wtorek, 25 kwietnia 2017

UMYSŁOWY DEGENERAT OTACZAJĄCY SIĘ KURWAMI I PATOLOGICZNYMI ZBOCZEŃCAMI SEXKAMERKOWY PROSTYTUT I NAJWIĘKSZY SKURWYSYN POMAWIAJĄCY LUDZI W SIECI DALEJ UDAJE HISTORYKA I PIERDOLI FARMAZONY


Kwiecień Dariusz plecień -2017


https://www.youtube.com/watch?v=M8ePQ30-7No
Idzie bydle ścieżką wymachuje łapami na prawo i lewo i pierdoli, że tu były prace górnicze, a tam był cement, a tu są kilometry podziemi.
Jebanie kurwa w banie i snucie teorii z dupy wziętych.
Krytykuje bydle tych, którzy chcą przeprowadzić odwierty i coś może znaleźć, a sam poza łażeniem utartymi szlakami nic nie osiągnął i żadnej akcji eksploracyjnej kurwa nie podjął-nigdy.
Chwali się kontaktem z jakąś grupą z Czech i pierdoli, że oni potwierdzają wszystko co on wam nawija na uszy, ale nie może powiedzieć co to za grupa bo ta sobie tego nie życzy!
Kurwa jak zwykle hehe, co tu gadać pierdolenie typowych farmazonów nie popartych niczym.
Oczywiście znów zgłosiły się do niego jakieś nikomu nieznane dwie osoby Z GRATULACJAMI!!! i prosiły by nie pokazywał więcej z pamiętnika Alberta Speera!!!
Tyle, że idiota nigdy żadnego pamiętnika Speera nie miał, a to co opublikował na swoim blogu to czyste wymysły wcale z pamiętnika Speera nie pochodzące.
Idzie bydle i dyskredytuje wszystkich, którzy zajmują się Riese i mówi, że wszyscy kłamią NAWET ON SAM!
POJEB. NO, ALE PRZYNAJMNIEJ O SOBIE ZNÓW MIMOWOLNIE POWIEDZIAŁ PRAWDĘ BO PRAWDA JEST TAKA, ŻE BYDLE NIC O RIESE NIE WIE A WIE TYLE ILE ZOBACZY ŁAŻĄC PO KRZAKACH ZAMIAST DOCIERAĆ DO ARCHIWÓW I PRAWDZIWYCH ŚWIADKÓW.
Idzie bydle i rozprawia, że inni nie mają na swoje teorie żadnych dowodów, a sam przecież na swoje ich nie ma również poza zapewnieniami, że ma.
Idzie bydle i rozprawia, że podejmowane prace eksploracyjne przez innych do niczego nie prowadzą, a czy łażenie po krzakach do czegoś prowadzi? Bydle innych krytykuje, a sam nic do tematu nie wniósł.
Idzie bydle i chwali się, że jedzie nad morze, do Austrii i będzie spotykał się z ludźmi mającymi wiedzę na "ten temat", którzy jakoby tu żyli i pracowali przez całą wojnę, tylko ich jak zwykle nie pokaże.
IDZIE BYDLE I MÓWI-PYTA: dlaczego nikt z tych ludzi-historyków nigdy nie stanie z tymi ludźmi i nie nagra ich "bełkotu" czyli bydle z Głuszycy zarzuca innym, że nie publikują wywiadów z tymi, którzy mają wiedzę!!!
KURWA LUDZIE to się kurwa w pale nie mieści, że bydle, które samo nigdy nie skręciło żadnego konkretnego wywiadu z nikim z tych okolic zarzuca inny, że tego nie uczynili!
