poniedziałek, 28 marca 2016

POŻEGNANIE Z GŁUSZYCĄ CZYLI OSTATNI TANIEC PEDAŁA Z GOŁYMI CYCKAMI

Nadrabiam zaległości.

1938 pierwsi więźniowie Riese

Czysty niespójny bełkot samozwańczego historyka kupy się nie trzymający.
 Nie istnieją żadne dowody na powstanie przed IIwś jakiegokolwiek obozu koncentracyjnego na DŚ. 
Ekshibicjonista z Głuszycy pisze, że w archiwach obozu koncentracyjnego w Dachau znalazł wzmiankę o transportach górników do Wałbrzycha i na jej podstawie wyciągnął wniosek, że więźniowie ci zostali umieszczeni w bliżej nieokreślonym miejscu w jego okolicach, ale według ekshibicjonisty musiał to być obóz koncentracyjny.
Po pierwsze skoro odnalazł tą wzmiankę to czemu jej nie udokumentował zdjęciem i nie napisał konkretnie w jakich archiwach z,którego roku itd ja znalazł tak by i potwierdzić swe słowa i umożliwić ich weryfikację tym, którzy by też chcieli te zapiski przejrzeć i samemu wyciągnąć wnioski?
Odpowiedź jest prosta, do żadnych takich zapisków nie dotarł, a całe przypuszczenie wyssał  z gołego palca.
Jeśli ktokolwiek sili się na interpretację jakiegoś archiwalnego tekstu to wypadało by wpierw pokazać jego oryginał by nie było wątpliwości, że taki zapis istnieje i wskazuje na proponowaną interpretację. Tak postępują nie koniecznie profesjonalni badacze, ale i amatorzy, ale nie ekshibicjonista z Głuszycy, który w tym co robi jest miernym czeladnikiem o kwalifikacjach niższych niż chłopiec na posyłki u szewca.

wyprawa marzec 2016 

Po pierwsze jest to materiał dla Głuszyckiej policji pokazujący jak ekshibicjonista z Głuszycy udający przewodnika-historyka oprowadza grupę po górach  składającą się z co najmniej 14 osób czyli większej niż przewidują to możliwości kogoś bez uprawnień. To nie pierwszy taki materiał z ostatnich miesięcy kiedy golas z Głuszycy prowadzi w teren więcej niż 10 osób narażając ich tym samym na brak ubezpieczenia w razie gdyby komuś coś się stało.

Pierwsza bzdura i kłamstwo Głuszyckiego ekshibicjonisty w pierwszej minucie, że w miejscu w, którym właśnie nawija była figurka Baphometa przy,której ludzie palili świeczki i się zbierali.

Kolejna bzdura wyssana z gołego cyca to w ok.3 minucie pierdolenie, że tu Czesi postawili jakąś warownię, ale tak naprawdę to nie wiadomo co tu było, że na temat tego miejsca nie wiemy praktycznie nic. Kawał jakiejś skały ledwo widoczny na filmie, ale już nasz pseudo znawca wie, że musiała to być warownia. Zaraz mówi, że wystarczy iść na Czeską stronę by poznać całkiem inna historię niż się oficjalnie podaje.

Bełkot ogólnikowy, a barany stojące w  śniegu z rozdziawionymi ryjami patrzą na kawał skały i nawet nie pytają skąd on to wie?

Potem Głuszycki golas pokazał miejsce gdzie woda podobno nigdy nie zamarza pociskając opowiastkę, że pod spodem jest jakaś przestrzeń do, której ktoś kiedyś się dokopał, ale ktoś kiedyś to zasypał i tyle wiadomo o podziemiu pod stopami Głuszyckiego ekshibicjonisty.

Podsumowując, na koniec widać jak te 14 osób rozciągnęło się na długości kilkuset metrów bo Głuszycki zbok pognał przodem nie dbając o maruderów.

Aż się nie chce wierzyć, że znajdują się zjeby, które takie kity łykają i jeszcze płaca temu pokazywaczowi cycków.

 

Fragment prelekcji - Arkadia marzec 2016

 Ekshibicjonista z Głuszycy zaprezentował dość sporo jakichś starych dokumentów z czasów przed wojennych i wojennych na temat, których w większości nie potrafi nic powiedzieć. A my jako laicy oczekujący jakiejś sensacji przybliżającej tajemnicę Riese możemy się czuć bardzo rozczarowani bowiem nawet nie znając tematu można się domyślić, że to wszystko co zaprezentował striptizer z Głuszycy jest w sumie niewiele wartą stertą starych dokumentów.

Jedyne co warto by zrobić to zweryfikować to co mówi ten striptizer z Głuszycy o firmie Allianz i Bayern u źródła. Tu poniżej dwa linki do niektórych skanów materiałów jakie miał na biurku choć to nie wszystkie:

 https://pogoplug.com/s/o9q49OJucVM/ 

https://pogoplug.com/s/KwYCOjmvdBo/

 Szkoda tylko,że te papiery są w posiadaniu takiego głąba i tłumoka, który nie potrafi o nich nic konkretnego powiedzieć. Są w Polsce i na DŚ ludzie, którzy na pewno mieli by o nich więcej do powiedzenia i wiedzieli byśmy czy jest się czym afiszować i czym zawracać sobie głowę.

Oczywiście nie obyło się przy okazji bez wielu opowieści wyssanych z gołego cyca trudnych wręcz niemożliwych do weryfikacji, których tu nawet nie usiłuję poruszać bo historia jest tak naprawdę tak bardzo zagmatwana, że można na tym bazując snuć wszelakie bajki i domysły i nikt tego nie potwierdzi, ani nie zaprzeczy. 

Głuszycki mitoman ze skłonnościami do pedalskich ekshibicjonistycznych obnażeń własnego ciała ma nie tylko skłonność do zdejmowania koszulki i pokazywania cycków. Jak cały czas słyszymy ma skłonność do striptizu umysłowego w, którym prezentuje wszystkie wyssane z palca opowieści nakręcające tumanów jarających się nie faktami tylko pseudo faktami.

Po raz kolejny nasz Głuszycki golas porusza historię z Szewachem Weissem, której tym razem nie będę drążył bo już raz to zrobiłem kilkanaście miesięcy temu. To co dziś powiedział w tym temacie znów ukazuje co innego niż mówi Weiss i co mówi historia o nim.

Głuszycki mitoman ekshibicjonista kilka razy powymachiwał jakimiś teczkami twierdząc, że to teczki osobowe tajnych współpracowników Stasi i ma je upublicznić. Tylko mija już któryś dzień od tego pierdolenia, a owego upublicznienia nie widać. Kolejny blef obliczony na nie wiadomo co.

I tyle w temacie tajemniczych dokumentów i teczek osobowych. Komentarze do tego materiału już kilka osób wstawiło w poprzednim temacie więc odsyłam do lektury. 

Ale to nie wszystko! Nie myślcie sobie najlepsze przed nami czyli:

ATAKUJĄCE WILKI

&

DZIWNE STWORY ATAKUJĄCE CYWILÓW !!!

Od 26 minuty rozpoczyna się znany nam wszystkim festiwal mitów i legend o wilkach i stworach. To ulubiony wątek naszego czubka z Głuszycy, który takimi pierdoleniami wyssanymi z gołego cyca usiłuje wszystkim wmówić istnienie wilkołaków w Riese. Oczywiście swoją opowiastkę o wilkołakach i wilkach nasz Głuszycki striptizer okrasiłkitem, że niedaleko mieszkająca babcia zaczęła stawiac w oknie palącąsięgromnicę bo podobno "une" czyli te stwory znów się pojawiły w okolicy :)

Wiecie co? Jakże ja bym chciał by te "une" naprawdę istniały! Jakże bym chciał  by pewnego dnia po tym matole znaleziono pewnego dnia czapkę i okulary w śniegu, a wokół ślady skoków....

