środa, 31 sierpnia 2016

Wakacyjna miłość Dariusz Kwiecień i Tomek Daroń+ 4 pancernych

Oryginalny materiał kwiecień usunął ze swego kanału, ale to nie znaczy, że film zniknął z sieci. Zawsze możecie go obejrzeć tutaj w osobnej karcie: https://drive.google.com/file/d/0B04ce0aRhzaNdVdsUVJLWEJMTk0/view?usp=sharing
 lub poniżej:


 A tutaj interpretacja tego materiału na serwerze:


 I na YT z komentarzami:

Materiał na YT https://www.youtube.com/watch?v=8hUGXuXYuBc&feature=youtu.be

Zabawne i żałosne zarazem pokazujące esencję psychiki kwietnia, miękką, dziecinną, PEDALSKĄ, ALBO JAK KTO WOLI ZNIEWIEŚCIAŁĄ wyrażaną niemęskimi postękiwaniami i pojękiwaniami, które to właśnie pokazują jakim jest mięczakiem wewnątrz.
A, że tak to zmontowałem to odrębna sprawa, to tak dla żartu by kwiecień sam uświadomił sobie, że wyzywając ludzi od pedałów i
homoseksualistów sam zachowuje się jak taki tęczowy gej.
I powiem, że gdybym nie znał kwietnia i widział ten jego materiał z
łódki po raz pierwszy to od razu bym pomyślał, że to jakieś pierdolone dwa pedały na wakacjach bo takie wrażenia sprawiają jakby się mieli ku sobie.
A co??? NIE SPRAWIAJĄ WRAŻENIA, ŻE MAJĄ SIĘ KU SOBIE?


:)


Mamy nowego producenta -SuperFlafik --filmów z kwietniem-witamy wśród antykwietniowych gangsterów fryzjera z warszawy :)





295 komentarzy:

  1. Dziś planowe Rosyjskie loty nad Polską, kwiecień chowaj się z nieoficjalnych źródeł informacji z rozkazu Putina szukają ciebie chcą poznac tajemnicę gdzie ukryto złoty pociąg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daras już szykuje swoje wrota do otwarcia, liczy na atak dużym kalibrem :D

      Usuń
  2. Romantika, extasy, wurstschwanz, ich spritze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest nowy wpis na jego stronie. Widać po stylu, że to nie on napisał. Filmy Tomka działają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak wiem, że PAn tego nie opublikujesz, ale może jeszcze kiedyś pogadamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację takich debilnych wpisów jak twój poprzedni na pewno tu nie będzie.

      Usuń
  5. Sorry Tomek, słabe. Nie tędy droga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabe?
      Mocne!
      Zabawne i żałosne zarazem pokazujące esencję psychiki kwietnia, miękką, dziecinną, PEDALSKĄ, ALBO JAK KTO WOLI ZNIEWIEŚCIAŁĄ wyrażaną niemęskimi postękiwaniami i pojękiwaniami, które to właśnie pokazują jakim jest mięczakiem wewnątrz.
      A, że tak to wyszło to odrębna sprawa, tak dla żartu by sam uświadomił sobie, że wyzywając ludzi od pedałów i homoseksualistów sam zachowuje się jak taki tęczowy gej.
      I powiem, że gdybym nie znał kwietnia i widział ten jego materiał z łódki po raz pierwszy to od razu bym pomyślał, że to jakieś pierdolone dwa pedały na wakacjach bo takie wrażenia sprawiają jakby się mieli ku sobie.
      A co??? NIE SPRAWIAJĄ WRAŻENIA, ŻE MAJĄ SIĘ KU SOBIE?

      Usuń
    2. Zadajesz pytanie – odpowiadam. Nie, nie sprawiają.
      Zarzucasz pomawianie własnej osoby? - tak
      Znasz tego Jegomościa? - nie
      Masz DOWODY!? - nie
      „Wyluzuj koniom lejce”.
      Powtarzam, nie tędy droga.

      Usuń
    3. hahaha Ma Bu miałem Cię za inteligentnego człowieka, ale widzę, że dwulicowa istota z Ciebie.
      W kwestii piętnowania kłamstw historycznych kwietnia wykazałeś się godnym podziwu i uznania krytycyzmem, który zawsze pochwalałem, ale tutaj wykazujesz się jakimś niezrozumiałym lewicującym pseudo obiektywizmem, który nijak mi nie licuje z wyobrażeniem o Tobie jakie zbudowałem na podstawie tego co do tej pory reprezentowałeś.
      Skoro Ty nie widzisz, że nie sprawiają wrażenia jakby mieli się ku sobie to chyba, albo masz w tej materii bardzo liberalne poglądy, albo nie dostrzegasz tego z racji zbyt małej zdolności do właściwej oceny ludzi po ich zachowaniach i przejawach-albo udajesz, że nie widzisz bo może sam masz ukryte skłonności-I TU NICZEGO NIE SUGERUJĘ, A JEDYNIE BIORĘ POD UWAGĘ MOŻLIWE PRZYCZYNY TEGO NIEZAUWAŻANIA.
      Czy znam jegomościa? No pewnie, że znam! Popatrzyłem, posłuchałem, przeanalizowałem mowę i zachowania i obu odbiłem w KULTURALNY SPOSÓB PIŁECZKĘ pokazując to co widać między wierszami, i co właśnie okazują na zewnątrz.
      I nie pouczaj mnie bym wyluzował. Jakby Ciebie 5 bitych lat ktoś wyzywał od pedałów i obrzucał błotem to idę o zakład, że nie byłbyś taki powściągliwie wyluzowany.
      No chyba, że sam siebie byś nie szanował.

      Usuń
    4. E tam, jasne że zajebiste. To i Kanikuły Zielarza to hiciory tygodnia.

      Usuń
    5. Tomek, jeżeli nazwiesz kogoś głupcem, nie musisz tego udowadniać – to jest Twój osąd, ale jeżeli nazwiesz kogoś „złodziejem” – udowodnij to:
      „Ma Bu miałem Cię za inteligentnego człowieka, ale widzę, że dwulicowa istota z Ciebie”.
      Moja rada, zajmij się piętnowaniem bzdur historycznych, dla wiedzy następnych pokoleń(!!!) a nie pisaniem „rozprawek” o homoseksualizmie pacjenta.

      Usuń
    6. @Ma Bu. Szczerze to sie dziwie ze tak dlugi czas rzucasz grochem o sciane u Kwietnia, widzac jak on ma wyjebane na Ciebie, ignoruje wpisy, nie odpowiada.
      Ile razy lysy Ci odpowiedzial? Ile razy rozpoczal z Toba dyskusje?
      Ty starasz sie merytorycznie, fajnie-ale do tej pory nie przyjales do wiadomosci ze z drugiej strony siedzi wariat, schizofrenik i pseudolog, do tego albo nawalony albo nacpany-na zmiane i wszelkie inne kombinacje-Kwiecien wali amfe w nos a piwo otwiera na sniadanie.
      Z nim sie nie da normalnie, serio, to wariat i to bardzo zlosliwy. Nie wiem czy miales z nim do czynienienia w realu, wtedy bys zrozumial jaki to zaklamany bydlak i oszust.
      Rozumie ze nie akceptujesz formy w jaka ubiera to Gall, mysle ze gdybys przeszedl z Kwietniem to co on, lub kilka innych osob, to tez bys sie z nim nie cackal.
      Szczerze, czy uwazasz ze wysmianie Kwietnia jako potencjalnego pedala po tym jak 5 lat publicznie wyzywal by cie bezpodstawnie pedalem i pedofilem, gdy w miedzyczasie faceci robia i wstawiaja na bloga jego rozneglizowane zdjecia, woza sie lodka z facetem z golymi klatami a ten za chwile hasa sobie w rozowej bcislej koszulce po krzakach, to cos skandalicznego i bezpodstawnego?
      W tym temacie to jeszcze sporo wyjdzie i bedzie to wielki wstyd dla Kwietnia, gwarantuje Ci to, i nie wyjdzie to od jego bylych znajomych tylko Kwiecien sam sie zdmaskuje, zobaczysz.
      Co innego gdyby Gall cisl po Kwietniu bezpodstawnie-ale tak nie jest, Kwiecien sam sie wystawia i dostaje bronia ktora sam uderzyl.

      Popatrz ile energii wlozyles w demskowanie tych bredni i przeklaman. Nie lepiej zebrac to w audycje jak Gall czy Prosty Hutmen albo Zielarz i opublikowac na youtube - tak jak Ty chcesz, w formie jak Tobie odpowiada.

      Na blogu czubka-czubek wpadnie w weekendowy amfetaminowy amok i naplodzi w jeden dzien dziesiatki tamatow-jak juz robil w przeszlosci i zasloni tym cala Twoja prace, tematy zleca gdzies na x-nta strone i nikt ich wiecej nie zobaczy, a na yt to bedzie juz zawsze wyskakiwac jako powiazane z Kwietniem.