Idiota popierdolony idiota.
Jak wiemy jest to nieprawdą bo choćby pan Szpakowski zrobił serię filmów ze świadkami opowiadającymi co tam się działo w czasie prowadzonych prac w Riese i wiele innych osób też to dawno temu zrobiło.
STOI BYDLE PRZY SKŁADZIE CEMENTU dawno skamieniałego i oczywiście jak to bydle ma w zwyczaju nie omieszkuje stwierdzić, że wiele z okolicznych domów zostało wybudowanych z tego cementu robiąc z włascicieli tych domów szabrowników.
Ja się zastanawiam jak długo mieszkańcy tych okolic będą znosić takie oszczerstwa i robienie z nich złodzieji, no i świrów opowiadających o wilkołakach?
To Głuszyckie bydle pomawia wszystkich. Widać ma to we krwi by z każdego robić szabrownika, złodzieja, pedała, kłamcę itd, a sam przecież wykazuje wszystkie te zachowania.
Pierdoli więc bydle te swoje farmazony, wymyśla teorie spiskowe, wmawia debilom, że komuś zależy na ukrywaniu historii, którą on pokazuje.
I ciągle te same stwierdzenia, że jego historia, którą przekazuje nabiera kształtu i wyrazistych obrazów, i że coraz więcej ludzi ma dosyć bredni o złotym pociągu. A prawda jest taka, że jego historia nigdy żadnego wartościowego kształtu nie miała poza tym, że ukazała cały wachlarz jego dewiacji umysłowych i zboczeń wplecionych w jego wymysły.
Stoi bydle i chwali się, że ma jakiś materiał z podziemi pod Berlinem gdzie podobno był na jak to określił pełnym nielegalu, ale go nie pokaże. Oczywiście jak żadnego, którym się chwalił od lat.
STOI BYDLE Z GŁUSZYCY I WMAWIA LUDZIOM, ŻE PROJEKT RIESE TO NIE WŁODARZ, RZECZKA, OSÓWKA tylko gigantyczny projekt i obszar ino bliżej przez bydle nie sprecyzowany.
No cóż każdy dureń to może wywnioskować, że jest sporo jeszcze nie odkrytych kompleksów, ale bydle zdaje się, że grubo przecenia wielkość tego Riesowego projektu. No, ale czemu nie wciskać ludziom, że pod stopami ma się miasto gdzie żyją do dziś ukryci naziści a strzegą ich hordy uzbrojonych mutantów z zębami i pazurami.
STOI BYDLE I ZACZYNA COŚ, ŻE TADZIU KRASNOJARSKI/to ten co na jego forum napierdolił ze słodką cycatką kilka tysięcy komentarzy i setki lewych kont/ niedługo udowodni nam, że projekt Riese jaki znamy to mała kropla w morzu tego co faktycznie jest.
Niestety Tadzio Krasnojarski to może udowodnić jedynie, że ma za sekretarkę kurwę kamerkową slodkacycatka25 i mu to nie przeszkadza, co już pokazał-patrz kilka wpisów wcześniej na naszym blogu.
Na koniec bydle z Głuszycy pierdoli, że niedługo zobaczycie ogromne kompleksy w całym kraju i tylko nie wiadomo kiedy.

