości.
      Powiedziałem mu co ma zrobić by za miesiąc być w domu.
      Odpowiedział, że zaczeka, aż stary coś zadziała, ale nie zadziałał za krótki był.
      Przyjaciel pisze ratuj, więc wsiadam w auto i jadę do tego Giżycka.
      Daję mu kilkanaście pustych opakowań relanium i jedno całe.
      Mówię zeżryj to. Jak zaczniesz czuć się senny popij winem i tu dałem mu butelkę taniej alpagi przez płot.
      Opakowania wsadź do kieszeni i jak już naprawdę poczujesz się senny idź do kibla i udawaj, że wszystko wyrzygałeś i udawaj nieprzytomnego.
      Mówię przyjdzie lekarz stwierdzi próbę samobójczą i cię wezmą na obserwację na tydzień dwa, a potem wykopią cię do domu bo nikt nie weźmie za ciebie odpowiedzialności, ze spróbujesz sobie odebrać znowu życie.
      Tak zrobił.
      Za miesiąc śmigaliśmy obaj na rowerach jak za dawnych lat po żoliborskich sadach i parkach.

      Usuń
  14. Proszę o zamieszczenie dedykacji dla Dariusza Kwietnia. Dziękuję.
    https://youtu.be/Hslac_tmcNE

    OdpowiedzUsuń
  15. Autor na blogu podał jeszcze jedną przywarę Darka, jaką jest wyjadanie resztek w knajpach po innych konsumentach. Wskazał na tę przypadłość osobowe źródło dowodowe. A ja twierdzę, że dobrze czyni w dobie obecnego światowego kryzysu żywnościowego (zob. murzynki w Afryce) że nie dopuszcza do marnotrawienie jedzonka.
    A tak dotychczasowe materiał dobrze walnęły kwietnia. Jego ostatni filmik, na tle oświadczenia Zielarza, przypomina jego wkurzenie i do złudzenia groźby wypowiadane spod knajpy wobec Moto (za jopka-jełopka i kelnerkę, szkoda że nie ma tego już w sieci).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daro, urwa, to dlatego masz taką ładną buźkę i jajka bez kłaków, bo kto zjada ostatki ten piękny i gładki!

      Usuń
  16. Zielarzu :)
    A może powinienem do ciebie mówić wiesiu andrzejku broniszewski?
    A może byś tak stulił pyszczydełko i na kolankach przeprosił co?

    OdpowiedzUsuń
  17. Tomasz Ty z debilem nie musisz walczyć by go zniszczyć bo on sam się niszczy.
    Pod jego filmem sporo negatywnych o Tobie wpisów, ale większość przeciw kwietniowi. To dobry znak.
    Ludzie widzą jakie z kwietnia chore bydle.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej czy to corka sp. Stojaka?
    Jak tak to jechanie po niej nie jest dobrym pomyslem, przyniesie wiecej strat niz zyskow.

    Panna ma dziecko, stad mozliwa desperacja w szukaniu partnera.
    Upierdolic Kwietnia to tak, ale jej bym nie ruszal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie córka Stojaka.
      Całkiem inne nazwisko jakieś takie nie Polskie tylko z ruska brzmiące prorocz....

      Usuń
    2. Dlaczego nie pokażesz tych rozmów? Mogą być wybrane fragmenty.

      Usuń
    3. Pokażę spokojnie. Niech sobie na razie kwiecień przemyśli czy opłaca mu się dalej walczyć i jego bandzie zboków.

      Usuń
    4. Z wyglądu podobna, słabo widać na tej fotce przy "Muchołapce", ale jesteś 100% pewny że to nie ona?
      Poniżej fotka z zlotu na Włodarzu:
      http://wlodarz.pl/wp-content/gallery/ii-miedzynarodowy-zjazd-eksploratorow/img_0359.jpg

      Nie jestem pewny nazwiska, czy miała ojca.


      Jak nie ona to w porządku, bo szkoda ruszać osoby którą poprze mnóstwo ludzi, i to w dodatku przeciwników Kwietnia (którym bardziej będzie zależało na jej obronie, niż zaszkodzeniu Pinokiu).

      Pozdrawiam GS.

      Usuń
    5. Nie to nie ona. Ta to przy niej piękna jak Wenus.
      Mam tej pokraki kilka fot i filmów więc jak tylko po nie pójdę to pokaże.

      Usuń
    6. Pokaż bo ciekawi jestesmy

      Usuń
  19. A ja ciągle nie wiem, czy w te 50 za dobę spania na kamieniach i słuchania bajek są wliczone również zabawy batem przez cycatkę? Czy trzeba jakoś extra dopłacić? Ktoś się orientuje bo nie wiem czy warto inwestować tyle gotówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do chwili obecnej nie wiem nic, mimo zapytań, na temat egzotycznych sranek do garnka. Czy ten obrządek wliczony w koszt imprezy? Czy za to dodatkową opłatą? Bardzo proszę wtajemniczonych o informację.

      Usuń
    2. Cycatka 25 zmarsczy ci Freda gratis

      Usuń
    3. E, liczyłem na coś więcej za taką kasę niż marszenie. Jestem rozczarowany.

      Usuń
  20. Gdzie jest ten pan co sobie uzurpuje w nicku podpis 25BKP.

    Zadałem kilka tematów temu zapytanie .
    Do dnia dzisiejszego nie ma odpowiedzi .
    A Ów nick jakby zapadł się pod ziemię .
    A wcześniej był aktywny w niemal wszystkich wątkach .
    Z oziębłymi pozdrowieniami 7. Dywizjon Ułanów Lubelskich im. gen. Kazimierza Sosnkowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  21. I wybiegając w przyszłość ... Do tych co zaraz chuje na mnie będą wieszać .Mam mentalne prawo posługiwania się do ...oznaki rozpoznawczej dywizjonu , za którą to przelałem pot ,łzy i krew.

    OdpowiedzUsuń
  22. pytanie do P.Galla - chce się Panu , nie szkoda czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mi się nie chce.
      Robię to w odwet za skurwysyństwa kwietnia i za to, że oszukuje ludzi. fałszuje historię, pomawia nie tylko mnie, ale i innych, i za to, że uważam go za chwasta, którego trzeba wyrwać.

