wtorek, 27 stycznia 2015

KWIECIEŃ NIE MA WSTĘPU NA STRZELNICĘ DWÓR GRUNWALDZKI w Poznaniu.



Skontaktowałem się z zarządem strzelnicy Dwór Grunwaldzki telefonicznie i jednemu z jej organizatorów zdałem relację jak kwiecień zrobił z Zygmunta Szendzielarza-Łupaszki zdrajcę narodu Polskiego.
Po weryfikacji moich informacji na ten temat otrzymałem telefon od jednego z organizatorów strzelnicy Dwór Grunwaldzki w, którym usłyszałem, że Dariusz Kwiecień nie ma wstępu od tej pory na ta strzelnicę, a zapowiadane przez niego prelekcje w wynajętej sali na tej strzelnicy zostały ODWOŁANE.

Niniejszym wpisujemy cały zarząd strzelnicy Dwór Grunwaldzki na listę nie-przyjaciół dariusza kwietnia i listę prawdziwych patriotów na naszym blogu/patrz belka na górze bloga. 
Pozdrawiamy prawdziwych patriotów.

KU CHWALE OJCZYZNY I PAMIĘCI POLSKICH BOHATERÓW. 
Tomasz Sidor / prestissimoLIVE


DODATEK 1 28.01.2015

Chcę o czymś poinformować wszystkich.
Kwiecień twierdzi, że spotkanie na strzelnicy Dwór Grunwaldzki jednak się odbędzie.
Pisze to tutaj: 

Kwiecień nie usunął ze swojego bloga zapowiedzi o tym spotkaniu:

Również Wincenty Drużyński organizator tej prelekcji i główny sprzedawca biletów na nią nie usuną zapowiedzi o tej i innych prelekcjach ze swej strony tu:

POWIEM TAK.
Jeśli te prelekcje odbędą się wyjdzie na to, że osoba z zarządu z, którą rozmawiałem skłamała, że ta i inne prelekcje zostały odwołane lub ktoś inny zmienił decyzje zarządu.
Wtedy ujawnię imię i nazwisko tej osoby z, którą rozmawiałem oraz zapis rozmów telefonicznych z tym człowiekiem.
Na razie napisałem do niego jeszcze raz przed chwilą z zapytaniem czy coś się zmieniło. Czekam na odpowiedź. Jeśli jej nie dostanę wszystko ujawnię i oczywiście strzelnica zniknie z białej listy, a trafi na czarną.
Mam nadzieję, że to wszystko jest tylko blefem kwietnia obliczonym na wytworzenie wrogości pomiędzy mną, a zarządem tej strzeknicy. Chociaż... jak zdążyłem się poznać na różnych ludziach z dawnego kręgu kwietnia to wszystko jest możliwe.

I JESZCZE JEDNO.
Przeczytaliście co napisał kwiecień w tym komentarzu. Po raz kolejny jestem przez niego pomawiany o podszywanie się pod jakiegoś działacza PiS i o to, że jako inny anonimowy groziłem podpaleniem strzelnicy, tak samo w rzeczce czy Rudzie Śląskiej.
Wczoraj złożyłem ustne zeznanie jako świadek na komendzie w sprawie pomówienia mnie przez kwietnia o gwałt na jakiejś kobiecie. Do pozwu o to pomówienie dołączę pozew o pomówienie z dzisiaj. 
Tomasz Sidor / prestissimoLIVE

DODATEK 2 28.01.2015
SPRAWA WYJAŚNIONA KWIECIEŃ BLEFUJE I JAK ZWYKLE KŁAMIE
Poniżej zamieszcza mój email do członka zarządu o jakim wspomniałem w dodatku 1

Czyli kwiecień kłamie i blefuje i wciska mówiąc krótko kit.
Sprawa jest wyjaśniona.
PS
Ze zrozumiałych względów zasłoniłem nazwisko korespondenta. Również nie dziwię się, a może tylko trochę, że zarząd strzelnicy, a przynajmniej mój rozmówca nie wykazał zbytniej wdzięczności za poinformowanie ich o tym co wygadywał kwiecień na Łupaszkę. W końcu to nie my szargamy dobre imię Polskich patriotów i nie my fałszujemy karty historii tylko kwiecień więc sądzę, że ostatnie zdanie jest dyktowane pewnym hm... zażenowaniem z powodu, że tyle czasu zarząd strzelnicy Dwór Grunwaldzki udostępniał swe podwoje kwietniowi do głoszenia antypolskich wypowiedzi.../
Tomasz Sidor / prestissimoLIVE


Patrz też:

87 komentarzy:

  1. Hahah no to Tomek dałeś teraz. Dobra robota Panie Tomaszu :). Ale go teraz kurwica weźmie. Ciekawe jak bedzie sie tłumaczył sam don diego kwiecieone. Napewno powie ,że z przyczyn chorobowych albo zasypane drogi i nie mógł dojechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że ludzie z Dworu Strzeleckiego zachowali się przyzwoicie.
      W końcu Wielkopolanie mieli olbrzymi wkład w niepodległość.
      A czy kwietniołaka coś tam trafi czy nie to najmniej ważne.

      Ważne jest to, że na strzelnicy w Poznaniu jakiś baran nie będzie opluwał ludzi którzy walczyli o niepodległość tego kraju.

      Usuń
    2. No tak to po pierwsze. W końcu znalazł się ktoś kto zapoznał się z bredniami kwietnia i nie mówi ciągle, że to może pomyłka , wpadka czy jeszcze coś tam. Pierdolisz głupoty won. A i jak widać nie są łasi na kasę.