Jednym słowem kolejny stek bredni, teorii spiskowych, wymysłów, przechwałek, zapewnień, oszczerstw wobec ludzi, krytyki i jak zawsze brak samokrytyki.


I COŚ NA DOKŁADKĘ NIE W TEMACIE
CZYLI JAK Z PRZYJACIELA STAĆ SIĘ WROGIEM I OPLUĆ SAMEGO SIEBIE.
CZYLI jak King Of The Diamond okazał się psycholem ukaranym przez los za życia

Jak wiecie niejaki King of the Diamond wcześniej Ojciec Kanonik z YT napierdalał od lat na kwietnia w sieci-słusznie.
Ów człowiek pewnego razy napisał mi maila, a potem nasza znajomość bardzo się rozwinęła i mieliśmy kontakt mailowy długie miesiące.
Ileż dostałem od niego pochwał, wsparcia, życzliwych podtrzymań na duchu za walkę z Głuszyckim bydlakiem to wiem tylko ja i on.
Kilka tygodni temu King of the Diamond bez powodu zaatakował na YT Moto Turystę wyzywając go nie wiedzieć czemu od komuchów, sowieckich konfidentów itd.
Był to tak skurwiały atak znienacka, że trudno było zrozumieć tego powody.
Na pytanie o nie KotD nie potrafił tego racjonalnie wyjaśnić. Materiał MT w, którym pokazał prawdę o obozie w Polsce gdzie zginęło z głodu i chorób ileś tysięcy sowietów wziętych do niewoli po wojnie Polsko Bolszewickiej mówił prawdę i w niczym nie był nacechowany jak lakonicznie stwierdził KotD pro sowietskością.
King of the Diamond był wtedy wśród nas czyli wśród ścisłego grona walczących z Głuszyckim skurwysynem. Dlatego jego atak wydawał się niezrozumiały. On tego nawet z nami normalnie nie skonsultował, nie starał się wyjaśnić swego stanowiska tylko obejrzał materiał MT i coś se ubzdurał i zaatakował.
Musiałem go więc z naszego grona usunąć, a przedtem skontaktować się z nim emailowi i starać się to wyjaśnić. Niestety KotD był nieugięty i nic sobie nie dał powiedzieć.
W związku z tym, że jego atak był niesłuszny i po prostu łajdacki nie tylko usunąłem go z naszego i swojego grona, ale mu KURWIE POJECHAŁEM W EMAILACH JAK NIKOMU PRZEDTEM by skurwysyn zdechł itd.
Nie toleruję takich zachowań wśród moich przyjaciół.
Może powinienem to szczegółowiej opisać, ale z grubsza wiecie o co chodzi.
Od tego momentu ta zakłamana menda zaczął mnie atakować podobnie jak ta spierdolina Zielarz Ziel i zaczął robić o mnie, Moto Turyście i Hutmenie jakieś spierdolone filmiki STAJĄC TYM SAMYM W OPOZYCJI WOBEC TEGO CO TYLE LAT O MNIE MYŚLAŁ.
Czyli zrobił tym przysługę kwietniowi atakując mnie jako jedynego najważniejszego walczącego z Głuszyckim bydlakiem. Tak samo jak atak na MT był aktem rozbicia naszych szeregów i atakiem nie tylko na samego Moto Turystę, ale na idee walki z kwietniem.
A skoro tak to teraz sami zobaczcie jak to co uczynił King of the Diamond  ma się do tego co mi pisał w emailach?
Oto jeden z kilkudziesięciu podobnych- kliknij powiększ:
Albo otwórz w nowym oknie:

http://zapisz.net/images/618_dawaj_jeszcze_raz_pinokioriese.png

Treść tego maila:


King Of The Diamond 19.09.2016
A ja znam ten onkologiczny klimat od sześciu lat - agonia i zdychanie rok po roku. Dziś nie mam rodziców, nie mam bliskich sąsiadów, wszystkich wjebał rak - no i teraz ja. Ale ja stary Ślężanin, nakurwiam się z nim do końca ;D. Nie mam dziś nikogo poza synkiem, bo żona to jebana kurwa leczona w psychiatryku - duuużo by gadać. Nie chce mi się, bo mam najazdy znajomych co kilka dni i mamy takie gadki. Mniejsza o większość. Mnie granie luzuje, ale nie mam kiedy.

Ja np. się cieszę, że grasz bardziej jazzowo, bardziej z feelingiem - Ty dziś, a Ty sprzed paru miechów - dwaj różni muzycy. Ciągnij to, wypierdol porządnie gitarę, jak kobietę. ;) Jimmi Hendrix.

W sumie nie mam już za bardzo na czym pograć i nic od Ciebie nie chcę (tak wyprzedzająco). Tomek - daj spokój, jesteś ok gość, zajmij się sobą. Masz z wiadomym zjebem krucjatę - totalnym degeneratem. Wyjeb poza nawias tę kurwę Kwietnia. Ja pomagam ile wlezie, jeszcze zanim zacząłem u Ciebie pisać. Z Anelą i KwietnioCzubem napierdalaliśmy debila pod jego filmami. A znam chuja od 2012 roku. Czekam na kolej Zagórskiego. Tyle, że "tchu" już mi chyba nie wystarczy na tę spierdolinę.

Ok, chuj z tym co u mnie, bo nie ma o czym mówić. Wyluzuj i zapomnij, choć dobry z Ciebie człowiek. Trzymaj amollówkę. Wcześniej wyszło dużo lepiej - teraz średnio, dawka morfiny i nieteges. Młody śpi więc nie chciałem zbyt hałasować na pudle



