piątek, 3 października 2014

DARIUSZ KWIECIEŃ W SWOIM ŻYWIOLE-PRELEKCJA- CZYLI KOLEJNA GARŚĆ ABSURDÓW - "wiedzę" od pijaków, lumpów, żuli oraz.... KOBIET LEKKICH OBYCZAJÓW plus kilka wisienek zakrapianych tanim winem na wyprawie do lasu

TAJEMNA "WIEDZA OD LUMPÓW, PIJAKÓW, ŻULI I...
KOBIET LEKKICH OBYCZAJÓW

Znów się nazbierało trochę materiału i znów wyjątkowo wyjątkowego :)
Zaczniemy od najciekawszego, a zarazem najdurniejszego w całej historii popisów intelektualnych tego schizofrenika. Bo to, że nim jest to już chyba i zwolennicy kwietniowych tajemnic zobaczyli po wysłuchaniu tego krótkiego fragmentu prelebełkotu w ośrodku Rzeczka.

Po prelekcji w Łowisku Pstrąga 27-09-2014



Zanim skomentuję tę bełkotprelekcję wpierw zerknijcie na jeden z komentarzy i zdanie zaznaczone ramką:

No tak, jak się spije audytorium to nawet najbardziej absurdalna opowieść w blasku ogniska może brzmieć arcyciekawie. Można też zobaczyć światła na niebie, wilkołaka w krzakach a nawet cień Jareckiego przemierzającego odległy grzbiet górski...

I jeszcze zanim skomentuję tą bełkotprelekcję kilka komentarzy z YT z pod tego materiału:
http://www.youtube.com/watch?v=6jf-6tOKGDo

projekt cheops, nie wiem kto za tym faktycznie stoi czy władze w rp :)) ale na stronie projektu, jedno nazwisko Lobos ostatnio niepochlebnie wystawione na szwnk takich ciekawych projektów. słyszałem o naciąganiu na kase był maly reportaż, poza tym wielu ludzi niemających wykształcenia lub nie mających w reku jakichs dokumentów uwaza sie za tych z ktorymi obcy nawiazali kontakt cel: zbieranie kasy  ot co, misja faraon...niejasne cele naciągane...nie wierze takim trickom!

tu nie ma zadnego tematu ! Kwiecien znow klepie swoje ble , ble , ble , ktore nic nie znaczy . Na  nic nie ma poparcia , tlumaczy to tym zewszystko pamieta , ze wszystkich zna itp . Bzdury dla malych dzieci , dziwie sie doroslym ze tego sluchaja !
kilkakrotnie wpisywalem sie na jego blogu , prubujac wyjasnic ze wprowadza ludzi w blad , nigdy moje wpisy nie zostaly zatwierdzone
Facet bredzi ciagle od rzeczy historyjki chlopcow co jak mieli osiem lat to ich to rajcowalo , widac pozostal w tym wieku i z niego nie wyrosl ! 









Panie Darku przecież wielokrotnie się Pan powoływał na różne książki i nawet w swoich audycjach je Pan prezentuje. To dlaczego Pan mówi, że nie wie skąd jest wiedza którą Pan przekazuje? A świadkowie, ci wszyscy 70-80 latkowie których relacje Pan latami zdobywał? Coś Pan chyba popił na tym spotkaniu!

nie wie skąd bierze się jego wiedza(z poprzepalanych, schizofrenicznych styków w łepetynie) ale kładzie ją do głowy zebranym tam ludziom - NO TO SPOKO. Jest bardzo wiarygodnym człowiekiem. Nie wiem jak tam ludzie wysiedzieć mogą bo ja bym po prostu wstał i wyszedł śmiejąc się pod nosem z tego jego pieprzenia dla półdebili. 

Z tym Lugerem to sie troche zapieklił

Człowieku co tym ludziom  robisz  w głowach."Prelekcja Schizofreni paranoidalneji"według Dariusza Kwietnia

hahahahahah w 0:50 mniej wiecej kwiecien mowi ze nie wie skad bierze swoja wiedze o ktorej pozniej zapomina, kurwa co za typ

Postrzelamy później... chyba z wora



No cóż cieszy, że coraz więcej ludzi widzi, że kwiecień wystawia się na pośmiewisko, a że pajaców Ci u nas w kraju nie brak to jeszcze wielu daje łapkę w górę widząc w kwietniu kawałek siebie.
Niemniej ilość łapek w dół zaczyna być obiecująca i krzepiąca...