      Usuń
  2. No i pięknie!!!!! BRAWO!!!!! Tak trzymać,zobaczymy jak teraz będzie ćwierkał,pewnie jakieś kłamstewko na poczekaniu wymyśli :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko kolesie, widac ze stawiaja wartosci ponad kase i dbaja o dobry wizerunek firmy. Jak bede w Poznaniu czy okolicy to wpadne do nich postrzelac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zaszył się w kozią psioche hahhaahaaah!!!!!! Albo kłamstwa mu sięskończyły :)))))))

      Usuń
    2. pewnie chleje bełty albo przerzucił się na dyktę bo ma większego kopa :D

      Usuń
    3. A co to dykta? :)))

      Usuń
    4. denaturat inaczej spirytus na kościach

      Usuń
  5. Zobaczcie jak udaje, że nie wie o niczym i nie usuwa z bloga tego wpisu po mimo, że został wyrzucony z tej strzelnicy
    http://moje-riese.blogspot.com/2015/01/prypominam.html

    Na pewno dostał telefon od zarządu strzelnicy, że odwołują jego prelekcje po telefonie Tomasza a wpis na blogu dalej wisi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym nie dzielił skóry na niedźwiedziu....zobaczymy co będzie po 31-ym....może się okazać że ma tam jakiegoś przydupasa i coś na lewo odwali....,ale załatwienie sprawy-SUPER!!!!! Mniodzio!!!! Czas ujebać go na północy i zadzwonić do tej Ady Palki....coś dziwnie zafascynowana PIERDOLCEM KWIETNIEM....może dawka JODU z telefonu zrobi swoje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Informację o znieważeniu w szczególności Łupaszki przez Kwietnia należałoby rozesłać we wszystkie miejsca, w których ten dureń ogłasza że będzie robił prelekcje. No i wypozycjonować wpis z tą informacją tak, żeby na nazwisko "Dariusz Kwiecień" wyskakiwało na samej górze wyników w Google.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile wiem to pozycjonowanie nie jest takim cho siup. Samo odświeżanie strony daje odwrotny efekt. najlepiej jak na daną stronę jest dużo wejść z innych stron gdzie się linkuje daną stronę. Wtedy linkowana strona wyskakuje w pozycjach google wysoko. Dobrze mówię?

      Usuń
    2. Najprostszym sposobem jest informowanie organizatorów imprez na których kwiecień ma występować. Nie jest to trudne bo ten kretyn wszystkie imprezy z swoim udziałem reklamuje na swoim blogu.

      Usuń
  8. Wszystko pięknie, dobra robota, że ktoś wreszcie uświadomił zarząd strzelnicy Dwór Grunwaldzki o szkodliwości wypowiedzi Dariusza Kwietnia.
    Ale nie zmienia to faktu, że przez tyle czasu zarząd tej strzelnicy NIE RACZYŁ zadać sobie trudu by zweryfikować osobę Dariusza Kwietnia i prawdziwość jego wypowiedzi. A może i zweryfikował tylko ignorował to byle zarabiać kasę na wynajmowanych przez Kwietnia salach potrzebnych do prowadzenia prelekcji? Nie wybielajmy teraz zanatto organizatorów i właściciela tej strzelnicy bo przyczynili się moim zdaniem przez swą ignorancję do szerzenia tych Kwietniowych bredni. Teraz kiedy Kwiecień pojechał na maxsa w swej głupocie nagle przejrzeli na oczy? A co do tej pory byli takimi głupcami by nie zdawać sobie sprawy ze szkodliwości głoszonych przez niego idiotyzmów?
    Tylko dla tego, że Tomasz wszczął raban w tej sprawie ogarnęli się i nie chcą mieć z pomówieniami Łupaszki nic wspólnego. A przedtem to co? Nie przeszkadzało im jak Kwiecień szargał historię i ją zakłamywał?
    Moim zdaniem nie przemawia przez nich żaden patriotyzm tylko obawa, że zostaną postrzegani poprzez pryzmat antypolskiej wypowiedzi Kwietnia. A do tej pory nie przeszkadzały im inne antypolskie wypowiedzi Kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne odczucia.
    Co więcej przeprowadziłem kolejną rozmowę z tym samym członkiem zarządu z, której dowiedziałem się, że głównym organizatorem prelekcji kwietnia na tej strzelnicy był Wincenty Drużyński ten sam co napisał książkę pt. Złoto. Poszukiwacze tajemnic III Rzeszy właściciel wydawnictwa Studio SWD.
    Drużyński został wczoraj poinformowany o wstrzymaniu wynajęcia sali na prelekcję kwietnia. Żalił się z tego powodu, że będzie musiał oddawać zebrane pieniądze chętnym na tą prelekcję. Co więcej Drużyński przyznał w rozmowie z tą osoba z zarządu strzelnicy, że faktycznie kwiecień miał kilka NIEFORTUNNYCH wypowiedzi. W jakim kontekście to powiedział czy w kontekście negatywnym czy tylko tłumacząco-łagodzącym nie dopytałem, ale powiedział. Czyli doskonale zdaje sobie sprawę pan Wincenty Drużyński z absurdalności wypowiedzi kwietnia, a imo to tyle czasu reklamował go i zajmował sie organizowaniem mu prelekcji i zbieraniem pieniędzy za te nieszczęsne nielegalne wyprawy po górach.
    Mamy to udokumentowane jak to na blogu kwietnia widniały dane studia SWD wraz z numerem konta do wpłacania pieniędzy za prelekcje i wyprawy. Ja się mogę tylko zapytać jakim cudem wydawnictwo zajmujące się sprzedażą książek może pobierać kasę za organizowanie wycieczek po górach?
    Sprawdźcie to sami:
    linki
    http://www.monitorfirm.pl/nip-studio-swd

    teraz wpiszcie jego numer REGON 302076481 tutaj na stronie: http://stat.gov.pl/regon/

    Mamy jak wół napisane, że:
    ///4761Z - SPRZEDAŻ DETALICZNA KSIĄŻEK PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH///

    Nie ma nic o organizowaniu wycieczek, ani prelekcji i sprzedaży tego typu usług.

    Wracając do tematu świadomości ludzi czy kwiecień gada głupoty czy nie. Pisaliśmy już tutaj na tym blogu, że jak się kogoś zaprasza w swe progi do dla własnego dobra należy sprawdzić taką osobę czy nie przyniesie wstydu. Jak się okazało kwiecień przyniósł strzelnicy w Poznaniu wielki wstyd, który niestety obawiam się po mimo naszego wpisania tej strzelnicy na białą listę nie-przyjaciół kwietnia, będzie się długo ciągnął.