      Usuń
  23. Spokojnie oziębły mistrzu . Cierpliwość jedną z cnut ;-).
    Niewiem co tam w u was w logistyce ja ponad 10 lat temu zakończyłem przygodę z WP a latałem w 1bkp

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam.Może to nie w temacie co piszę,ale pan k pierdzieli cały czas o otwarciu wrót.Więc jeśli chodzi o te wrota to pan k chyba coś przeoczył.Oglądałem sobie niedawno filmik z ceremonii otwarcia tunelu Gotarda w Szwajcarii i jeśli chodziło o otwarcie jakiś wrót to stało się to prawdopodobnie właśnie w tamtym roku na tej ceremonii.Linków nie podsyłam bo to jest łatwe do wyszukania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwietniowi się wrota otwarły jak kucał nad garnkiem

      Usuń
  25. gucio mruk, zapiął dziurę sęka na koniczynie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gucio mruk zapiął sęka w otwór pod koniczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zobaczcie jak kamerkowy prostytut udziela się na niby swoim forum

    http://zapisz.net/images/246_riese_inna_rzeczywisto_ogl_das.jpg

    A tyle było zapowiedzi, że wstawi opowieści, zdjęć i dowodów na swoje opowieści.
    Miał być kącik zadawania nawet najbardziej niewygodnych pytań i co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zajęty kręceniem zakłamanych filmików i zbieraniem odpadków po restauracjach. Jak tylko odbędzie się czerwcowy spęd baranów to natychmiast nadrobi zaległości. Prawda darek?
      Ty przecież zawsze dotrzymujesz danego słowa hue hue

      Usuń
    2. Kwiecień to kłamca i oszust. Kawał kłamliwej kurwy. Nie mogę się doczekać kiedy go Tomek dojedziesz. CHWDDK.

      Usuń
  28. Dariuszu Kwietniu szumowino nad szumowiny ładnie to tak okradać podatników nierobie? Nóżkę ci ktoś złamał i żeby ją leczyć lewe zatrudnienie sobie załatwiłeś? Oj nieładnie nie ładnie. A na takiego prawego obywatela się kreujesz.
    Osobiście pomogę panu Tomaszowi zgłosić to do ZUS i organom ścigania.
    Tak mnie fkurwiasz, że chętnie ci z przyjemnością postaram się byś miał kłopoty a może nawet posiedział złodziejskie ty nasienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty kwiecień dziś zaczyna się dla ciebie serial pt czarne chmury
      http://zus.pox.pl/adresy/adres-zus-oddzial-koszalin.htm

      Usuń
    2. + skarbówka w Wałbrzychu

      Usuń
    3. jak zgłosicie do ZUSU to Kwiecień będzie musiał oddać pieniądze za leczenie a będzie tego zapewne kilka tysiaków.

      Usuń
    4. Gallu która laska ze zdjecia to kochanica Kwietnia?

      Usuń
  29. Kwiecień deklu pisma do ZUS, NFZ i PIP żeś się fikcyjnie zatrudnił prawie gotowe jutro wysyłeczka parchu. Serial czarne chmury się rozpoczyna złodzieju.

    OdpowiedzUsuń
  30. wkurza mnie, że męczy biedne zwierzęta..psy, żmi-jeee.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja, jako Kriminalsekretar z Bundeskriminalamt, z ramienia europejskiej policji prowadzę śledztwo w sprawie zaminowania ośrodka po Soboniem niemiecką miną, która należy do RFN. W tej sprawie korzystałem m. in. z pomocy szpitala w Wałbrzychu, po naszemu Waldenburg, co do złamanego po pijaku kwietniowego kulasa. Również moi funkcjonariusze, w cywilu prowadzili śledztwo w Głuszycy, po naszemu Nieder Wüstegiersdorf. I tak stwierdzili, w oparciu także o zeznania świadków, że napisy na betonowym płocie odzwierciedlają rzeczywisty stan sprawy i osobowości Dariusza Kwietnia. Również został przesłuchany wilkołak Tadi Krasnojebiec, aktualnie w schronisku dla zwierząt nieudomowionych. Aktualnie w planie śledztwa jest przesłuchanie strzyga i jego strzygi. Z tym jest kłopot, bo strzyga powiła małe i korzysta z urlopu macierzyńskiego poza granicami Polski. Jej chłop, strzyg oświadczył, że wytoczy powództwo tym,którzy prezentują figurynkę osiemnastowieczną, jako jego podobiznę z tak mikrym pisiorkiem. Bo to narusza jego dobra osobiste. Słuchany na okoliczność prezes kleszczy riesogórskich zeznał, że nie ma żadnych kontaktów z kwietniem, ani z misterium srania w garnek. Natomiast oświadczył (do protokołu), że chętnie spotkał by się z Julią od kwietnia. Próby przesłuchania jopka-jełopa spełzły na niczym, bowiem jego stan opilstwa, zbliżony do delirium tremens, uniemożliwiał jakikolwiek kontakt. Z uwagi na zabicie deskami knajpy, niemożliwy stał się także kontakt, tak z kelnerką Agnieszką, jak i jej detektywistycznym chłopakiem. W chwili obecnej, przy pomocy GPS ustalamy miejsce parkowania czarnego landrowera. Również przesłuchamy konkubiny kwietniowe. Przeprowadzimy takę badanie gardła jareckiego i fajfusa bartnika w trybie DNA. Niestety kwietniowego wuja ubeka kwietnia nie zbadamy. bo nie wiemy, gdzie go patrioci kropnęli. Z powarzeniem, Hauptscharführer Johan Pipka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że Hutmen zaprzestał działalności miałby używkę, facet nie odróżnia Psychiatry od Psychologa po za tym to co pierdzieli to prawie same mity, coś wiem na ten temat ale to w swoim czasie wszyscy się dowiedzą i będzie wielka niespodzianka, to co pewien Redaktor i Pułkownik w stanie spoczynku mówią to ups nie powiem ale kto inteligentny się domyśli...

    https://www.youtube.com/watch?v=OtX8GeeAmf8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pewniak info, że to co opublikował Lampart znalazło odbicie w dowodach. Za 2 tygodnie będzie prawdziwa bomba. No może za 10dni. Zobaczycie jakie dwie sprawy wyjdą do prasy.
      Ex gangus fryzjera.