Na samym początku kwiecień składa hołd swemu aniołowi stróżowi w rolę, którego wciela się niejaki Wincenty Drużyński wyciągając kwietnia z finansowych i psychicznych tarapatów, a nadto zapaści wszelakich w szczególności moralnych po atakach jakie kwietnia spotykają ze strony NIEAKCEPTUJĄCYCH jego bredni-czyli zapewne nas :)
Na marginesie to fajnie kwiecień, że czasem szlag cię trafia gry obdzieramy cię do gołej skóry pokazując jaki z ciebie kretyn o oszuście nie wspomnę, co i zaraz pokażemy.
M/w 0:40 kwiecień mówi, że oddaje to co dostał.... tłumacząc, że "wiedza" którą skądś/nie wiadomo skąd jak się za chwilkę okaże/ posiadł za darmo jest przez niego przekazywana za DARMO!
Zaraz, zaraz czy to nie obłudnie zakłamane kłamstwo? Przecież od lat widzimy na jego blogu, że za te bełkotprelekcje kwiecień życzy sobie zawsze jakieś pieniądze, a książki i płyty DVD to też nie są za darmo tylko za kasiorę. Tak więc w pierwszych chwilach tego bełkotu słyszymy KŁAMSTWO. No skończony kretyn i tyle.
Dalej kwiecień stwierdza, że nie wie skąd jest jego wiedza! Po prostu nie wie. Mało tego dodaje, że NIERAZ nie czyta książek, nie ogląda jakichś dokumentów, a mimo to MA WIEDZĘ. Przecież to kolejne kłamstwo bo już ilość książek jakie prezentował w poprzednich bełkotprelekcjach /co prawda komuno-propagandowych/ świadczy, że wszystko co mówi to mówi w oparciu o te książki. No, ale jak się ma schizofrenię to się nie pamięta o przeczytanych książkach i obejrzanych dokumentach, albo pamięta, a przed ludźmi się odgrywa "nawiedzonego" odbiorcę "wiedzy" płynącej z nie wiadomo skąd, czyli chyba jakiegoś mistyka wyznaczonego przez tajemne moce do odbioru tajemnej wiedzy. I tylko patrzeć jak kwiecień ogłosi się Mesjaszem wiedzy tajemnej i przeistoczy się w zbawcę świata. Z resztą już to robi na swym blogu śląc nam maluczkim przesłania zawarte w schizo-przepowiedniach o niechybnej zimie tysiąclecia, otwarciu wrót czy zgaśnięciu słonka naszego kochanego i wypadnięciu z orbity Ziemskiej księżyca co spowoduje, że pofruniemy w przestrzeń pozbawieni grawitacji!
Ale co najciekawsze kwiecień mówiąc, że nie wie skąd ma tę "wiedzę" dodaje, że po dwóch, trzech miesiącach nic nie pamięta! Cała wiedza mówiąc językiem napitego kwietnia idzie się jebać również nie wiadomo gdzie czyli ZANIKA niczym pijacki wyziew. I żeby wróciła kwiecień musi walnąć klina, a nawet dwa.
Idźmy dalej. M/w 1:30 kwiecień ZAPEWNIA, że nigdy nie obejrzał ani jednego filmu na YouTubie! Jest to oczywiste kłamstwo bowiem NIE RAZ polecał właśnie z YT jakiś film to po pierwsze, a po drugie jest to tak kretyńskie kłamstwo i nieprawda, że trudno to skomentować. Kwiecień po prostu chce się wyprzeć, że obejrzał wszystkie możliwe filmy o II wś z YT z, których czerpie swoje idiotyczne poprzekręcane półprawdy.
Kolejnym kłamstwem jest to, że nigdy nie przeczytał ani jednego WŁASNEGO posta jaki zamieścił na swym blogu. Oczywista nieprawda, bo poprzez pisanie mimowolnie czytamy to cośmy napisali.
Kolejnym kłamstwem jest jego stwierdzenie, że nie istnieje w internecie. No tak a te wszystkie posty z loginu Dariusz Kwiecień, Darek i kilka innych w ostatnich latach to nie kwiecień? Udowodniliśmy to dziesiątki razy. A te wszystkie filmy to pewnie nagrał kwiecień twój sobowtór i ty to nazywasz nie istnieniem? Ty faktycznie nie istniejesz w sensie normalności.
Ale zaraz mówi w m/w 1:45, że wybucha impulsywnie na ataki na jego osobę. Czyli co, suka ci kwiecień czyta co piszemy i relacjonuje filmy na, których pokazaliśmy jaki z ciebie idiota/patrz rozpalanie ognia prestiego i pan wersalka innego "wielbiciela" bredni kwietnia/
ALE UWAGA! w 1:46 kwiecień sam sobie przeczy, że gdy przeczyta jakąś krytykę w internecie na swój temat to budzi się w nim niesamowita agresja! czyli czyta, istnieje i nikt za niego tego nie robi. Kłamstwo goni kłamstwo pozerstwem szaleńca podszyte.
Zaraz potem kwiecień tłumaczy, że ta agresja występuje u niego gdy ktoś SZMACI JEGO KOBIETĘ-czytaj sukę- SYNA-czytaj syna, którego kiedyś wrabiał w napisane przez siebie ordynarne i prostackie posty. ALEŻ KWIECIEŃ!!!! A jak ty KURWO MORALNA, LUDZKI ŚMIECIU I KOMPLETNE INTELEKTUALNE ZERO wyzywałeś Tomasza od pedryli, pedałów, homoseksualistów dewiantów itp oraz wszystkich obdarowywałeś równie soczystymi określeniami i całą masą łajdackich pomówień to było dobrze? TY ŚWINIO i ty masz szmato ludzka czelność mówić, że w tobie wzbiera agresja bo ktoś ci odpłaca? Ty ścierwo moralne mnie i nam tu brak słów by wyrazić naszą czasem wściekłość na twoje bandyckie-moralne wyczyny.
Kwiecień sugeruje więc, że to on jest pokrzywdzony i te jego wybuchy to wina go atakujących, ale zapomina, że to on pierwszy od samego początku atakował ludzi tykając ich godność, wizerunek i rodzinę. I powiem tak, że kwiecień już dawno powinien dostać wpierdol tylko niestety żyjemy w państwie względnego prawa i każdy nie chce mieć przez ścierwo problemów z nim. Bo inaczej to dawno kwiecień byłby przeszłością. Z resztą i tak będzie bo postępująca choroba psychiczna niechybnie powiedzie go prędzej czy później na wybrane po wódzie drzewo-to taka przepowiednia.

