poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Lekcja antypolskiego antypatriotyzmu.



ANTYPOLSKA ŚWINIA ZNÓW ROBI Z ŻOŁNIERZY WYKLĘTYCH BANDYTÓW-CZYLI
Lekcja patriotyzmu wedlug Dariusza Kwietnia

Materiał na YT: https://www.youtube.com/watch?v=tBR8pqXje3M&feature=youtu.be


Witam na kolejnym spotkaniu z kłamstwami i pomówieniami Dariusza kwietnia, a nadto z kolejnymi łajdackimi oszczerstwami kierowanymi w stronę żołnierzy wyklętych.
W materiale wysłuchacie steku nigdzie nie sprawdzonych historyjek, zobaczycie coś czego nie widać, a co cały czas pokazuje kwiecień no i niestety żadnej lekcji patriotyzmu jakby to sugerował tytuł, nie dostaniecie, a wręcz przeciwnie po raz kolejny usłyszycie, że najwięksi bandyci wywodzili się z szeregów Armii Krajowej, co jest kolejnym przykładem jak kwiecień stara się umniejszyć żołnierzom wyklętym w podły i haniebny sposób.
Zobaczycie też żałosną grupkę łatwowiernych naiwniaków, którzy nawet nie są zdolni do zadawania pytań o źródła informacji jakie im wciska kwiecień, i którzy nawet nie reagują gdy kwiecień robi z żołnierzy wyklętych po raz kolejny bandytów.
I to właśnie drodzy widzowie –drodzy moi widzowie-będzie dla was lekcją patriotyzmu jak należało by się właściwie  zachować gdy ktoś po raz kolejny robi z żołnierzy wyklętych bandytów, czyli ZAPYTAĆ SKĄD TE INFORMACJE!
W materiale usłyszycie jak kwiecień kłamie opowiadając, że zostałem wyśmiany w IPNie we Wrocławiu gdy żądałem dowodów na to, że kwiecień przekazał IPNowi jakieś dokumenty i, że niby groziłem pracownicy IPN, że jeśli ich nie dostanę to wyciągnę daleko idące konsekwencje. Oczywiście to jest kłamstwo i pomówienie, które udowadniam nagranymi życzliwie prowadzonymi rozmowami z pracownicami IPNu oraz skrenami korespondencji emailowaj, w której zapewniono mnie, ż sprawdzą czy kwiecień przekazał jakieś dokumenty. Udowadniam tym samym, że to co mówi kwiecień jest bezczelnym skurwiałym kłamstwem nie tylko godzącym we mnie, ale i w sam IPN i pracownice IPNu. W tej kwestii następny odcinek będzie poświęcony właśnie tek kwestii w całości z osobna.
Oprócz tego jak zwykle 10 kitów z satelity o miejscach jakie pokazuje i kolejne kity o świadkach-jak zwykle.
Po raz kolejny i zapewne nie ostatni pokazuję wam prawdziwe oblicze łajdaka, oszusta, kłamcę i umysłowo chorego mitomana tym razem również wciskającego kit o wilkołakach i potworach atakujących rosyjskich żołnierzy.

Link do materiału kwietnia na YT: https://www.youtube.com/watch?v=eQLtgJ6A_c4
O kwestii robienia mydła z ludzi:

Mitologia piekła. 70 lat temu zaczęła się historia obozu Auschwitz
http://www.nto.pl/magazyn/reportaz/art/4155509,mitologia-piekla-70-lat-temu-zaczela-sie-historia-obozu-auschwitz,id,t.html

1 rozmowa z pracownicą w IPN Wrocław 16sierpnia2016:
https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtendXTXNSOGFaVzA
2 rozmowa z pracownicą archiwum IPN we Wrocławiu16sierpnia2016:
https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtWF9Vb25TOU11cnc

1 email do IPN we Wrocławiu z zapytaniem czy kwiecień przekazał jakieś dokumenty16sierpnia2016:
https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtOVJPTmZtVlNIb28
2 email odpowiedź z IPN i zapewnienie, że to sprawdzą16sierpnia2016:
https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtVUFHSjQtTTRRanc


SUPLEMENT
CZYLI SKURWYSYŃSKIE I ŁAJDACKIE KOLEJNE KŁAMSTWO, POMÓWIENIA, OSZCZERSTWA I WYCIERANIE SOBIE MORDY INSTYTUCJĄ IPN-U



Suplement
1
Witam wszystkich w dodatkowym programie będącym suplementem poprzedniego odcinka zatytułowanego Lekcja patriotyzmu według Dariusza Kwietnia, w którym oskarżył mnie o odgrażanie się pracownicy IPNu i skłamał, że zostałem przez tę pracownicę wyśmiany.
I jak zapowiedziałem w poprzednim odcinku ten poświęcę bardzo istotnej kwestii ukazującej Dariusza kwietnia w prawdziwej postaci czyli jako kłamcę, który chce was oszukać i przedstawić mnie w nieprawdziwym świetle.
16sierpnia2016 roku zadzwoniłem dwukrotnie do IPN we Wrocławiu by ustalić czy prawdą jest, że Dariusz kwiecień przekazał IPNowi we Wrocławiu jakieś dokumenty dotyczące obozu Wüstegiersdorf o czym mówił w materiale pt. Małe archiwum z Głuszycy Dariusz kwiecień. W rozmowie z pracownicą IPNu ustaliłem, że najlepiej jak to zapytanie prześlę drogą mailową, co też uczyniłem.  
Za chwilę wysłuchacie szereg parszywych i plugawych kłamstw o tym, że zostałem wyśmiany przez tą pracownicę z IPNu, że się jej jakoby odgrażałem, że jeśli mi nie da dowodów na to, że kwiecień dostarczył jakieś dokumenty to wyciągnę wobec niej daleko idące konsekwencje, co jak się za chwilę przekonacie jest kompletnym parszywym kłamstwem.
Wysłuchacie moich rozmów z pracownicami IPNu i będziecie mogli przeczytać maila jaki wysłałem do IPN i odpowiedź na niego.
Udowodnię za chwilę, że kwiecień w sposób bezczelny i typowy dla siebie posługuje się łajdacką retoryką pomówień i oszczerstw jaką stosowała onegdaj bezpieka wobec żołnierzy Armii Krajowej i przeciwników zbrodniczego komunistycznego systemu.
2
A teraz posłuchajcie jak przebiegały moje rozmowy z pracownicami IPNu we Wrocławiu i sami się przekonajcie, że to co przed chwilą usłyszeliście to podłe i nikczemne kłamstwo Dariusza kwietnia.
Rozmowa pierwsza:

https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtendXTXNSOGFaVzA
3
I teraz druga rozmowa ta właściwa trwająca nieco ponad 3 minuty:

https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtWF9Vb25TOU11cnc
4
A teraz przeczytajcie co napisałem do archiwum IPNu we Wrocławiu po tej rozmowie:

https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtOVJPTmZtVlNIb28


 5
W niedługo potem otrzymałem krótką odpowiedź z zapewnieniem sprawdzenia tej sprawy:
https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtVUFHSjQtTTRRanc



6
Czy odgrażałem się pracownicy IPNu, że jeśli nie przedstawi mi dowodów na to czy kwiecień przekazał IPNowi jakieś dokumenty to wyciągnę wobec niej daleko idące konsekwencje?
NIE
Czy Zostałem wyśmiany przez Panią z archiwum w IPNie?
Nie
Czy nie znam się na procedurach przekazywania dokumentów do IPN jak kłamał kwiecień?
Znam się bo sobie o tym przeczytałem i nasi czytelnicy pisali jak to się odbywa informując, że IPN zawsze wystawia jakiś dokument potwierdzający przekazanie dokumentów, którego kwiecień nie posiada.
Co więcej zobaczyliście, że dostałem odpowiedź z IPNu, że sprawdzą czy kwiecień przekazał jakieś dokumenty, a wcześniej w rozmowie dostałem uprzejme zapewnienie, że jeśli napiszę maila z zapytaniem to dostanę odpowiedź na piśmie.
Udowodniłem więc, że kwiecień posunął się do plugawych kłamstw o mnie i o całej instytucji IPN we Wrocławiu?
UDOWODNIŁEM.
A teraz kilka słów do kwietnia-kwiecień kłamco i ohydny poławiaczu, mówiąc, że pani, z którą rozmawiałem w IPNie wyśmiała mnie stawiasz tą panią w negatywnym świetle insynuując jej złe traktowanie petenta i całe IPN we Wrocławiu sugerując tym samym, że IPN traktuje ludzi jak idiotów.
 To jest jawna forma pomówienia pracownicy IPN i samego IPN o traktowanie ludzi jak idiotów, co nie miało miejsca bowiem jak wszyscy słyszeli, że raz, byłem potraktowany należycie, normalnie i z szacunkiem, a nie jak sugerujesz jak wyśmiany idiota, a dwa, że nie zostałem wcale wyśmiany, i trzy, ż nieprawdą jest, że odgrażałem się konsekwencjami w razie odmowy przedłożenia mi dowodów czy składałeś jakieś dokumenty do IPNu.
 Wystawiłeś tym samym negatywne świadectwo tej pani i całej instytucji, co jest formą zniesławienia tej instytucji i tejże pracownicy. I mam nadzieję, że gdy IPN się o tym dowie wytoczy Ci sprawę za negatywne przedstawianie całej tej instytucji i jej pracowników w nieprawdziwym świetle.
Udowodniłem ci plugawy kłamco, że się nie odgrażałem żadnej pracownicy IPNu, że wyciągnę jakieś konsekwencje.
Udowodniłem, że nie zostałem wyśmiany, co nie tylko było twoim łajdaku kłamstwem, ale typowym bandyckim oszczerstwem w stylu tych samych oszczerstw jakie stosowała bezpieka niszcząca Polskich patriotów po wojnie, którzy w szeregach Armii Krajowej walczyli ze zdrajcami twojego pokroju.
To tyle kłamco mam ci do powiedzenia na razie…
Moi drodzy.
Nie jest to pierwszy raz gdy w dokładnie taki sposób kwiecień usiłuje rzucić na mnie fałszywe oskarżenia przy okazji wycierając sobie mordę szacowną instytucją przypisując jej negatywny wizerunek traktowania ludzi jak idiotów, co jak słyszeliście nie miało miejsca.
Kwiecień w podobny sposób mówił co najmniej kilkanaście razy o mnie, że byłem gdzieś wyśmiany gdzie interweniowałem, że policjanci na wszystkich komendach w Polsce znają mnie z tego, że jestem wariatem, że groziłem komuś z kim kwiecień się przyjaźnił lub współpracował i tym podobne kłamstwa siał na mój temat przez szereg lat.
Postanowiłem krok po kroku pokazać wam, ż to jest oszczerca i plugawy łajdak, który posługuje się dokładnie takimi samymi metodami pomówień i oszczerstw jakie stosowała komunistyczna bezpieka wobec żołnierzy Armii Krajowej po wojnie.
7
Słowo końcowe – trzeba wysłuchać w materiale.


uwaga!
kontynuujemy ten temat w następnym wpisie na blogu przedstawiając dowody na kłamanie kwietnia, że przekazał jakieś dokumenty do IPN-u


JEŚLI JESZCZE NIE SŁUCHAŁEŚ CO POTRAFI WYGADYWAĆ KWIECIEŃ GDY MA ATAK SCHIZOFRENII PRZEZ TELEFON TO ZAJRZYJ DO WIZYTÓWKI KWIETNIA NA GÓRZE BLOGA.

55 komentarzy:

  1. Zielarz Zielponiedziałek, 22 sierpnia 2016 16:20:00 CEST
    https://www.youtube.com/watch?v=eQLtgJ6A_c4

    Odpowiedz
    Odpowiedzi

    Zielarz Zielponiedziałek, 22 sierpnia 2016 16:37:00 CEST
    Oprowadzanie TURYSTÓW bez uprawnień przewodnickich wyczerpuje wykładnię Art. 138d k.w.

    § 1. Kto, podejmując zadania przewodnika górskiego na określonym obszarze górskim wprowadza w błąd co do posiadanych uprawnień, podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 2. Tej samej karze podlega organizator turystyki, który wprowadza klientów w błąd co do uprawnień osób, którym powierza wykonywanie zadań przewodnika górskiego.

    Zawiadomienie poleci razem z tym filmem


    Anonimowyponiedziałek, 22 sierpnia 2016 16:50:00 CEST
    Nowe pierdolenie wariata. Ale kity, ogladam to i kit kity kitem pogania.