      Usuń
    7. 1
      W ODPOWIEDZI CI SZANOWNY Ma Bu:

      Ma Bu, kurwa mać, moja cierpliwość się kończy, ja lubię ludzi o szerokim horyzoncie widzenia, ale tutaj reprezentujesz zbyt wąski i nie raczysz dostrzegać, że walka z tym dewiantem umysłowym i łajzusem toczy się WIELOTOROWO I WIELOPŁASZCZYZNOWO, bowiem on sam wytycza te płaszczyzny swoim zachowaniem i wypowiedziami.
      I kompletnie się z Tobą nie zgadzam w kwestii swobodnego nazywania kogoś głupcem bez udowadniania.
      Znany jestem z tego, że nigdy nikogo nie nazwałem jakkolwiek bez adekwatnego uzasadnienia użytego określenia wobec kogoś.
      Pisząc, że jesteś dwulicowym i sugerując brak inteligencji CI, uzasadniłem przecież, że Twoja inteligencja, jakoś nie ogarnia tych płaszczyzn walki z kwietniem, które walki wymagają!
      Może i jesteś inteligenty w niejednej kwestii, ale wybacz w tej jej Ci brak.
      Co więcej nie rozumiesz, że inteligentny człowiek doskonale rozumiał by, ż walka z kwietniem nie może odbywać się tylko na płaszczyźnie historycznej bowiem WŁASNY HONOR I JEGO OBRONA WYMAGA STAWIENIA CZOŁA ŁAJDACTWOM NA POZIOMIE KWIETNIOWYCH POMÓWIEŃ I OSZCZERSTW.
      I chyba nie zarzucisz mi i nikt nie zarzuci, że prostacko nazwałem kwietnia pedałem i homoseksualistą jak to on robi, a w inteligentny, zabawny i wyrafinowany sposób jedynie wykazałem, że sam takim się jawi.
      I jeśli Ty tego nie pojmujesz stary, to wybacz, ale brak Ci tu pomyślunku i właśnie inteligencji by to zrozumieć.
      I wiesz co tak sobie teraz o Tobie myślę?
      Rżniesz na necie rozważnego, obiektywnego, prawego, kolesia starającego się niby być ponad wszystkich poprzez dawanie rad, co po raz kolejny mi tu piszesz.
      Moja rada, radzę Ci itp bełkot.
      A kim Ty psia mać jesteś by mi udzielać rad?
      Wiesz co? Tak sobie myślę, że jesteś kolesiem, który długo myśli, wąsko postrzega i jeszcze dłużej swe myśli i spostrzeżenia wklepuje w klawiaturę.
      Zza klawiatury to każdy mundy kurwa jest do udzielania rad by być ponad to czy tamto, a ja się pytam po raz kolejny, jakby Ciebie ktoś w tak prostacki i prymitywny sposób oblewał gównem to też byś nie reagował i skupiał się na li tylko historii??/
      NIEEEEE DROGI Ma Bu!
      I zaraz Ci to udowodnię.
      Mnie radzisz bym skupił się na piętnowaniu kłamstw historycznych, a sam kwietniowi nie tylko wytykasz kłamstwa historyczne, ale i wiele innych rzeczy, które zaraz zacytuję. Więc skoro piętnujesz kwietnia za nie tylko kłamstwa historyczne TO JAKIM PSIA MAĆ PRAWEM KRYTYKUJESZ MNIE I MOJĄ FORMĘ PIĘTNOWANIA KWIETNIOWYCH PRZEJAWÓW NIEMĘSKOŚCI!?

      Usuń
    8. 2

      Twoje cytaty z bloga kwietnia:
      \\\Aż, boję się pomyśleć, jak wychowałeś syna. ///
      A więc drogi Ma Bu Twoja krytyka nie tylko ogranicza się do krytyki kwietnia w kwestiach fałszerstw historycznych, ale i zachowań w kwestii wychowawczej syna. Skoro tak to dla czego krytykujesz moją krytykę kwietnia w kwestii zachowania niemęskiego?
      A poniżej zacytuję cały Twój komentarz z bloga kwietnia bo WARTO!
      \\\Naprawdę, to chyba hit tego roku!!!
      Darek, co to, „koniu” odmówił wykonania rozkazu? Wszyscy jadą, a ty co, ciągniesz „koniu” pod górę?
      Rzymianie, amerykańscy „komboje” i Żołnierze Września ‘39, padliby chyba ze śmiechu i nie mogliby dalej walczyć (od 19:53).
      Pytanie, jak najbardziej poważne - czy planujesz, jakąś granice swojej żenady?
      Zapraszam do szerokiego komentowania – mogą być wulgaryzmy i nie merytorycznie. „Rycerze Zakonu” – do boju!!!///
      Drogi Ma Bu!!! Czyżbym czytał ironiczny wpis o tym jak kwiecień ciągnie konia pod górę?! I zawartą w nim drwinę wykraczającą poza ramy historycznej krytyki??? Sugerujący przy okazji kwietniowi, że jest apodyktycznym tyrankiem wydającym rozkazy?!
      Oj drogi Ma Bu jak widzisz sam nie ograniczasz się do krytyki kłamstw historycznych wobec kwietnia i sam wykazujesz słabość do słusznego skądinąd drwienia z zachowania kwietnia zapytując go o granice żenady!!!
      Skoro tak to powiem Ci chłopaku-chłopino po męsku:
      JAKIM KURWA MAĆ PRAWEM UDZIELASZ MNIE RAD GDY JA PODDAJĘ KRYTYCE TAK SAMO JAK TY ZACHOWANIA KWIETNIA TYLE, ŻE W INNEJ SYTUACJI??/
      Ty krytykujesz jazdę na koniu, ja wypowiedzi podczas pływania na łódce i siedzenia na kamieniach-CZY WIDZISZ JAKĄŚ RÓŻNICĘ?
      I na koniec, na dowód, że jesteś dwulicowym i zakłamanym kolesiem ten oto cytacie:
      \\\Faktycznie, masz rację, trochę mnie poniosło. Ale nie wynika to z niechęci do tego Pana, tylko z niechęci do jego przekazu, wiedzy i wyczynów. „Wojna” na argumenty trwa w najlepsze (podałem ich przez ostatnie 2 lata, dziesiątki lub setki – groch o ścianę). Kolejne argumenty na katastrofalne błędy merytoryczne pojawiają się w następnym materiale (nie tylko moje). To chyba jasna odpowiedz. ///
      A więc drogi Ma Bu jak widzę Ty również ulegasz poniesieniu! Czyli Twoja rada bym zajął się tylko krytyką historycznych kłamstw kwietnia wynika, co UDOWODNIŁEM WŁAŚNIE, z manii wyższości nad innymi i chęci udzielania im rad w zakresach w jakich sam wykazujesz niewyluzowaną niepowściągliwość.
      Tak więc rażą Cię wyczyny jak napisałeś kwietnia i je jednak krytykujesz, to kolego nie krytykuj mnie za to, że ja krytykuję wyczyny intelektualno zachowawcze kwietnia wykraczające poza ramy historii.
      Udowodniłem Ci obłudę i zakłamanie?
      UDOWODNIŁEM.
      Kulturalnie to zrobiłem i dosadnie?
      Jak najbardziej.
      I tak jak Ty kwietniowi napisałeś „przegrałeś” tak ja piszę Tobie nie tylko przegrałeś, ale się ośmieszyłeś.

      Usuń
    9. W odróżnieniu od Darka, podejmuję rękawicę. Nie bardzo wiem, o co mnie „pomawiasz”, ale jak tylko zapoznam się z tekstem – odpiszę!

      Usuń
    10. Kurwa no hehe, nie mogę z Tobą.
      Jeszcze tekstu nie przeczytał jak napisałeś, a już pytasz-sugerujesz, że o coś Cię pomawiam?
      Wyluzuj i przeczytaj bo na Syriusza zakończę dyskusję z Tobą na tym forum.

      Usuń
    11. Tomek, nie bądź prostak.
      Przeczytałem, ale te bzdury muszę przetrawić i z sensem na nie odpowiedzieć. I na Twojego Syriusza … a co to jest?

      Usuń

    12. Prostak???
      Och ty chamie w dupe jebany, a miałem cię za przyzwoitego człowieka.
      Prostakiem mnie nazwałeś bo ci śmieciu udający inteligenta pokazałem, że jesteś zakłamanym obłudnym i dwulicowym ważniakiem wywyższającym się ponad innych?
      Osz ty łajdusie właśnie pokazałeś, że niczym nie różnisz się od kwietnia pierdolony zakamuflowany NIEMĘSKI OSOBNIKU.
      Spodziewałem się, że nie przyznasz się do dwulicowości, a teraz wszyscy widzą jakim sam się prostaczkiem okazałeś.
      Widzisz jak łatwo było cię wyprowadzić z równowagi argumentem i twoimi własnymi obłudnymi tekstami.
      I coś ci powiem, za tego PROSTAKA nawet się nie wysilaj odnosić do tego co napisałem. Twój czas na tym blogu minął, idź udawać prawego i wyniosłego na blogu twojego mentalnego brata kwietnia.