I teraz pomyślcie jak z przyjaciela przeistoczył się w skurwysyna? Jak przyjaciel wypisujący mi takie rzeczy mógł zaatakować mojego przyjaciela bez konsultacji nie tylko ze mną, ale całym naszym gronem?
Jak przyjaciel walczący z kwietniem od 2012 roku mógł w taki sposób zaatakować kogoś kto również walczy z kwietniem bez wyjaśnienia konkretnie o co chodzi? Czy morfina otumaniła go czy wylazła z niego ta sama kurwa jaką w sobie ma kwiecień?
Czy nawet jeśli w obozie przeciwników kwietnia dochodzi do nieporozumień należy z tym od razu iść na ogół? Czy KotD mając do MT o coś pretensje nie powinien tego wyjaśnić z nim osobiście, a nie od razu na niego jechać na YT?
Czy tak samo zielarz ziel urażony jebus bo go chciałem zweryfikować niegdyś telefonicznie robiąc o mnie teraz filmy nie pomaga kwietniowi?
Powiem tak w gronie zwolenników kwietnia jest masa debili i umysłowych zjebów, ale i w naszym ich nie brakuje.
PS
Do KotD
Okazałeś się skurwysynem.
Zapewniam cię, że nie pozostawisz synowi dobrej pamiątki. Zadbam o to by poznał o tobie prawdę jak dorośnie.
Kiedyś wpisze w sieci twoje imie i nazwisko i wyskoczy strona i tam będzie o tobie zdegenerowany moralnie dwulicowy patolu prawda.




UZUPEŁNIENIE O KING OF THE DIAMOND
CZYLI JESTEM PSYCHOLEM NAKURWIAM KWIETNIA BO TO MOJE HOBBY

 Tak moi drodzy ja, i wielu z was walczy z kwietniem bo czuje się w jakimś moralnym obowiązku walczyć z patologicznymi jego postawami i jakiś wewnętrzny patriotyczny imperatyw każe walczyć z zakłamywaniem przez niego historii.
Jednak są w świecie mendy, które wcale takimi przesłankami się nie kierują! Ot po prostu obierają sobie kogoś za cel i go nakurwiają dla zabawy dla hobby bynajmniej nie z powodu szlachetnych pobudek.
Przeczytajcie co napisał King Of The Diamond i jak tłumaczy walkę z kwietniem?
 

 http://zapisz.net/images/961__brak_tematu_pinokioriese_gmai.png
Cytat z tego maila:
 King Of The Diamond 31 sty 2017
do mnie
Ja wiem doskonale jak to wygląda i rozumiem te akcje z weryfikacjami. tyle, że ja sam chciałem się pozbawić admina już we wrześniu :D Napierdalanie Kwietnia to dla mnie hobby, a nie krucjata, więc mi wisi siedzenie w tym głębiej. Tak od długiego czasu jest i ok. Żalu o nic nie miałem i nie mam, spoko. Z Pablo teraz widzę, że to była słuszna decyzja - póki mnie ad personam nie ruszy, nie jadę po nim, ale widzę, co wypisuje u kurwiszczyny, itd. Padaka jakaś ten cały Pablo. Zielu jest ok, cały czas ten sam, ale to już Wasza sprawa i Wasz konflikt. Kwiecień już go chce w wykorzystać o czym Ziel dowiedział się dopiero z ostatniej audycji. Też ma wkurwa konkretnego na Kwika :D

Październik-grudzień miałem ostrą chemioterapię + lampy, pomogło i powoli dochodzę do siebie. Wreszcie pełny miesiąc na chacie z żoną i synkiem + przy okazji nakurwianka z Kwika ;)


Jak widać dla chorego na raka nogi z przerzutami na biodro ledwo żyjącego człowieka najlepszym hobby jest nakurwianka na kwika.
Ale co ciekawsze w poprzednim emailu czytaliśmy, że żona to jebana leczona psychiatrycznie kurwa, a teraz wielka radość, że może z nią i synkiem być wreszcie w domu po tygodniach leczenia w szpitalu.
No cóż są ludzie i ludziska, którzy dla zabawy nakurwiają kogoś na internecie, a pokątnie nakurwiają na własną żonę.
Co ciekawsze w kolejnym emailu napisał mi, że ma NORMALNĄ KOCHAJĄCĄ RODZINĘ, więc jak w końcu jest żona to jebana kurwa leczona psychiatrycznie czy kochająca żona?
Hej żono muzyka jak się czujesz bo chyba to czytasz?

cdn

27 komentarzy:

  1. Kwiecień nawet liczyć nie umie. Dla niego 20 lat po wojnie to 1975r.
    https://youtu.be/M8ePQ30-7No?t=387

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz panie Tomaszu szczególnie uważać kiedy ktoś się tak usilnie spoufala, ja w jego wypowiedziach od razu widziałem jakiś taki "chory" entuzjazm. Z psycholami wystarczy jeden zły krok, aby nastąpiła diametralna zmiana osobowości, a wtedy już nic mu nie przemówi do rozumu. Ciekawe jest że w części wypadków takich zmian następują one nieodwracalnie, albo zmieniają się elementy osobowości nie mające związku z wydarzeniem. Więc możliwe że teraz czegoś się boi lub brzydzi (możliwe że pojawiła się fobia), nie mówię o tym jako o czymś pewnym ale tak się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. UZUPEŁNIENIE O KING OF THE DIAMOND
    CZYLI JESTEM PSYCHOLEM NAKURWIAM KWIETNIA BO TO MOJE HOBBY