    Gall Anonimponiedziałek, 22 sierpnia 2016 16:56:00 CEST
    Właśnie słucham tego najnowszego bełkotu i mam zamiar takie samo zawiadomienie sporządzić PO RAZ KTÓRYŚ!


    Ojciec Kanonikponiedziałek, 22 sierpnia 2016 16:56:00 CEST
    Ostro. Kwiecień ma ból dupy i robi lekcję patriotyzmu :D Jeszcze nie widziałem, ale czuję, że będzie beka że hej. ;)


    Anonimowyponiedziałek, 22 sierpnia 2016 17:13:00 CEST
    Od 23:00 znowu pomawia Zolnierzy Wykletych, uzywa stwierdzenia "gangster z Warszawy".


    Anonimowyponiedziałek, 22 sierpnia 2016 17:22:00 CEST
    28:00 jakis posiwialy schizol co przyjechal do Kwietnia lazi lazi jak mucha w smole i malo nie jebnal o dziury, Kwiecien nawet nie zauwazyl jak mu zlazl z pola widzenia i dopiero inny uczestnik ostrzegl tego faceta ze lezie w dziure.
    Kwiecien by nawet nie dostrzegl jakby kolo tam jebnal!
    :D

    Wyprowadza ludzi w teren i nie mam nad nimi zadnej kontroli.



    Anonimowyponiedziałek, 22 sierpnia 2016 17:27:00 CEST
    Uwazajcie na publikacje odnosnie tego matrialu bo mam przeczucie ze jakis ziomek Kwietnia mogl z lysym zastawic w tym pulapke-odnosnie Auschwitz i uzywania ludzi jako surowcow. Publikujcie tylko potwierdzone rzeczy nie negujac calosci z czapy, bo tego moga uzyc do podjebania do paragrafu o "klamstwo oswieciemskie" a to szybka pilka w sadzie. Ostroznie z tym.
    Odsiac brednie i pojechac mu.


    Anonimowyponiedziałek, 22 sierpnia 2016 17:50:00 CEST
    32:32 tyrade Kwietnia o tym ze negujo wszystko przerywa dzwonek w czyjejs komorce, ciezko powiedziec czy Kwietnia czy kogos z publiki. Posluchajcie tego dzwonka.
    Widac czym ta osoba jest zafascynowana...

    OdpowiedzUsuń
  2. gestykulacja rąk kwietnia świadczy tylko, że na bieżąco kłamie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie Wałbrzych jedzie już na minusie dług jest ok 110% w tym filmie z geologiem wszystko pięknie wyjaśnione całe to Riese to był przekręt zwykłe wyprowadzenie kasy do kieszeni wyższych Niemieckich cwaniaków w 1943 wiedzieli już, że cała wojna chyli się ku upadkowi więc wykorzystując tanią siłę roboczą wymyślili budowę bez sensu to samo z tym pociągiem wylądował w kieszeni Niemieckiej wierchuszki

      Uinfponiedziałek, 22 sierpnia 2016 16:44:00 CEST
      Rok temu pisaliśmy na tym forum, że na 65km nic niema żadnego pociągu ani tunelu i co nie ma. Badania naukowe się potwierdziły, oczywiście kwiecień tutaj zagląda i czyta co piszemy więc podłapał i przypisuje sobie, więc trochę przypomnę co Głuszycki profesor pierdzielił "szklane trumny i kryształowe archiwum potwierdzające jego teorie"