Głuszycki kretyn w dalszej części pociska kit o czterech starych esesmanach, którzy w przebraniu unijnych inspektorów kręcą się po okolicy i mają za zadanie płacić mieszkańcom za milczenie i skupować jakieś tajemnicze dokumenty by je niszczyć!!!!!!! . Trzeba być naprawdę ciężkim idiotą by wierzyć w te brednie.

Opowieść o rzekomym człowieku z okolicy, który na podstawie jednego starego zdjęcia napisał 5 książek o Riese też można wsadzić między bajki. Głuszycki golas wciska takie kity by oskarżyć nie istniejących ludzi o tworzenie mitów gdy tymczasem sam jest jedynym takim mitomanem w całej okolicy Riese.

Spotkanie z Dariuszem Kwietniem z cyklu "Tajemnice Riese" w Londynie

 Jak  pokazało pierwsze wystąpienie Głuszyckiego striptizera w Anglii, nie brakuje tam idiotów i to w dosłownym tego słowa znaczeniu łykających każdy durny kit jaki wymyśli ten mitoman.

Wielkie Otwarcie Wrót - Islamska inwazja

 

 Żyjemy znów w niespokojnych czasach. Po kilku dziesięcioleciach względnego spokoju po IIwś sytuacja na świecie znów się zaostrza będąc pożywką dla wszelkiem maści nawiedzeńców wieszczących koniec świata, mistyczne otwarcia wrót i tym podobne bzdury. Prawda jest taka, że niewielu widzi w tym całym teatrze jego prawdziwy sens i interesy wąskich grup, którym zależy na wprowadzeniu chaosu i niepokojów by w całym tym zamieszaniu robić wielkie interesy i biznesy kosztem maluczkich, których to omamia się na wszelkie sposoby wzbudzając strach i przerażenie przed nadciągającym gniewem niebios.

I tak jak starożytni kapłani podczas zaćmień słońca powiadali, że bogowie się gniewają i dają znaki z niebios, że wkrótce ukarzą krnąbrny lud, tak dziś tacy jak ekshibicjonista z Głuszycy wieszczą to samo tyle, że w innej zmodyfikowanej formie używając zamiast księżyca i słońca innych narzędzi jak islamiści i ich krwawa krucjata. Bójta się więc ludziska bo wielkie otwarcie już wkrótce, ale przedtem więcej kamer na ulicach i w miejscach publicznych, większa kontrola internetu i środków komunikacji, więcej dezinformacji i manipulacji w mediach i więcej... idiotów tupiących nóżkami przed końcem świata, który jakoś kurwa nie może nastać od kilku tysiącleci...

 Dokumenty - Riese

 

 No i tu znów mamy do czynienia z kolejnym kłamstwem. Raz, że pisze, że dotarł do dokumentów, ale są one w rękach Kaufmanów, którzy życzą sobie kasę za ich udostępnienie co z cała pewnością jest kłamstwem i pomówieniem w stronę owych Kaufmanów o ile takowi w ogóle istnieją. 

Bajka o byłym pracowniku przymusowym zesłanym do III Rzeszy dziś mieszkającym w Jedlinie Zdrój to bajka. Nie istnieje ktoś taki w jedlinie-zapewniam, a jego opowieści wspomniane przez striptizera z Głuszycy to wymysł samego striptizera z Głuszycy. Zadam po raz kolejny pytanie czy tak trudno nagrać takiego świadka i zniekształcić jego głos i zamieścić na YT? Czy na tylu świadków o jakich pierdoli ten PEDAŁ  z gołym torsem nie znajdzie się w końcu nikt kto jawnie wypowie się o tych rewelacjach do kamery? 

Ależ ten kretyn was mami tymi opowieściami i rzekomymi świadkami chcącymi zachować anonimowość. Ależ się kretyni dajecie wkręcać w tę chora grę mitomana z homoseksualnymi skłonnościami skłonnego do najpodlejszych zboczonych pomówień. Ale jesteście głupi, że mu ciągle wierzycie, że już niedługo odkryje czym było to Riese. I tak od ponad 5 lat i przez kolejne 5 lat gówno się dowiecie. Zakładamy się?

 I komentarz do tego wpisu z poprzedniego tematu:

Kwiecien ty kretynie zaklamany !
A niby komu trzeba wplacic nie mala sume pieniedzy za dostep do akt ? Kaufmannom ? ty bydlaku wszystkich pomawiajacy.
Ty kutasie za takie cos moga Ci pieknie Kaufmannowie wytoczyc sprawe o pomawianie , ze szantazowali tym ze nie dadza dokumentow jezeli nie zaplaci sie za to.
Ty bydlaku pomawiasz wszystkich na okolo -
-Sidora
-Grupy exploracyjne
-Ksiezniczke Daisy ,ze byla kurwa,puszczajaca sie z SSmannami
-Pomowiles Boguslawa Woloszanskiego.
-Pomawiasz powaznych historykow, badaczy zbrodni Hitlerowskich.
Kwiecien !
Ty jestes kretynie DYLETRANT ,IDIOTA ,OSZUST, NACIAGACZ,
i daj sobie striptizerze siana z twoimi bredniami , jakimi zasmiecasz internet.

Spacer po Rybnicy z Dariuszem Kwietniem

Już w pierwszy trzech minutach powala opowieść o dziewięćdziesięcioletnich staruszkach, którzy poszli w las i wytargali tajemniczą skrzynię nad rzeką Rybną. A potem świadkowi tego zdarzenia, z którym właśnie niedawno rozmawiał PEDAŁ EKSHIBICJONISTA z Głuszycy ktoś obił mordę. 

Ale kit kurwa idioty stojącego na mostku i paplającego totalne bzdury. Przedtem oczywiście zaczął pierdolić  o znalezionych w tej okolicy dawno temu ludzkich zwłokach, które zostały podobno ogryzione sugerując ta opowieścią, a jakże nikogo innego jak istnienie łaknących ludzkiego mięsa wilkołaków.

UWAGA PRÓBA WYŁUDZENIA DUŻEJ KASY

W notce powyżej striptizer z Głuszycy wspomniał o potomkach rodziny Kaufmanów, którzy są w posiadaniu dokumentów, ale chcących za ich publikacje grubej kasy. W tym materiale mówi to samo dodając, że ci potomkowie mieszkają w USA i chcą grubej kasy za udostępnienie.

Ale przeanalizujmy z grubsza to co mówi PEDAŁ z Głuszycy. Pedał mówi, że widział zdjęcia i niektóre dokumenty jakie mają w posiadaniu potomkowie Kaufmanów mieszkających w USA. Jak mógł je widzieć skoro Kaufmanowie chcą za to kasy, a on gania po DŚ i pokazuje na werandzie w Arkadii cycki? 

Kwiecień pociska kit by znaleźć idiotę, który w to uwierzy i wyłoży te kasę by pedał z Głuszycy mógł kupić te materiały od Kaufmanów.Potem pedał naciągacz sfinguje przesyłkę ze Stanów bo ma tam wiernego klakiera co to kościół dla niego szykuje. Sponsorowi i reszcie klakierów już tu w Polsce pokaże dokumenty w temacie, które już dawno posiada od jakiegoś wiernego mola książkowego z Podkarpacia-nie trudno się domyślić od kogo,  od samego kunicynki, który lubi grzebać się w starych podaniach i legendach. 

