niedziela, 18 stycznia 2015

Grasujące wilkołaki i hybrydy psie grasujące w podziemiach Gdańska, Łupaszka Ukraińskim nacjonalistą, czyli kolejne brednie, urojenia, fantazje i bałwochwalcza autoreklama oraz KOMITYWA Z SZANTAŻYSTĄ KONICZYNĄ dariuszem jastrzębiem z Krosna.

Znów musimy nadrabiać małe zaległości bo kwiecień oczywiście nie omieszkał dostarczyć nam kolejnej porcji urojonych tematów i tematów jak zaraz zobaczycie czysto łajdackich.
Zaczynamy w kolejności od kącika koniczyny, któremu kwiecień stworzył na swym blogu miejsce do lansowania się.
Jak wiecie koniczyna to ten zjeb kopiuj wklej, który od dawna wkleja jakieś z dupy wzięte teksty na bloga kwietnia w komentarzach nie pasujące do tematów poruszanych przez kwietnia. Koniczyna jest też jak wiecie największym klakierem kwietnia od bardzo dawna zachwycającym się jego bredniami i kłamstwami. Okazuje się, że cały ten koniczyna to Dariusz Jastrząb właściciel wydawało by się dość poważnej firmy KROSOFT z Krosna świadczącej usługi internetowe. Ale o tym za moment. Wpierw skren tematu z bloga kwietnia:
Kącik Koniczyny

MY TEŻ MAMY Kącik Koniczyny !
Znajdziecie go u góry bloga na belce i dowiecie się jakim sukinsynem jest najlepszy internetowy kumpel dariusza kwietnia. Dowiecie się jak szantażował Tomasza strasząc go założeniem bloga o nim i jego matce i wypisywaniem na nią jakiś rzeczy. Wypisz wymaluj klon kwietnia, który w swych skurwysyńskich metodach zastraszania dorównuje, a nawet przewyższa kwietnia.
To nie wszystko. Owy koniczyna/dariusz jastrząb założył stronkę pt. antysidór gdzie miał jak pisał w mailach do Tomasza/prestissimoLIVE pisać coś na jego matkę o czym Tomasz na naszym blogu w kąciku koniczyny zdał relację z podaniem na to dowodów i wszelkich informacji to potwierdzających, że koniczyna to nikt inny jak dariusz jastrząb z krosna własciciel firmy KROSOFT.
Mało tego dariusz kwiecień na swym blogu polecił te stronę w osobnej notce pod tytułem:

Idiota pozostanie do końca życia idiotom mimo iż bierze kasę od niemców - gorąco polecam 

Po pierwsze idiotą pisze się własnie tak, a nie "idiotom" więc kto tu jest większym idiotą.
Po drugie kto tu jest trollem historycznym?
Po trzecie co znajdziemy na blogu antysidór: http://antysidor-koncz-schwarz-niczyna.blogspot.com/
Znajdziemy trochę komentarzy przekopiowanych z google+, które Tomasz żartobliwie wstawiał pewnej pannie pokazującej doświadczenia fizyczne na jakiś zajęciach z fizyki. Komentarze te oczywiście dla takiego debila jak koniczyna/dariusz jastrzab zdają się być na tyle sensacyjne, że posłużył się nimi na swym blogu dodając własne kretyńskie.
A dziewczyna ma co najmniej 18 lat i wygląda bardzo -za bardzo nawet atrakcyjnie jak na prezenterkę doświadczeń z fizyki i wzbudza raczej zainteresowanie samą sobą niż tym co pokazuje, więc tworzy się okazja do żartobliwych komentarzy od, których roi się pod filmikami z nią.
No, ale cóż jak widać dariusz jastrząb vel koniczyna nie jest zbytnio usposobiony do atrakcyjnych kobiet i nie rozumie, że dziewczyna może się podobać i prowokować do żartobliwych komentarzy. Pewnie jak się domyślam jego żona nigdy nawet nie dorównywała atrakcyjnością tej dziewczynie i stąd taka dziwota, że Tomasz pozwolił sobie na kilka żartów pod jej prezentacjami.
Co znajdziemy poza tym na blogu antysidór? Znajdziemy brednie jakoby dowodzące, że dżon Rambo to też Tomasz Sidor. Kolejny po kwietniu debil, który widzi Tomasza Sidora w każdym kto pisze coś o kwietniu i obdziera go z kłamstw i obłudy.
Z resztą co ja będe się tu rozpisywał macie rozum i sami wyciągnijcie wnioski odwiedzając blog antysidór. Po prostu dariusz jastrząb vel koniczyna w akcie zemsty za jego zdemaskowanie założył ten blog i teraz się miota na wszystkie sposoby by dalej wywierać na Tomasza presję.
Zapewniam was, że nigdy dariusz jastrząb nie wytoczy Tomaszowi sprawy, że nigdy ten blog nie zniknie z sieci i, że nigdy temat koniczyny z naszego bloga nie zniknie. A minie miesiąc lub dwa i sami się o tym przekonacie bowiem czas będzie tu najlepszym sprzymierzeńcem by pokazać wam, że skoro nadal temat istnieje to dariusz jastrząb jest bezradny wobec skurwysyństwa jakiego się dopuścił i jakie Tomasz zdemaskował. Do reszty Tomasz się odniesie w kąciku koniczyny.
Nie ulega wątpliwości, że dariusz jastrząb vel koniczyna pokazał prawdziwe oblicze swojego skurwysyństwa tym samym pogrążając kwietnia, który brata się z nim i jego metodami postępowania samemu jak wiemy nie będąc lepszym w swych skurwysyńskich zagrywkach jakie przecież już każdy zapewne zna.