      Więc gdzie ten skład wyparował?
      1. Nigdy nie opuścił Wrocławia, może nawet nie istniał, depozyty mogą sobie spoczywać np: w Odrze to taka ładna rzeka
      2. Pojechał sobie przez nikogo nie niepokojony do Bawarii gdzie go Amerykanie sobie przywłaszczyli.
      3. Wałbrzych w tamtym okresie nie był tak rozległy większość obecnych dzielnic to były osobne miejscowości, po za tym kiedyś biegła linia kolejowa u podnóża Chełmca, tory były jeszcze pod koniec lat 80 ze Szczwienka można było przejechać do Szczawna tam był dworzec później Konradów była kopalnia tak samo Biały - Kamień, tak więc wystarczy taki cenny ładunek wpakować do nieczynnego chodnika odstrzelić wejście zamaskować zabudową albo tylko zamurować i nie ma śladu ewentualnych świadków zlikwidować poza terenem kopalni, przez lata górnicy mogli koła takiej skrytki chodzić i nie zwracać na nią uwagi.
      Dodatkowo teraz po likwidacji kopalń i po zasypaniu szybów szukanie i próby wydobycia są takie, że się nie opłacają, można zlokalizować mniej więcej gdzie jest i oddać Żydom jako rekompensatę zastrzegając, że muszą sami wykopać na własny koszt i co znajdą to ich he he
      Kurde teraz kwiecień dopiero będzie latał i szukał gdzie ta tajemnicza linia kolejowa zapewniam nie znajdziesz już prawie śladu po niej nie ma i kwiecień nie przypisuj sobie czyiś osiągnięć ty nic nie wiesz

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi

      Anonimowyponiedziałek, 22 sierpnia 2016 18:06:00 CEST
      Leon krecil sie na miejscu, tu jest jego material:

      https://www.youtube.com/watch?v=VctNXWB8M3o

      A tu dla tych co jeszcze nie widzieli material Michala Banasia z DFT. Bardzo konkretny koles, naukowiec, racjonalnie oraz naukowo podchodzacy do badan i eksploracji:

      https://www.youtube.com/watch?v=rB7nHIZoMgM

      Zaloze sie o coca cole ze bedzie o nim jeszcze glosno.

      Usuń
  4. Cześć i czołem, krzesło z ludzkich kości widziołem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć i czołem, nowy filmik machnąłem https://www.youtube.com/watch?v=v_nrvCwCnkI

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahaha, debil, tuman i analfabeta... Krzyż maltański symbolizuje 4 cnoty rycerskie a nie "wieczność". A litera "D" oznacza Deutschland. Oba były umieszczane przez Szkopów, jak tu przez chwilę byli. To jest zwykły kamień graniczny, a nie ołtarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. film "Byłem w Sonderkommando" kwiecień jak zwykle zmyśla niestety

    https://www.youtube.com/watch?v=YOAOdF9s62g

    Mydło z Ludzi Soap of People

    https://www.youtube.com/watch?v=0RfmIcEvc_Q

    Domowa produkcja mydła (ług, soda, woda, smalec)

    https://www.youtube.com/watch?v=n6XhvXFyeGQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiecień w tym swoim pierdu filmie neguje zbrodnie na narodzie Polskim popełnione przez Sowietów, wystarczy sprawdzić kogo Sowieci wywozili na Syberię albo zamordowali w Katyniu, Miednoje, Charkowie itd. czy Oficer z II RP był takim matołem jak taki komunistyczny powojenny z słynnego hasła "nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera" czy Eugeniusz Bodo, właśc. Bohdan Eugène Junod był nikim? jak wielu innych inteligentów wywiezionych na Syberię lub wylądowali w dołach śmierci zamordowani przez NKWD?

      Usuń
    2. Już to powiedziałem na nowym materiale,, ktory się właśnie konwertuje, że znów umniejsza zbrodnie sowietów.

      Usuń
  8. Tomek, „żarty” dobiegły końca. Piszę tu po raz zaledwie trzeci, ale to, co zostało powiedziane w najnowszym filmie Kwietnia to już jest koniec dywagacji, domniemań, wyśmiewania i legend. To jest jawne oskarżenie - wypowiedziane(!!!) przeciwko żołnierzom Armii Krajowej (od 23:10). Proszę, abyś jako osoba prowadząca tę stronę, przesłał oficjalnie zawiadomienie (które nam udostępnisz) do: Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej
    ul. Zielna 39
    00-108 Warszawa
    Polska
    mail: biuro2@armiakrajowa.org.pl (dla pewności sprawdź).
    Będziesz mógł następnie zamieścić odpowiedź.
    To jest całkowity skandal i postawa antypolska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Władze Związku Żołnierzy Narodowych Sił Zbrojnych

      Mazowiecki, Prezes Przemysław Czyżewski
      Kontakt: 533-923-987, mazowsze[at]nsz.com.pl

      http://nsz.com.pl/index.php/nsz/wadze-z-nsz

      Usuń
    2. Ja wznowiłem apel do Ruchu Narodowego, Mariana Kowalskiego i redakcji Idź Pod Prąd. Więcej linków poszło i pierdy o obalaniu istniejących samorządów i wprowadzaniu demokracji bezpośredniej (wieców mu się kurwa zachciewa - hahaha) zagórszczaka też im pokazałem.