      Usuń
    2. nie tylko aktualnie trwają audyty w pewnych instytucjach na DŚ i może kwiecień jakimś odłamkiem dostanie, nowe miotły zainteresowały się co jest pod dywanem

      Usuń
  33. TVP Historia obchodzi 10-lecie swego istnienia i z tej okazji niepodległy prezydent prawie niepodległej Polski Andrzej Duda wygłosił piękną lekcję historii i patriotyzmu.
    Szokuje kontrast jego świadomości historycznej w porównaniu z poprzednimi prezydentami. Komorowski nawet nie zasługuje na porównanie z Dudą pod tym względem. Kwaśniewski... no cóż (dwie kadencje!!!! kuźwa!!!). TW Bolek ... no jakimś cudem Duda nawet nie wspomniał o jego bohaterskim, osobistym i samodzielnym obaleniu komunistów.

    Prezydent Duda za to wspomniał pięknie o żołnierzach wyklętych i fałszowaniu historii przez obecnych komuchów i bolszewików i ich dzieci. Wspomniał o cudzie gospodarczym II RP.
    Generalnie, historycznie facet jest w porządku.
    Rośnie też, a przynajmniej od dwóch lat, zainteresowanie historią prawdziwą, a nawet moda na historyzm, czyli jednocześnie patriotyzm, bo to jest jedno z drugim związane.
    Towarzyszu kwiecień, masz przejebane jak w radzieckim czołgu.

    https://www.youtube.com/watch?v=Z8C0IaZTZLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie było - radziecki T34 (ten, którym 4-ej pancerni i pies zdobywali Berlin, a później mordowali żołnierzy wyklętych, czego już bolszewicy nie pokazali) nie miał wentylacji i po każdym strzale otwierali włazy, żeby nie podusić się spalinami. Poza tym, były to śmiertelnie skuteczne czołgi.

      Usuń
    2. Jakie nie mialy szans z Tygrysami.
      A ruski wygrywaly bitwy tylko przez ich lawinowa ilosc.Niekiedy 1 do 1O.
      Poprawnie jest brygada "RUDEGO102" przestala istniec,gdy rude 102 spotkaly sie w walce o wal pomorski ,z niemiecka broniom pancerna.
      Te czolgi zyskaly slawe tylko przez ilosc ich w natarciu.

      Usuń
  34. Nie ulegaj komunistycznym wymyslon.-:)
    Na tygrysa ruski potrzebowaly stada takich puszek. jak T-34.
    Tygrys sciagal T-34 z dystansu 2 km.
    T-34 praktycznie pancerza tygrysa NIE BYL W STANIE PRZEBIC ze swoja 75 -tka -:)
    Te czolgi to tylkp ilosc i czerwona propaganda.
    A Rudy z pobratyncami przestali istniec po starciu z tygrysami na wale pomorskim

    chodzi o Polska brygade pancerna.http://ciekawostkihistoryczne.pl/2014/11/19/przerabane-jak-w-ruskim-czolgu-cala-prawda-o-t-34/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T-34 z 75kami nie mialy wielkich szans z Tygrysem, jednak zastapiono je 85mm i one nie byly juz tak calkiem bezbronne.
      Tygrys to MIT, mit dzieci zapatrzonych w nazistow, czolg o zalosnej manewrownosci i zasiegu, za to o doskonalym pancerzu-podobnie jak do czasu brytyjski czolg Matylda II (ktory za to mial zalosne dzialo).
      Pantera bije go na glowe pod kazdym wzgledem i to ona wraz z T-34 stala sie podstawa budowy nowozytnych MBT.

      Co do T-34, nie tylko ilosc ale one nie dzialaly w prozni.
      Glownym nieszczycielem niemieckich czolgow byly samoloty szturmowe IL-2, artyleria rakietowa oraz dziala ISU/SU plus czolgi ciezkie jak KV.
      Co mogly zrobic zalogi Tygrysow jak slyszaly nadlatujaca eskadre IL-2?

      Usuń
    2. T34 walczyły ze swoimi odpowiednikami czyli PzIII lub PzIV, gdzie T34 miał niewątpliwą przewagę pochylonego pancerza z przodu. Ustawiony frontem był dla nich prawie niezniszczalny. T34 miał jeszcze skład amunicji w środkowej części z daleka od burt bocznych (Pz miały amunicję po bokach, więc pięknie wybuchały po trafieniu bocznym)

      Nie można porównywać T34 do Tygrysa, czyli czołgu średniego do ciężkiego. Szansa trafienia T34 na Tygrysa była jak 1:50, czyli była to rzadkość.
      Rosjanie zresztą mieli także odpowiedniki na Tygrysy, czyli IS.

      Za Wołoszańskim, T34 był najlepszym czołgiem IIWS, tzn. szybciej T34 zniszczył Pz niż odwrotnie.
      Nie ulegajmy propagandzie niemieckiej super-broni, bo tak nie było. Rosjanie mieli tak samo dobrą a nawet lepszą.

      Usuń
  35. Malo kto wie.
    W walce o Wroclaw,Niemcy mieli kilka czolgow,wszystkie ocalaly,byly postrachem ruskich .

    OdpowiedzUsuń
  36. T-34/85 model 1944 i wyżej miał armate 85mm nie 75mm...
    Oczywiście po wprowadzeniu na pole walki Panter, Tygrysów I i Tygrysów Królewskich nie mamy o czym rozawiać... Ale do tego czasu to niemcy robili w portki jak napotkali na polu walki T-34/76 lub KV. Panzer III i IV (i niżej) nie miały z nim szans. Dopiero przezbrojone Panzer IV w długolufowe armaty mogły nawiązac rownorzędną walke z T-34. A To był już początek 1943. T-34 był czołgiem rewolucyjnym jak na swoje czasy. To własnie w nim zastosowano płyty pancerne spawane pod kątem co zdecydowanie obniżało penetracje pancerza przez obce pociski oraz podnosiło szanse na rykoszetowanie pocisków. Do tego szerokie gąsienice podnoszące mobilność na radzieckich bezdrożach. Niemcy projektując Pantere opierali się właśnie na T-34.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bylo.
      Do tego porownywacze czolgow czesto w infantylny sposob podchodzac do tematu, robia zestawienia w zupelnej prozni, jakby nie dzialaly one razem z artyleria i lotnictwem.
      Zaden czolg nie ma bata na atak z powietrza, czy to bedzie IL-2 czy Ju-87G.