    Tak moi drodzy ja, i wielu z was walczy z kwietniem bo czuje się w jakimś moralnym obowiązku walczyć z patologicznymi jego postawami i jakiś wewnętrzny patriotyczny imperatyw każe walczyć z zakłamywaniem przez niego historii.
    Jednak są w świecie mendy, które wcale takimi przesłankami się nie kierują! Ot po prostu obierają sobie kogoś za cel i go nakurwiają dla zabawy dla hobby bynajmniej nie z powodu szlachetnych pobudek.
    Przeczytajcie co napisał King Of The Diamond i jak tłumaczy walkę z kwietniem?


    http://zapisz.net/images/961__brak_tematu_pinokioriese_gmai.png
    Cytat z tego maila:
    King Of The Diamond 31 sty 2017
    do mnie
    Ja wiem doskonale jak to wygląda i rozumiem te akcje z weryfikacjami. tyle, że ja sam chciałem się pozbawić admina już we wrześniu :D Napierdalanie Kwietnia to dla mnie hobby, a nie krucjata, więc mi wisi siedzenie w tym głębiej. Tak od długiego czasu jest i ok. Żalu o nic nie miałem i nie mam, spoko. Z Pablo teraz widzę, że to była słuszna decyzja - póki mnie ad personam nie ruszy, nie jadę po nim, ale widzę, co wypisuje u kurwiszczyny, itd. Padaka jakaś ten cały Pablo. Zielu jest ok, cały czas ten sam, ale to już Wasza sprawa i Wasz konflikt. Kwiecień już go chce w wykorzystać o czym Ziel dowiedział się dopiero z ostatniej audycji. Też ma wkurwa konkretnego na Kwika :D

    Październik-grudzień miałem ostrą chemioterapię + lampy, pomogło i powoli dochodzę do siebie. Wreszcie pełny miesiąc na chacie z żoną i synkiem + przy okazji nakurwianka z Kwika ;)

    Jak widać dla chorego na raka nogi z przerzutami na biodro ledwo żyjącego człowieka najlepszym hobby jest nakurwianka na kwika.
    Ale co ciekawsze w poprzednim emailu czytaliśmy, że żona to jebana leczona psychiatrycznie kurwa, a teraz wielka radość, że może z nią i synkiem być wreszcie w domu po tygodniach leczenia w szpitalu.
    No cóż są ludzie i ludziska, którzy dla zabawy nakurwiają kogoś na internecie, a pokątnie nakurwiają na własną żonę.
    Co ciekawsze w kolejnym emailu napisał mi, że ma NORMALNĄ KOCHAJĄCĄ RODZINĘ, więc jak w końcu jest żona to jebana kurwa leczona psychiatrycznie czy kochająca żona?
    Hej żono muzyka jak się czujesz bo chyba to czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to prawda, że ten king - ojciec kanonik, to jakiś stary pierdziel z Wrocławia? A co z "wędlinką", czy to faktycznie ten gościu z półtechniki? Z tego, co mi donieśli moi szpiedzy, kwiecień się zmawia z jedną kamieniarzową na wielki szoł. Mają być i Igor Witkowski i Wołoszański i wielu innych speców. Wjazd ma być po 200,- PLN. Kamlotowa chciała po 120,- PLN, ale kwiecień twierdził, że musi mieć więcej, bo mamusia się denerwuje groźbami telefonicznymi i musi opłacać ochroniarzy; sęka i koniczynę. A nie ma kasy, bo go Tadzik krasnojebiec wyportkował na kubeczkach i koszulkach, z Julia domaga się kasy za kamerkowy "oryginal druten haben mit zwei man", łosz end go. A peter z bazin ma cały czas uwagę, co by mu kwiecień nie popierdolił "rytla", po naszemu łopaty. Pozdrawiam alfabetycznie: Galla, Hutmena i Motro oraz całą resztę bandy fryzjera, do której sam bym chętnie przystąpił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. King to nie taki stary pierdziel, ale z Wrocławia.
      Wendlinka to nie ten z politechniki.