Kolejna sprawa to kwietniowe spotkania w Gdańsku.
Niestety w tym przypadku musicie wierzyć mi na słowo to do tych co tej notki nie widzieli w pierwszej wersji bo niektórzy widzieli i potwierdzą, że kwiecień ogłosił wpierw jasiek spotkania w Gdańsku za opłatą 25 zł od osoby, które to opłaty należało wysłać na konto Patronowicza-tego debila co pomaga kwietniowi kręcić materiały i wydawać przewodniki. Po kilku dniach kwiecień notkę zmienił i wykreślił z niej informacje te pisząc, że te spotkania są całkowicie darmowe. Sam zobaczcie:
Kolejne spotkanie w Gdańsku 14 -15 Lutego 2015 - Całkowicie za darmo !!!!!
Raz są za kasę to znów za kilka dni za darmo. Pewnie nikt nie wpłacił ani grosza lub Patronowicz kazał kwietniowi usunąć te informacje z jego bloga bo przecież jakim cudem Patronowicz może jako firma nie mająca nic wspólnego z organizowaniem wycieczek i wędrówek górskich pobierać za to pieniądze i je organizować?



Kolejny temat:

niemiecki plan zjednoczonej Europy 

Nie czytałem tej książki może ktoś z was wypowie się w komentarzach na jej temat i całego tego wpisu?
Ja mogę odnieść się do ostatniego zdania kwietnia i zapytać:
No własnie kwiecień dla czego takie mendy jak ty bez wiedzy i przygotowania wchodzą w historie i tworzą ja na nowo krasząc ją własnymi bredniami i urojonymi opowieściami?


Kolejny temat:
niemcy w Naszych lasach


Zdaje się, że to kolejna urojona informacja kwietnia obliczona na stworzenie kolejnej sensacji, że Niemcy usiłują wracać na swe dawne tereny.
Bo przecież raz, że każdy ma aparat w telefonie i taki napis/napisy może udokumentować i pokazać, a dwa, że jeśli nawet gdzieś ktoś coś podobnego naskrobał to jaka mamy gwarancję, że to jacyś Niemcy, a nie jakiś debil kwiecień, który chce stworzyć kolejny sensacyjny temat? I tyle.


No i ostatnia perełka dzisiejszego wpisu czyli:

Audycja XLV


Oczywiście na wstępie bałwochwalcza nieprawdziwa autoreklama, że na cały rok ma już wszystkie terminy spotkań i wycieczek obsadzone i ze ma problem z noclegami dla ludzi, którzy się zgłaszają na te "terminy". Jasne i kto w te brednie ma uwierzyć chyba on sam. Ciekawe skoro tak to czemu co widać powyżej w temacie Kolejne spotkanie w Gdańsku 14 -15 Lutego 2015 - Całkowicie za darmo !!!!!  wykreślił informacje o koncie Patronowicza i wpłatach za te spotkania po 25 zeta od dzioba/pelikany/ ? Poza tym o jakie TERMINY chodzi przecież nikt ich nie zna bo kwiecień ich nigdzie nie publikował więc mamy kolejny stek oszukańczej autoreklamy.

2:00 I się zaczyna! Kwiecień twierdzi, że się kilka razy spotkał z Wołoszańskim i nawet mu zadawał jakieś pytania dla czego Wołoszański zarzucił temat dotyczący "armii brudasów" czyli islamistów, o których jakoby mówił już Himmler w rozmowach z Otto Skorzennym? Nie wiem czy Wołoszański w ogóle takim tematem kiedykolwiek się zajmował/wątpię słuchając tego durnia kwietnia/ ale jedno wiem, że Wołoszański dla dobra własnego wizerunku nawet nie chciałby postać obok kwietnia ani sekundy, a już tym bardziej wdawać się z takim downem w jakiekolwiek dyskusje.