      Usuń
    2. T 34 nie byl taki super. Pochyly pancerz byl dobrym rozwiazaniem, jednak nie do konca, znacznie ograniczal miejsce w srodku pojazdu. Do tego zawieszenie "christiego".
      Nie najgorsze ale tez nie pozbawione wad - zajmowalo dosc sporo mijsce w ciasnej i tak juz kabinie, do tego powodowalo kolysanie sie czolgu podczas jazdy na wiekszych nierownosciach. Kolejny slaby punkt, (tutaj pisze o wersji t-34/76)to wierza. Ciasna, przez co tylko 2 osobowa. Przez to dowodca mial pelne rece roboty - dowodzenie czolgiem, obserwacja i celowanie. Do tego czesto brak radia i interkomu, co powodowalo chaos podczas bitwy.Ogromna wada T-34 byla skrzynia biegow, bardzo szybko ulegala zniszczeniu i byla trudna w obsludze(wymagala duzo sily i sprawnosci dla kierowcy zeby znalezc i wrzucic wlasciwy bieg), mimo z tego jak dobrze pamietam biegi byly 4, a zalogi używały 2, czyli 2 i 3 ghlownie.O radiu juz pisalem, aaaaa... teraz silnik. Mimo ze nie najgorszy, diesel(mniejsza szansa podpalenia) .
      Jednak zastosowane przez sowietow filtry, szegolnie powietrza byly marnej jakosci co czesto powodowalo utrate mocy przy duzym zapyleniu a w ektremalnych sytuacjach prowadzilo do calkowitego unieruchomienia silnika. To tak o wadach maszyny. Wiekszosc zalet pewnie kazdy zna. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Tak tylko zauważ że t-34 to model przejściowy zresztą jeśli się oriętujesz w temacie to sowieci stawiali na ilość nie jakość jak to robiła III Rzesza

      Usuń
  37. Do służb mundurowych na terenie gór sowichczwartek, 25 maja 2017 17:39:00 CEST

    Weźcie wreszcie się za tego Dariusza kwietnia!!Ten człowiek oprowadza nielegalnie grupy po górach nielegalnie za to pobierając pieniądze.
    Nie ma uprawnień do tego. Nie ma ubezpieczenia. Nie posiada przeszkolenia w udzielaniu pierwszej pomocy. To się może kiedyś skończyć tragicznie dla kogoś z takiej grupy.
    On zapowiada nocowania w lasach, palenie ognisk, kłusowanie na chronionych gatunkach. On mówił ,że poluje na żmije w jednym ze swoich materiałów.
    To dewastator i szabrownik.
    Okradł ZUS na lewo się zatrudniając by leczyć złamaną nogę.
    Panowie policjanci z komisariatu w Głuszycy kiedy sprawa miny pod Soboniem zostanie wyjaśniona?
    Kiedy zostanie przeprowadzone normalne śledztwo i przesłuchani wszyscy świadkowie uczestniczący wtedy w spotkaniu z Dariuszem Kwietniem w ośrodku pod Soboniem?
    Chcecie na siebie wziąć odpowiedzialność za kogoś komu Dariusz Kwiecień zrobi krzywdę?
    Waszym obowiązkiem jest monitorowanie poczynań Dariusza Kwietnia w Internecie i jego zapowiedzi o spotkaniach i odpowiednie reagowanie w terenie jak kontrole i sprawdzanie czy ma dopuszczalną ilość ludzi w grupie nie mając uprawnień przewodnika.
    To do was należy obowiązek sprawdzanie czy Dariusz Kwiecień pobrał za te spotkania pieniądze a jeśli tak to ściganie go z urzędu za nielegalne pozyskiwanie dochodów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tonący brzytwy się chwytaczwartek, 25 maja 2017 17:40:00 CEST

    Życiowy przegryw tonie okrył się blamażem narobił rodzinie wstydu opuścili go dawni towarzysze zostali nowi co jeszcze nie połapali się jakim jest czubkiem.
    Nikt nie przyjeżdża na spotkania z nim. Kręci się koło niego kilku frajerów myślących że coś zarobią bo kwiecień wciska im wizje że ściąga do siebie tłumy chętnych.
    Morda coraz bardziej czerwona. Psyche siada frustracja bierze górę to się chwyta oszczerstw jak ostatniej deski ratunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwają przy kwietniu koledzy ze studia SWD... chociaż...
      O dziwo teraz organizują spotkanie w Rzeczce, a co jeszcze ciekawsze, w dacie nocy świętojańskiej:
      http://sswd.pl/index.php/news
      Wątpię, żeby kwiecień miał tam wstęp. Jednak nie zapominajmy, że część jego brudnego gniazda na pewno będzie tam na imprezie. Może będzie myster Koniczyna?

      Usuń
    2. Jakby nie było Drużyński to kompan zboczeńca kamerkowego dariusza kwietnia organizujący jak widać dalej spotkania u kolejnego kompana kamerkowego zboczeńca mikołajczaka.
      Towarzystwo kisi się we własnym sosie jak widać.
      A o tajemnicach Riese wie tyle co kwiecień czyli nic i nic nowego ponda to co już było powiedziane w całej historii odkrywania tych tajemnic nie powie i nic czego nie było by w sieci.
      Zwykłe naciągactwo i zbieranie po 2.5 stówy od naiwniaków myślących, że coś nowego i ciekawego się dowiedzą.
      Ale ciekawe jest, że i dziadek z zakutym łbem czyli gabryś ugości całe to szemrane patologiczne towarzystwo drużyńskiego.

