wtorek, 23 sierpnia 2016

ZDEMASKOWANIE KŁAMCY Dariusza Kwietnia-kłamał,że przekazał dokumenty do IPN



Witam wszystkich serdecznie.
Przedstawiam wam dowód na to, że Dariusz kwiecień kłamał jakoby przekazał do IPNu we Wrocławiu jakiekolwiek dokumenty dotyczące obozu Wüstegiersdorf.

Link do maila z IPN dementującego kłamstwa kwietnia od Pana Stefana Białka: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtcFlOMWZSdENnOVU
 
Link do mojego maila dotyczącego kwestii pomówień kwietnia o złe traktowanie przez IPN mnie do Pana Stefana Białka: https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtZmlLZExYTVpDYjg



 Udowodniłem bydlakowi kłamstwa, które dwukrotnie bezczelnie wypowiadał.
Przesłałem na koniec do IPNu informację, że to bydle wyciera sobie tą instytucją mordę i się na nią powołuje i ciąg dalszy tej sprawy będzie.

Wizytówka bydlaka i jego chore nagrania na telefon na górze.


23 komentarze:

  1. Hehe, było do przewidzenia. Jak knur kiedys powie prawdę, to będzie koniec świata, apokalipsa, kolaps i finito :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i radziecka menda pozamiatana. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jeszcze jego ryjem podłogi sie powyciera.

      Usuń
    2. No i porwał go czarny wir pionowy :-) :-), teraz porwie go i sprowadzi do poziomu czarny wir poziomy :-).

      Usuń
    3. https://www.youtube.com/watch?v=tBR8pqXje3M

      Lokomotywki tam na Soboniu naprawiali i rzeczywiście był warsztat.

      Tak tak, ludzie kupują przez alledrogo worki z cementem :-), a może jeszcze kamyki z dziurką ? :-)
      Bzdura.

      Nad betonem nie ma co się rozwodzić bo dla idioty cementownia =betoniarnia. Więc nikt nie dojdzie o co mu biega. W cementowni produkuje się cement a w betoniarni z tego cementu urabia się beton.

      Na Riese, nie pracowały w Górach kobiety. Amen.
      Kobiety pracowały w Wałbrzychu i Ludwikowicach, komand kobiece w Głuszycy pracowały na produkcji, a kretyn stoi na Soboniu.

      Waskotorówki były parowe , węglówki, a Wałbrzych i okolice to największe zagłębie węglowe i węgla było w bród i po kolana. Te konie to mu te wagoniki ciągneły w pustym łbie.

      te pomieszczenia co pokazuje z cegieł , to składy na mat. wybuchowe i wybudowali je Niemcy.

      Rzeczka ma najwięcej wybetonowanych elementów, w innej rzeczywistości w Rzeczce jak nie było betoniarek to pewnie urobiony beton przywoziło UFO.

      O reszcie się nie będe wypowiadał bo w zasadzie powinno się skierować doniesienie do prokuratury na to że ten imbecyl szkaluje Naród Polski. Gloryfikuje morderców komunistycznych. Pzreinaacza fakty historyczne. To jest typowy komunistyczny pozyteczny idiota.

      A po za tym o czym i o kim tu rozprawiać, toż co czerwoną papę otworzy to kłamie jak z nut, gwoździe w torach, ołtarze i miliony bzdur.

      Usuń
  3. Dobra robota Panie Tomaszu!
    Kolejna celna demaskacja klamstw antypolaka Dariusza Kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, no jak patrze na tych ludzi co sie z Kwietniem szlajali i na tych klakierow co wypowiadaja sie na jego blogu to az zal sciska.
    Wygladaja jak wycieczka nastolatkow z wariatkowa lub jakiegos poprawczaka z OCHPcem, jest kilku starszych ale widac ze jacys przypierdoleni intelektualnie a reszta gimbo-patolnia lub tez uposledzeni umyslowo.

    Normalnie patrze na te ich profile i beka z nich, kabaret.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję film "Lot nad kukułczym gniazdem". Jest tam scena o wycieczce krejzusów. Analogicznie do wycieczek kwietnia.

      Usuń
    2. Dobry film, pamietam dobrze sceny jak swirusy wyrwaly sie na wycieczke, ekipa Kwietnia.
      :)

      Usuń
  5. Jak ktos chce zobaczyc jak wyglada prawdziwa klasa i kultura w eksploracji, zobaczcie pierwsze dwa komentarze w temacie:
    http://riese-inne.blogspot.com/2016/08/zdrowy-rozsadek_20.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćśśśśśś... słyszycie ten kwik knura prowadzonego do masarni? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cienkie takie? Myślałem, że to zagórszczak zaś jebnął bącura. ;)

      Usuń
    2. Swiniak przylapany na klamstwie juz kwiczy i spierdala na lyzwach z Sobonia.

      Usuń
    3. Dominisia znosi te bengale papy Smerfa?

      Usuń
    4. Pewnie tak, czego się nie robi dla kasy powiększania cycków.

      Usuń
    5. Odnosnie Papy Smerfa badnijcie to:

      http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/wokol-wroclawia/a/prezydent-duda-bedzie-swietowal-rocznice-chrztu-polski-na-poganskiej-gorze-pod-wroclawiem,10541236/

      Flancuje sie na kurwa eksperta od Slezy i wypowiada o wizycie prezydenta Dudy, ktory przyjedzie balowac na Sleze z biskupem i Czarnym Jankiem jako gospodarzem.
      Oj bedzie sie dzialo!

      Jak ktos tam bedzie niech zapyta Dude czemu schoronisko panstwowego PTTK jest zamkniete dla turystow, jedyne schronisko w Polsce gdzie nie mozna sie przespac a pokoje sa puste, moze zagai ministra i wypierdola cala ta zasiedziala mafie gnijaca na tym przybytku.

      Usuń
    6. To jakie ona miała przed że teraz niby są duże? o_O

      Usuń
    7. Cepelii na Ślęży póki co nic nie zmieni, bo trwa od wieków, a zagórszczak i jego republiczka jest właśnie takim słoikowym kontynuatorem. Chrzest Polski na Ślęzy - cóż można dodać...

      @O cyckach masz ryma:
      Mniemam, że szczurze ;D

      Usuń
  7. Bardzo dobre te filmy, ta forma jak widac po statsach na yt dociera do tysiecy ludzi.
    Wspaniale demaskowanie klamstw Kwietnia. Temu czubkowi jakis czas temu grunt osunal sie pod nogami i teraz spada nabierajac predkosci, walac tym pustym lbem o glazy swych klamstw ktore tam wczesniej nastawial.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy temat pt:

    Komunistyczny śmieć kontynuuje szkalowanie żołnierzy wyklętych czyli: Dariusz Kwiecień żołnierze wyklęci to ZBRODNIARZE

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętacie jak mówiłem tutaj:
    Małe archiwum z Głuszycy Dariusz kwiecien-Czyli lizanie prawdy przez matową szybę.
    https://www.youtube.com/watch?v=plyetQ5INAc
    że kwiecień mógł sfałszować te listy i dokumenty znalazłszy czysty papier z czasów wojny? Dokładnie o takich fałszerstwach mówi Jerzy Cera na swojej prelekcji z 18:08.2016 https://youtu.be/yNZekdb5JJ4?t=488
    A więc niewiele się mogłem pomylić i moje podejrzenia wcale nie były takie niedorzeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokazujesz jaka z DK jest gnida. Powodzenia w dalszej pracy.

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.