2:49 KTO PIERWSZY WYSZKOLIŁ ARMIĘ BRUDASÓW-NIEMCY
Tymi słowy kwiecień rozpoczyna kolejny wywód nad kolonizacją krajów islamskich przez Anglików i twierdzi, że Anglicy zagłodzili w czasach kolonizacji ileś milionów ludzi w Indiach i Pakistanie? Zaraz mówi o islamie, a wskakuje do Indii gdzie jest całkiem inna religia?
Kolejna dawka bełkotu bez merytorycznego przygotowania i znajomości historii mająca udowodnić, że jakoby Niemcy i Anglicy są twórcami sytuacji w krajach islamskich.

Kwiecień tworzy własną historie i fakty oparte o własne fantazje i tylko fantazje. Twierdzi zaś, że tworzy je na podstawie ustnych przekazów co jest nieprawdą. Prawda jest jednak to co sam o sobie mówi od m/w 5 minuty, że nie zna faktów na temat wielu miejsc w, których kręci swoje materiały, ze nie jest merytorycznie przygotowany do opowiadania, że nie jest zawodowym historykiem, że to wszystko jest jedynie szalonymi opowieściami.

I na tym należało by zakończyć komentowanie tych bredni w, których kwiecień znów powtarza, że na jego spotkania przychodzi 70 do 100 osób posłuchaj od 6: 55.

Resztę ewentualnie w kolejnych dodatkach jak pojawią się komentarze na jego kanale co zwykle robimy po pewnym czasie cytując co ciekawsze.

DODATEK 1 na gorąco.
W komentarzu pod tą audycja kwiecień napisał tak:
Rozumiecie to co ja? Czyli kwiecień strzelał do jakiegoś psa? Dobrze widzę czy ten analfabeta chciał coś innego napisać?
A teraz ma drugiego, którego znalazł w torbie wiszącej na ławce? Szkoda, że nie wymyslił bajki jak to za psem skoczył do przerębla by uratować mu życie. Zobaczcie jakiego z siebie robi skurwysyn anioła miłosierdzia. Kupujecie ten kit? Ja nie.

DODATEK 2
WEDŁUG KWIETNIA Zygmunt Szendzielarz pseudonim ŁUPASZKA BYŁ UKRAIŃSKIM NACJONALISTĄ I NAWOŁYWAŁ DO ZABIJANIA POLAKÓW!!!

Przyznam, że ten moment przeoczyłem kończąc słuchanie tych bredni gdzieś w 6 minucie. A szkoda bo nie wyłapałem najważniejszej kwestii, którą już zdążyli wyłapać inni. Kwiecień w 13:40 tego bełkotu powiada, że Łupaszko miał słynne powiedzenie budiem riesać polaków, lachów!!!
Weźcie to sobie wysłuchajcie bo to co własnie powiedział kwalifikuje tego debila do /.../
No własnie do czego to każdy z was jako patriota zapewne sam sobie dośpiewa. A gdyby ktoś nie wiedział kim był Łupaszka to niech sobie przeczyta:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Szendzielarz

Zrobić z największego Polskiego bohatera bandytę i sprzymierzeńca ukraińskich nacjonalistów w czasie IIwś to chyba już wystarczy? Nie wystarczy wam? Więc co musi jeszcze powiedzieć kwiecień byście zrozumieli, że to prawdziwy chwast?

DODATEK 3
KWIECIEŃ DALEJ SZARGA DOBRE IMIĘ ZYGMUNTA SZENDZIELARZA ŁUPASZKI

Zobaczcie co kwiecień napisał na swym kanale:

Łupaszka po wyzwoleniu był dla kwietnia bandytą, który przeciwstawiał się WŁADZY LUDOWEJ ŚCIŚLE JAK WIEMY PODPORZĄDKOWANEJ REŻYMOWI KOMUNISTYCZNEJ ROSJI.
Czy nadal pelikany kochacie swojego idola za to, że tym sposobem broni największego zbrodniczego systemu komunistycznego, a z ludzi, którzy byli mu przeciwni robi zlepek bandytów i kolaborantów z wermachtem i banderowcami?
Po tych słowach wcale się nie zdziwię jak pewnego dnia ktoś w terenie da kwietniowi dobrą szkołę historii.../