      Usuń
  39. NIEDOROZWINIĘTY ŁAJDAK DARIUSZ KWIECIEŃczwartek, 25 maja 2017 17:41:00 CEST

    Kwiecień no co jest ???
    Przecież wystarczy, że zrobisz materiał filmowy tak by zdementować te podejrzenia, że to ty jesteś na tych sex kamerkach i pokażesz ręce w takich samych pozach jak ten ze zdjęć ze zbiornika ze słodką cycatą.
    No co jest kwiecień jeśli ty masz inne ręce to sprawa prosta jak świński ogon.
    No, ale ty nie zrobisz tego bo wiesz, że analiza porównawcza wykazała by, że to ty jesteś na sex kamerze.
    Wystarczy wejść na bloga Gallowego i popatrzeć na te analizy porównawcze jakie już są, a one wyraźnie wskazują, że twoje łapy widoczne na wielu twoich filmach na YT to są te same i identyczne łapy jak tego ze słodką cycatą na zbiorniku.
    Kwiecień wijesz się w wykrętach i matactwach, wszystkim wciskasz kit, że to nie ty, ale wystarczy te zdjęcia raz zobaczyć i twoje łapy w krótkiej koszulce by nie mieć wątpliwości, że to ty walisz się na sex kamerce z tą parchatą szmatą i dorabiasz zboczeńcu robiąc sex pokazy z nią i jej psem.
    Ty zboku tyle lat pomawiałeś Tomasza i innych o pedalstwo, pedofilię, jakąś dendrofilię idioto, a teraz okazało się, ze pomawiałeś tym czym sam jesteś zboczona łajzo.
    LUDZIE DRODZY MACIE W GŁUSZYCY ZBOCZONEGO SPARCHLONEGO MORALNIE SZMATŁAWCA, KTÓRY UDAJE PROPAGATORA MITÓW I LEGEND, KTÓRE NIGDY NIE ISTNIAŁY, OSZUSTA I NACIĄGACZA ORAZ WYJĄTKOWE SKOŃCZONE BYDLE ROZSIEWAJĄCE O TS I INNYCH SETKI NIEPRAWDZIWYCH PLOTEK.
    DARIUSZ KWIECIEŃ TO ZŁOŚLIWY PIERDOLONY NIEDOROZWINIĘTY EMOCJONALNIE ŁAJDAK ZE SKRYWANĄ SPRYTNIE CHOROBĄ UMYSŁOWĄ .

    OdpowiedzUsuń
  40. Cytaty z forum mieszkańców Głuszycyczwartek, 25 maja 2017 17:49:00 CEST


    MAREK SĘK I DARIUSZ KWIECIEŃ DWA ZOOFILE
    POSŁUCHAJ JAK MAREK SĘK MÓWI, ŻE MOŻE UPRAWIAĆ SEX ZE ZWIERZĘTAMI:
    http://w197.wrzuta.pl/audio/4NyuMgzPK2Z/marek_sek_lubi_uprawiac_sex_ze_zwierzetami
    Wystarczy to rozesłać w sieci i ma pozamiatane.
    Trzeba też to pokazać jego rodzicom niech wiedzą, że spłodzili autyste o zoofilskich skłonnościach.
    Odetną autyście internet zabiorą komputer i wyślą na leczenie przymusowe.
    Pokazać to nagranie w Panewnikach chłopakom. Jak będzie wracał do domu to może nie dojdzie o własnych siłach.
    W Katowicach chłopaki z osiedli nie mają wyrozumiałości dla tak odrażających zboczeńców.
    Ty kwiecień ciebie się to też tyczy.
    Twoja Julia zachęcała na kamerce do pokazów zoofilskich, a ty ją waliłeś więc jesteś tak samo zoofil jak marek sęk.
    Hej Głuszyczanie powiążcie fakty i zróbcie z kwietniem co trzeba.
    Co tam wśród meneli Głuszyckich nie ma charakternych ludzi?
    Hej koledzy kwietnia nie znaliście go z takiej strony, ale teraz znacie więc podajecie mu grabę nadal bez wstrętu?
    Hej menele charakterne z Głuszycy, a wiecie, że kwiecień niedawno jeszcze bronił sęka wiedząc, że to zoofil i pedofil?
    POSŁUCHAJCIE:
    https://drive.google.com/file/d/0BxXvVpLB6DgtQlE0ME44alM0Zmc/view
    Skoro tak to co to oznacza?
    OZNACZA TO, ŻE KWIECIEŃ AKCEPTUJE MOLESTOWANIE 12-13-14-15 LATEK PRZEZ MARKA SĘKA I UPRAWIANIE ZOOFILII.
    A skoro tak to czy kochane menele dalej darusia chcecie mieć za kolegę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytaty z forum mieszkańców Głuszycyczwartek, 25 maja 2017 17:50:00 CEST

      MAREK SĘK ZOOFIL I PEDOFIL Z KATOWIC KOLEGA KWIETNIA I KONICZYNY Z RYMANOWA
      POZNAJ SZPETNĄ MORDĘ PRZYPOMINAJĄCĄ GARGAMELA PEDOFILA I ZOOFILA MARKA SĘKA z Katowic z Panewnik:
      http://zapisz.net/images/610_marek_s_k_pedofil_zoofil_paran.jpg

      Marek Sęk właściciel strony www.paranormalium.pl TO WYJĄTKOWO ZBOCZONY DEWIANT, który został przyłapany w sieci na molestowaniu nieletnich 12-13-14-15 letnich dziewczynek,
      Tu macie DOWODY
      www.odchylenia-psychiczne.blogspot.com

      POSŁUCHAJ JAK MAREK SĘK MÓWI, ŻE MOŻE UPRAWIAĆ SEX ZE ZWIERZĘTAMI:
      http://w197.wrzuta.pl/audio/4NyuMgzPK2Z/marek_sek_lubi_uprawiac_sex_ze_zwierzetami

      Marek Sęk to współtwórca wielu audycji dariusza kwietnia, narkoman, wierzący w duchy, który z nimi gada jak zaćpa, co sam przyznawał-patrz link na bloga.
      Posłuchajcie jak dariusz kwiecień niedawno jeszcze bronił marka sęka, co świadczy, że są dalej w komitywie:
      https://drive.google.com/file/d/0BxXvVpLB6DgtQlE0ME44alM0Zmc/view

      JEŚLI GO SPOTKASZ SPLUŃ MU W PYSK, w najlepszym razie.
      Jakie jest lekarstwo na pedofilię?
      Wszyscy wiedzą. Nie trzeba mówić.
      CZY TAKI OBRZYDLIWY SZPETNY TYM MA PRAWO ISTNIEĆ JAKBY NIGDY NIC W SIECI I LANSOWAĆ SWOJE ZOOFILSKIE UPODOBANIA?