      Usuń
    13. Uuu, ktoś jak chorągiewka Jakubek Doe, wersja 2.0.

      Usuń
    14. Dwulicowa chorągiewka.
      Ma Bu zakończył na tym blogu pisanie i stracił w moich oczach poważanie.
      A odpowiedź jaką napisał jest tak w kurwe jebanie złośliwie idiotyczna, że nie będę wam tego pokazywał bo kurwa szkoda czasu na rozmowę z debilem udającym znawcę historycznego jak się okazuje, a mającego dwie twarze.

      Usuń
    15. Tomek, strasznie pojechałeś po Ma Bu, a to był porządny gościu. Nie dawaj się tak ponosić emocjom - kilkuletnie ataki na Twoją osobę przez Kwietnia nie są argumentem. Nie jesteś głupi (wręcz przeciwnie) ale czasem to co piszesz i tworzysz jest żałosne. I teraz - po przeczytaniu powyższego - nie wypisuj mi inwektyw tylko to wpierw przetraw, bo "jest się takim jak myślą ludzie, nie jak myślimy o sobie my." Mam nadzieję, że w końcu kiedyś Ty i Kwiecień podacie sobie szczerze dłoń i powiecie "Sorry", a potem każdy z Was o sobie zapomni. Ciekaw jestem czy taki scenariusz jest możliwy, niemniej tego właśnie Wam życzę. Pozdrówy.

      Usuń
    16. \\\ Tomek, strasznie pojechałeś po Ma Bu, a to był porządny gościu. ///
      Nie, nie był udawał tylko porządnego i czepiał się, że krytykuję kwietnia w kwestiach poza historycznych, a sam to robił.
      Aż dziw, że znajdują się tacy jak Ty, że tego nie widzą.

      \\\Nie dawaj się tak ponosić emocjom - kilkuletnie ataki na Twoją osobę przez Kwietnia nie są argumentem.///
      JAKIM KURWA W MORDĘ MAĆ HAHA EMOCJOM? CO TY PIERDOLISZ? Do samego końca w dyskusji z Ma Bu zachowałem grzeczność i szacunek, do chwili gdy nazwał mnie prostakiem, to dopiero wtedy BEZ EMOCJI NAPISAŁEM CO O NIM MYŚLĘ.

      \\\ie jesteś głupi (wręcz przeciwnie) ale czasem to co piszesz i tworzysz jest żałosne.////
      Ech ty parszywy szmaciarzu smarujesz mi tu pochwały żeby jednocześnie przyjebać skurwiałą uwagą, co niby jest żałosne co robię skurwysynu? Tę kurwią retorykę wsadź se w dupe.
      Takie szmaciarze jak ty właśnie pokazują swe kurewskie oblicze udając niby przychylnego, ale z drugiej strony walą skurwiałymi pomówieniami i sugestiami zamiast dać jakiś konkretny przykład na niby te żałosne działania, które mógłbym obronić.
      Parchu jebany kto cie szkolił w takim imputowaniu komuś czegoś żałosnego?

      \\\ I teraz - po przeczytaniu powyższego - nie wypisuj mi inwektyw tylko to wpierw przetraw, bo "jest się takim jak myślą ludzie, nie jak myślimy o sobie my." ///
      Obraziłeś mnie skurwielcu więc jak mam do ciebie mówić? Ciapciuniu, dziękuję za celne uwagi???
      Ty szmatławcu zajebany jakbyś mi coś takiego powiedział w realu to szukał byś na trawniku zębów w najlepszym wypadku.

      \\\Mam nadzieję, że w końcu kiedyś Ty i Kwiecień podacie sobie szczerze dłoń i powiecie "Sorry", a potem każdy z Was o sobie zapomni. Ciekaw jestem czy taki scenariusz jest możliwy, niemniej tego właśnie Wam życzę. Pozdrówy. ///
      No chyba cię kurwa dokumentnie pojebało debilu. NIE DOCIERA DO CIEBIE, ŻE DLA MNIE KWIECIEŃ TO JAK DLA ŁUPASZKOWCÓW STALINISTA I HITLEROWIEC?
      Parchu ćwierć inteligentny.

      Usuń
    17. Ty "psichiatro" hehe ze Skawiny to idź na forum kwietnia to napisz hehe i się tam wypłacz, hehe jełopie.

      Usuń
  6. Pan zarzuca zarzuca Dariuszowi bajanie (i nie tylko). Kiedy obejrzałem filmik, gdzie Pan na poważnie rozważa o ufo, pokazując przy tym nietoperza nagranego nocą, to tym jednym nagraniem przebił Pan wszystko co do tej pory widziałem.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha RACJA TO BYŁY NIETOPERZE!!!
      Masz absolutną rację, ale ta racja nie wynika z twojej wiedzy zdobytej osobiście tylko stąd, żeś przeczytał moje wnioski do jakich sam doszedłem!
      W tamtym czasie gdzie chodziłem na polowania UFO ze sprzętem filmującym w środowisku UFOlogicznym krążyły teorie o pojawianiu się małych bezzałogowych obiektów latających w skrócie BOL.
      Jako, że nie miałem wtedy doświadczenia, gdy trafiłem coś co się w nocy przemieszcza z takimi prędkościami i zwrotnością po niebie tak te nietoperze zinterpretowałem jako BOL ulegając tej parszywej dezinformacji panującej w sieci od kilkunastu lat.
      Dopiero gdy się głębiej nad tym zastanowiłem postanowiłem dla przykładu sfilmować noktowizorem owady i właśnie nietoperze. I OKAZAŁO SIĘ, że to wszystko to właśnie nietoperze tudzież owady wychodzące identycznie jak to co z początku brałem za jakieś mechaniczne obiekty.
      Napisałem pod większością filmów sprostowania WYNIKAJĄCE Z MOICH DOŚWIADCZEŃ, a nie domysłów czy sugestii nawiedzonych ufologicznych idiotów, z którymi cały czas walczę, a którzy mimo, że udowodniłem, że to nie są żadne BOL-e dalej podobne filmy biorą za obiekty UFO i to w dodatku jakichś obcych.
      Tak więc niczym nie nie ośmieszasz kąsaczu kwietniowy, bo sam do błędu, a właściwie błędnych wniosków się przyznałem jako pierwszy w sieci i moje doświadczenia właśnie teraz służą innym, którzy chcieli by wciskać ludziom, że latające nietoperze to kosmici.

      Usuń
  7. Tomek masz fb ? czy jakiś kontakt gdzie można porozmawiać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, ale mam zablokowany za rzekomo niepoprawny wpis o islamskiej dziczy.
      Pisz na maila lub dzwoń jak masz coś ważnego.

      Usuń
    2. Szanowni państwo, spieranie się o obrządek erotyczny kwietnia jest na razie zbędny. Uważam, że większą uwagę trzeba skupić na wielkim otwarciu i uczestnictwie w tym przedsięwzięciu kwietniowej menażerii, jak strzygi, wilkołaki i ożywiony jarecki, jako zombi, dwustuletni karp i zjedzone żmije.

      Usuń
    3. No widac ze obrzedy godowe Kwietnia wniosly sporo zamieszania do tematu.
      :)

      Usuń
    4. Sie kurwa napierdalacie zamiast walic beke z kwietnia jak Darki eksplory. Poluzujcie kucyki

      Usuń
  8. Tomku sprawdziłem te Kierzkowo w gminie Żnin i widnieje na goglach! Postaraj się bardziej przyjacielu zanim zaczniesz negować takie kreatury. Jestem ubocznym świadkiem i widzem ale nie daj się w taki głupi sposób łapać takiemu panu bo kilku letnia praca może okazać się porażka w oczach tych ludzi którzy stoją w rozkroku nad całą tą sprawą z Kwietniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się spieszyłem się i po łebkach przejrzałem strony o tym pieprzonym Kierzkowie.
      Ale co tam jedna pomyłka! wobec setek idiotyzmów tego Głuszyckiego zwyrodnialca umysłowego?

      Usuń
  9. Kwiiiietcień na tym swoim śmiesznym blogu bredzi coś o Godłach i koronach ,dla niego pewnie to jedyne słuszne godło to Orzełek 1 Dywizji Piechoty albo czerwona gwiazda sierp i młot . Kwiiiecień twierdzi że wychowuje syna w patriotycznym duchu dobre jeden pewnie głupszy od drugiego . Mając takiego ojca ,takie żałosne pośmiewisko bredzącego kretyna to bym dawno odebrał sobie życie bo ze wstydu bym się na ulicy nie pokazywał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zapomniałeś o tej wronie z okresu panowania III Rzeszy z kwietniem nie wiadomo do końca co tam w pustej głowie umyśli może być wrona albo kura.

      Usuń
    2. Kwiiiiecien to jawny rusofil dla spostrzegawczych weźcie obejrzyjcie sobie jego film z Helu i popatrzcie jaki ma pasek w spodniach ?