DODATKOWE INFO
KWIECIEŃ TO HUCPIARZ I CHWAST 
Parch jeden kieruje się starą zasadą Yidisz zapisaną w talmudycznych wersetach by naród Polski ogłupiać swymi pachciarskimi teoriami. 
Kwiecień to bezczelny hucpiarz, który stara się odwrócić uwagę od rzeczywistych wydarzeń tak z przeszłości jak i obecnych. To jeden z elementów tego syjonistycznego systemu by tworzyć na małych poletkach różnych dziedzin od historycznych po naukowe i wszelakie masę niesprawdzalnych teorii doprowadzając do rozwarstwienie intelektualnego narodu i innych też. Tedy taki naród łatwiej kontrolować, doić i wyzyskiwać-zniewalać i ubezwłasnowolniać. 
Jeszcze tego nie zauważyliście?
Do tej hucpy najmuje się sprzedawczyków różnego pokroju i autoramentu o niskim morale i braku skrupułów, nieudaczników życiowych, leni, nierobów, pijaków, na wpół upośledzonych na wpół świadomych, cwaniaków, złodziei i wszelkiej maści genetycznie uwarunkowanych oszustów, kłamców, mistyków, konfabulantów i DEWIANTÓW umysłowych.
Kwiecień wszystkie te cechy posiada.
Ma wrodzone predyspozycje co widać w jego uprawianej szalbierskiej hucpie do jej uprawiania ku uciesze pejsatych złodziei dążących do przejęcia władzy politycznej, ekonomicznej i materialnej nad innymi narodami. 
Rozejrzyj się w około. Popatrz w ilu dziedzinach jest taki kwiecień. Są wszędzie. Najemne pachołki systemu rozpierdalające narodowe tradycje, kulturę, pamięć historyczną, prawidłowe nauczanie, naukę, sztukę, muzykę, prawo, system finansowy-ten uczciwy i moralny, i wiele innych dziedzin.
Na każdy z powyższych przykładów mogę dać setki dowodów.
Natura hucpiarza to podła i pokrętna natura ubrana w pozory wiarygodności i fachowości, w bezczelność oraz zuchwalstwo. Dla przedstawicieli "narodu wybranego" któremu ta kanalia najwyraźniej służy są to cechy pozytywne i zalecane jako reguła postępowania w określonych przypadkach.
 A oto fragment "katechizmu hucpiarza", który wyznacza zasady postępowania hucpiarza w życiu - w nauce, w stosunkach międzyludzkich itd.

 "Mówcie i postępujcie z przekonaniem, nachalnie i agresywnie, rozbrajająco i oszałamiająco. Jak najwięcej hałasu i słownego blichtru, możliwie najbardziej nieprzejrzyście i pseudonaukowo. Twórzcie teorie, hipotezy, szkoły, realne i nierealne metody; im bardziej ekstrawaganckie, tym lepiej! Niech was nie zniechęca to, że nie są one nikomu potrzebne, nie przejmujcie się tym, że jutro o nich zapomną. Przyjdzie nowy dzień. Przyjdą nowe idee. W tym wyraża się moc naszego ducha, to jest nasza tożsamość, w tym tkwi nasza wyższość. Niech goje opłacają nasze weksle. Niech łamią sobie głowy w poszukiwaniu racjonalnych ziaren w naszych ideach, niech szukają i znajdują w nich to, czego tam nie ma. Jutro damy nowy pokarm dla ich prymitywnych mózgów." 

Hucpa jest ŚRODKIEM do ogłupiania ludzi a narzędziem do jej uprawiania są tacy jak kwiecień, którzy mają w syjonistycznym ścierwie popleczników.
Dla tego nie wierzcie w nieudowodnione fakty, niesprawdzone historie kute przez ludzi bez naukowo-teoretycznego przygotowania, bez moralnego kręgosłupa i czystej ludzkiej przyzwoitości.
presti.





OSTRZEŻENIE!
Kwiecień popada w coraz większe szaleństwo co widać i słychać.
Kwiecień nie ma nic do zaoferowania komukolwiek. Nie zna historii, przeinacza fakty, zakłamuje te znane i wymyśla nowe nie mające nigdzie potwierdzenia w dokumentach, ani u świadków. 
Nie posiada żadnej wiedzy nawet książkowej bo to co przeczytał w starych PRL-owskich książkach nasiąkniętych komunistyczną propaganda nie jest żadną wiedzą tak samo jak nie jest wiedzą czerpanie informacji z komunistycznych gazet, które potem Kwiecień wykorzystuje w swoich monologach na ekranie lub przed głupawą nie znająca się na historii publicznością na prelekcjach w dodatku przekręcając i te informacje lub na ich bazie wymyślając własne. Kwiecień z tej hochsztaplerskiej działalności czyni biznes do naciągania idiotów
STRZEŻ SIĘ I NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
Uczestnicząc w jakichkolwiek wyprawach z nim wiedz, że facet nie ma uprawnień do prowadzenia działalności przewodnika, ani odpowiedniego przeszkolenia w zakresie pierwszej pomocy jak też nie dysponuje żadnymi środkami pierwszej pomocy. W razie gdyby komuś coś się stało na takiej wyprawie nie będziesz miał udzielonej fachowej pierwszej pomocy, ani nie dostaniesz w razie czego odszkodowania w wypadku utraty zdrowia. Tylko wyprawy z kwalifikowanymi przewodnikami gwarantują Ci pełne bezpieczeństwo i ubezpieczenie w razie wypadku.
JEŚLI ZOBACZYSZ GDZIEKOLWIEK KWIETNIA W ROLI PRZEWODNIKA TO WIEDZ, ŻE MASZ OBOWIĄZEK ZADZWONIĆ NA STRAŻ MIEJSKĄ LUB POLICJĘ I POWIADOMIĆ O NIELEGALNYM OPROWADZANIU WYCIECZEK, co jest wykroczeniem zagrożonym karą grzywny w wys. 500 złotych.