    OdpowiedzUsuń
  10. A informacja dalej wisi na blogu Kwietnia
    http://moje-riese.blogspot.com/2015/01/prypominam.html
    W Sobotę tj 31 styczeń spotykamy się w Poznaniu godz 10 . Wszystkie info na podstronie .


    Kwiecień jak zwykle kłamie bo na podstronie Dwór Grunwaldzki nigdzie nie ma informacji o jego wystąpieniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację co do ukrywania się kim się jest. Na kwietnia trafiłem przypadkiem przeglądając YouTube miałem z niego niezły ubaw nadal mam tylko po wypowiedzi na Majora Zygmunta Edwarda Szendzielarz, ps. „Łupaszka„ wlazł mi na odcisk jestem najdokładniej Narodowcem. Powiem jedno takim ludziom jak kwiecień ma się ochotę czasem dać porządnie w zęby tylko jest jedna stara zasada gówna się nie tyka. Aha jestem nawróconym ateistą jak coś, imienia nie podam z pewnych względów, to konto i tak jest anonimowe

      Usuń
  12. Eeee powoli...28.01...nie 28.02.2015 zaśmierdziało wiosną :))

    OdpowiedzUsuń
  13. DODATEK 2 sprawa wyjaśniona kwiecień jak zwykle blefuje. Na strzelnicy Dwór Grunwaldzki nie ma co szukać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po tym co widze z meili to Kwiecień pewnie wszędzie tak robi. Czyli. Robi jakiś zjazd podając ,że odbedzie sie jak w tym przypadku na tej strzelnicy (nadając tym wyniosłość i rangę spotkania) , a okazuje sie ze tylko zbiórka była przy strzelnicy i rusza gdzies w miasto. Pewnie tak samo dzieje sie w innych miejscach np Bydgoszcz , Gdańsk itp. Czyli jak zawsze Chuj ci w dupe i kamieni kupe i taczke gruzu zeby nie było luzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak a nawet gorzej...byłem 2 razy w Malborku bo mam blisko...szumne zapowiedzi spotkań na moście i co? I DUPA. Nawet się nie pojawił a potem opowieści ilu to nie było i gdzie nie byli.Bzdura totalna i opowieści z dupy wyssane,czy też "koziej psiochy" heheheheh...kłamca "pijak i złodziej,bo każdy pijak to złodziej" :))))))

      Usuń
  15. TOMEK ZMIEŃ WRESZCIE TE DATY W DODATKACH!!!!!! DO 28.02.2015 JESZCZE DALEKO!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienione :) Tomkowi popsuł się wehikuł czasu i pisał te dodatki z przyszłości :) Załamała się czasoprzestrzeń i nastąpiło połączenie światów równoległych :)

      Usuń
    2. Hhahhahhaa!!! Luz....,ale ja też tak chcę hehehehhee akurat byłbym na uropie hehehehhehee

      Usuń
    3. Czyli Tomasz wie na miesiąc przed co będzie. No poproszę o jakąś przepowiednię :)

      Usuń
  16. Daryjusz zmienia się w Mariana-tak dla niepoznaki :))))) http://www.wiocha.pl/1188090,A-ty-dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  17. I co to ma do rzeczy? Religia wymyślona przez bandę cwaniaków na potrzeby manipulacji całymi populacjami przez, którą były i są same kłopoty natury religijnej i kulturowej.
    Poza tym 99.9% wierzących jest tak naprawdę nie wierząca, a tylko obłudnie uważająca się za wierzących. Łatwo to udowodnić na kilka sposobów.
    Strach przed śmiercią. Gdy się wierzy w zmartwychwstanie nie ma strachu przed śmiercią.
    Płacz po zmarłym lub bliskim. Gdy się wierzy w boga i jego raj to się nie płacze po zmarłych.
    Ciągłe powszednie i notoryczne łamanie wszelkich boskich przykazań od tych małych po te największe w tych małych sprawach i tych największych. Gdy się wie lub wierzy, że bóg patrzy nie łamie się zasad bo to tak jakby się zdradzało kogoś na jego oczach jawnie.
    Podsumowując 99.9% deklarujących wiarę jest niewierząca z wyżej wymienionych powodów, a tylko obłuda przez nich przemawia i zakłamanie. Czyli dokonują samooszukiwania się i oszukują siebie na wzajem.
    Dalej podtrzymuję to co zacytowałeś.

    I pisz ze swojego konta zjebie koniczyno dariuszu jastrzębiu bo na kilometr widać, że to ty antypolska świnio psubracie kwietnia szperasz po wszelkich moich tekstach by się do czegoś dopierdolić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale nie miałem złego dnia. Napisałem jak uważam od dziesiątek lat. Jestem ateistą i w niczym to nie przeszkadza być patriotą. Wartości religijne nie są wcale lepsze od wartości świeckich jeśli oparte są na na zwykłej uczciwości i pozytywnej moralności. Niech ktoś znajdzie dowód na to, że takowej nie reprezentuję. Tylko nie wyjeżdżajcie mi tu, że klnę. I jak coś ktoś cytuje to niech podaje linka do cytatu, a nie wyrywa moje wypowiedzi z kontekstu w świetle, którego wiele z moich wypowiedzi znajduje uzasadnienie. Kwiecień i koniczyna mają w zwyczaju cytować bez podawania źródeł. To jest manipulacja i kpina z dyskusji.
    Dalej podtrzymuję, że religia jaka by nie była jest szkodliwa dla racjonalnego myślenia i budowania zdrowego społeczeństwa opartego o moralne zasady nie podszyte obłudą i zakłamaniem, o którym już napisałem.
    Jesteście tacy katolicy wierzący słudzy Boga to nie kłamcie, nie pomawiajcie, nie ukrywajcie się pod anonimowymi loginami tylko stańcie do otwartej dyskusji skoro mnie atakujecie jako wy, a nie jako jacyś nieznani. Co boicie się ośmieszenia? To dalej trzymajcie te maski na pyskach. Ja jej nie mam mówię jak jest i przez to nie ma nikt tu nic do powiedzenia jeśli występuje jako anonimowy w atakach na mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno.
      Ja nie staje w kamerze na boże narodzenie czy nowy rok i nie życzę swym przyjaciołom i nie przyjaciołom wszystkiego najlepszego by za kilka dni pomawiać swych nieprzyjaciół w najgorszych oszczerstwach, a przyjaciół robić w przysłowiowy chuj i drwić z ich inteligencji serwując im stek bredni antypolskich i bredni wszelakich.
      To jest właśnie obraz większości katolików deklarujących wiarę w boga.
      Ja jak kogoś uważam za negatywa to tak go traktuje od początku do końca i nie drwię z przyjaciół starając się nie uchybić w ich traktowaniu i okazywaniu im szacunku. A kwiecień jaki wam okazuje szacunek? Życząc wszystkiego dobrego i potem robiąc z was idiotów nakarmionych papką zakłamanej rzeczywistości?
      Smakuje? To smacznego.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. To wiesz co? To może lepiej idź i mu uściśnij dłoń co? A mnie niczego nie życz.