      Usuń
  10. Witam Tomku pytanie jedno ile jeszcze upłynie wody w Wiśle kiedy ten pan przyjedzie do mojego Grudziądza by snuć bajki np. o grudziądzkiej cytadeli? Czy dowiem się w tedy że moim ojcem jest kosmita? Był w Malborku, Mamerkach czy Gierłoży kto teraz go przywita? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzcie na światowego. Był w Anglii, Szwecji ich....wie gdzie jeszcze. Pozwole sobie zacytowac klasyka:
    - To my juz nie mamy lepszego swojaka na eksport, tylko takiego cabana?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gall , tak szczerze to ten materiał jest na niższym poziomie niż wcześniejsze . Druga sprawa coś z montarzem Ci się stało ;) Robiłeś ten materiał po flaszeczce Whisky?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielarzu, ale przecież sam pisałeś, że powycinasz te jego stęki i jęki więc o co Ci chodzi?
      A materiał się tak skonwertował. Dźwięk chyba jest ok?
      PS
      Ja tam uważam, że materiał jest zajebisty i koniec.

      Usuń
    2. Zielrzu-miły i mój serdeczny towarzyszu z internetu, swą uwagą chciałeś wyrazić, że mój materiał jest niesmaczny bo sugeruje romans owych panów?
      Tak?
      Czyżbyś się poczuł zniesmaczony kontekstem w jakim powycinane są ich fragmenty wypowiedzi?
      Tak?
      A PRZECIEŻ TUTAJ NA WŁASNYM MATERIALE ZASUGEROWAŁEŚ TO SAMO!!!
      O TUTAJ OD TEGO MOMENTU 0:54

      https://youtu.be/arXZdsHw6Ow?t=54

      Przecież ten fragment to nic innego jak to samo co ja zrobiłem tyle, że w rozszerzonej wersji-na wyższym poziomie nawet jak mi się zdaje, a na pewno w technicznie równie dobrym wykonaniu dźwiękowym, CO WIĘCEJ!!! Twój materiał i właśnie ten fragment zainspirował mnie do zrobienia własnego!
      Więc skąd te gorzkie słowa o niższym poziomie?

      Usuń
    3. no może masz racjez tym pierwszym tylko jakoś dziwnie się to zmontowało , przeskoki w obrazie tak jak by były czarne klatki, myślałem że mój monitor kończy życie :D wystraszyłem się i wkórwiłem zarazem. Wcześniejsze materiały montarzowo były zdecydowanie na wyższym poziomie po prostu ;) . Co do inspiracji no cóż, flache stawiasz :D

      Usuń
    4. Powycinam to co mówiłem, teraz kolejną pierdolekcje rozpracowuje i nie mam zbyt czasu i chęci słuchania tych jęków po raz kolejny. Ale wrócę do tego materiału za jakiś czas.

      Usuń
    5. Hehe tyfusie jeden :) wiedziałem, że odpowiesz w ten deseń :)
      Słuchaj klatki obrazu dla tego tak wyszły bo na materiał video zrobiłem nakładkę z jpga i nie dociągnąłem do każdego cięcia tego jpga do długości klatki wideo, ale może to nawet lepiej, że tak mruga?
      Ważny jest przekaz dźwiękowy, jak myślisz? Przecież nie musimy patrzeć na te dwa półgołe torsy. Samo słuchanie wystarcza :)
      Stawiam flachę choć nie piję, ale zrobię wyjątek.

      Usuń
  13. Strasznie to wkórwia, serio, i część pewnie do obejrzy do końca. ja za pierwszym razem też wyłączyłem .

    OdpowiedzUsuń
  14. To samo co zrobili z Romanem Kluską właścicielem Optimusa, pewnie był jakiś lokalny politykier i haracz zażądał na wybory, hm Prokurator Generalny jak zechce to Romka S uwali wystarczy przetrzepać przetargi UM nie jest takie święte jak się kreuje tam jest niezła korupcja, o której nikt nic nie wie oficjalnie święte aniołki z lepkimi łapkami.

    https://www.youtube.com/watch?v=MrVI5Lrdb78

    http://walbrzych.naszemiasto.pl/artykul/walbrzych-marek-kubala-chce-12-mln-zlotych-odszkodowania-od,787498,art,t,id,tm.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu niewiarygodne jak ludzie się dają robić w balona tymi opowieściami. Dorośli ludzie, zresztą zobaczycie sami niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytanie ...
    Kto założył naszemu godłu na głowę koronę .
    Jedyny symbol Polski to Orzeł Piastowski bo pierwszy i najwięcej Polskiej krwi za niego wylano .
    Czy to był Car czy Caryca ....

    Sataniści czczą odwrócony krzyż do góry nogami , a to powinien być i jest najświetlistszy symbol hszescian - kriest , dlaczego ? .
    Kto nie był godzien aby ukrzyżowano Go jak jego Pana i kazał się ukrzyżować do góry nogami ...
    Od taki nowy tekst pewnego Darka Marca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Wiki:
      \\\W 1916 Austria i Niemcy przystały na odnowienie Królestwa Polskiego. W 1917 wyemitowano pierwsze banknoty polskie z orłem w koronie na tarczy niepodzielnej. Po odzyskaniu niepodległości Orzeł Biały został uprawomocniony jako godło państwowe ustawą sejmową w 1919[14]. Oficjalny wizerunek godła przypominał orła Stanisława Poniatowskiego i był używany do 1927, kiedy powstała nowa wersja według projektu Zygmunta Kamińskiego. Odrzucono tradycyjną formę, zastępując ją nową (Zobacz też sekcje: Tradycja heraldyczna, Błędy i krytyka), m.in. usunięto krzyż z korony, dodano dwie pięcioramienne rozety[15].///

      Kwiecień tyle zna historii ile usłyszy pod sklepem w Głuszycy.

      Usuń
    2. Kwiecień i historia ... żart dnia . Kwiecień ma tyle wspólnego z historią co ja z kosmonautyką .

      Usuń
    3. Masz więcej wspólnego z kosmonautyką niż kwiecieć z historia, bo wiesz kto to Hermaszewski :D

      Usuń
  17. ze specjalną dedykacją dla kwietnia :D

    https://www.youtube.com/watch?v=iSHG_B4GhFg

    OdpowiedzUsuń
  18. Dariusz Kwiecień Masa Krytyczna - PILOT

    https://youtu.be/1ZBEoh8QWNU

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy moment od 9:12
      https://youtu.be/1ZBEoh8QWNU?t=552
      Ja przemeniam, ja fantazjuję, ale przekazuję.
      To jebany schizofrenik pierdolony sam się przyznaje do fantazjowania, a mimo to tyle ludzi mu klaszcze kurwa to jest niepojęte.

      Usuń

    2. 14:20 jebany mówi, że skrzynki z dokumentami , które znajduje to sa nic nie warte, a niedawno pokazywał właśnie takie niby dokumenty i listy twierdząc, że to jakieś super dowody na chuj wie co!

      https://youtu.be/1ZBEoh8QWNU?t=860

      Usuń
    3. Może już było:
      „Ludzie, którzy w 1939 roku podpalili Europę i zorganizowali gigantyczną machinę zbrodni byli półanalfabetami, całkowicie nieprzygotowanymi do pełnienia najwyższych stanowisk państwowych.
      A jednak dostali władzę, demokratycznie i pokojowo.
      Adolf Hitler – w wieku 16 lat zakończył edukację w Realschule.
      Martin Bormann, jego prawa ręka, zerwał ze szkołą na dwa lata przed maturą.
      Joachim von Ribbentrop, minister spraw zagranicznych, uczył się w różnych szkołach i u prywatnych nauczycieli, ale do matury nie doszedł.
      Najbliższy współpracownik Hermann Göring: roczna nauka w szkole kadetów.
      Reinhard Heydrich, szef Głównego Urzędu Bezpieczeństwa Rzeszy, organizator eksterminacji Żydów: roczna szkoła kadetów marynarki wojennej.
      Heinrich Himmler, organizator terroru i eksterminacji narodów, po przyspieszonym zaliczeniu szkoły średniej, przez 3 lata studiował agronomię.
      Jedyny wykształciuch w tym towarzystwie to Joseph Goebbels, doktor filozofii.

      Wydawali się śmieszni, nadęci i pokraczni, a okazali się śmiertelnie groźni. Co było ich siłą? Nienawiść. Jaką odczuwa człowiek krzywdzony, prześladowany i niespełniony: za kalectwo i niski wzrost (Goebbels), odrzucenie przez kobiety (Himmler), przerost ambicji (Ribbentrop), poniżenia w dzieciństwie i młodości (Heydrich).
      Tę przepełniającą ich nienawiść przekształcili w ideę! Chcieli stworzyć społeczeństwo zdrowe, wolne od chorób genetycznych, odmienności np. homoseksualizmu, przestępczości i korupcji, jednolite etnicznie i politycznie, bogate. Nienawiść podsunęła im tylko jeden środek realizacji tej idei – terror obozów koncentracyjnych, obozów śmierci, masowych egzekucji, eutanazji i zbrojnych podbojów. Dlatego stworzyli III Rzeszę. Dla tego nowego tworu państwowego uchwalili nowe prawo, prawo nienawiści, i szybko, już rok po objęciu rządów, stworzyli sprawne narzędzie: policję polityczną.
      Minęło 12 długich lat zanim cywilizowany świat wydał na nich wyrok w Norymberdze.
      Kiedy dziś słyszę nienawiść, to boję się. Tego, co już było.”
      Bogusław Wołoszański

      Usuń
    4. Już zrobiona :)

      Nic nie warte dokument mam mówi Dariusz Kwiecień
      https://www.youtube.com/watch?v=dDLlWnPLojM

      Usuń
    5. Jebana antypolska propaganda tego cwela po raz kolejny. Dobry stuff, Zielarzu.