Nie zapomnij zapoznać się jeśli jeszcze nie znasz z wyczynami intelektualnymi Kwietnia:
WIZYTÓWKA DARIUSZA KWIETNIA
POZNAJ JEGO ZBYDLĘCIAŁĄ NATURĘ SCHIZOFRENIKA
http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?p=7240#7240

PS
A poza tym kwiecień to czerwony komunistyczny działacz i jak łatwo się domyślić ormowiec i ZOMO-wiec na co tu są dowody:


Bo ktoś kto służył komunie musiał być donosicielem, szpiclem i uchem komunistycznych partyjniaków.

54 komentarze:

  1. Czy ja dobrze słyszę? Czy ten wybitny znawca historii w 13min45sek twierdzi, że Łupaszko miał powiedzieć "riezać lachów"? Czy on kurwa wie w ogóle kto to jest Łupaszko? Jego faktycznie trzeba zamknąć w pokoju bez klamek. On pierdoli takie głupoty, że aż pies skamle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie to powiedział i zrobiłem z tego kolejny DODATEK 2.

      Jak długo pelikany będą przyklaskiwać komuś kto szarga NAJWYŻSZE NARODOWE WARTOŚCI I LUDZI ZASŁUŻONYCH POLSCE?

      Usuń
    2. Będą klaskać i pisać szacun , bo to są koszerne pelikany takie jak i on.

      Usuń
  2. Uzupełniłem wpis jeszcze o dodatek 1,
    A poza tym jeśli chcecie zapoznać się z ostatnim spłodzonym skurwysyństwem kwietnia i jego klakiera koniczyny vel dariusza jastrzębia z Krosna to zajrzyjcie do kącika koniczyny i przeczytajcie dzisiejszy DODATEK1 w, którym obaj dopuścili się zniesławienia i pomówienia za, które poniosą odpowiedzialność karną.

    OdpowiedzUsuń
  3. A qrwa pisałem UWOLNIĆ REKSIA,UWOLNIĆ REKSIA,UWOLNIĆ REKSIA!!!.....powiadomić animalsów bo nie wiadomo co jeszcze z nim robią?....i wyszło że chuj chce Reksia zabić....sam to napisał!!! A w ogóle jak to strzelał??? Ma psychol pozwolenie na broń,no i pewnie taki z niego strzelec...po pijaku...ale jako NSR jest "wyborowcem" z gorzałą Wyborową mu się pomyliło....Next-PANIE KWIECIEŃ ODPIERDOL SIĘ PAN OD TATARÓW KRYMSKICH BO NIC PAN O NICH NIE WIESZ!!!!...JESTEŚ PAN DNEM TOTALNYM ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelał z wiatrówki do Reksia i nie mógł trafić bo chwiało go od burty do burty taki był szkwał. Strzelał tej samej z którą walczył jak był z Gromem w Afganistanie na misji, kiedy był snajperem wyborowym , pozostała mu na pamiątkę wiatrówka czarne gogle z targu i arafatka z Alledrogo :).

      Usuń
    2. Jaki tam z niego "Pan", po takich debilach mój dziadek na konia wsiadał.

      Usuń
  4. Jeszcze w poprzednich audycjach reksio głośno szczeka: Kwiecień przestań gadać bzdury! Teraz już tylko cichutko skamle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mu kwiecień obwiązał mordę skarpetką, albo ją mu wetknął do pyska i założył kaganiec :)

      Usuń
    2. 11.52-"zawsze było słychać wicie wilka" to chyba to ....

      Usuń
  5. Co to są "wicie wilka"-morda zatkana skarpetą hehehehheheheee

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma mrozu i śniegu, jak to nie ma ? Czyżby wrota się przymykały ?. Tydzień temu się otwierały. kwiecień oddaj baranicę baranie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktos oliwi gardło a nie wrota , to taki skutek potem .... i wrota hu.... strzelił, a baranica dawno opierdolo... za flaszke :)

      Usuń
  7. Co do niemcow w lesie, powiem tak... kwiecien ten wpis znalazl o ile pamietam na FB i przkopiowal ( oczywiscie podszył sie i zrobil jako swoj temat na swoim blogu ) Mieszkam w tej okolicy i faktycznie sa farba porobione napisy w jezyku niemieckim, Ale to nie odkrycie aprila :) i nie ma tu zadnych poszukiwan czy wielkiej afery.... On sie boi zapuszczac na uczeszczane szlaki bo wie ze ludzie tu czekaja na niego, wiec znajduje jakis kurwidolek w lesie i snuje na jego temat opowiesci i zeby ktos go nie widział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przekopiował stad
      http://dsw.doba.pl/artykul/dziwne-znaki-na-drzewach/3279/15