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żeś koniczyno wykopał argumenty! To nie mój racjonalizm sprzeczny z zasadami natury. To wypaczony racjonalizm opanowany przez byłych komunistów, którzy wypaczali życie kulturowe i społeczne wszędzie gdzie się dało za komuny i teraz robią to samo w kręgach racjonalistów.
      Urban ro komuch, który tylko mieni sie być racjonalistą, ale z racjonalizmem nie ma nic wspólnego.
      Trzeba być ślepym by nie widzieć, że aby prawdziwy racjonalizm nie stał się zagrożeniem dla zmanipulowanego religijnie społeczeństwa trzeba weń wpleść tego typu zboczone elementy rzekomej wolności słowa i działania by zrobić z racjonalizmu irracjonalizm.
      Ty koniczyna antypolska świnio nie czytasz ze zrozumieniem co ja pisze i doszukujesz się w moich słowach ziaren irracjonalizmu. Tymczasem jasno napisałem i tu i przedtem co jest prawdziwym racjonalizmem i patriotyzmem.

      Usuń
  22. Zrobiłem porządki. Usunąłem komentarze zaśmiecające temat. Ermita okazała się dwulicową niezdecydowana osobą. Albo się potępia kwietnia za oszustwa, albo się mu życzy powodzenia w czym się pytam?
    Komentarze swoje ermita pousuwała więc ja wyczyściłem resztę.
    To jest blog o kwietniu i jego gronie czubów, a nie o Tomaszu i jego patriotyzmie.
    Dla tego, że użytkownicy zalogowani w każdej chwili mogą usuwać swe komentarze jak ermita dyskusja potem po ich usunięciu wygląda jak śmietnik. Dla tego kto choć raz usunął swój komentarz jako zalogowany i zrobił w tematach śmietnik NIE MA WSTĘPU NA TEGO BLOGA Z TAKIEGO LOGINU.

    Byłem wyrozumiały dla ermitki bo chwilami pisała mądrze, ale teraz powiem co myślę. Trzeba mieć nieźle najebane we łbie by chodzić po lesie i zawieszać padlinę na drzewach jak to napisała na blogu kwietnia, że to takie zboczenie. Już po tym co napisała na blogu kwietnia nie powinienem dopuszczać jej tu do rozmowy i zrobiłem błąd, że dopuściłem bo jak widać pousuwała swoje komentarze i zrobiła pierdolnik w dyskusji.
    Wynocha i nigdy więcej.

    PS Remat mam cały mimo to zeskrenowany na wypadek gdyby zaszła potrzeba pokazania jak to od początku wyglądało w tej dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zobaczcie jak teraz wygląda ten temat gdy niezrównoważona psychicznie suka pousuwała swe komentarze:

    http://klamstwa-riese.blogspot.com/2015/01/kwiecien-zjad-muflona-ze-skory-zrobi.html

    I powiedzcie kto tu czasem jest bardziej rąbnięty czy kwiecień czy takie jak ona co z jednej strony niby to widzą szkodliwość postępowania kwietnia, a z drugiej strony same się zacchowuja jak niezrównoważone osoby.

    I słowo wyjaśnienia dla czego ermitka usunęła swe komentarze.
    W pewnym momencie ermitka napisała:
    cytuję
    ///eremita k9czwartek, 29 stycznia 2015 01:11:00 CET
    Powodzenia życzę i Tobie i Darkowi...///

    Tomasz na to odpisał:
    ///prestissimoLIVEczwartek, 29 stycznia 2015 01:13:00 CET
    To wiesz co? To może lepiej idź i mu uściśnij dłoń co? A mnie niczego nie życz.///

    I po tym wielce urażona duma niezrównoważonej ermitki się odezwała jak to u zwykłej baby bywa i pousuwała swe komentarze. Ot świat jest pełen dwulicowych i niezrównoważonych idiotów i to PRAWDZIWYCH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co można wysnuć na podstawie racjonalnej analizy, usunęła ponieważ obrażasz tu katolików czyli 92,2% mieszkańców tego kraju w tym motocyklistów którzy jeżdżą na Rajd Katyński oraz na Zlot Jasnogórski w którym to jak napisała również brała udział.

      Usuń
    2. OBRAZIŁEM KATOLIKÓW? Czym? Że napisałem prawdę obnażając obłudę i zakłamanie większości z nich na przykładzie kwietnia?
      Prawdziwy katolik nie obraził by się na te słowa tylko z żalem by im przyznał rację samemu zachowując godność. Ale takich jest mało i dla tego jak się komuś obłudnie wyznającemu jakąś wiarę wytnie prawdę w oczy to ten jak ermitka unosi się urażona fałszywą duma i robi to co zrobiła.

      Kpiny. I dość dyskusji w tym temacie.

      Usuń
    3. Lewactwo to oczko w głowie starych komuchów takich świń jak na przykład Kalisz paradujący w paradach równości. A Kwiecień to komunistyczny dupoliz grający na korzyść tej czerwonej bandy, I pozamiatane.