      Usuń
  19. Witam. Już na samym wstępie muszę Pana zmartwić. Do rozpoznania nietoperza nie potrzeba mi żadnych oświadczeń, nawet Pańskich. To się nazywa "nauka przez doświadczenie". Po prostu, od czasu do czasu widuje je nocą. Tak samo mam z innymi zwierzętami - może to dziwne, ale rozpoznaje je również bez wydawania opinii, oświadczeń, orzeczeń itp. Chyba jestem po prostu zdolny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, chuj prawda cwaniaczku pierdol pierdol i kto ci w to uwierzy, że akurat wiedziałeś jak nietoperze na różnych wysokościach wychodzą w noktowizorze?
      Widywać nocą, a je filmować lub widzieć je na filmach innych to kolosalna różnica.
      I nie jesteś zdolny tylko się przechwalasz.

      Usuń
  20. Wy tu gadu gadu, a tymczasem Jarecki i szklane trumny się odnalazły https://youtu.be/Q9lBKdeVVTs?t=653

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, pamiętam jak to Mietczyński chyba rozjechał. Poziom historii adekwatny do łysej spierdoliny ;)

      Usuń
  21. UWAGA UWAGA UWAGA
    SZYKUJĘ KOLEJNĄ PETARDĘ DLA KWIETNIA, KTÓRA GO JESZCZE BARDZIEJ POGRĄŻY!
    Dowiecie się skąd kwiecień uroił sobie cały ten plan Himmlera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłeś coś u debila o Wołoszańskim? Przejrzałem niedawno jeszcze kilka pierwszych "Audycji" i ni wuja, nic nie było...

      Usuń
    2. Tak znalazłem wystarczające materiały by pokazać, że kwiecień wyciera se mordę BW tylko materiały czekają w kolejce do zrobienia bo co rusz wypływają inne i chcę dać widzom z YT czas na ogarnięcie tych co już są i tego choćby najnowszego w, którym kwiecień mówi, że jego dokumenty są bezwartościowe.

      Obecnie opracowuję temat skąd kwiecień zaczerpnął wizję planu Himmlera. Zapewniam zdziwicie się jaki z niego oszust i cwaniak.
      A jeszcze trzeba będzie zrobić krótki przegląd wpisów na jego blogu tylko czekam, aż jeszcze coś przybędzie i przybędzie komentarzy, które będzie można podsumować.

      Usuń
    3. warto też zbadac kiedy zaczął napierdalać w caritas, założę się że po tej akcji jak oszwabił pogorzelców, bo caritas w tym jakoś tam uczestniczył i też został przez tę szuję oszwabiony.
      I tak po kawałku cię kwietniowy obszczymurku przedstawimy światu

      Usuń
    4. Ano własnie, na spokojnie - znów sporo nowych ludzi się pojawia ostatnio, niech przyswoją co jest.

      Usuń
  22. Dariusz Kwiecień Historia Prawdziwa - Kim jesteś? Kapitanie

    https://youtu.be/rbmhShJ9Msc

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. he he nawiedzony czubek zerknąłem na profil i rzeczywiście psychiczny niech jeszcze wymyślą super odrzutowego kleszcza co za dekle

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=588808567960562&set=a.234076033433819.1073741832.100004942723508&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  24. Tu kar, jeste ciekaw, czy spotykając D.K. w realu od razu doszłoby do rękoczynów, czy czy raczej merytoryczna rozmowa. Pan nietoperz kontra Lui de fine.......... Jeste ciekaw, czy Pan by odważył się wyskoczyć do legendy Głuszycy.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty byś na moim miejscu z nim rozmawiał?

      Usuń
    2. "jeste ciekaw". Hehe darek napisz kiedy będziesz robił pierdolekcję w Poznaniu to pogadamy :D

      Usuń
    3. Do Wrocka albo na Ślężę tez wpadnij, będzie co wcześniej na Harmonii.

      Usuń
  25. odsunięte od pały gucia z koniczyną żałosnie pochlipują w kąciku a daro poleruje klejnoty starej babci

    OdpowiedzUsuń
  26. tu kar. Pomyłka, przykro mi, nie jeste lui de fine. Ja jeste z Warszawy. Tak więc w Poznaniu nie pogadamy. Jeste kim jeste i jeste z tym szczęśliwy........ Jeste też ciekawy dalszego rozwoju sprawy. Lui vs nietoperz. Ciekawe, który zmięknie pierwszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbijaj daras na nauki, jest wielu chętnych na rozmowę z twą osobą.

      Usuń
    2. Zmięknie ten który opierdalał kremówkę jareckiego

      Usuń
  27. Pana Kwietnia słucha pewna rzesza ludzi zgadza się. Zawsze znajdzie się kilku którzy przyjdą i posiedzą może zadadzą jakieś pytanie prowadzącemu ale to wszystko. Te filmiki mają nas Polaków utwierdzić w przekonaniu że pewien pan pasjonat, historyk z zamiłowania patrz amator, wiadomości czerpie z głowy bo nie czyta książek? Macierewicz powinien się zainteresować tym przypadkiem bo tu widać jak na dłoni że człowiek został zaatakowany pewna bronią która wywołuje panikę na Zachodzie kraju! A jaka to broń a no ta elektromagnetyczna! Pan z południa kraju przez ten promień otrzymał takiego kopa że teraz normalnie jest wielkim znawcą tematu! Szkoda że pan minister nie skieruje jakiegoś promienia który przetnie połączenie tego ,,histeryka,, z wielką Rasiją!Z lekkim przymrużeniem pozdrawiam z Grudziądza!

    OdpowiedzUsuń
  28. Panie Tomku nie pojętne jest słuchanie pewnej partii! Kwiecień przy tej partii to popie...a zwykła a nie historyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepojęte jest nie tylko słuchanie, ale i jej/ich istnienie bowiem po dekadach zniewalania komunizmem jest niepojętym jak społeczeństwo może nie potrafić pójść właściwą drogą mając w koniec, końcu wolność wyboru i możliwość weryfikacji wszystkiego.

      Usuń
    2. Pichcą się trzy. Jeden się gotuje w dużym garnku, drugi dusi w średnim, a trzeci smaży na woku :)

      Usuń
    3. A ja czekam na coś uparowanego...

      Usuń
    4. ...bo jestem na detoksie Kwietniowym... :-)

      Usuń
  29. Będzie głuszycka bomba URANOWA , przygotowuje materiał. To sie kwiecień zdziwi za kilka dni :) O Głuszycy gadał takie bzdury że ręce opadają. Czekam jeszcze na odpowiedzi z UM Głuszyca. Bedzie film z komentarzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja będzie atomowa i też czekam na odpowiedź od pewnej znanej osobistości, której info potrzebne jest do jej skonstruowania.
      Kwiecień nie pozbierasz się zapewniam.

      Usuń
    2. A o czym i o kim nie gadał głupot? Dobrze by było zewrzeć szyki i może zamiast komentować film za film zaprosić z imienia i nazwiska i przeprowadzić jakiś wywiad? Nic na ludzi nie działa jak coś w stylu reportażu?

      Usuń
    3. Na każdy który jest związany z wywodami pana histeryka. Opowiada że są dowody, relacje świadków! No to przeprowadzić wywiad z jednym czy drugim mieszkańcem Głuszycy czy jest tak czy inaczej! Czy wilkołaki biegają po głuszyckich zagrodach i mordują lub gwałcą?!

      Usuń
    4. To już lepiej pojechać i zrobić film z trasy Kwietnia. Do tego żelazne dowody. A najlepiej gdyby któryś pojechał na spotkanie z nim, i na gorąco zaczął zadawać pytania. Dużo pytań. To by była petarda.

      Usuń
    5. Kurde, będziecie musieli poczekać na materiał o uranie bo właśnie dostałem informacje że na postawione pytania nie odpowiedzą bo muszę to zrobić w formie zapytania o udostępnienie informacji publicznej. Biurokracja :(

      Usuń
    6. Spotkanie z nim, ha, ha, ha, na pewno wiecie że przyjeżdżają na te spotkania również ludzie ze zwykłej ciekawości. I na tych spotkaniach petardy są rzucane..., zwykle ucisza, albo grozi wyrzuceniem, albo rzuca zwrotem w stylu "chcesz tu za mnie usiąść"...żal patrzeć...
      ... ale on nie interesuje się, nie zajmuje się grupą, robią to za niego inni albo grupa sama się integruje, bardziej interesuje go własny telefon i opowiadanie swojemu rozmówcy, że wszyscy go kochają, że przyjechali...że na nich zarobi... niż czekająca na niego grupa. Szkoda słów.