      Usuń
    3. Wspólnie sporządzimy to zawiadomienie ok?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. takie mogą być ?

      https://drive.google.com/file/d/0B7D-dgU_HzuGblp3WTN0N1A2OU0/view?usp=sharing

      Usuń
  9. P. S. Tytuł filmu oczywiście z dupy - nie ma tam ani słowa o patriotyzmie, ani nie jest to lekcja o nim. Jest wręcz przeciwnie:

    Powojenni Polacy znów są pokazywani stereotypowo, po nazistowsku wręcz, jako szabrownicy, dzicz i najeźdźcy. Kwiecień pewnie nawet nie ma pojęcia, że pomimo niespełna 150-letniej polityki germanizowania DŚ przez Bismarcka czy Hitlera, chłopstwo i drobnomieszczaństwo było jeszcze w XX w. w całkiem sporej części polskie i czeskie. Po wojnie szacuje się, że we Wro i DŚ zostało tu ok. miliona śląskich autochtonów (Polaków i Czechów nazywanych najpierw przez nazioli, później komuchów, a teraz przez RAŚ-ów Ślązakami). Sam znam rodzinę Wrocławian od 7 pokoleń pełną gębą rdzennych Polaków w tym mieście, od lat powojennych osadzonych w kręgach akademickich UWr. Wystarczy też rzucić okiem na dowolną listę nazwisk żołnierzy wchodzących w skład garnizonu Szkopów podczas Festung Breslau - debili ideologicznie da się oszukać, ale pochodzenia nazwisk tych ludzi nikt nie zatrze.

    Suma Kwietnia: jak nie kodziarskie multikulti i rozmywanie etnicznego obrazu DŚ, to PRL-owa propaganda. Strata czasu na słuchanie tych bredni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o ten sam komentarz na YT gdy materiał się ukaże.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cwelicho nie ma już co pisać. gacie sie prują. Bida umysłowa wali z każdego ich wpisu i filmiku kwietniołaka.

      Usuń
    2. tam wieje pustką z jednej przyczyny konieczna aktualnie przebywa na urlopie niemniej zdradzę miejsce pobytu pewna klinika w Bangkoku, przechodzi zabieg upiększający by jego ukochany kwiecień w końcu zwrócił na niego uwagę :D

      https://www.youtube.com/watch?v=S_BjyDSEogs

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ty kreaturo Ty! Pocisnął Cię w stylu swojej krav magii, "na damską torebkę" i "chwytem za jaja" ;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. hm kwiecień twierdzi, że te jego oprowadzanie jest legalne ciekawe od kiedy jak nawet nie prowadzi działalności gospodarczej, przewodnika sudeckiego nawet uprawnień nie posiada, co do zawiadomienia kwiecień będzie pewnie machał świstkiem od psychiatry co najwyżej i niestety znowu nic mu nie zrobią, o coś sobie przypomniałem czemu kwiecień nie wchodzisz bezpośrednio do Zamku Książ co na bilet ciebie nie stać, może ten nie oficjalny zakaz dla ciebie to prawda, możesz tylko po dziedzińcu pokicać, tak czy siak miło będzie posłuchać jak płaczesz i się tłumaczysz

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. takie małe ostrzeżenie dla domorosłych eksploratorów

    https://www.youtube.com/watch?v=eCVrcsXJ72U

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. tutaj z zeszłego roku przykład nieodpowiedzialności i głupoty w praktyce

      https://www.youtube.com/watch?v=QmbvqqhyV-c

      Usuń
    3. jak w Obronie Terytorialny maja tacy inteligenci być i tacy inteligentni instruktorzy to lepiej się poddać będzie mniej strat

      https://www.youtube.com/watch?v=SB10KiJHf-k

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Oczywiście czemu miałbym nie puszczać?!
      Trafnie napisałeś nic dodać nic ująć.
      Czerwony komuch dalej sieje swoją NKWDowską parszywą propagandę.