      Usuń
  24. Jerzy Owsiak i "Wielka Mistyfikacja"
    https://www.youtube.com/watch?v=P1McH03QTWc

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się Tomku że to napisałeś gdyż zdemaskowaleś się tym samym ostatecznie jako zatwardziały lewak. To właśnie serwują nam post-okrągło-stołowe "elity" okupujace nasz kraj.
    Są w tej chwili obszerne opracowania na ten temat np "koscioł wyborczej-najwieksza operacja resortowych dzieci"
    Poza tym Tomku nie można tu faktycznie dyskutować o Twoim patryjotyzmie gdyż lewactwo takowym nie jest a trudno dyskutować o czymś czego nie ma-sluszna racjonalna konkluzja z którą się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniczyna dariuszu jastrzębiu ścierwo świnio antypolska taki ze mnie lewak skurwysynu jak z ciebie patriota. Tu masz śmieciu moje lewactwo na moim forum:
      http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?t=1082
      http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?t=1065
      http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?t=1082
      http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?t=1104
      http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?t=1090
      http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?p=6494#6494

      I mógłbym ci śmieciu dać tysiąc innych dowodów na to, że tak samo walczę z takim skurwysyństwem jakie ty i kwiecień reprezentujecie co z tym co reprezentuje lewactwo do, którego tobie i kwietniowi bliżej jako, ze działacie tymi samymi metodami wyuczonymi od żydokomunistycznych nauczycieli co widać i słychać.
      Śmieciu.

      Usuń
  26. Uuuuu...a co tu się od wczoraj wydarzyło??? Ale bałagan!!!!! Kogoś z czymś poniosło???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eremita k9czwartek, 29 stycznia 2015 01:11:00 CET
      Powodzenia życzę i Tobie i Darkowi...

      Tomasz odpowiedział:
      prestissimoLIVEczwartek, 29 stycznia 2015 01:13:00 CET
      To wiesz co? To może lepiej idź i mu uściśnij dłoń co? A mnie niczego nie życz.///


      Po czym ermiciątko sie wkuźwiło i pousófało sfoje posfty.
      A ja zrobiłem małe porządki usuwając prowokacyjne komentarze kierowane do Tomasza.

      Usuń
    2. OjjjjjOjjjj....aleeee afera!!!! I po kiego ch...ja ja się pytam? Czyli nawet jak jest jakaś rozmowa to musi być tylko i wyłącznie "jedyna słuszna" ??? Coś widze że słodkie piardy w jednym kierunku się tu zaczęły....

      Usuń
    3. Słodki piard w kierunku kwietnia pijardnęła ermitka. Ja jej nie kazałem usuwać swych postów i obrażać się na zwykłą ironię Tomka.

      Usuń
  27. Albo kwiecień ma nowe konto, albo ktos robi z niego dodatkowego idiotę, albo kwiecień na to pozwala bo jest idiotą zobaczcie:
    Dariusz_Kwiecień_Audycja_XLV_-_YouTube 10a.jpg

    OdpowiedzUsuń
  28. Informacja
    Wpisany został na naszą czarną listę przyjaciół kwietnia Wincenty Drużyński bo jak widać nadal prowadzi sprzedaż przewodnika kwietnia i nadal pomaga mu organizować prelekcje przyczyniając się do szerzenia antypolskich treści:
    http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/przyjaciele-dariusza-kwietnia.html

    Czekamy na informacje czy zapowiadane prelekcje przypadkiem nie odbędą się na terenie strzelnicy Dwór Grunwaldzki ponieważ po mimo zapewnień, że nie jednego z członków zarządu tej strzelnicy na stronach Wincentego Drużyńskiego nadal widnieje to samo ogłoszenie o odbyciu się tych prelekcji na terenie tej strzelnicy co jest dla nas dziwnym, że tego nie usunął lub nie zmienił informacji tutaj:
    http://sswd.pl/index.php/prelekcje

    Jeśli okaże się, że zostaliśmy oszukani przez członka zarządu tej strzelnicy i prelekcja kwietnia odbędzie się jednak na tym terenie będziemy zmuszeni ujawnić nazwisko wprowadzającego w błąd i przenieść strzelnicę Dwór Grunwaldzki z białej listy nie-przyjaciół kwietnia na czarną listę przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno bym to zrobił jak z innymi i się z nimi nie pie....ł. Każdy kto w jakiejś formie pomaga Kwietniołakowi jest odpowiedzialny za szerzenia jego treści i powinien za to brać odpowiedzialność.

      Usuń
    2. Urojenia, kłamstwa, oszustwa, pomówienia, opluwanie wartości narodowych i można wymieniać jeszcze długo, a jednak są ludzi którzy chcą na tym zarabiać. To niepojęte.

      Usuń
    3. Zarabiają dzięki kretynom którzy to łykają.

      Usuń
    4. kretynom, którzy to łykają i maja tak samo pokurwioną naturę.
      Przepraszam za brzydkie słowo, ale tak jest.

      Usuń
  29. Chyba znow wrocil do lekarstw bo skonczyla sie szajba, moze odpoczywa w psychiatryku.
    Jakos nie widac normalnego pijackiego amoku weekendowego, czyli wodki zagryzanej haloperidolem i klonozepanem, nie ma kilkunastu beklotliwych wpisow ktore usunie jak wytrzezwieje.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś 31 stycznia ma prelekcję podobno w Dworze Grunwaldzkim. No ciekawe czy nie zostaliście wkręceni przez tego tajemniczego członka zarządu tej strzelnicy?

      Usuń
    2. Niech Tomek tam zadzwoni i nagra rozmowe czy to prawda.

      Usuń
    3. Ja już dzwoniłem do zarządu i rozmawiałem z jednym z ich członków. Jeśli się dowiem, że zostałem oszukany czy z jakiś innych powodów kwiecień jednak został wpuszczony na teren strzelnicy i wygłosił tam swoja prelekcję opublikuję nagrane rozmowy i ujawnię imię i nazwisko osoby, która ze mną korespondowała drogą emailową zapewniając, że kwiecień tam nie ma wstępu.
      Dla tego jeśli ktoś ma dowód na to, że on tam jednak wystąpił to poproszę o niego lub wiarygodną informację.