      Usuń
    7. To kręćcie z tego filmy. Japierdole, jakiś czerep głuszycki o inteligencji i gębi małża wozi sie przez ileś lat bo ludzie są bez jaj. Dopiero jak kościół kwietnia i dariusze zaczęli z niego drzeć łacha to sie ludki pobudzili bo tak to Sidor sam musiał dekla przez te lata napiętnowywać. Róbcie foty, kręćcie filmy z tych spierdolonych spędów a nie tylko kłapanie ryjami.

      Usuń
  30. No właśnie! Ktoś inny który będzie w stanie to zweryfikować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić wywiad z kotletem złożonym z jego wypowiedzi. Chcecie? ;)

      Usuń
    2. Jak do tej pory, to wszystkie te kłamstwa można zweryfikować przy klawiaturze.

      Usuń
    3. Zielarz - dobry myk :D

      Kwiecień za rok: https://youtu.be/HPj4sV-qIsI

      Usuń
    4. Taki wywiad to by było coś Zielu!!!

      Usuń
  31. Ciekawe czy Generał zabierze ze sobą Kłłłietniołaka???? http://www.tvmalbork.pl/aktualnosci/11115,gen-roman-polko-oraz-aktor-tomasz-karolak-wezma-ud

    OdpowiedzUsuń
  32. Kwietniowi ktos wyslal tekst z onetu:

    http://portalwiedzy.onet.pl/4869,17375,1624226,2,czasopisma.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Łysy dostaje sraczki słownej na blogu, zbliża się legendarna gorączka Sobotniej Nakurwki. Najlepsze: wrzuca juz wszystkie komentarze jak leci, bo mało komentują, a 90% ostatnich to obrzucanie go gównem bądź szydera. Tak jak z wyłaczeniem komentarzy na YT, tak i tym strzela sobie w czerwony łeb. Brawo, SB!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komando Spielberg współpracowało ściśle z Komandem Schwarzenegger. Oba zostały utworzone przez trio Rimmel, Kammel i Dremel. Dowódcami byli kolejno: von Ruchaufest, Schnekenburger i Winkielmeister. Znana historia, nie wiem co to za tajemnica. :D

      Usuń
  34. Słuchajcie czy ktoś pamięta, w której rozmowie kwiecień pierdolił mi, że się leczy, i że ja mu zaburzyłem jego świat czy coś takiego?
    Nie chce mi się szukać, ale jak nie podpowiecie to będę musiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętasz? "Misiu, perełko moja najdroższa, mam jeeeedno zasadnicze pytanie..." :D :D To z tych późniejszych rozmów, które pociąłem na "Kim jest kurwa Max?" :D A dokładnie z drugiej [czas: 3 minuta] http://w775.wrzuta.pl/audio/awUdf3pp2me/22pazdziernika2012-_2_rozmowa_z_kwietniem_g.12_20

      Usuń
    2. Atam chce mi się pamiętać rozmowy z debilem, ale dobrze bo fragmenty potrzebne będą do kolejnego materiału.
      Dzięki.

      Usuń
    3. Spoko, akurat tych 2 minut jak się zwierza, że jest alkoholikiem, ćpiunem i pacjentem "pani psycholog", jak mu demolujesz świat w głowie, itd. słucha się dobrze :D

      Usuń
    4. Ty Łojciec jak Ty ściągałeś z wrzuty te materiały?
      Nie chce mi się szukać oryginału na dysku.

      Usuń
    5. Niee, pisałem Ci, że nagrywałem na żywca jak leciało te fragmenty, które mi pasowały. Nie mam konta na wrzucie, to i nie miałem jak zassać.

      Usuń
  35. LOL burak głuszycki odtajnił tajne forum, znaczy założył po prostu, znaczy tamtego nie było, znaczy jak zwykle kłamał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie spierdolinie zadałem pytanie: "A gdzie jest to tajne? Hybrydy z Jareckim wj@$#ły? rir.fora? Nie stać cię na prywatne tylko na darmowym hoście jedziesz?" ;)

      Usuń
    2. hahaha to zajob pierdolony tyle się nagadał o nowym forum od kilku tygodni, że jest na nim ponad 100 osób, a tu nowe założone dzisiaj.
      Ale ja wam mówię nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło-zobaczycie :)

      Usuń
    3. Szambo głuszyckie wybija :D

      Usuń
    4. Regulamin:

      2. Admin ma zawsze racje Dariusz Kwiecieñ

      Ahahaha, już widzę masę antykwietniów jak będą go tam demolować, bany będą lecieć jak idiotyzmy z jego bani. W końcu zamknie forum, jak wyłączył komy na YT - nie wytrzyma presji ;D Trzeci strzał PR-owy w przeciągu kilku miesięcy.

      Usuń
    5. Poczekajmy niech się zlecą te jego zmutowane zjeby i coś zaczną pisać to im pokzemy gdzie ich miejsce.

      Usuń
    6. No tak, ale obawiam się jak ta masa ludzi z YT sie o tym "forum" dowie... ;D ;D

      Usuń
    7. I bardzo dobrze wreszcie będzie musiał odpowiadać na pytania i może głąby zapatrzone w niego też!

      Usuń
    8. A gdzie jest dział pytań do kwietnia?
      Kwiecień ukręciłeś sobie bat na własną dupę niedługo się tam pojawiam i zaczynam cie jebać pytaniami na, które nie zdołasz odpowiedzieć.

      Usuń
    9. @Gall - masz nawet osobny temat na tym pseudoforumie i to BEZ CENZURY ;)

      Usuń
    10. przecież ta kurwa z Głuszycy założyła to forum nie dla Riese i historii tylko po to by po mnie jechać jak ta druga kurwa koniczyna.
      A ja będę miał kolejny dowód na jego debilizm.

      Usuń
    11. wiecie co, sądzę że już niedługo Dariusz zlikwiduje obecne stare forum, zaczyna się zacieranie śladów ...

      Usuń
    12. Zielu, przecież nie ma żadnego "starego" forum - to oczywista ściema. Palant wpadł na to, jak nagrywał film z Guciem i założył (tzn. pewnie nie on bo za głupi) tę prowizorkę na darmowym hoście. Zresztą widać, że to na odpierdol, bez szablonu, bez pomyślunku, z bazowymi ustawieniami admino-moderatorskimi. Manekin do bicia ;D

      Usuń
    13. Coś takiego mógł wymyśleć tylko Dariusz K.
      czekam na kolejny filmik z urlopu :)

      Usuń
  36. I jeszcze. Jak ćwok założył to na darmowym hoście, to bardzo łatwo jest coś takiego wyjebać w niebyt. Duzo łatwiej niż komercyjne konta, serwisowe czy takie YT ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rir.fora.pl - raczej nie dawałbym póki co linka do tego na YT, bo zanim się zacznie beka to "pójdo, rozjebio i rozgrzebio"

      Usuń
    2. Pali mu się dupsko, na starym forum hejt

      Usuń
    3. Patrz wyżej - myślisz, że jest jakies stare forum? Po kwietniacku: szczeże wontpiem.

      Usuń
  37. Coś dla kwietnia żeby miał nowy temat do pierdzielenia albo koszmary :D

    https://www.youtube.com/watch?v=drZtVC8EQ-E

    https://www.youtube.com/watch?v=vyjiJUk0zP0

    https://www.youtube.com/watch?v=uko5yfyRq_Q

    OdpowiedzUsuń
  38. "Zawsze się kłócimy z Tomkiem czy Brdę czy Gwdę" - ha ha ha, taką mamy pyszną zabawę z moim przyjacielem Tomkiem. Tak się wesoło przekomarzamy, ha ha ha. To takie nasze słodkie kłótnie, zabawne to wszystko takie, ho ho ho :)) Ależ mamy świetną zabawę kiedy się spotykamy, takie przeurocze gry słówek. Gwda, Brda, ha ha ha. Ależ to miłe chwile :))) Chodź potrzymamy się za rączkę i pohasajmy sobie razem śpiewając nasze ulubione piosenki. Ależ jest bosko :)))
    Gwda- Brda, dla głupa to jeden chuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki odcinek Czarnej Żmiji (Renesans), gdzie Atkinson robił DOKŁADNIE to samo ze swoim paziem ;D

      Usuń
  39. Zresztą darmowe forum? Qrwa... przecież to jeszcze większy przeżytek niż blogi (piszę to jako bloger od 2008 roku) :D Cos takiego ma sens przy większym serwisie, z masą użytkowników, a nie PZPN (Postowy Zwiazek Poklepywaczy Nawzajem). Ech, ani on ani Adi faktycznie ni w chuj nie nadążają za trendami (streamy na Twitchu, konto na Instagramie, cupsell z gadżetami "Jgo Riese", Patreon, głupie PayPal, itd, itp.). Niech jeszcze chat-room na Onecie utworzy w stylu 2005 roku - ahahahaha.