I tym sposobem kwiecień chce zarobić grubą  kasę  na jakimś frajerze lub frajerach, którzy mieli by się zrzucić na zakup tych dokumentów.

Idziemy dalej.

ZABAWA W SZPIEGOWANIE PODGLĄDANIE

Około 9 minuty pedał z Głuszycy z gołym torsem opowiada jak podglądał kilku facetów przez lornetkę, którzy buszowali na Sajdaku i podnieśli właz do jakiejś studzienki. Jeden do niej wlazł i nie było go 10  minut. Oczywiście bzdura wierutna bo nikt na Sajdaku by nie buszował jak to sugeruje pedał z gołymi cyckami w celu podjęcia depozytu lub schowania takowego. Zapewne byli to turyści, których pedał podglądał w nadziei, że popatrzy sobie jak ktoś się całuje, a nie szuka skarbów.

Cała ta historyjka o buszujących gościach na Sajdaku ma na celu wywołanie gorączki poszukiwania skarbów. Pedał ciągle opowiada, że to tu, to tam ktoś coś szuka, wynosi i zakopuje. Jak nie 90 letni staruszkowie co wykopują skrzynię w Górach Rybnickich to buszujący tajemniczy goście dziwnie zachowujący się przy studni na Sajdaku. Te wszystkie opowieści mają na celu wmówienie wam, że jest na tropie cennych depozytów i to jest przymiarka do znalezienia frajera, który pewnego dnia dowie się od pedała z Głuszycy, że ten ma możliwość kupienia dokumentów naprowadzających na bezcenny skarb. Taki to kombinator z tego golasa z Głuszycy.

POŻEGNANIE Z GŁUSZYCĄ 

CZYLI

EKSHIBICJONISTA Z GŁUSZYCY WYJEŻDŻA NA KILKA MIESIĘCY

W 11:43https://youtu.be/a35pyt2jtNg?t=702

nasz striptizer z gołymi cycami oświadcza, że będzie musiał wyjechać stąd na kilka miesięcy. Powodu nie podaje, ale łatwo się domyślić, że po prostu jest w swych rodzinnych stronach skompromitowany i nie ma tam czego szukać.

I to na tyle w tym temacie. Reszta materiału to wędrówka od miejsca do miejsca i pierdolenie bliżej nie sprawdzonych o tych miejscach informacji w oparciu jak zwykle o bliżej nie znanych świadków.

DODATEK PEDALSKI

CZYLI DLA CZEGO PEDAŁ, EKSHIBICJONISTA?

Historia odkąd zaczął się mój konflikt z kwietniem jest opisana na forum, które niebawem powróci do sieci. W każdym razie m/w od 2010 roku kwiecień regularnie wyzywał  mnie od pedałów, pedryli używając przy tym masy innych określeń sugerujących mój homoseksualizm i dewiacje seksualne, oraz to, że jakobym składał mu seksualne propozycje, co jest podłym skurwysyńskim kłamstwem zrodzonym w chorej łajdackiej łepetynie łobuza umysłowego.

Znosiłem to cierpliwie wielokrotnie wskazując, że takie ataki, tego typu ataki muszą być dyktowane jego homoseksualizmem i pedalstwem oraz dewiacjami. 

Mijały lata i wreszcie przyszedł moment w, którym kwiecień zachował się tak, że trudno to określić jako normalne zachowanie, czyli strzelił sobie półnagą fotę toples na werandzie ośrodka Arkadia, którą opublikował jego największy klakier koniczyna na blogu gdzie wysrywa ze swego skurwiałego umysłu swe chore opinie na mój temat:

 

 Długo się można zastanawiać nad intencjami jakimi kierował się robiąc sobie to zdjęcie. Czy chciał pokazać mięśnie i tężyznę fizyczną? Czy po prostu jest to akt rodzaju ekshibicjonizmu? Dla mnie jako normalnego faceta to zdjęcie jest żenujące i trąci pedalskim podtekstem, co nie omieszkałem opisać w poprzedniej notce na blogu wstawiając kilka przeróbek tego zdjęcia.

I dla tego od tej pory mając niezbity dowód na skłonność kwietnia do pokazywania półnagiego ciała i chęci pozowania w dość dziwacznej niezbyt męskiej postawie będę nazywał kwietnia pedałem, ciotą, ekshibicjonistą, tak z powodu tego zdjęcia jak z powodu używania wobec mnie i innych podłych zboczonych określeń wskazujących na jego orientacje, które usilnie chciał przypisać mnie.  

Nie znajduję żadnego racjonalnego wyjaśnienia czemu kwiecień zrobił sobie na wpół nagą fotkę jak to, że ma skłonności nie tylko do ekshibicjonizmu umysłowego o czym pisałem dziesiątki razy dowodząc tą cechą jego typowej natury paranoika, ale i skłonności do pokazywania się bez ubrania. 

I na koniec kilka okładek nowych książek, które kwiecień pisze każdego dnia

 

Nie zapomnij zapoznać się z jego wizytówka na gorze bloga.

czwartek, 17 marca 2016

Ekschibicjonizm striptizera i mitomana z traumą po złym dotyku w dzieciństwie

Kurwa to nadęty pajac.
Wciągnął brzuch wydął klatę i nastroszył łokcie i myśli, że zaimponuje postawą. Jeden celny szybki strzał na takiego nadętego bufona wystarczyłby gdyby co.
A pedały ofiary złego dotyku się tym zdjęciem jarają wmawiając innym własna traumę i doświadczenia z dzieciństwa tutaj: http://antysidor-koncz-schwarz-niczyna.blogspot.de/

Skoro kwiecień tak chętnie po raz kolejny się obnaża to jest okazja do przypomnienia co napisałem w poprzednim temacie w komentarzach po otrzymaniu pewnych informacji od mieszkańca okolicy Głuszycy:

"
Po ostatnich naszych wpisach na blogu dostałem informacje, że podejrzenia co do Jareckiego, że był to jakiś miejscowy zbok, który kilka lat obrabiał kwietnia były trafne.
Kwiecień jako młody chłopak został uwiedziony przez miejscowego pedryla i miał z nim częste kontakty. Ten facet już nie żyje.
Na to, że kwiecień miał takiego niby starszego kumpla jest kilku świadków, którzy domyślali się po co kwiecień się z nim spotyka bo ten facet nie tylko do kwietnia się przystawiał.
Kwiecień po latach chcąc udać, że nic z tych rzeczy go z tym facetem nie łączyło stworzył mit Jareckiego by tym sposobem wytłumaczyć po co się spotykał z tym kimś.
Dziś kwiecień głosi, że spotykał się z jakimś Jareckim bo był ciekawy jego opowieści o Riese mając tym samym dziś wymówkę mającą zatuszować faktyczny cel tych spotkań. Jednak są ludzie w Głuszycy, korzy w opowieść kwietnia nie wierzą i wiedza po co się spotykał z tym facetem.
Nikt z Głuszycy nie potwierdza istnienia postaci Jareckiego jaką opisuje kwiecień, za to kilka osób potwierdza, że istniał taki jeden co lubił chłopaków i interesował się kwietniem i innymi jego kolegami.
Ten facet miał u siebie broń i militaria jak to po wojnie bywało u niejednego człowieka. I tym wabił chłopaków by dawać im się tymi pistoletami czy karabinami pobawić. Chłopaczki się garnęły więc do niego, a ten to potem wykorzystywał mówiąc, że to będzie ich tajemnicą bo jakby ktoś się dowiedział, że obaj bawią się bronią poniemiecką to by ich zamknęli itd.
KTOŚ KTO MI O TYM NAPISAŁ JEST ANONIMOWY, ALE OPISAŁ SYTUACJE WYSTARCZAJĄCO WIARYGODNIE BY TERAZ W CZĘŚCI TO OPUBLIKOWAĆ DO WIADOMOŚCI WSZYSTKICH.
Ten człowiek sam był ofiarą tego zboczeńca i dla tego się nie ujawnił. Mieszka nadal w okolicy Głuszycy i jest dużo starszy od kwietnia.
Dalej ten człowiek opowiedział mi, że ów pedał wykorzystywał strach przed zamknięciem za zabawę bronią i skłaniał swe ofiary do uprawiania seksu. Młode chłopaki to jest kwiecień i ten anonimowy z okolicy ulegały takiej sytuacji tym bardziej, że facet częstował winem. Potem taki chłopak miał rozterkę, że nie tylko bawił się nielegalnie bronią,ale i pił wino no i robił coś wstydliwego. Dla tego się bał, że to wszystko wyjdzie na jaw. Pedał potrafił potem tak zamotać chłopaka, że ten ze strachu przychodził do niego by niby obgadywać scenariusz wytłumaczeń przed władzą skąd są karabiny czy pistolety. Przy okazji dalej wciągał go w swe seksualne zabawy.

Mój informator przyznał wprost, że i bał się i był zadowolony, że może potrzymać karabiny, że może się napić wina, coś zjeść i jeszcze go ktoś zaspokoi.
Po pewnym czasie zobaczył, że jego miejsce zajmuje młody kwiecień choć wtedy nie podejrzewał, że i kwiecień robi z nim to samo. Dopiero po latach skojarzył kilka faktów i się zorientował, że i kwiecień jest ofiarą tego pedała bo młody kwiecień tak jak i on często sam do niego przychodził i wychodził nad ranem.
Raz spotkał innego kolegę, który widział kwietnia w lesie z tym facetem jak go ten facet obmacuje. O tym dowiedział się dopiero gdy już sam nie był gościem u tego pedała. Ten co widział kwietnia z tym pedałem nie miał pojęcia, że opowiada o tym komuś kto z tym pedałem miał to samo co kwiecień. Ten co widział kwietnia z tym pedałem żyje, ale nie mieszka już w tej okolicy bo wyjechał do innego miasta.
Mój informator trafił na naszego bloga jak inni ludzie zainteresowani samym kwietniem. Zapoznał się z większością tematów i napisał opisując to co przekazałem powyżej.
Podsumowując wszystko na to wskazuje, że taka jest prawda. Patrząc na skurwiałe zachowanie kwietnia, pomówienia i oszczerstwa w zboczonym stylu widać, że sam kwiecień musiał mieć w dzieciństwie takie doświadczenia, którymi teraz usiłuje zdyskredytować innych.
Mój informator na koniec napisał, że jakby pojechać do Głuszycy i dobrze poszukać to znalazła by się niejedna osoba potwierdzająca, że młody kwiecień był widywany z tym pedrylem na wspólnych leśnych przechadzkach.
I jeszcze jedno.W swym opowiadaniu mój informator napisał, że poza nim i kwietniem żaden z młodych chłopaków w tamtym czasie nie dał się temu pedałowi omamić. Owszem ten czy tamten też wpadał do niego by zobaczyć co ma, ale rzadko bo jak się mój informator zorientował chłopaki jak się pokapowały o co mu chodzi przestawały do niego przychodzić.
I myślę, że ciąg dalszy jeszcze będzie bo wymiana korespondencji obfituje w kilka innych szczegółów na, które przyjdzie czas. Problem jest tylko taki, że jakbym o nich teraz napisał to kwiecień mógłby się zorientować kto do mnie napisał, więc na razie tyle.
"

Kwiecień nie po raz pierwszy szpanuje półnagim ciałem. Kiedyś skręcił film gdy wiosłował na łódce bez podkoszulki dziś pręży się do kamery w zimowej aurze. Niedługo pewnie zobaczymy go w samych majtach, a kiedyś jak jeszcze bardziej odwali kwietniowi to i bez. Starzy znajomi pamiętają jak się najebał na kempingu i ganiał nago między ludźmi.
Dziś nowe zdjęcie półnagiego kwietnia tylko potwierdza, że to ekshibicjonista, a za czym człowiek, który swym zachowaniem tylko potwierdza dewiacje seksualne wynikające z doświadczeń w dzieciństwie jakie opisałem wyżej.


DODATEK 1
CZYLI PEDAŁ Z WYGOLONYMI PACHAMI

Dowód na to, że kwiecień to utajony pedał zostawiłem na sam koniec.
Nikt nie zwrócił w komentarzach uwagi na jeden szczegół zdradzający, że kwiecień to depilowany pedał.
Przyjrzyjcie się oryginalnemu zdjęciu:

No i mamy dowód, ze ekshibicjonista z Głuszycy to tak naprawdę utajony zniewieściały pedał, który sobie goli pachy i się z tym obnosi. 
Klata również wygolona bo po lekkim owłosieniu na brzuchu można wnosić, że i na klacie takie powinno być, a nie ma.
Kwiecień przyjął pozę modelki jak trafnie zauważył w komentarzach jeden z naszych czytelników, co również wskazuje na jego pedalskie skłonności.
A tyle lat wyzywał innych od pedałów, a teraz sam to pedalstwo okazuje i się z nim obnosi.

D O D A T E K 2
NO KOMENT :)




Nie zapomnij o wizytówce kwietnia na górze bloga. Tam to dopiero są materiały na dewiacje Głuszyckiego striptizera .

poniedziałek, 14 marca 2016

Kwiecień to ukryty nazista-DOWODY. Kwiecień dezinformuje sprzyjając prawdziwemu zagrożeniu dla narodów EU-DOWODY

Ktoś mi podesłał materiał, który przeoczyłem.
W materiale tym kwiecień wyznaje, że jest dumny, że IV Rzesza istnieje bo Niemcy przegrały bitwę, ale wygrały wojnę. W drugiej części materiału kwiecień mówi, że wielkie otwarcie wrót to będzie depopulacja tym samym odwracając waszą uwagę od faktycznego zagrożenia jakim jest utrzymanie władzy i panowanie nad narodami Europy postkomunistów, post nazistów i całego żydolewactwa.
Zapoznajcie się  z tym krótkim materiałem i opisem, a wnioski wyciągnijcie sami.

video
do ściągnięcia lub oglądania https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtUFV4UVFzU3lfVk0

Poniżej napisy z materiału:



 Kwiecień jest dumny z wygranej Niemców czyli kwiecień jest faszystą, co wyjawił w rozpędzie monologu i to nie było przejęzyczenie-zapewniam.