      Bez żartów kwiecień i Wołoszański?
      Kamieniarzowa zaś to wyjątkowe małe wredne ścierwo.

      Usuń
  5. Kto to jest kamieniarzowa? Chłopy od czasu jak padło forum Galla to czytam bloga i nie mogę się połapać kto jest kim...
    Może ktoś zrobi jakaś listę nicków i nazwisk - ksywek.
    Gall, zauważam, że masz w swoim gronie zdrajców. Może się mylę, ale czy pierwotnie nie było pomysłu ludzi z kręgu pierdołaka abyś wszedł z nimi w różne komitywy a następnie próbowali Ciebie odwieść od prowadzenia blogu, YT itd? Może próbowali od kilku lat udawać, że jadą po kwietniu potem TY się z nimi bratałeś a następnie mieli Ciebie tak zamieszać, abyś odechciał robić filmików na YT i ogólnie rozkładać na czynniki pierwsze te wszystkie bzdury?
    Tak nawiasem mówiąc, kwiecień się już kończy:)

    Loko84

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabella kamieniarz suka ze stadniny koni z, której kwiecień jeździł po terenie. Suka bardzo lubić zboczeńca.

      Co do reszty możliwe choć nie we wszystkich przypadkach.

      Usuń
    2. Już to widzę jak Wołoszański występuje z Kwietniem. Może jeszcze Prezydent Duda wpadnie na bajerkę z Kwikiem.

      Usuń
  6. Zacytuję chuja kłamliwego i kolejnego zdrajcę obłudnego z szamba koniczynowego:

    ///Pablo Emilio :

    Na blogu Sidora, Tomek "ujawnia" jak wyrzucił Kinga of the Diamonda. To co napisał jest bajką wyssaną z palca.
    Prawda jest taka, że King sam się wyrzucił, pisząc w tajnym dziale na forum rir2, tekst z prośbą o usunięcie jego konta, bo nikt mu nie pomaga w walce na komentarze przeciwko Kwietniowi pod pewnym filmem. Nie wiem jaki cel ma to kłamstwo o Kingu, że go Sidor wyrzucił z grona "przyjaciół", skoro King sam zrezygnował widząc z kim ma do czynienia. Rezygnacja nastąpiła na własną prośbę i w niedługim czasie po otwarciu forum rir2. ///

    Chuj wiesz, a to co wiesz przekręcasz.
    King nie chciał odejść z naszego grona tylko poprosił o pozbawienie go praw administracyjnych na moim forum.
    Ja ODMÓWIŁEM! W geście pełnego zaufania i w akcie równości wszystkich jeszcze wtedy będących administratorów włącznie kurwo pablowa z tobą szmato.
    Tak więc King nadal był i na forum i wśród zaufanych i wśród administratorów bo tak sobie życzyłem by każdy był z nas równy.
    Dopiero gdy ktoś zaczął przestawiać bez konsultacji z resztą w panelu admina ustawienia i nadawać prawa administratora osobom nie znanym i nie zweryfikowanych oraz osobom, które nie zrobiły ani jednej produkcji o kwietniu zacząłem wraz z najbardziej zaufanymi go szukać i starać się wszystkich zweryfikować telefonicznie.
    Wtedy to okazało się, że ty szmato pablo i zielarz nie kwapiliście się jako jedyni do tego by się ujawnić telefonicznie i po kolei zostaliście z naszego grona i wyjebani kurwy i pozbawieni admina. Dopiero potem gdy King zaatakował Moto Turystę musiałem ten akt potępić i wyjebać go z naszego grona zaufanych.
    Przedtem jeszcze faktycznie King miał pretensję, że nikt mi pod jakimś tam filmem nie pomaga w napierdalaniu kwietnia, bo faktycznie nie pomagał za bardzo, ale ów king nie wziął jebany pół mózg pod uwagę, że ja się z kwietniem napierdalam od 6 lat, inni już to robili pod innymi filmami, a teraz, to znaczy wtedy nagle kingowi przyszedł przypływ napierdalanki kiedy wszyscy byli i zmęczeni tym i znudzeni i nie widzieli sensu akurat pod tym filmem napierdalania kwietnia.
    Ot tak to chujozo było. Nie King odszedł tylko king został wypierdolony z hukiem z naszego grona za atak na MT.
    DOTARŁO KURWO SPRZEDAJNA?
    Ostatecznie z naszego grona wyleciał każdy kto nie był głosowo zweryfikowany.
    Teraz kurwa king i zielarz druga kurwa za to się mści będą wodą na młyn kwietnia co już samo w sobie świadczy dobitnie, że king i zielarz w razie wojny tej prawdziwej z powodu urażonej dumy na pewno poszli by na stronę wroga by strzelać do swoich.
    I mam nadzieję, że ktoś kiedyś będzie o tym pamiętał i zawczasu strzeli do nich w razie wojny.
    O ile king dożyje czego mu serdecznie kurwie nie życzę bo jak wiadomo ma raka i niedługo szmata zdechnie pozostawiając po sobie historię przez którą synek na pewno dumny nie będzie, a ja o to zadbam.
    King ten rak to kara za to, że tak naprawdę to ty jesteś zwykłą wredną kurwą moralną i brak ci charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Temu Diamondowi sie rak na mózg rzucił i dlatego czacha mu dymi. Jemu nie potrzebny już lekarz, tylko sosnowa jesionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadek się śmiał to samo miał. To tak dla przypomnienia które się sprawdza.