      Usuń
    4. I oczywiście Dwór Grunwaldzki trafi na czarną listę przyjaciół kwietnia :) co już dawno powinno nastąpić.

      Usuń
    5. @prestissimoLIVE
      Zadzwon tam teraz, on niby ma miec tam teraz “prelekcje” (od 10:00 w sobote , tj. dzisiaj), powiedz ze doszly cie sluchy ze jednak tam teraz jest i popros aby koles to potwierdzil lub zdementowal.
      Koniczyna na swoim szambie radosnie skacze ze czubek ma jednak tam prelekcje-znajac tego czuba koniczyne-on tam bedzie jak to kwietniowy klakier i fanatycznie kwiecien-SS.
      Jesli koles ze strzelnicy przywalil w ciula to bedziesz mial dowody na to ze klamie “na zywo” i idzie w zaparte a jesli nie ma tam kwietnia to bedzie kolejne bolesne dla czubkow dementi jego bredni.
      Mozna na tym tylko zyskac.

      Usuń
    6. Ja dzwoniłem pod jeden z podanych na tej stronie telefonów
      http://dwor-grunwaldzki.pl/kontakt.html

      Nie ma sensu znów dzwonić i wysłuchiwać tych samych zapewnień jak się domyślam. I tak dowiem się jak było prędzej czy później. Mogę tylko powiedzieć, że w sumie trzy razy rozmawiałem z tą osobą. Za pierwszym razem osoba ta na wiadomość, że kwiecień zrobił z Łupaszki zdrajcę nie dowierzała. Potem facet oddzwonił i gdy to zweryfikował oznajmił mi, że w związku z tym kwiecień nie ma wstępu na strzelnicę. Następnie gdy na stronie kwietnia i Drużyńskiego nadal widniała informacja, że prelekcja ma się tam odbyć znów ja do niego zadzwoniłem. Usłyszałem to samo z tym, że tym razem facet był zirytowany tak kwietniem jak mną i powiedział, że nie interesuje go wojna pomiędzy nami i mówiąc krótko był w przeciwieństwie do poprzedniej rozmowy niemiły jakby go urażona duma zaswędziała, że piszemy tu na blogu to, że tyle czasu Dwór Grunwaldzki przyczyniał się do głoszenia antypolskich bredni kwietnia. Mówiąc krótko na pewno panowie z tej strzelnicy mają się z tego powodu z pyszna i w sumie mnie to zwisa i powiewa czy tam kwiecień wygłasza swe antypolskie brednie czy nie. To przecież dla nich była wizytówka. Na razie przyjmuję słowa członka zarządu jako dobrą monetę. Jeśli okaże się, że kwiecień tam miał jednak wstęp i wygłosił swą prelekcję lub jeszcze kiedyś wygłosi przeniosę jak zapowiedziałem Dwór Grunwaldzki na czarną listę przyjaciół kwietnia z białej i ujawnię oficjalnie nazwisko mojego rozmówcy wraz z rozmowami.

      Usuń
    7. http://dwor-grunwaldzki.pl/kontakt.html
      Umawianie terminów na strzelanie komercyjne:
      Jerzy Strzelewicz: +48-601-708-040
      Nie trudno się domyślić, że musiałeś rozmawiać z tym człowiekiem bo to jedyny telefon jaki tam jest do organizatorów strzelnicy.

      Usuń
    8. Dajmy na wstrzymanie wszystko wyjaśni się niedługo oficjalnie.

      Usuń
  30. a nie mozecie wpaść od czasu do czasu na takie spotkanie i zrobic z niego durnia przy sluchaczach demaskujac w sposób merytoryczny jego kłamstwa? Są przecież po prelekcjach pytania i dyskusje. Oczywiscie nagrania z takich spotkań wrzucać na youtubea żeby. Wchodze na youtuba i mam parędziesiąt filmów z Kwietniem gdzie mowi straszne bzdury czemu nie ma na to zadnej odpowiddzi na youtubie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci odpowiadam.
      Po pierwsze, a potem drugie, trzecie itd, to dla wielu z nas jest za daleko by ganiać za nim po kraju i szkoda pieniędzy na wstęp na takie prelekcje.
      Ten blog dla tego jest takim forum gdzie i zadajemy pytania, a przedw wszystkim weryfikujemy to co on mówi i 99% z tego co mówi okazuje się kłamstwami.
      Nikt z nas nie jest na tyle przygotowanym historykiem by będąc na takiej prelekcji na pniu zdementować jaką rewelację zmyśloną, którą akurat palnie. Nigdy nie wiadomo co wymyśli, a wymyśla sprytnie tak by z jednej strony ocierać się o jakiś znany fakt, ale go tak przeinaczyć by od razu nie można było tego wyłapać. Stąd wielu ludzi nie zadaje sobie takiego trudu jak my i w ciemno przyjmuje to co on mówi za prawdę i płacąc za to nie ma pojęcia, że kupili kłamstwo i urojenie.
      Dla tego liczymy, że któryś z osłów, którzy wpłacili Wincentemu Drużyńskiemu kasę na bilet na prelekcję kwietnia wreszcie się obudzi i nagra taką dyktafonem czy ukrytą kamerą następnie to wszystko zweryfikuje u źródeł i JAK ZOBACZY, że to są brednie i został nabity w butelkę wyśle nam taki materiał, który z pewnością opublikujemy jako dowód kłamstw i urojeń oraz oszukiwania ludzi.
      Na razie jako odpowiedź na jego bzdury jest ten blog.

      Usuń
    2. @Gall Anonim
      Ja jestem na tyle przygotowanym historykiem aby dementowac brednie Kwietnia co tu czesto robie, jednak tak jak piszesz nie mam czasu na ganianie ze debilem ktorego kazda rozumna istota zdemaskuje.
      Tak zeby nie bylo ze na tym blogu nie ma osob powaznie obeznanych z historia i eksploracja, bo jest tu ich z kilkanascie-mniej lub bardziej regularnie-moim zdaniem.