Fascynacja nazistowskimi eksperymentami, ciągłe wieszczenie o wielkim misterium i otwarciu wrót, które to ma być według kwietnia totalna depopulacją, to przejawy fascynacji nazizmem interpretowanym błędnie przez kwietnia jaką dążenie Niemców do depopulacji gdy tymczasem tu nie chodzi o depopulację tylko władzę w całej Europie i wyzysk ekonomiczny narodów UE

Niemcom i postkomunistom oraz postnazistom nie chodzi o depopulację jak dezinformuje kwiecień tylko o panowanie pod względem politycznym, ekonomicznym, gospodarczym i prawodawczym nad narodami wspólnoty Europejskiej, a kwiecień tymi swoimi dyrdymałami o depopulacji usiłuje ten fakt i plan unijnych rządzących zafałszować odwracając waszą uwagę od istoty tego planu wprowadzając w niektórych kręgach strach przed islamistami, których to uważa za narzędzie do tej depopulacji w rekach rządzących.
Prawda jest całkiem inna, kwiecień siejąc taką dezinformację i wyzwalając w was strach przed wyimaginowaną armia islamistów skłania was tym samym do większej uległości wobec decyzji unijnych rządzących, których celem jest stworzenie systemu pełnej kontroli nad wami pod pretekstem ochrony was przed tym islamsko-terrorystycznym zagrożeniem. To nie islam jest dla nas zagrożeniem tylko ci, którzy dążą do przejęcie pełnej władzy nad narodami Europy i kwiecień im służy siejąc te dezinformacje.

PODSUMOWUJĄC
Kwiecień to utajony nazista-faszysta.
Kwiecień straszy depopulacją- nazywając to otwarciem wrót, chcąc odwrócić waszą uwagę od planu unijnych rządzących przejęcia pełnej władzy i kontroli nad narodami wspólnoty państw UE
Kwiecień siejąc oprócz tych dyrdymałów dziesiątki innych na przykład, że Niemcy wyjdą z podziemi razem z armia wilków czy czort wie kim, robi wokół  tematu zamieszanie nie pozwalając wam skupić się na istocie problemu-zagrożenia czyli na chęci przejęcia pełnej władzy i kontroli nad wami post nazistów, post komunistów i żydokomuny z całym lewactwem na czele.
Tym służy kwiecień siejąc te wszystkie dyrdymały.

*
Po raz któryś udowadniam, że kwiecień nie jest zainteresowany historią tylko sianiem fermentu w temacie odwracając waszą uwagę od sedna toczących się wydarzeń w Europie i na świecie, a także od tego co jest istotą tajemnic Riese czyli od zrabowanych przez Niemców innym narodom dzieł sztuki, złota i wszystkiego co jest cenne. Oczywiście nazistowskie technologie i pozostałości po nich również są znaczącą tajemnicą, ale dla kwietnia te pierwsze są najważniejsze choć ukrywa to pod nieudolną pracą pseudo badacza, co udowadniałem w poprzednich wpisach.

DODATEK 1
CZYLI WSZYSTKO WEDŁUG PLANU
H HIMMLERA
Kwiecień dał nowy temat więc wstawiam go tutaj w dodatku bo już pojawiły się komentarze dot, tego durnego wpisu:

A Oni robią swoje ......

Znowu zgrywanie bohatera, że niby to cały czas w terenie na tropie nieznanego innym ignorantom hehe i to kosztem własnego zdrowia!
Co za poświęcenie i w dodatku ten mandat nałożony przez władzę, która się na niego uwzięła za byle co. Tym razem za palenie ogniska w głębokim śniegu. Niezły kit.
I kolejny kit nie poparty żadnym dowodem w postaci zdjęcia czy filmu czyli dla czego kwiecień znów pierdoli o jakichś świetnie wyposażonych tajemniczych grupach podsycając sensację i odwracając uwagę ludzi od 65 kilometra kopiących i prowadzących jakieś tajemnicze prace w Kowarach i Krzaczynie oraz pomiędzy Waligórą, Rogowcem i Szpicakiem?Gdzie jakiś dowód na to, że to w ogóle grupy poszukiwawcze? A może to robotnicy drogowi, może komuś kopią studnię na działce, może prowadzą zwyczajne prace ziemne pod jakąś budowę? Okazało by się gdyby to bydle z Głuszycy pokazało miejsca i jakiś materiał ukazujący te rzekome grupy poszukiwaczy.
Oczywiście ich nie zobaczymy bo bydle z Głuszycy woli zasiać sensację i wcisnąć kit spiskowy, że są jakieś tajemne grupy opłacane przez kolejnych tajemniczych sponsorów poszukujących skarbów tam gdzie ogół nie ma pojęcia tylko nasz kwiecień.
No i to żalenie się, że naszego kretyna z Głuszycy inni szmacą za jakieś ochłapy.
Kwiecień nikt cię nie szmaci bo w tym ty sam jesteś najlepszy poprzez to co piszesz o innych na internecie. Ty sam się zeszmaciłeś bardziej niż kurwiszcze z drogi dające dupy byle komu.
Nie obyło się oczywiście bez zasiania kolejnej teorii spiskowej, że przeciwko kwietniowi ktoś opłaca szczekaczy, że ktoś coś skądś wywozi. CÓŻ TO ZA MIÓD NA USZY DLA RZĄDNYCH TEORII SPISKOWEJ DEKLI KWIETNIA. Teraz będą mieli o czym myśleć po przeczytaniu takiego wpisu i wyobrażać sobie tajemniczych eksploratorów z ciężkim sprzętem wywożącym całymi ciężarówkami tony tajemniczych skrzyń. I to wszystko znów według planu H Himmlera!
*
A  w ostatnim zdaniu nasz eksploratorunio zasugerował, że ma długi. Biedny odtrącony przez wszystkich narażający życie i zdrowie mogący się tylko z daleka poprzyglądać jak inni bogacą się podwędzając mu z przed nosa majątek bo mają sprzęt, układy, a on nie.
Ciężki los takiego odkrywce-jęzorowego bo jak inaczej nazwać taka działalność gdzie chujoza tylko mówi, a nic nie pokazuje z tego co mówi?



Wizytówka kwietnia udowadnia w całej rozciągłości skurwienie moralne kwietnia, którą znajdziesz u góry bloga.

sobota, 12 marca 2016

ZAWOALOWANE SKURWIAŁE PODJAZDY WOBEC P.WOŁOSZAŃSKIEGO.

Dlaczego nie ma nowych audycji ....

 CZYLI JAK TO MESJASZ Z GŁUSZYCY ODBIERA POPULARNOŚĆ PANU WOŁOSZAŃSKIEMU

 Kontaktują się ze mną ludzie kiedyś pisali do Bogusława Wołoszańskiego tematy nigdy nie wypłynęły na światło dzienne...

 No jasne mesjasz z Głuszycy objawia prawdę zawiedzionym słuchaczom Pana Wołoszańskiego i dla tego nie ma czasu wgrać nowej audycji na YT. He he he. Dobre.

Jak widzicie paranoik zawsze coś wymyśli, nie ma dnia by czegoś nie wymyślił dla podbicia własnej popularności, a umniejszenia czyjejś wiedzy i kompetencji.

Pan Wołoszański właśnie dostał małego pstryczka w nos od największego odkrywcy tajemnic zakazanych, który to jednym podstępnym zdaniem skleconym w typowo skurwiałej retoryce powiedział, że Pan Wołoszański jest ignorantem na prawdziwe historie i fakty, KTÓRE TYLKO KWIECIEŃ PRZEKAZUJE LUDZIOM.

O tak właśnie chory psychicznie człowiek owładnięty manią urojeniowa w danym temacie dyskredytuje innych i podważa ich wiarygodność.

Chorzy tacy jak kwiecień wymyślają własne wydarzenia i wokół nich konstruują otoczkę by je uwiarygodnić. Tutaj kwiecień konstruuje mit o tłumach rządnych prawdziwej wiedzy, którzy do niego po nią przybywają, a prawda jest taka, że kwiecień przyciąga wyłącznie DEKLI I IDIOTÓW PODOBNYCH SOBIE Z NATURĄ MITOMANA I PARANOIKA.