    OdpowiedzUsuń
  40. P. S. Nie mówiąc o prowadzeniu dobrze konta na Tweeterze czy Pejsbuku - bo tak się dzisiaj buduje bazę fanów. ALE o czym tu mówić, jak on notki na blogu poprawnie nie umie napisać (pomijając debilizmy) + ogladalnośc na YT mu spadła o połowę. Heh. zacofany ćwok.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak Kwietniołach mieszkał na cmentarzu... 2:19:05
    https://youtu.be/raRPQ2UErm8?t=2h19m05s

    Czyli to tutaj -> https://www.google.pl/maps/uv?hl=pl&pb=!1s0x470e45403b5d4077:0x33ecac94f23a2f2e!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i20!3m1!7e115!4s/maps/place/g%25C5%2582uszyca%2Bcmentarz/@50.6727988,16.3851815,3a,75y,258.22h,90t/data%3D*213m4*211e1*213m2*211s3pqgvsd2lZbnlLJ6Ha0SWQ*212e0*214m2*213m1*211s0x0:0x33ecac94f23a2f2e!5sg%C5%82uszyca+cmentarz+-+Szukaj+w+Google&imagekey=!1e2!2s3pqgvsd2lZbnlLJ6Ha0SWQ&sa=X&ved=0ahUKEwjuh8bFxfHOAhVHiCwKHUYCBn4Qpx8IajAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah ja pierdziele, ale żeś trafił materiał!
      Właśnie się przyda bo robię materiał o odmiennych stanach świadomości darusia!

      To posłuchajcie od 2:17 jak opowiada, że na każdych dżwiach miał piszczele ludzkie przybite!!!
      https://youtu.be/raRPQ2UErm8?t=8268

      Usuń
    2. Polecam :

      1:41:10 co się stało z milionem konserw w Katowicach ? Ojciec Kanonik, proszę zrób z tego remix :)

      1:41:45 o Myszcze Miki i Himmlerze

      Usuń
    3. To jest własnie ta długa prelekcja którą zacząłem z komentarzem , tak jest od cholery kwiatków

      Usuń
    4. Zielarzu męczysz ten materiał "Prelekcja Dariusza Kwietnia " Jak tak to wyłapuj te kawałki, które świadczą o jego zaburzeniach jak te powyżej i zapisuj dla mnie czasy ok? Kleję materiał pt. Odmienne stany świadomości o kwietniu i zbieram te fragmenty gdy sam się przyznawał do takowych.

      Usuń
    5. @Anonimowy
      Wyciąłem, pomyślę, na razie nie mam pomysłu :)

      Usuń
    6. https://www.youtube.com/watch?v=raRPQ2UErm8&feature=youtu.be&t=8268
      od 21 minuty mówi o okultyzmie i bogu wotanie a z tego co pamiętam to mówił że "wyznawa" wotana tam gdzie tą figurkę rozwalił

      Usuń
    7. 23.30 niszczyć i zacierać Gall i co Ci dziś mówiłem, kolejny dowód

      Usuń
    8. A nie, to z kolei starosłowiańskie bóstwo czerwonopapego plemienia Bimbrzan ;)

      Usuń
  42. Spójrzcie na datę w stopce phpBB:
    Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

    Eksplorator Innowator #1 w PL buahahaha

    No i już jakiś antykwik wlazł do Kącika Koniczyny ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne to gejowskie forum spierdołaka, nawet jest dział o sisiaku Tomka w różowej koszulince. <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak kwiecień i "pan po 50stce" poczuli do siebie "sympatię"

    Czas 2:54
    https://youtu.be/yTN6eqpqvjc?t=2m54s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jakimś zbiegiem okoliczności kwiecień wpadał w oko starszym panom...
      Ale to jeszcze nic. Kwiecień tu mówi, że już w wieku 19 lat był w wojsku czyli oznacza to, że nie ukończył tej szkoły włókienniczej i go zawinęli do woja.

      Usuń
    2. Ja bym generalnie kwestionowal czy on chodzil do szkoly, czy tak nazwya przysposobienie zawodowe w OHP dla tlukow co nawet zawodowki nie ogarniali.
      Jak na niego patrzec to czysty produkt OHaPca, takich brali masami od ZSMP bo to byli glownie fanatycznie wierni komunie idioci z wypranymi mozgami.

      Usuń
    3. Gall Orzysz to najcięższa jednostka wojskowa karna. Mój kolega tam służył. wiele słyszałem o tej jednostce i nie mam powodu mojemu koledze nie wierzyć. Jeżeli tam rzeczywiście był to powiem wam jedno za jakieś lekkie przewinienia tam się nie trafiało. Kwiecień usiał sobie dość mocno na grzebać że go tam wyjebali. tyle w temacie.

      Usuń
  45. Patronowicz, stary pijaku, dawaj wiecej materialow Kwietnia bo nagrales tego pierdolone hektogodziny!

    Masz gigantyczna kolekcje niepublikowanych materialow, calkowicie kompromitujacych Kwietnia, takie kwiatki tam sa ze szczeka opada, np. filmy z imprezowania Kwietnia czyli to czego nikt nie mial zobaczyc, wyciete kawalki z pierdolekcji jak mu cisnieto lub calkowicie sie kompromitowal.
    Pokazales troche tego znajomemu ktory przypadkowo jest takze moim znajomym-opowiedzial mi to tym.

    No Patronowicz, nie badz stara pizda i zapodaj cos, posmiejemy sie z tego pojabanca ktorego tez nie trawisz po tym jak ci dupe pokazal i wywinal fikolka.
    Zapodaj jak Kwiecien tanczy na parkiecie albo dostaje ataku paranoi.
    :)

    Nie badz pizda Patronowicz, postawie ci flache wodki jak to zapodasz, napierdolisz sie jak borsuk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Patronowicz, impre zrobimy jak do Poznania zaitasz. Zreszta każdy kto ma jakies kompromitujące kawałki na tego małża głuszyckiego może sie podzielić ze światem ta tragikomedią.

      Usuń
    2. Patronowicz nagral tego dziesiatki, jak nie setki godzin. Ciagle latal z kamera za Piniokiem, potem cial to jak pojebany w tej swojej weselnej wideorejestracji zeby Kwiecien nie wychodzil na totalnego kretyna.
      Pozostala z tego przepastna kolekcja jak przestali sie kolegowac i jebli sobie focha a raczej Kwiecien go wykolegowal i obrobil mu dupe za plecami.

      :)


      Usuń
  46. Hahaha no pierd..łem. TO SIĘ NAZYWA --- PRAWDZIWE ARCHIWUM Z GŁUSZYCY --- Panie Patronowicz ! nie daj się Pan prosić !!! Może być nawet w formie płatnej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ZAPRASZAM na CZĘŚĆ 1 serialu TAJEMNICE RIESEngebirgen

    https://youtu.be/TjYnhU2jv6k

    Z uszanowaniem,
    Autor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, niczym PKF o Kwietniu.
      To czasy jak byl mlodym junakiem w ZSMP.
      Przygody mlodego tkacza-obciagacza.

      Samo Kolegium Kinematografi z Nowosybirska wyroznilo te wybitne dzielo.
      :)

      Usuń
  48. Panie Tomku kiedy kolejny materiał? Pozdrawiam i życzę sił i determinacji w obalaniu mitów i ukazaniu prawdziwego oblicza Pana Kwietiusza.

    OdpowiedzUsuń
  49. ja podejrzewam że cały życiorys kwiiiietnia to jego własny wymysł, gdzie nic albo prawie nic nie ma pokrycia z rzeczywistością . Skoro jest inne rise to jest inny życiorys czyli mój na potrzeby lansu wymyślony .Całe życie pewnie walił jabole pod sklepem , i kiedy odkrył internet to zaczął bywać to tu to tam , bo stwierdził , że można na tym zarobić . Jedyne co odkrył to pewnie po pijaku drogę z pod sklepu do domu .A Jareckiemu to pewnie robił dobrze w krzakach za jabola od cała tajemnica głuszyckiego idioty .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiejski menel, gawedziarz z pod sklepu, mitoman-erotoman.
      Facet zmyslil swoja historie, zrobil sie na dupnego wojskowego, naopowiadal wszedzie bajek i teraz to zyje.

      Potem odkryl internet i zauwazyl jak Witkowski trzepie kase na opowiesciach o nazistowskim ufo. Odkryl Zagorskiego, podpial sie na chwile do ekipy ZGE i z nimi, jak wypili pod Sleza, to dal swoja prelekcje na Harmonii Kosmosu bo Zagorski im alko i zarcie postawil wiec chlopcy doszli do wniosku ze co tam, pocisna kit frajerni od ufo i skorzystaja z okazji.
      Leszcze od Zagorskiego byli zachwyceni nawijka Darka a ten rozwinal skrzydla i pojechal po calosci.
      Nastepnie Zagorski zweszyl geszeft na lysym przebierancu i zaczal go zapraszac do NTV, wylansowal pajaca.