      Tak eiec dalej jedziemy z tym pariasem uznajacym sie za eksploratora i guru wiedzy o Riese.
      :)

      Usuń
    3. Mogę tylko za to podziękować i prosić o więcej. Każda merytoryczna wypowiedź o kłamstwach kwietnia jest bezcenna.
      Przy okazji powiadomiliśmy o antypolskiej wypowiedzi kwietnia Fundację Niezłomni im. Zygmunta Szendzielarza.
      Mamy zamiar pociągnąć tą sprawę jak daleko się da. Na razie czekamy na odzew z fundacji. Nie jestem pewny czy takie wypowiedzi godzące w Polskie wartości narodowe nie są karalne lub w jakiś sposób ścigane. Zapewne żyją ludzie, którzy nie pozwolą szerzyć o Szendzielarzu tak haniebnych kłamstw.

      Usuń
    4. Do Anonimowysobota, 31 stycznia 2015 20:32:00 CET
      Nikt nie pojedzie na prelekcję Kwietnia by polemizować z tą antypolską świnią kwietniem z prostego powodu. Bo nie będzie ryzykował potem, że Kwiecień użyje jego nazwiska i pomówi go o takie same rzeczy jak Tomasza. Nikt znany w internecie z historyków nie zabierze oficjalnie głosu przeciwko bredniom Kwietnia by potem przeczytać na jego blogu, że jest pedałem czy chorym psychicznie opłacanym konfidentem przez niemców. Jak to mówia gówna się nie rusza i omija z daleka bo przyklei się do butów i smród będzie potem się ciągnął za Tobą.

      Usuń
  31. Koniczyna ty lodowa pało, hokejisto od siedmiu boleści, znam ludzi z Krosna którzy cię kojarzą fajasie, mówią żeś niedorozwój i że na łyżwach jeździsz jakbyś chciał żeby cie od tylca zapiąć kibelwagen styl.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niedziela rano, kwiecień już napierdolony. Znowu publicznie pomawia Tomka o jakieś podpalenia.
    cyt:
    Darek1 lutego 2015 09:11

    A było to tak jakiś anonimowy gość w jajopotach zadzwonił i zaczął straszyć , podpaleniem przy tym był tak knur zacietrzewiony , aż kitka mu się przekreciła , straszył konsekwencjami władcy PiSu , straszył i straszył , aż właściciele obiektu doszli do wniosku że mają do czynienia z wariatem z ul.Lipskiej . Idiota został debilem a odpowiednie wnioski wyciągnie prokuratura w Poznaniu

    mam nadzieje że to bydle nie długo beknie za to wszystko. Wiedząc że strzela sobie w kolano idzie w zaparte.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rambo jak cytujesz to poproszę o podawanie za każdym razem linka do strony gdzie był taki cytat bo nie wiadomo czy to na blogu kwietnia tak gdzieś napisał czy na tym jego klakiera. Ok? Musiałem przelecieć po tematach na obu blogach w poszukiwaniu tego wpisu zaczynając od bloga kwietnia. I na przyszłość jak coś takiego zobaczycie od razu róbcie skrena strony lub samego wpisu. Nie zawsze na czas jestem w stanie na taki trafić zanim usunie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już drugi raz gdy kwiecień pisze podobne pomówienie w ostatnich dniach. A podobnych i jeszcze gorszych w ostatnich latach jest kilkanaście. Wszystko będzie zarzutem na sprawie.
      Kwiecień napisał to tu:
      http://antysidor-koncz-schwarz-niczyna.blogspot.com/2015/01/pozdrowienia-dla-tomasza-idioty-sidora.html#comment-form

      Mogę tylko powiedzieć, że mija trzeci rok odkąd kwiecień sięga po tego typu pomówienia i już wszyscy chyba zdążyli się zorientować, że wynikają one z chorej zawiści i choroby umysłowej. Ja przez te trzy lata odpierałem tego typu zarzuty na swoim forum i niejednokrotnie na tym blogu, ale nic to nie daje. Kwiecień ciągle wymyśla nowe pomówienia i tym razem sprawa będzie skierowana do sądu. Potrwa to z tego co wiem kilka tygodni, a nawet miesięcy nim policja ustali dane sprawców pomówień mnie, ale ustali, a w tedy nie będę się wahał złożyć pozew.

      Usuń
    2. Kwiecień oszalał, odleciał takie bzdury pisze a potem prowadzi urojone prelekcje udając normalnego, Tomku weź w końcu udup wariata, przy sprawie sądowej złóż wniosek o przymusowe badania psychiatryczne

      Usuń
    3. Złożę taki wniosek. Przedstawię wszystkie jego pomówienia od samego początku. Przedstawię wszystkie też moje analizy jego osobowości jakich dokonywałem na swym forum. Pokażę, że organizował wycieczki dla ludzi młodych i starał się zgromadzić wokół siebie swego czasu jak największą liczbę dzieci i młodzieży co przy jego niezrównoważonej psychice niechybnie było obliczone na ich nie tylko ogłupianie fałszywą wiedzą i zakłamywaniem historii, ale trąciło pedofilstwem, co uzasadniałem na swym forum. Może dla tego od tamtej pory na jego wycieczkach nie ma wcale dzieci? Myślę, że wystraszył się, że ktoś odkrył jego zamiary i już dzieci nie ściąga na swe wędrówki. Bo pamiętacie, że swego czasu kwiecień na kilku wyprawach w góry zaczął otaczać się małoletnimi co dla mnie było sygnałem alarmowym czy aby nie dąży do zorganizowania jakiś obozów dłużej trwających gdzie mógłby mieć okazję do uwiedzenia małoletnich. Przy jego chorej i niezrównoważonej psychice i ciągłych pomówieniach i oszczerstwach podszytych zboczonymi seksualnymi treściami można było i trzeba sądzić, że dzieci go otaczające mają prawo czuć się zagrożone.