Takie dekle nakręcone przez zmyślone opowieści kwietnia nie wykluczone, że pisali do Pana Wołoszańskiego pytając o to co spłodził w chorym umyśle kwiecień, ale jak łatwo się domyśleć Pan Wołoszański ani nie potwierdził, ani nie zaprzeczył :)

Tak więc dekle przybyły do Arkadii by czerpać wiedzę z jedynego mesjańskiego źródła jakim jest nieograniczony w swej wiedzy umysł Głuszyckiego niezłomnego badacza prawdy zakazanej.

DODATEK `1

ANONIMOWY W KOMENTARZACH NAPISAŁ DOBRE PODSUMOWANIE:


"Wiecie czemu ta lysa kurwa tak atakuje Pana Woloszanskiego?

Otoz paranoik w poczatkach swojej mitomanskiej kariery wkrecil sobie ze sie spotka z Panem Woloszanskim podczas jego wizyty na Wlodarzu.
Tak wiec Kwiecien wystroil sie jak biedronka na swieto lasu, wypicowal i polecial na Wlodarz gdzie byl Pan Woloszanski otoczony lokalnymi eksploratorami z ktorymi porwadzil rozmowy.

Kwiecien zniknal w tlumie, chcial sie dopchac do Pana Woloszanskiego ale bez efektu-kazdy mial na niego wyjebane i traktowal go jak namolnego intruza paletajacego sie pod nogami. Gdy juz dopchal sie to Woloszanski prowadzil rozmowe z kolesiami z bodajze SGP i zupelnie ziognorowal Kwietnia majaczacego cos do niego, odtracony paranioik obrazil sie i od tej pory atakuje Woloszanskiego-patrzcie stare materialy z Zamku Grodno gdzie lazi i krytykuje wszystko co tam pokazywal BW.

Zwykly zawiedziony, odtracony przegryw ktory zajebal focha i zgrywa sie na szpeca podgryzajac BW z za wegla."

 

  DODATEK `2

Właśnie wróciłem z 65 kilometra

 

 Ale kłamstwo nigdzie nie był na żadnym 65 kilometrze. Od samego początku mówi,że temat go nie interesuje bo to ściema, a tu nagle se pojechał popatrzeć co się dzieje? Jakby pojechał to by szpadlem w cymbał zarobił i tyle, bo ludzie mają go nie tylko za wariata, ale kawała chuja i skurwysyna.

Poza tym jak maniak wierzący w swoje brednie o zmutowanych wilkołakach może być przerażony wiarą ludzi w złoty pociąg? Po pierwsze o jakiej ten czub pierdoli wierze?  Ślady możliwości ukrycia pociągu przez nazistów wiodą właśnie pod nasyp na 65 kilometrze więc o wierze to mówią tylko tacy idioci jak mesjasz z Głuszycy. Ci co patrzą na sprawę realnie przypuszczają istnienie pociągu na 65km na podstawie poszlak i istniejących informacji.

A TVN to nie raz w swych wiadomościach o temacie mówiło i mesjasz z Głuszycy się myli, że TVN się od tematu odcina bo co to znaczy odcina? To by znaczyło, że ma o temacie jakieś negatywne zdanie, a tak nie jest. TVN jak wiele innych stacji informa, przepraszam dezinformacyjnych nie biorących w sprawie bezpośredniego udziału przygląda się wydarzeniom i komentuje je w miarę rozwoju sytuacji.

Z resztą wystarczy poszukać i samemu się przekonać, że TVN wcale nie odcina się od tematu jak to mówi kwiecień  i pewnie jak inni zrobi w temacie dłuższy dokument.

http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/zloty-pociag-poczatek-poszukiwan,593015.html

http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/kto-bedzie-szukal-zlotego-pociagu-walbrzych-analizuje-oferty,588208.html

http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/zolnierze-na-miejscu-gdzie-ma-byc-zloty-pociag,580963.html

http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/wojsko-sprawdzi-zloty-pociag,576889.html

Takich informacji bieżących na TVN jest chyba ze sto.  

 

 

DODATEK `3

Likwidacja świadków

 Nowy wpis na blogu Głuszyckiego mesjasza już zdążył skomentować jeden z naszych czytelników-celnie!

Kwiecien !
Czyli WOLTAN% z Gluszycy, twierdzi i jaja sobie by dal uciac. chociaz Kwiecien ma wydmuszki nie jaja! pomijajac to zazeka sie wrecz ze kretyna zaklamanego skarby i zloto naszego Gluszyckiego Mesjasza ..wcale nigdy nie interesowaly i ma skarby w odbycie!
TYMCZASEM !
Nasz Gluszycki Prelegent historyczny od kilku referatow opowiada:
- o zlotym pociagu
- o fantastycznej wiedzy jaka kretyn sie chwali w temacie ukrytych skarbow przez Hitlerowcow
- o rewelavyjnych wiadomosciach , jakie tylko nasz MESJASZ z Gluszycy posiada w technikach chowania walorow .
- Gluszycki Woltan% wie ze sam Himmler wybieral KOMANDA OD CHOWANIA SKARBBOW( kwiecien jaki ty kurwa jestes glupi!)
-Kwiecien ma wiedze o Gunterze Grundmannie!
Mesjasz juz wyczerpal pomysly na Riese wiec zaczyna ze zlotem Nazistow!
Drodzy internauci ....
NIC 1 ALE TO NIC! nie jest zgodne z tym co splodzil Kretyn z Gluszycy w swoim nastepnym referacie jaki wklejam ponizej

Cytuje Woltana z Gluszycy (czyli najwiekszego kretyna z Gor Sowich !

 

A ja dodam od siebie, że Ameryki mesjasz z Głuszycy nie odkrył. Na internecie istnieją filmy dokumentalne w, których świadkowie opowiadają jak będąc więźniami targali w góry skrzynie pod okiem Niemców, a potem je zakopywali i byli potem rozstrzeliwani.Kilku się uratowało cudem i dla tego mamy takie relacje. Sam taki materiał z rok temu oglądałem Polskiej produkcji tylko zapomniałem tytułu i miejsca gdzie on jest, ale jest.

Natomiast co do "zawodowości" poszukiwaczy zacytuję matoła z Głuszycy:

Gdyby Złoty Pociąg był prawdą to na pewno zajęli by się tym zawodowi poszukiwacze skarbów a nie jakieś lojty mające parcie na szkło  

  I w tym rzecz, że żadna organizacja jaka wymienia kwiecień w swoim wpisie nie dokonywała by jawnych poszukiwań na terenie Polski tylko właśnie przez takich LOJTÓW JAK GŁUSZYCKA SPIERDOLINA, której zadaniem jest węszyć, węszyć, węszyć i jeszcze raz węszyć i dorabiać do tego węszenia fałszywy obraz by nikt się nie pokapował, że lojt z Głuszycy nie za historią węszy tylko właśnie za tym złotem.  A dla kogo lojt z głuszycy pracuje skoro tak?  No to oczywiste skoro tak ruskich całuje po dupach. Dla tej organizacji, która właśnie wymienił we wpisie.