      Dla przypomnienie zestawienie jego z wizerunkami kwietnia I jego syna adriana ujawnionego młodego geja dającego tyłka za kasę i koniczyny z Rymanowa i sebastiana bartela vel GUCIO MRUK:
      http://zapisz.net/images/507_dariusz_kwiecie_syn_adrian_pio.jpg
      http://zapisz.net/images/955_sebastian_bartel_gucio_mruk_ma.jpg



      Boguś-jak pedał poderwał syna adriana za kasę kilka lat temu
      Witam jestem gejem pochodzę z Łodzi. Kilka lat temu miałem chłopaka o imieniu Adrian. Raz go odprowadzałem w okolice uliczy Berka Joselewicza. Teraz chciałem go odnaleźć i na chybił trafił w Google wpisałem Adrian Berka Joselewicza i wyskoczył mi blog Galla Anonima. Znalazłem zdjęcia tego Kwietnia i jego syna w którym rozpoznałem chłopaka którego posuwałem jakiś czas za kasę.
      Informuję o tym bo przejrzałem bloga Galla Anonima i stwierdziłem że chłop walczy z bandą jakichś nienormalnych ludzi.
      Widząc jak jest atakowany przez nich i tego Adriana postanowiłem poinformować że ten Adrian syn tego Dariusza Kwietnia to ciota dająca się dymać za kasę. Tak było trzy lata temu. Chłopak szwendał się po ulicy Wawelskiej gdzie wynajmowałem mieszkanie. Widząc że idzie bez celu zaczepiłem go i zagadałem czy nie zna przypadkiem Mateusza wiedząc że nie bo to był tylko pretekst do rozpoczęcia rozmowy. Ale od razu zauważyłem że chłopak jest do wyrwania bo przystanął i jakby czekał na kontynuacje rozmowy. Zaprosiłem go więc do kafejki by spokojnie pogadać o możliwych znajomych i dał się wyrwać. Potem dał sie zaprosić do domu a dalej wiadomo co było. Dostawał za każde spotkanie 50-100 złotych i drobne prezenty. Dostał ode mnie telefon nokia którego nie używałem i trochę ciuchów których już nie nosiłem. On mi nawet raz powiedział że jego stary jest historykiem dolnego śląska ale nic więcej.
      Adrianie Kwiecień pamiętasz Bogusia Wawelskiej?
      Jeszcze raz ja chcę dodać że Adrian to taki mało inteligentny prosty chłopczyna szukający łatwego grosza. Kilka razy załatwił mi maryche i extazy. Sam lubił walnąć przed stukaniem. Po kilku miechach znudził mi się znalazłem nowego chłopaczka ale ten przychodził dalej i wystawał pod domem. Musiałem zmienić mieszkanie bo mnie wnerwiał nachodzeniem kiedy musiałem udawać że mnie nie ma. Chłopak nie mógł się pogodzić że mu się skończyło źródełko łatwej kasy.

      Usuń
    2. DARIUSZ KWIECIEŃ &amp; SEBASTIAN BARTEL vel GUCIO MRUK- INFORMACJEczwartek, 25 maja 2017 17:52:00 CEST

      Szczegóły o zboczeńcu Sebastianie Bartelu vel GUCIO MRUK vel WENDLINKA na blogu Galla Anonima w nowym dziale pt:
      SEBASTIAN BARTEL vel GUCIO MRUK vel wendlinka z kanału YT WYJĄTKOWA KANALIA W SIECI JAKIEJ NIGDY NIE ZNALIŚCIE

      morda sebastiana bartela jak robi małpie kretyńskie miny do kamery na YT
      http://zapisz.net/images/910_sebastian_bartel_wendlinka_ma_.jpg

      Tu jego film na YT gdzie robi te małpie kretyńskie miny:

      https://www.youtube.com/watch?v=0H4q6Axrh-4


      Tematy na blogu o tym zboczonym łajdaku:
      http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/blog-page_20.html

      http://klamstwa-riese.blogspot.com/2017/04/antymit-lucyferjanizm-i-wielkie.html


      sebastian bartel i pedofilsko homoseksualna spółka na morfinie
      http://zapisz.net/images/955_sebastian_bartel_gucio_mruk_ma.jpg


      ORAZ WSZYSTKIE MATERIAŁY O ZBOCZENIACH DARIUSZA KWIETNIA:

      PDF: https://drive.google.com/open?id=0Bx9c7TEmacm2ZEJ4QkJ5LU4wek0


      JPG: https://drive.google.com/open?id=0Bx9c7TEmacm2Tk1lUVdOVUZrTVU


      w poniższym linku zobaczysz też te materiały, ale z filmem pokazującym kwietnia ocierającego się jajami o małego chłopca:

      http://klamstwa-riese.blogspot.com/2017/03/ktc-kamerkowi-tancerze-chipendales.html

      Usuń
  41. Cytaty z forum mieszkańców Głuszycyczwartek, 25 maja 2017 17:53:00 CEST