      Wtedy ludzie jeszcze nie wiedzieli jakie to bydle i swir bo udawal w miare normalnego tylko opowiadal niestworzone rzeczy.


      Usuń
    2. A potem odkrył kamerę i yt i zaczął łazić po krzakach i pieprzyc jak w amoku bzdury. Po za tym dostał parę fantów i zaczął wymyślać jakie to niezwykłe rzeczy są. Pamiętacie jakie bzdury wygadywał o opatrunku osobistym ? A by się przypodobać amebą od Zagórskiego to zaczął wymyślać,że chcą go zniszczyć za prawdę różni nasłani przez Niemców czy jak dziś bredzi przez PiS.

      Usuń
    3. A Zagórski żądny sensacji łykał kity z naiwnością dziecka , niby człowiek wykształcony a dał się zrobić łysemu debilowi . Kwiiiiecien to podłapał i wiedział że jak zagórski to łyknął to i inni też i zaczął się nakręcać. I opowiadać to co inni chcieli usłyszeć. Zagórskiemu wciskał kity że, go prześladują, na Śląsku górnym że Rise za związek, na Helu że przewozili więźniów z Rise a w Anglii że przewozili tajemnicze skrzynie. Aż się boję pomyśleć jakie mogą mieć związki moje okolice z Rise

      Usuń
    4. "ja podejrzewam że cały życiorys kwiiiietnia to jego własny wymysł, gdzie nic albo prawie nic nie ma pokrycia z rzeczywistością . Skoro jest inne rise to jest inny życiorys czyli mój na potrzeby lansu wymyślony"

      Jesteś na dobrym tropie, więcej nie mogę powiedzieć, musisz dojść do tego sam. To ma drugie dno.

      Usuń
    5. No bo wsiąść na logikę wszystkie jego wypowiedzi co on nie robił i gdzie nie był to:
      a)by musiał mieć z 80 lat
      b)co najmniej kilka wcieleń
      A najpewniej to ma Zaburzenia schizotypowe. I to jest to drugie dno. Trafiłem ? Zielarzu?

      Usuń
    6. ja doszedłem do ciekawych wniosków po obejrzeniu prawie wszystkich jego filmów z uwagą!!! szczególną uwagą!!!

      Usuń
    7. dam Ci podpowiedź
      http://klamstwa-riese.blogspot.com/2015/05/dla-kwiiietnia-katyn-to-betka-to-nie.html
      szukaj

      Usuń
    8. że kwiiiecien jest niby ruskim agentem ? Prędzej pożytecznym idiotą .

      Usuń
  50. Nowe przygody Druha Borucha jak ktos jeszcze nie widzial:

    https://www.youtube.com/watch?v=DQFOKYp9z9Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny stek mitów hm może by im nowy mit wymyślić z nowym miejscem :D

      Usuń
  51. rir.fora.pl RiR Ruchacz i ruchani, forum kryptopederastów eksploratorów męskich sztolni. Ale będzie beka z mośków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli blogasek spierdoliny koniczyny odstawionej od pały się kończy. Teraz pora na gejowego1977. Zmiany, zmiany. Dzięki kwikołak za to forum, polecą takie fangi że się podniesiesz :)

      Usuń
    2. Pałowy1977. ;) Menażeria się zbiera - same wybrakowane mentalnie spierdoxy, będzie się działo :D

      Usuń
    3. No juz mam polew, a co to będzie jak się siurki rozpędzą? :D

      Usuń
  52. LOL będą robić leksykon żeby się prosiak na pierdolekcjach nie ośmieszał ehehehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo dobrze punktujesz Kwietnia. Merytorycznie i rzeczowo. Uważam, że niepotrzebnie wchodzisz w te wszystkie tematy pedalstwa i dewiacji. Zniżasz się tym samym do jego poziomu. To do niczego nie prowadzi. Niech on sobie nawet posuwa takie stare młocarnie, szkoda na to czasu. Proponuję abyś skupił się wyłącznie na kłamstwach historycznych. Wszyscy tutaj Cię wspieramy, z czasem ten pasożyt i naciągacz straci widownię. Jestem o tym przekonany.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Generalnie skupiam się na jego kłamstwach, lae nie zawadzi delikatnie zawadzić o kłamstwo jakim jest jego kreowanie się na takiego jakim nie jest i nie pokazanie tego co tak naprawdę z niego wyziera, a wyziera właśnie to co pokazałem w tym materiale.
      Dzięki za wsparcie, nie ukrywam, że się nawet nie spodziewałem takiego odzewu na te wszystkie materiały.
      Dwa miesiące z okładem, a już taki odzew? Myślę, że za rok stanie się co napisałeś, kwiecień straci widownię-tę zapatrzoną w niego, a większość będzie darła z niego łacha.
      No chyba, że przyprowadzi do studia na sznurku te małpę z kałasznikowem, co to poginała na drezynie ostrzeliwując się przed nacierającymi wojskami radzieckimi :)
      Również pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Kwiecień kłamie do tego stopnia że zachacza o sfery wrażliwe np. Oświęcim ale nie będę o tym filmu robić bo można łatwo się wpierdzielić w paragraf "kłamstwo Oświęcimskie" więc odpuszczam ale inne tematy będę punktował bez litości. Czekam na odpowiedź na pismo do UM w Głuszycy , wtedy zrobię taką jesień średniowiecza Kwietniowi że zaszyje się w jakiejś kopalni na 2200m na wieki :D

      Usuń
  54. Prosty Hutmen o Kwietniu i swoim bezrobociu ;)
    https://youtu.be/V6CeZHLs3B4?t=32m56s

    OdpowiedzUsuń
  55. Kwiecień - PUMA nie biega wyprostowana!
    https://youtu.be/BUnvMNaFs3A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kichy!!!
      O mało nie oplułem monitora :)
      Dopiero w zwolnionym tempie widać całą jego chorobę i ten paranoiczny bełkot.
      DOBRA ROBOTA!

      Usuń
    2. Tajemnice napisz do mnie na PW w youtube to Ci prześlę info. I włącz na swoim kanale te opcje by można było i do Ciebie wysyłać wiadomości.
      To samo tyczy się wszystkich producentów podobnych materiałów o tym baranim łbie z Głuszycy.

      Usuń
    3. Jebłem - mocny debiut Tajemnice Riese-ngebirge ;)

      Usuń
  56. UWAGA
    Na TV 4 o 00:25 horror pt zombie SS

    OdpowiedzUsuń
  57. Ponieważ powstaje leksykon wiedzy dla Pana Dariusza aby nie pobłądził, chcemy wesprzeć ten wspaniały projekt. Wpisujcie propozycje hasłe, które powinien objąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leksykon? ENCYKLOPEDIA DARIUSZA KWIETNIA :D

      Usuń
    2. No właśnie zbieramy hasła. To będzie wspaniałe wydawnictwo multimedialne.

      Usuń
  58. Moja skromna produkcja na tematy związane z Panem Dariuszem. Choć w filmie nie wystąpił... to czy jego duch jest obecny w tym materiale?
    Zapraszam i pozdrawiam - Kwietniołack.
    https://youtu.be/MdiIQxmVGxI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pan Dariusz inspiruje mnie nieprawdopodobnie :) Chociaż formuła kanału jest ograniczona, bo ile można kwietniolić głupoty po krzaczorach to nie wykluczam jeszcze jednego czy dwóch filmów z tej serii :) Pozdrawiam - Kwietniołack.

      Usuń
  59. Ja mam propozycję dla kwiiiietnia niech zamiast historii o której nie ma pojęcia zabierze się za recenzje jaboli i nalewek o tym na pewno ma pojęcie

    OdpowiedzUsuń
  60. Skurczybyk tyle lat zwodził banialukami ludzi czas pokazać mu gdzie jego miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce Pana Dariusza jest w Riese. Może tam robić za pośmiewisko.

      Usuń
  61. Na forum nadal gówno i radioaktywna zupa. Kwiecień palant otworzył bez przygotowania, a Pałowy1977 nadal mota się z szablonem - jakby swojego w HTML nie mógł wrzucić. Menażeria żenująca i miałka. Na te niby tysiące wejść na bloga chuja i jego kanał YT tylko 41 zarejestrowanych?! Buahaha.

    Dla mnie perełka neonaziolstwa: "urodziłem sie i wychowałem w Krzeszowicach dawniejsze Kressendorf". Musiał tępy, różowy chuj podkreślić okres okupacji - chory by był. A jeszcze wcześniej, kurwo kwietniowa, od 800 lat były to KRZESZOWICE (łacińskie: Cressouicy). Palanty jeden w drugiego.

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :) A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
Musieliśmy włączyć weryfikację obrazkową bo synalek kwietnia dostaje szału i spamuje gdy piszemy o nim prawdę, że jest ćpunem i dilerem narkotykowym, a jego ojciec oszustem i mitomanem.