W poprzednich tematach udowodniłem brak profesjonalizmu lojta z Głuszycy co tłumaczyło by właśnie, że nie o historię chujowi chodzi, a o poszukiwania drugoplanowe czyli poszukiwania depozytów. Gdyby skurwielowi zależało wyłącznie na tajemnicach historycznych to jego filmy i materiały pogadankowe wyglądały by profesjonalnie, byli by świadkowie nawet zamaskowani i ze zmienionymi głosami, a nie zero świadków i czysty chaotyczny bełkot zdradzający brak wiedzy i przygotowania. To jest właśnie dowód, że kwiecień nie historia się interesuje, a złotem ukrytym przez nazistów. Jak udowodnił to Prosy Hutmen nawet nie będąc historykiem można się do tematu dobrze przygotować by przekazać garść bardzo ciekawej wiedzy. Jego materiał w poprzednim wpisie na tym blogu. A kwiecień co? Niby taki pasjonat, a bredzi chaotycznie i pierdoli rzeczy nie do przyjęcia i często nie do sprawdzenia. 

Nic dziwnego skoro nie o historię pajacowi z Głuszycy chodzi, a o depozyty i złoto. 

 

 

DODATEK `4

 I jeszcze jeden komentarz w kwestii  ostatniego wpisu głupca z Głuszycy:

To co splodzil powyzej Woltan%z Gluszycy vel, Kwiecien, na temat Guntera Grundmanna jest nie prawda.
Gunter,owi Grundmann,owi przypisuja takie chujki jak Kwiecien przynaleznosc do SS itp, co nie jest zgodne z prawda,.
To byl historyk sztuki czlowiek wrazliwy na piekno.
Grundmann wcale nie uzywal wiezniow do ukrywania skarbow.
Przedmioty te byly przemieszczane nie do tajnych sztolni !! jak mysli kretyn Kwiecien !!! byly przemieszczane do zamkow palacow pustych kosciolow i kaplic a tez tym podobnym , nadajacym sie budynkom .
Wszystkie prawie skladnice zostaly po wojnie zlokalizowane.
Wiele z nich przepadlo , poniewaz SPLONELY RAZEM Z PIEKNYMI DOLNOSLASKIMI PALACAMI JAKIE BYLY BEZSESOWNIE BOMBARDOWANE PRZEZ NACIERAJACYCH ROSJAN!!!! KWIECIEN TY IDIOTO !!!!

Przykladem skladnicy z BOROWEJ pod Wroclawiem .
Kiedys byl to piekny palacyk , Grundman dostal zgode na urzadzenie w nim skrytki,
Skrytka szczesliwie dotrwala konca wojny,trafem omineli ten palacyk nawet Rosjanie.
Dopiero rozkradli ja przesiedlency , jacy przybylina Te ziemie!
WSZYSTKO SIE WALALO NA OKOLO PALACYKU w deszczu co bylo przez KRETYNOW TAKICH JAK TY KWIECIEN NIE DO POJECIA W TYCH ZASRANYCH KRETYNSKICH LBACH A TY KWIECIEN PO NICH TO ODZIEDZICZYLES CIEMNIAKU.

Woltanie% z Gluszycy vel Kwiecien!

Nie zabieraj glosu w tematach o jakich nie masz pojecia.
Debilu jeden.
DOPIERO

  I kolejny komentarz w tym temacie:


https://www.youtube.com/watch?v=RwEKK1YetrM

w takich miejscach, umieszczal Dolnoslaski konserwator zbytkow Günter Grundmann ,zbiory mozealne narazone na bombardowanie.
Jest nieprawda ,jakoby Grundmann kazal likwidowac swiadkow wiedzacych gdzie sa skladnice,poniewz nie bylo to tajemnica...kwecen myli pojecia! i robi z konserwatora zabytkow oprawce kata i morderce!!!
Wiele z tych skladnic pozostalo rozkradzionych przez NIE NIEMCOW a Repartyjantow Polskich oraz Rosjan .
Kilka skladnic nie mialy szczescia i splonely przez dzialania wojenne razem z palacykami w jakich byly umieszczane.

Wiekszosc jednak zostala przejeta przez Polskie wladze.
Kwiecien zupelnie nie rozumie tego tematu.
Grundmann nie chowal a zabezpieczal zabytki, za zgoda wlascicieli majatkow, na ich terenie.
Byly przypadki, ze wlasciciele odmawiali robienia skladnicy na swoich terenach !
Grundmann nie uzywal i nie likwidowal jakis niewolnikow czy SSmanow ,przy swojej pracy, po co mial by to robic?
Powtarzam to byly skladnice nie jakies tajne depozyty , o jakich wyobrazaja sobie ludzie o nadpobudliwej wyobrazni , robiac z Grundmanna tajemniczego SSmanna rzadnego krwi.

Tutaj link dla idiotow typu kwiecien .
W kilku z tych zamkow jakich juz nigdy po wojnie nie odbudowano , poniewaz zostaly spalone w dzialaniach wojennych , znajdowaly sie tez skladnice, jakie nie mialy szczescia dotrwac pokoju. po prostu splonely , jak Bursztynowa Komnata Kwietnia.

https://www.youtube.com/watch?v=RwEKK1YetrM

A prawdziwe skarby w postaci tych niszczejacych budowli ,pozostawia sie na samozaglade!
 

 

 

Przypominam o wizytówce kwietnia na górnej belce bloga dla poznania jego wyjątkowych popisów "untelektualnych"

 

piątek, 11 marca 2016

poranny atak paranoi mesjasza z Głuszycy.

To tylko inspaktorzy UE z pod znaku SHWARTZ THULE

 

 Zaiste łatwiej było onegdaj rozszyfrować Niemiecka Enigmę niż ten bełkot mesjasza z Głuszycy.

A na marginesie kolejne pomówienie, kolejna wyimaginowana osoba i kolejny atak urojeń w postaci opłacanego Tomasza Sidora przez inspektorów z pod znaku SHWARTZ TULE.

 

DODATEK 1 11 marzec 2015

 W kilku zdaniach udowodnię, że kwiecień to sługus postkomunistyczno-żydowskiej unijnej władzy, która po wojnie dogadała się za naszymi plecami i dąży do stworzenia systemu kontroli nas i wyzysku.

Jak wszyscy wiemy władze UE z Niemcami na czele dążą do podboju państw członkowskich pod względem politycznym, ekonomicznym i prawodawczym i co do tego nie ma żadnych wątpliwości. I mimo, że władza dokonuje wielu sztuczek byśmy tego nie widzieli my to widzimy. I nie chodzi tu o wyniszczenie narodów Europy, zgładzenie ich, przejęcie ich ziem czy w dosłownym tego znaczeniu podbój jakiego chciał dokonać Hitler na drodze wojny i zbrojnej napaści. Chodzi wyłącznie o to by zamiast tego zrobić to innymi metodami, metodami politycznymi.

Różne siły polityczne ludzi będących w prostej linii spadkobiercami hitlerowskich zamiarów ów fakt i zamiar by nie powiedzieć "plan" usiłują wszelkimi sposobami zatuszować, zamaskować, ukryć czy też mówiąc wprost zamydlić nam oczy byśmy tego nie zauważali i byśmy nie walczyli z tym poddając się woli "PANÓW" i ich decyzjom polityczno gospodarczym rzekomo dla dobra wspólnoty państw europejskich i naszego własnego. Stawka jest najwyższa, biliony euro, władza, system polityczny oraz gospodarczy mający być w rękach tej "elity PANÓW"

Jednym z wielu sposobów odwrócenia naszej uwagi od tego ich zamiaru jest na przykład sprowadzenie nam na głowę wszelkiej napływowej islamskiej i nie tylko islamskiej ludności z Afryki i zrobienie zamieszania stwarzającego w nas poczucie zagrożenia terroryzmem i mniemanie, że to jest głównym naszym zagrożeniem.