    Kwiecień deklu komu ty chcesz wmówić, że to nie ty jesteś na sex kamerce?
    Wystarczy spojrzeć, że to twoje łapy i nogi deklu zboczony

    http://zapisz.net/images/438_zbiornik_public.show_f_slodkac.jpg

    http://zapisz.net/images/188_facet_kt_ry_j_masuje_ma_tak_sa.jpg

    http://zapisz.net/images/178_dariusz_kwiecie_pedofil_obmacu.jpg

    Kwiecień deklu pewnie podnieciłeś się przytulając chłopca do fiut@ zboczeńcu

    https://drive.google.com/file/d/0BxXvVpLB6Dgta0xPU2ZYVFlVNlE/view

    no co kwiecień deklu nie ty jesteś zboczeńcem?
    Udowodnij to jak ci deklu Tomasz pisał na blogu.
    Stań tak z rękami w tych samych pozach co ten na zdjęciach ze słodką cycatką i pokaż, że to nie twoje łapy. PORÓWNAMY!
    A najlepiej jak ci Tomasz proponował umów się z tym niby nie tobą i niech on te łapy pokaże, że to jego, a ty stój z boku .
    Widzisz kwiecień prostym testem byś się obronił, ale to ty jesteś na tych zdjęciach kamerkowa gwiazdo dorabiająca z prostytutkami..

    dekiel kwiecień na sex kamerce dorabia

    OdpowiedzUsuń
  42. Cytaty z forum mieszkańców Głuszycyczwartek, 25 maja 2017 17:54:00 CEST

    WSZYSTKIE MATERIAŁY O ZBOCZENIACH DARIUSZA KWIETNIA:
    PDF: https://drive.google.com/open?id=0Bx9c7TEmacm2ZEJ4QkJ5LU4wek0
    JPG: https://drive.google.com/open?id=0Bx9c7TEmacm2Tk1lUVdOVUZrTVU

    W poniższym linku zobaczysz też te materiały, ale z filmem pokazującym kwietnia ocierającego się jajami o małego chłopca i jak tego chłopca poklepuje po klatce piersiowej w zboczony sposób
    http://klamstwa-riese.blogspot.com/2017/03/ktc-kamerkowi-tancerze-chipendales.html

    To wypisuje Dariusz Kwiecień na internecie ze swojego konta w blogspot.com?
    http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/blog-page_19.html

    WIZYTÓWKA KWIETNIA i schizofreniczny stalking przez telefon
    https://klamstwa-riese.blogspot.com/p/wizytowka-kwietnia.html

    PORÓWNANIE RĄK KWIETNIA Z SEX KAMERKI I ZDJĘCIA Z LONDYNU JAK OCIERA SIĘ O CHŁOPCA
    http://zapisz.net/images/178_dariusz_kwiecie_pedofil_obmacu.jpg

    Tu zobaczysz jakie plugastwa i łajdactwa na poziomie niedorozwoja potrafi wypisywać w sieci dariusz kwiecień w sieci:
    http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/blog-page_19.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Cytaty z forum mieszkańców Głuszycyczwartek, 25 maja 2017 17:55:00 CEST

    TO CZEGO NAJBARDZIEJ WSTYDZI SIĘ DARIUSZ KWIECIEŃ CZYLI NAJWAŻNIEJSZE ZBOCZENIA I ŁAJDACTWA
    WSZYSTKIE MATERIAŁY O ZBOCZENIACH DARIUSZA KWIETNIA:
    PDF: https://drive.google.com/open?id=0Bx9c7TEmacm2ZEJ4QkJ5LU4wek0
    JPG: https://drive.google.com/open?id=0Bx9c7TEmacm2Tk1lUVdOVUZrTVU

    W poniższym linku zobaczysz też te materiały, ale z filmem pokazującym kwietnia ocierającego się jajami o małego chłopca i jak tego chłopca poklepuje po klatce piersiowej w zboczony sposób
    http://klamstwa-riese.blogspot.com/2017/03/ktc-kamerkowi-tancerze-chipendales.html

    To wypisuje Dariusz Kwiecień na internecie ze swojego konta w blogspot.com?
    http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/blog-page_19.html

    WIZYTÓWKA KWIETNIA i schizofreniczny stalking przez telefon
    https://klamstwa-riese.blogspot.com/p/wizytowka-kwietnia.html

    PORÓWNANIE RĄK KWIETNIA Z SEX KAMERKI I ZDJĘCIA Z LONDYNU JAK OCIERA SIĘ O CHŁOPCA
    http://zapisz.net/images/178_dariusz_kwiecie_pedofil_obmacu.jpg

    Tu zobaczysz jakie plugastwa i łajdactwa na poziomie niedorozwoja potrafi wypisywać w sieci dariusz kwiecień w sieci:
    http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/blog-page_19.html

    OdpowiedzUsuń
  44. dla poprawy nastroju :D

    https://giphy.com/gifs/xUPGcpC28G9SwQbjwc

    OdpowiedzUsuń
  45. Odnośnie: M.czwartek, 25 maja 2017 17:25:00 CEST
    Wątpie, żeby ktoś się przejmował wygodą radzieckiego żołnierza w tamtych czasach. Zresztą nie chodziło o wygodę a o jak najdłuższą przeżywalność pojazdu na polu walki. Ciężko więc powiedzieć, że pochyły pancerz był wadą... Na podwoziu "Christie" był oparty czołg lekki BT-5, BT-7... T-34 to czołg średni i miał inne zadania niż czołgi lekkie.
    Nie zgodzę się, że podwozie T-34 było złym podwoziem. Po prostu było stworzone pod rosyjskie warunki. Oczywiście nie było tak wygodne jak podwozia Panter czy Tygrysów opartych na wałkach skrętnych ale spełniało swoje zadania. T-34 był bardzo mobilny w każdych warunkach czy to w błocie czy w śniegu dzięki szeroki gąsienicom. Niemieckie konstrukcje choć bardzo zaawansowane technicznie nie były stworzone do walki w rosyjskich warunkach. Często zdarzało się w okresie jesienno-zimowym, że koła tak zabijały się błotem (Pantery, Tygrysy) że rano po mroznej nocy zawieszenie zamarzało na amen i czołg był unieruchomiony na długie godziny. Niemcy przewyższali sowietów w wyszkoleniu załóg taktyką i komunikacją radiową. Ale produkowali za dużo róznych typów pojazdów i zwyczajnie niemiecki przemysł się dławił. Wszystkich wersji Tygrysów przez okres całej wojny wyprodukowano zaledwie 1355 sztuk a T-34 ponad 50.000 sztuk... Więc choćby Tygrysy strzelały laserami nie mogły w żaden sposób odegrać decydującej roli na froncie wschodnim.