      Usuń
    2. Pierdolenie o szopenie. W przypadku KOTD to los zawczasu ukarał go tak srodze bo może gdyby nie to, to skurwiel wyrządził by komuś kiedyś wielką krzywdę. Może własnemu dzieciakowi jakby mu odwaliło do reszty.

      Usuń
  8. A ja nie wierzę w te choroby "zacnych" forumowiczów; w stwardnienie rozsiane lub zmiękczenie skupione transwestyty alu roszko i tej przypadłości homara u kinga. Wierzę natomiast w to, że julcia in natura jest potrzebowska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tomek .
    Bardzo dobrze ze upubliczniles,jego list do Ciebie,pisal to ciemniak w przyplywie emocji.
    Prawda wyszla z gowna kim jest tajemniczy King DIAMENTOW-:)
    doslownie,jak niedorosly szczeniak.
    I takich inteligentow polskie uniwersytety tworza.
    Niczym sie to scierwo nie odznacza od kwietnia.
    Dzieki Ci tomek za tepienie smieci ,jakie zanieczyszczaja nasza Dolnoslaska ziemie.

    Gdybym mogl ,dal bym Ci Statis chonorowego Doönoslazaka.-:)
    Nalezy Ci sie.!
    pozdrowienia .!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Miło przeczytać taki tekst choć nie często mam okazję :) nie żebym utyskiwał hehe.
      Ale fakt przez walkę z oszołomstwem robiącym z Ziemi Dolno Śląskiej "smentarz dla zwierzaków" od kilku lat czuję się poniekąd jej mentalnym obywatelem.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Autochtoni i normalni Dolno Slazacy z toba!
    Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gall a pokażesz jeszcze jakies listy Kinga na blogu bo bardzo interesujące i autora musiało mocno zabolec. Jak pisał prawdę to tylko mu współczuć a jak kłamał to też na idiotę wyszedł ze takie rzeczy wymyśla o sobie i rodzinie. Wielki king of the diamond postać tragikomiczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie potrzeba to pokażę, a jest tego bardzo dużo, uzbierało się przez chyba rok.

      Usuń
    2. Smialo Tomek.
      On tez nie mial sumienia,jak na Ciebie nadawal.
      Ja mam wrazenie ze on byl pod nockiem .
      Ala Roszko.... zgadzalo by sie z jego uposledzeniem.
      To tacy wlasnie.!
      Swiat jest pelen Fobow i Fumow,internet jest doskonalym narzedzidla wyzycia sie zyciowych PARANOIKOW.
      dodam jeszcze ,bys byl Tomek odporny psychicznie na takich ,nazwe to POJEBOW, bo moze sie jeszcze udzielic.kurwa...)