Wiadomo w takiej sytuacji wszyscy chcemy zjednoczenia przeciwko realnie widocznemu wrogowi o innej kulturze i zamiarach wyrżnięcia nas co do nogi w imię ich chorej amoralnej pedofilskiej religii. 

W takiej sytuacji na plan dalszy więc schodzi niejako to co jest główną stawką w tej grze, a mianowicie to co napisałem wcześniej jak władza polityczna, ekonomiczna i prawodawcza. 

Obecna władza dążąca do tego funduje nam więc taką sytuację byśmy myśleli, że tu chodzi jedynie o podział kulturowy narodów Europy i walkę z chrześcijaństwem gdy tymczasem to akurat jest drugorzędnym tematem, a nie pierwszorzędnym. Władza po prostu chce byśmy myśleli, że to jest głównym naszym zagrożeniem, a nie to, że elita postkomunistów, żydów i potomków nazistów, która się dogadała po wojnie chce stworzyć po cichu kastę "panów" rządzących nami.

Obecne władze robią nie tylko to by odwrócić naszą uwagę od realnego ich celu. Władze dzielą społeczeństwo na grupy ideologiczne, tworzą nowe partie polityczne mające ukierunkować myślenie całych społeczeństw w ustalonym kierunku tylko po to by Europejczycy nie zauważali ich właściwych zamiarów. 

Jednym z innych działań na polu deformowania obrazu rzeczywistości jest wmawianie społeczeństwom jakiegoś nie istniejącego tak naprawdę realnie zagrożenia jakim jest islamizacja Europy i jej wyludnienie na rzecz przeważającej liczby ludności napływowej. Nie oszukujmy się ileś milionów innokulturowców o innym kolorze skóry i wyznający inna religię, a nawet z zamiarem wyniszczenia Europejczyków nigdy nie stanie się dla nas realnym zagrożeniem bo to my mamy w rękach siłę militarną i w każdej chwili możemy się obronić pod warunkiem, że ktoś czyli władza wyda rozkaz, pozwoli lub jak kto woli podejmie decyzję. Władza tego nie zrobi bo władzy zależy by ludność Europy odtąd żyła w ciągłym strachu przed tzw. gośćmi z Afryki, których ta władza jak i nas będzie trzymać do pewnego stopnia, tak się im wydaje, na wodzy. 

Goście mają jedynie nieświadomie pełnić role straszaka nas, nas narodów Europy właśnie po to by narody Europy godziły się na te decyzje władzy, które tak naprawdę umożliwiaja realizację tego "planu" o jakim wspomniałem.

Kim więc jest kwiecień i jaka ten kwiecień pełni więc role w całym tym spektaklu? Odpowiedź jest bardzo prosta. Rolą kwietnia jest was straszyć wielkim otwarciem wrót czyli według niego atakiem islamskiej dziczy na nas, pozbawienie nas wolności, życia i wszystkiego co posiadamy i kim jesteśmy. Mamy się bać słysząc o jakimś wielkim misterium podboju Europy przez ciapatych jak to mawia kwiecień, mamy się bać planu Himmlera, który to zakładał wymordowanie nas wszystkich narodów Europy. Mamy się po prostu bać, drżeć, czuć strach i jakkolwiek, ale żyć ogarnięci wizją krwawej apokalipsy jaka nas czeka i uważać, że to jest naszym głównym zagrożeniem, a nie dążność wspomnianych elit do zawłaszczenia sobie panowania nad nami.

Prawda jest taka, że nikt nas nie chce zgładzić, wyniszczyć czy posiekać na kawałki poza tą islamską dziczą, co sprytnie ta obecna władza z takimi jak kwiecień na czele wykorzystuje dla zastraszenia nas siejąc wizje apokalipsy narodów Europy.

My jesteśmy tej władzy potrzebni, my mamy pracować i tworzyć zysk, który ta władza nam zabiera. Mówiąc krótko władza chce żyć  na nasz koszt pławiąc się nie tylko we władzy, ale i dobrobycie, a za nią ich rodziny i całe rzesze pomocników mających dzięki temu dostęp do profitów o jakich my możemy tylko marzyć. A więc nikt nie dopuści do zagłady narodów Europy, a już tym bardziej dzięki islamskim bojownikom wycinającym nas w pień.

Dla tego władza szuka pomocników na rożnych polach. Władza nie przyjdzie do Ciebie i nie zaproponuje wprost współpracy wyznaczając Ci jakąś rolę dla mydlenia oczu ogółowi. Władza zrobi to pośrednio, sprytnie tak byś czasem myślał, że działaś w imię jakiejś idei, ale byś nie widział, że zostałeś zmanipulowany. Niemniej czasem władza proponuje wprost i kładzie karty na stół takiemu pomocnikowi gdy wie, że przeszłość jego rodziny to jakieś komuchy, folksdojcze, tajni agenci czy ludzie gotowi być zdrajcami własnych narodów.

Wtedy taki agent idzie do ludzi, tworzy partię, ruchy społeczne czy grupy regionalne i głosi to co mu podsunięto właśnie po to by odwrócić uwagę ludzi od sedna sprawy czyli prawdziwych zamiarów władzy i tego co akurat dzieje się w polityce.

Zauważcie, że kwiecień wmawia wszem i wobec jakieś wielkie jebane misterium rzekomo dyktowane religijnym nakazem dawnych nazistowskich włodarzy, których dzisiejsi potomkowie chcą wprowadzić w życie za sprawą jakiegoś otwarcia wrót czyli spłynięcia na nas fali muzułmanów z maczetami rządnych poodrąbywać nam głowy. To jest sedno głoszonych przez kwietnia proroctw i apokaliptycznych wizji. Do tego dochodzą nieudolne proroctwa o zmianach klimatycznych i mrozach stulecia i mamy kogoś kto jedynie ociera się o sedno zamiarów współczesnej władzy sprytnie kierując waszą uwagę na fałszywy jej zamiar dokonania jakiegoś misterium. 

W notce na swoim blogu jaką widzicie powyżej tego wpisu

To tylko inspaktorzy UE z pod znaku SHWARTZ THULE

kwiecień z włodarzy unijnych zrobił jakichś religijnych szaleńców z pod znaku THULE sugerując, że oni wszyscy są owładnięci planem Himmlera mającym nas czyli narody Europy wkrótce złożyć jako ofiarę dla swego bóstwa. 

I my mamy się tego bać. My mamy dzięki takim jak kwiecień mniemać, że jesteśmy w rękach religijnych szaleńców i mamy nie widzieć, że NIE jesteśmy w rękach religijnych szaleńców tylko zwyczajnych ZŁODZIEI, którzy z nas i naszych przyszłych pokoleń chcą sprytnie zrobić niewolników podporządkowanych systemowi, a samym żyć naszym i naszych przyszłych pokoleń kosztem w dobrobycie i władzy.

To jest rola kwietnia. A na pytanie czy nieświadoma czy świadoma odpowiedź jest prosta. Jak najbardziej świadoma bowiem wariat nie działa z taką pewnością siebie i kontrolowaną determinacją na co jest mnóstwo przykładów pokazujących, że kwietnia ktoś instruuje w tej propagandowej chucpie dezinformacji ubranej w pseudo historyczną otoczkę.

 ==========

Jak widać choroba coraz bardziej postępuje, co od lat udowadnia wizytówka kwietnia na górze bloga...