      Usuń
  8. czerwiec lipiec sierpień już obsadzone, nie martwcie się, są jeszcze 2 wolne miejsca w psychiatryku w Tworkach na 2020r. Trzeba ogłosić konkurs :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba by napisać do Wołoszańskiego i spytać czy to potwierdzi bo jakiś debil się na niego na You Tube powołuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobił się wielki szum bo kwietniołak coś zabredził o Kowarach, a gdzie się niby ten szum zrobił ?, tego nie wie nikt, i nigdy się nie dowie kto niby ten szum zrobił.

    kwiecień podwórkowy głupku, tobie się zrobił jak nic wielki szum w twojej pustej pejsatej dyni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jego nie interesuje jaki inżynier tam pracował ?, durniu a zapomniałeś już jak gadałeś że pracował tam inżynier von Riese i Hrabina von Riese, która odprawiała okultyzm w asyście jeńców na schodach knajpy w Kowarach, z których zrobiłeś baranie jakiś ołtarz ?. Pierdolisz brednie z dupy wzięte i opowiadasz że to jakieś Inne riese z jakiś opowieści 1000 ludzi jacy do ciebie piszą, piszą pewnie z Chin, bo niby z tamtąd przychodzą te tysiące maili.
    Idź się leczyć debilu. Nikt cię nie krytykuje bo nie można krytykować wariata, można jedynie powiedzieć że wariat jest wariatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te tysiace emaili to pewnie spam pozostały po logowaniu sie emailem na strony z fikołkami :) oj darus zboczuchu ... a ty myslisz ,ze to twoi fani tak piszą

      Usuń
  12. https://www.youtube.com/watch?v=6jf-6tOKGDo
    https://www.youtube.com/watch?v=qqW-DKbsJc8

    Tu widać te setki na tych ogłupiających terenowych wypadach i prelekcjach :-).
    W rzeczce włazi jak ludziska jedzą obiad i pierdzieli farmazony :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Reinkarnacja Himmlera ? :-), kwiecień ty jesteś reinkarnacją Napoleona Bonaparte :-),
    TEN, człowiek to wypisuje, TEN historyk do niego dzwoni, TEN psychiatra wystawił mu zaświadczenie. Psychiatra, historyk, Chińczyk, oni wszyscy nazywają się TEN. :-). A świadkowie nazywają się PEWIEN. PEWIEN świadek.
    Nie mają nazwisk imion, nigdzie nie mieszkają ?. Oni są tak samo urojeni jak twoi PEWNI świadkowie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to nie można więcej kręcić ?, możesz zejść do piwnicy i nakręcić film o wilkołaku, wszędzie one grasują, czaja sie za workiem z pyrkami , albo skocz za blok i nakręć kupkę kamieni, pod nimi jak nic są podziemia z czającymi się wilkołakami. Albo skocz na Piotrkowską w jakąś bramę i otwórz wrota ,tam powalczysz z wilkołakami Himmlera:-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Pejsowi Islam mocno przeszkadza, a Łupaszko ? tam powinien ktoś do tego szmaciarza podjechać, i jebnąć go w ten koszerny łeb.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet jak daunie będziesz latał po Sowich kanałami to i tak zostaniesz trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry komentarz:
    https://www.youtube.com/watch?v=LrYBlhFtuEM

    Robert Sadowski

    TY JEBANY SKURWYSYNU ZA TO CO POWIEDZIAŁEŚ NA ŁUPASZKĘ W 13:40 POWINIENEŚ ZOSTAĆ ROZSTRZELANY!
    Skurwysynu Łupaszka był Polakiem w przeciwieństwie do Ciebie i nigdy nie powiedział " budiem riesać polaków, lachów"
    Ty ŚMIECIU antypolski ty w ogóle wiesz kim był Zygmunt Szendzielarz Łupaszka? Ty idź do jakiejś szkoły tumanie jeden bo słuchać cię nie mogą normalni ludzie w, których się gotuje jak słuchają tych pierdolonych bredni.
    LUDZIE czy wy kurwa ślepi jesteście i tak głupi by dawać tej kreaturze jakieś łapki w górę?
    Gdzie wasza Polskość i patriotyzm? Gdzie wasz rozum i godność, którą ta szmata kwiecień szarga na każdym kroku wciskając wam takie brednie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to co powiedział o Łupaszcze powinien dostać patriotyczny wpierdol.