      Usuń
    2. Cześć Zielarzu! Napisz, czy jesteś jakoś związany może z SKPB w Katowicach.

      Usuń
  14. Nie czekajcie przed snem na materiał. Konwertuję go w lepszej rozdzielczości i jak dobrze pójdzie skończy się za jakieś 3-4 godziny.
    Myślę, że o świcie już będzie na YT.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Tomku,po kilku Twoich filmach stwierdzam ze Kwiecien naprawde mac cos z garem choc bylem kiedys jego fanem,odnosnie tego listu co napisales do IPN to sprawa dotyczy Gluszycy czyli Wüstersgiersdorf a nie jak napisales do urzedu w liscie Wüsterswaltersdorf,ale to tak na marginesie.pozdrawiam Tomasz Malkowski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, tylko nie wiem jak to się stało,bo nazwę przekopiowałem z google?
      Może ... no nie wiem miałem na myśli oczywiście Wüstersgiersdorf i tak wypowiedziałem czytając tn mail. Dzięki za poprawkę. Myślę, że w IPN będą wiedzieć o co i tak chodzi.
      Pozdrawiam, hey.

      Usuń
  16. Dałem to pod filmem na YT ale wrzucę i tu.
    Wczoraj w nocy zainteresował mnie wątek pani Bożeny Tarnowskiej
    Ciekaw jestem czy pani komornik http://wroclaw-komornik.com.pl/ wie że jej nazwisko jest wykorzystywane przez tego jeb...... mitomana.
    http://moje-riese.blogspot.com/2011/04/list-od-bozeny-tarnowskiej.html
    No chyba że to zbieg okoliczności w co wątpi.
    Najpierw jest gazeta Wrocławska z 1949 w 1h:26m:13s filmu nagle robi się rok 1948. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kłamstwa od 10 lat rowerem jeżdżę po tym terenie , nie słyszałem aby ktoś tam zabłądził . Te trasy sa wyjątkowo dobrze i czytelnie oznakowane .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiecien pewnie zabladzil jak jezdzil na tam na tym swoim kradzionym skladaku, dla niego ta trasa to Metaamfetamina Trachajaca Buraka, ciezka trasa jak zaciagnie w nos a na rozdrozach chwytaja go haluny i schizy, potem ma zwidy, jedzie w pizdu, pobladzi i zwala na zle oznakowanie.
      W sumie to bym sie nie zdziwil jakby bydle w zlosliwosci-chcac udowodnic brednie ktore gada na swoim filmie-poprzekrecal Iub poprzepinal te znaki. Jesli tak bedzie to wiecie juz kto to zrobil.

      Usuń
    2. Nie no jebłem ze śmiechu jak sobie to wyobraziłem :)

      Usuń
  18. Mało czasu na komentowanie - przeniosłem swoje stąd na YT. Merytorycznie 100% zgody i ciesze się z kolejnych pocisków bredni komucha. Dźwięk, Tomku - bardzo dobry, poprawka się udała jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy "komandos" zorientował się już, że jego okręt tonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. “Komandos” ze szpitala w Boleslawcu juz od jakiegos czasu ostukuje dno od spodu swoja finka i stroi malpie miny.

      Usuń
  21. Koniczyna chapsnął łysemu drąga ale mu coś jeździ między zębami.
    -Darek, co to są te małe czarne kulki między moimi zębami?
    -A bo wczoraj posunąłem Gucia w czoko, a on jadł makowiec.

    OdpowiedzUsuń
  22. może by napisać też w tej sprawie do P. Mariana Kowalskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy raczej nie po co robić spam???? niech napisze może P.Tomasz jako admin tego forum.

      Usuń
    2. @Dawid - napisałem dwa razy. Do IPP i chojeckiego też. Dałem im też wstępny cynk na Zagórszczaka. Zobaczymy czy w tygodniu do tego Maniek sie ustosunkuje, albo za tydzień coś powiedzą w komentarzach. Ale powiem tak: jak nie on to Ruch Narodowy lub wrocławski klub IPP weźmie poprawkę na knura.

      Usuń
  23. Nowy temat pt:
    ZDEMASKOWANIE KŁAMCY Dariusza Kwietnia-kłamał,że przekazał dokumenty do IPN

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.