      Usuń
  12. Film prostytuta sex-kamerkowego (kwietnia).gdzie siedzi cham na grobie dupskiem ,nie nie jest dostepny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szambie końskiej szczyny sebuś bartel gutem mrutek napisał komentarz

    bartel dwa cytaty i dwie odpowiedzi bezmózgi naiwniaczku:

    //////Do tego /nikt nie zaprzeczy chyba / jest cholernie medialn a 6 lat wylewania na niego szamba tylko go umocniło /////

    JEBŁEM ZE ŚMIECHA HAH HA HA HA
    TAK GO UMOCNIŁO, ŻE W 2015 W LONDYNIE BYŁA DOBRA SETKA DEBILI GO SŁUCHAJĄCYCH, A W 2017 LEDWO 20+6-7 ZNAJOMYCH.
    ZAISTE SUKCES I WIELKIE UMOCNIENIE, DOPRAWDY.
    A MEDIALNOŚĆ POKAZAŁ GDY FAKTYCZNIE PRZYBYŁO MU REALNYCH WIDZÓW TYLE, ŻE NIE SYMPATYKÓW TYLKO KRYTYKÓW, ŻE AŻ MUSIAŁ ZAMKNĄĆ KOMENTARZE NA YT BO SYPAŁ SIĘ HEJT I TO NIE ORDYNARNY TYLKO MERYTORYCZNY WOBEC, KTÓREGO GŁUSZYCKA MEDIALNA GWIAZDA BYŁA BEZSILNA.
    TAK GO TEŻ UMOCNIŁO, ŻE MUSIAŁ PRZENIEŚĆ SIĘ Z GŁUSZYCY W SINĄ DAL, ŻE BOI SIĘ PODAWAĆ WPROST MIEJSC SPOTKAŃ, ŻE DZIAŁA Z PARTYZANTA JAK ZASZCZUTY PIES. TAK GO UMOCNIŁO, ŻE ZOSTAŁ WYJ.... WYKOPANY ZE WSZYSTKICH OŚRODKÓW GDZIE BYŁ.
    TAK GO UMOCNIŁO, ŻE ZBIORNIKOWE TOWAZIŚTWO JULKI CYCATKI SIĘ WZIĘŁO I ROZPIERDOLIŁO, A DZIŚ FORUM UMARŁO BEZ SZTUCZNEGO NABIJANIA POSTÓW I TEMATÓW HA HA HA.

    MÓWGŁYM WYMIENIAĆ KILKADZIESIĄT MINUT JESZCZE, A I TAK WSZYSTKICH TYCH UMOCNIEŃ BYM NIE ZDOŁAŁ.



    /////Jedno jest na dziś pewne. Ile Sisior by nie nakłamał i naubliżał to tak czy owak nie jest wstanie zaszkodzić Darkowi. /////

    O JAKICH POMYJACH MÓWISZ??? GDYBY TO BYŁY POMYJE BEZ ZASADNE I BEZ DOWODÓW TO DARUŚ DZIŚ BY MIAŁ REGULARNĄ GRUPKĘ RAZ W MIESIĄCU PRZYNAJMNIEJ W RIESE TAK ŚREDNIO 20-30 OSÓB I CIESZYŁ BY SIĘ ZAROBKIEM-ŁATWYM O JAKIM MARZYŁ. A TAK, TERAZ KRYJE SIĘ PO KĄTACH BO SAM SOBIE WSTYDU NAROBIŁ KOMITYWĄ Z KAMERKOWYM KASZALOTEM I WYCZYNAMI Z NIM NA TEJŻE KAMERCE.


    NAIWNIACZKU WMAWIAJ SE DALEJ HEHE, ŻE MU SIĘ NIE ZASZKODZIŁO.
    A TO I TAK DOPIERO POCZĄTEK, BO TO CO WYSZŁO O DARUSIU JESZCZE MUSI SIĘ ROZEJŚĆ PO ŚWIECIE-Z ROK DWA I UTRWALIĆ W PAMIĘCI KOLEJNY ROK DWA, A POTEM ....
    NO CÓŻ DO ROBOTY JAKO STRÓŻ NA PARKINGU U SZPAKOWSKIEGO
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dariusz?
    Dariusza miejsce, widze w gastronomii.
    Siec wypikarni kotleta a,La Dariusz Kwiecien.
    w Rzeczce Osowce i Wlodarzu...i sukces murowany!
    Ja wchodze w ten interes!-:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka to wizyta w Riese , bez kotleta a,La Dariusz Kwiecien!?-:)
    Kotlet Dariusza,to juz kult Riese.

    OdpowiedzUsuń
  16. A jeszcze darmowy Hot Spot z blogami dotyczacymi naszego Gluszyckiego wieszcza ,do kotlecika.i czesc. Gastronomia Riese w rekach Dariusza!

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.