      Usuń
    2. Kwiecień Ty siedzisz w temacie i nie wiesz kim był Łupaszka żołnierz Armii Krajowej? Ty kretynie to był bohater narodowy o, którym Ty powinieneś wiedzieć z racji zajmowania się tematem Polskiej historii. Gdzieś Ty się jełopie uchował, że tego nie wiesz? Tyle książek podobno przeczytałeś i z tyloma ludźmi rozmawiałeś o wojnie i nie wiesz o kim i co mówisz? Jesteś zerem i totalnym głąbem. Przestań szerzyć te swoje głupoty bo uczysz młodzież nieprawdziwej historii. Najlepiej zamknij ten swój parchaty pysk i więcej się nie pokazuj. A tym, którzy klakierują Kwietniowi współczuję, że poprzez takie wypowiedzi sami wychodzą na idiotów. Łupaszka ukraińskim nacjonalistą, to szczyt debilizmu i analfabetyzmu Kwiecień.

      Usuń
  18. Dla kwietnia Łupaszko to Bandera tak jak Gustloff to Admiral Graf Spee.
    I tak wszyscy się czepiają bo on ma wiedze a wy nie .

    OdpowiedzUsuń
  19. http://i.imgur.com/vU5P0BC.png

    Nie wnikając w losy rodziny kwietnia, władza ludowa to dla niego w pełni legalna władza, za to AK to bandyci, którzy nie mogli się pogodzić ze stratą władzy. Że co proszę? Terror sowiecki 1939-1946, dziesiątki tysięcy ludzi rozstrzelanych, setki tysięcy ludzi wywiezionych na Syberię, tylko dlatego, że byli Polakami. Represje, mordy, gwałty ze strony czerwonej zarazy, która w imperialistyczny i krwawy sposób wybijała swoich przeciwników, a władzę obsadziła pachołkami i zdrajcami. A kwiecień twierdzi, że to AKowcy to bandyci. Ci AKowcy, żołnierze, którzy złożyli przysięgę wojskową zgodną z tradycją i honorem przedwojennego Wojska Polskiego, walczący z okupantem sowieckim, który zaatakował 17 września 1939 roku oraz sprzedawczykami na posługach Moskwy to wg kwietnia bandyci. Chyba ktoś ma wyprany mózg przez literaturę i filmy propagandowe PRL. Dobra ubecka szkoła, dariuszu, bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i.imgur.com/vU5P0BC.png

      Jak kwietniołaki chazarskie wydawały sowietom Polaków to ich AK odstrzeliło, nie dziwota. Niedaleko pada jabłko od pejsatej jabłoni.

      Usuń
  20. Hahahah Kwiecień czerwona kurwa .Wypierdalaj do RT jebana kurwo

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli cała ta działalność Kwietnia to misternie utkany plan, obliczony na uzyskanie zysków, to uważam, że Kwiecień jest geniuszem! Jednak najprawdopodobniej tak nie jest. Oprócz problemów z urojeniami u niego daje się zauważyć pewne cechy, które ukształtowały się w określonym środowisku. Plecień to potomek powojennych przesiedleńców. Wychowany na klosie,pancernych, wakacjach z duchami i panu samochodziku(stąd ta mania podziemi). Przez lata wpojona została mu niechęć do ludzi wykształconych. Dlatego większym autorytetem dla niego będzie zapijaczony pracownik pegeru niż osoba z tytułem.
    ps. Już nawet nie mam siły odnosić się do bredni: jakoby to powstają nowe sudeckie parki narodowe które uprzykrzają życie Kwietniowi.
    Myślę sobie, że po wysłuchaniu audycji Angela Merkel przyzna się Kwietniowi, że zawsze chciała go zaprosić do kompleksu Dora aby tam powiedzieć mu,że jest dzieckiem lebensbornu. Potem pewnie jeszcze doda, że poród odbierał Jarecki na wielkiej białej sali a rolę akuszerki pełnił wilkołak z riese.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pamiętam, to z tego jego forum co założył mu Dawidowicz na początku i na którym nikomu na żadne pytanie nie odpowiedział. To tam już bredził że był przewodnikiem na Dorze :-), cymbał co po polsku pisać poprawnie nie potrafi, nie mówiąc już o języku Niemieckim. Przygłup i mitoman.

      Usuń
  22. Dał kwietniołak popis idiotyzmu....jade do lekarza po viagre bo wszystko mi opadło po takich bzdurach....no skończony DEBIL...Angela pewnie do niego już dzwoniła (dowiemy się o tym w następnej "ałuuudycyji") ....

    OdpowiedzUsuń
  23. DODATEK 3

    To się zaczyna już robić tragiczne co on wygaduje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KRETYN popierdolił bande UPA z AK.....noooooo "błysłłł" "fachowością" i znajomością historii...od upa byli upaszki i tak ich nazywali,mój dziadek jeszcze żyje był w AK i nawalał ukraińców z upa a za rzeź w 43r do dziś nie nawidzi ukraińców.Pokaże staruszkowi co "fachowiec" pierdoli to dziadunio sam go szczyści ;)))

      Usuń
    2. A tu ciekawy materiał,który jak i wiele innych potwierdza kompletny braku wiedzy tego KRETYNA https://www.youtube.com/watch?v=ekxcWGc63N4