    OdpowiedzUsuń
  46. ODRZUCONY I WYKOPANY PRZEZ DZIESIĄTKI OSÓW ZYCIOWY PRZEGRYW DARIUSZ KWIECIEŃczwartek, 25 maja 2017 20:46:00 CEST

    Wpierw z życia wyrzuciła Dariusza żona bo miał urojenia o jakich pisał na swoim dawnym forum:
    https://drive.google.com/file/d/0BxXvVpLB6DgtTkNlbEJkRlBuVE0/view
    https://drive.google.com/file/d/0BxXvVpLB6DgtZWZtU3JONFFEejg/view

    Dariusz kwiecień zniszczył swoje małżeństwo doprowadzając do rozpadu rodziny bo zdradził żonę z opiekunką swego syna Magdą Kaczmarską u której potem mieszkał do 2015, a która też go ostatecznie wygnała z domu.
    Potem kwiecień załapał się za kolejną Małgorzatę /…/ u której pomieszkał kilka miesięcy wykorzystując ją do lewego zatrudnienia w jej firmie na okres 1 miesiąca do prac porządkowych by leczyć na koszt Państwa złamaną nogę. Ona go też zostawiła, a potem próbowała się zaprzyjaźnić z Tomaszem Sidorem i wygadała mu o kwietniu mnóstwo ciekawych rzeczy i jego dewiacjach.
    Potem kwiecień załapał się za jej koleżankę, ale ta jeszcze szybciej go wygnała, więc kwiecień znalazł sobie kolejną, która również po kilku miesiącach go opuściła.
    Przez wszystkie ostatnie lata Dariusz kwiecień został wyrzucony ze wszystkich ośrodków w jakich działał, ze wszystkich strzelnic, muzeów, bibliotek i miejsc gdzie usiłował spotykać się z ludźmi za jego chamstwo, łajdactwa i dwulicowość i wrabianie tych właścicieli w lewe interesy skarbowe.
    Zostawili go też ostatni przyjaciele od projektu riese inna rzeczywistość.
    TAKI JEST OBRAZ ODRZUCONEGO DARIUSZA KWIETNIA PRZEZ DZIESIĄTKI OSÓB.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cytat z nieopublikoeanego komentarza;
    """Tomku, widziałeś to? Co o tym sądzisz?"""
    link zakazany.

    Widziałem i co mam myśleć? Myślę o Gajdamowiczu dokładnie to samo co o kwietniu.
    Kawał sprzedajnej kurwy bez honoru i w dodatku tchórzliwej bo się nie chce ujawnić i oficjalnie stanąć w ringu z potwierdzeniem telefonicznym.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cytat z komentarza powyżej:
    "Boguś-jak pedał poderwał syna adriana za kasę kilka lat temu
    Witam jestem gejem pochodzę z Łodzi. Kilka lat temu miałem chłopaka o imieniu Adrian. Raz go odprowadzałem w okolice uliczy Berka Joselewicza. Teraz chciałem go odnaleźć i na chybił trafił w Google wpisałem Adrian Berka Joselewicza i wyskoczył mi blog Galla Anonima. Znalazłem zdjęcia tego Kwietnia i jego syna w którym rozpoznałem chłopaka którego posuwałem jakiś czas za kasę.
    Informuję o tym bo przejrzałem bloga Galla Anonima i stwierdziłem że chłop walczy z bandą jakichś nienormalnych ludzi.
    Widząc jak jest atakowany przez nich i tego Adriana postanowiłem poinformować że ten Adrian syn tego Dariusza Kwietnia to ciota dająca się dymać za kasę. Tak było trzy lata temu. Chłopak szwendał się po ulicy Wawelskiej gdzie wynajmowałem mieszkanie. Widząc że idzie bez celu zaczepiłem go i zagadałem czy nie zna przypadkiem Mateusza wiedząc że nie bo to był tylko pretekst do rozpoczęcia rozmowy. Ale od razu zauważyłem że chłopak jest do wyrwania bo przystanął i jakby czekał na kontynuacje rozmowy. Zaprosiłem go więc do kafejki by spokojnie pogadać o możliwych znajomych i dał się wyrwać. Potem dał sie zaprosić do domu a dalej wiadomo co było. Dostawał za każde spotkanie 50-100 złotych i drobne prezenty. Dostał ode mnie telefon nokia którego nie używałem i trochę ciuchów których już nie nosiłem. On mi nawet raz powiedział że jego stary jest historykiem dolnego śląska ale nic więcej.
    Adrianie Kwiecień pamiętasz Bogusia Wawelskiej?
    Jeszcze raz ja chcę dodać że Adrian to taki mało inteligentny prosty chłopczyna szukający łatwego grosza. Kilka razy załatwił mi maryche i extazy. Sam lubił walnąć przed stukaniem. Po kilku miechach znudził mi się znalazłem nowego chłopaczka ale ten przychodził dalej i wystawał pod domem. Musiałem zmienić mieszkanie bo mnie wnerwiał nachodzeniem kiedy musiałem udawać że mnie nie ma. Chłopak nie mógł się pogodzić że mu się skończyło źródełko łatwej kasy. "

    Nie wiem, czy to prawda, czy to jest fejk... ale pompa niezła... he, he, he. Wstaw to w widocznym miejscu, bo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  49. NOWY TEMAT!!!!


    Powrót kamerkowej sexmasterki do dariuszowego kwietniowego forum-czli ostatnia deska ratunku czy ostatni gwóźdź do trumny dariusza kwietnia?


    GRUPA KTC/kamerkowych tancerzy chippendale/ ZNOWU W KOMPLECIE!!!
    POWRÓT KAMERKOWEJ kurtyzany STĘSKNIONEJ ZA DARIUSZEM KWIETNIEM!!!
    DARIUSZ KWIECIEŃ WZYWA NA POMOC SWOJĄ PARTNERKĘ Z SEX KAMEREK BO FORUM ZDYCHA!!!
    OSTATNIA DESKA RATUNKU OKAŻE SIĘ OSTATNIM GWOŹDZIEM DO TRUMNY PROJEKTU www.rieseinnarzeczywistosc.pl

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.