      Usuń
    4. I jeszcze jedno dla niezorientowanych.
      Kwiecień swego czasu wymyślił historię, że ja jakoby pod pozorem obserwacji nieba zaciągnąłem jakiegoś chłopca nad Wisłę i tam go molestowałem. Opublikował to pomówienie dodając, że podobno sprawą zajmuje się policja. To też będzie włączone do akt sprawy sądowej tak na marginesie.
      I żeby nie było niedomówień i nie stawiało mnie na równi z kwietniem dopiero długo potem gdy kwiecień zaczął się otaczać dziećmi ja przestrzegłem na swym forum ludzi, że kwiecień sam musi mieć skłonności pedofilskie. I to co napisałem nie było wynikiem odwetu czy fałszywego pomówienia jakiego dopuszcza się notorycznie kwiecień tylko wynikało Z ANALIZY SYTUACJI, która jednoznacznie na to wskazywała. Czyli notoryczne pomówienia z podtekstami seksualnymi i zboczonymi docinkami plus otaczanie się dziećmi równa się według mnie zagrożenie dla dzieci ze strony dewianta usiłującego zrobić dewianta ze mnie.

      Usuń
  34. Po przenanlizowaniu tego co jest na stronie firmy Wincentego Dłużyńskiego firma zwie się SSWD Sp. zoo.. można powiedzieć jedno, Dłużyński i Spółka zarabia głównie na prelekcjach schizofrenika Kwietnia, sprzedawane są książki związane z riese nie ma tam nic innego czym by się ta firma zajmowała, oprócz popierania pierdolenia bzdur historycznych zakłamywania historii

    wnioski:
    przy sprzedaży tych książek które kosztują ok. 15 - 30 zł musiałby ich sprzedawać około 100- 300 miesięcznie żeby wyjść na swoje. Ale tak nie jest widać to po sprzedaży np. na allegro że nic nie idzie.
    Prelekcje Kwietnia na strzelnicy - koszt 40 zł /osoba.
    Analiza zysków i kosztów:
    wynajęcie sali i kurs podstawowy strzelania ok. 30 zł /os
    Kawa, ciasteczko, herbata 5 -8 zł /os

    To co Wincenty i Kwiecień organizują spotkanie za 2 zł/os

    Dajmy na to że będzie 40 osób - zarobek to ok. 80 zł








    Co ma na celu ta spółka, która nie przynosi znacznego zysku ?
    Kto finansuje Kwietnia i w jakim celu ?
    Z czyich pieniędzy finansowany jest Kwiecień ?
    Jak to możliwe że Kwiecień bezrobotny człowiek, żyje jeździ i organizuje różne prelekcje, za czyje pieniądze ?
    Kim jest dziewczyna Kwietnia i jaką funkcje pełni w tej całej organizacji ?
    Kim jest Wincenty i spółka sswd i jaką pełni funkcję wspierając działania Kwietnia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kwiecień i drużyński to spadkobiercy ideowi, których celem jest zakłamywanie historii i utrzymywanie nowych pokoleń w przekonaniu, że żołnierze wyklęci to reakcyjni bandyci zabijający Polaków, Żydów i współpracujący z nazistami. Tego typu oszczerstwa głosiła propaganda komunistyczna by w społeczeństwie przedstawić żołnierzy AK walczących z niemiecką i sowiecką okupacją jako bandytów reakcyjnych. POLECAM WYSŁUCHAĆ TEGO MATERIAŁU:

      https://www.youtube.com/watch?v=4OeFHiwbDnI

      Tu macie czarno na białym jak działała po wojnie komuna, jak represjonowała AK-owców i jak do dziś za pomocą takich czerwonych świń jak Kuroń, Kuc i cała ta POokrągłostołowa banda czerwonych sprzedawczyków nadal prowadzi politykę dezinformacji. Kwiecień działa w sposób dokładnie taki sam jak komuna po wojnie. Przypisuje AKowcom zbrodnie, których się nie dopuścili.
      Jest możliwość, że kwiecień jest narzędziem w rękach spadkobierców polityki władzy ludowej i może nawet nie mieć tego świadomości. Dla czego tak napisałem? Bo kwiecień jest po prostu chorym psychicznie pajacem, którego łatwo można zmanipulować by potem podpuścić go do pewnych wypowiedzi na internecie lub na swych prelekcjach. Ktoś mu może podsuwać błędne informacje i fakty licząc, że potem zrobi z nich audycję. Ale to tylko pewna możliwość. Nie zmienia to faktu, że kwiecień sam z siebie wydaje się głosić niektóre z tych zakłamywań co wskazuje faktycznie na celową dezinformację z góry zaplanowaną lub poleconą przez spadkobierców zbrodniczego komunistycznego systemu.

      Usuń
    2. w nawiązaniu do kosztów to wydaje mi się że te 40 zł to kwota za samą prelekcję i ciasteczka a możliwość skorzystania z kursu strzelania to osobna sprawa, może tylko trochę taniej niż zwykle bo to impreza zbiorowa.

      Usuń
    3. Komuniści na swych spędach serwowali kiełbasę wyborczą, a kwiecień z drużyńskim ciasteczka. Ten sam chwyt marketingowy czyli dać garść bredni z okrasą ciasteczek i postrzelania z broni.

      Polecam ten materiał. Kwiecień ty antypolska świnio tego nie oglądaj bo nie jesteś tego godzien.
      https://www.youtube.com/watch?v=g7tiLod6DJQ

      Usuń
  35. No i jak to przy niedzieli,jest "film"....jednak wszystko się odbyło :/ https://www.youtube.com/watch?v=Gaai_jnrIQE&x-yt-cl=85114404&x-yt-ts=1422579428

    OdpowiedzUsuń
  36. w środę 4 lutego na tvp historia o 18:10 będzie emitowany dokument pt. Łupaszko cz.1 a w czwartek o 18:00 cz.2 warto zobaczyć, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  37. No to chyba jednak prelekcja odbyła się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I skomentuje to tak :/ https://www.youtube.com/watch?v=7vJ6p6g9QEU

    OdpowiedzUsuń
  39. strzelnica poznań to nie tylko magnum, ale też właśnie ta! Naprawdę super miejsce, w którym można miło spędzić czas :) fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.