      Usuń
    3. on od zawsze bredzi ale faktycznie, teraz jedzie po bandzie na maxa. Łyka pewnie coraz silniejsze prochy zapijane alko co widać i słychać. Dodatkowym dopalaczem kwietniowej paranoi jest współpraca i poklask pierdolców typu koniczyna. Ciekawe jak wygląda ich spotkanie i gawęda na bani w realu?? :) :)

      Usuń
  24. www.youtube.com/watch?v=crYnWHTmZaI Tu jest film jak Kwiecień spada z czołgu a reszta ekipy ma niezły ubaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest lepszy filmik jak Kwiecień uczy samoobrony. No to jest po prostu esencja debilizmu. Czekam na taki kurs, bo to jest jedyna i niepowtarzalna okazja, żeby mu bezkarnie wpierdolić i jeszcze ośmieszyć przed bandą debili, która słucha tych jego bredni :D
      https://www.youtube.com/watch?v=yrb53vlmVWM

      Usuń
  25. http://klamstwa-riese.blogspot.com/2014/04/majowka-w-rudzie-slaskiej-nie-tylko.html

    Tam jest zdjęcie tych tysięcy na tych niby "prelekcjach ",
    dwie koniczyny i panienka z okienka + siedmiu przypadkowych ciekawskich.

    OdpowiedzUsuń
  26. U Kwietnia uwidacznia się bardzo silna niechęć do fachowych, naukowych badań a także badaczy i naukowców. Pomimo, że czasami posługuje się pojęciami: archiwa, opracowania, badacze, naukowcy itp, to nigdy nie podaje nazwisk, źródeł, nazw. Podniecają go raczej książki z pogranicza nauki i beletrystyki, i to te napisane, jak sam powiedział do lat 90-tych. Wszelkie naukowe opracowania, to dla niego niestrawny i niezrozumiały bełkot.
    I jeszcze jedno: takim charakterystycznym objawem jego stanu psychicznego jest niesamowita odporność na rzeczową krytykę. No bo który normalny człowiek zniósłby taki nawał krytycznych uwag. Na Kwietniu nie robi to chyba żadnego wrażenia. Być może jest tak, że nie ma zupełnie szacunku do języka na wyższym poziomie albo nie rozumie zupełnie tego co się o nim mówi. Do tego jeszcze ta jego partnerka, która zamiast tłumaczyć mu, że naraża się w ten sposób na wyśmianie, to raczej motywuje go i pomaga w kręceniu filmów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi mnie również czy Janusz Zagórski z NTV sam wierzy w brednie Kwietnia, czy raczej perfidnie wykorzystał go do podbicia popularności.

    Jeszcze jedna sprawa: Kwiecień prawdopodobnie nie potrafi odróżnić książek, które czyta. Myślę, że zatraca mu się różnica pomiędzy książkami naukowymi, S/F, fantastycznymi a nawet podrzędną beletrystyką. Dlatego podczas swoich "prelekcji" na równi stawia "wiedzę" z pozycji fantastycznych a naukowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On czyta książki ?, aleś mnie rozbawił :), jak analfabeta może czytać ?.,

      Usuń
    2. Zagórski wierzy w kasę jaką mu przynoszą wierni i nic więcej.

      Usuń
    3. oczywiście że zagórski nie wierzy w brednie kwietnia. Pinokio jak wielu innych ezo błaznów to tylko marionetki do nabijania kasy temu czerwonemu łachmycie. Papa zagórski to naczelny szkodnik tego całego cuchnącego szamba. Kutas zarabia na naiwnych kretynach za cichym przyzwoleniem żydo- komunistycznej sitwy mającej na celu destrukcję naszej Ojczyzny.

      Usuń
  28. Prawda, ogląda obrazki i potem głupoty bredzi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Za tego Łupaszkę ktoś powinien ujebać mu ten tępy zapijaczony łeb. Kwiecień chuju złamany nie pokazuj się w Katowicach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No on już po tym chyba wszędzie będzie się bał pokazywać.

      Na marginesie czy jego audycje są na Twoim serwisie r.paranormalium?

      Usuń
    2. Już ich nie ma, zrobiłem porządki. Został tylko znany już wszystkim tekst na jego temat.

      Usuń
    3. Tak sie zastanawiam czy nie zainteresować IPN - u tymi tekstami o mjr Szendzielarzu. To jest fałszowanie histori, pomawianie w sposób godny SB - eckiej szkoły propagandy. Jakie ma wykształcenie ten koleś ?

      Usuń
  30. Nowy dział na głównej belce poświęcony kłamstwom kwietnia na temat Zygmunta Szędzielarza-Łupaszki

    Jak kwiecień zrobił z Zygmunta Szendzielarza ps.Łupaszka Ukraińskiego nacjonalistę, kolaboranta z Niemcami i zabójcę Polaków.

    http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/jak-kwiecien-zrobi-z-zygmunta_22.html

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.