W minucie 2:30 kwiecień sięga po tajemny notes i tu się zaczyna parada absurdów i wymysłów. W owym tajemnym notesie kwiecień przez kilkanaście lat spisywał "wiedzę" od pijaków, lumpów, żuli oraz.... KOBIET LEKKICH OBYCZAJÓW i tu kwiecień robi minkę, spogląda ukradkiem na grono męskie porozumiewawczo z szyderczym uśmieszkiem dodając: zajebiste :) kiwając porozumiewawczo swoją główką z mina debila, a kilku "facetów prawdziwych macho" wybucha równie ukradkowym porozumiewawczym śmieszkiem! Czyli co? Czyli jakkolwiek nie komentować tej wiedzy płynącej jak kwiecień mówił z nie wiadomo skąd to tu sam sobie przeczy bo okazuje się, że "CAŁA TA WIEDZA" jednak płynie od lumpów, żuli oraz.... KOBIET LEKKICH OBYCZAJÓW! No tak... ileż to kwiecień musiał wypić gorzały poświęcając się dla sprawy by od lumpów, żuli oraz.... KOBIET LEKKICH OBYCZAJÓW wydobyć tę "TAJEMNĄ WIEDZĘ"? I tak przez kilkanaście lat! Oj Madziu, Madzi ileż to kurew musiał kwiecień zaliczyć by dziś mód Ci przekazywać tą wiedzę i trzymać ją jako przyszły kapitał zysków płynących z wydania książek i płyt DVD.
Bo tego akurat nie wiem, mogę się domyślać, ale czy patrząc na całokształt działalności kwietnia i przekrój jego zachowań wynikających z kurewskiej natury nie sposób nie stwierdzić, że kwiecień zaliczył w życiu nie jedną kurwę? Przy drodze na przykład.
Idźmy dalej.
Tak więc ten notes to według kwietnia DOWÓD na to co się tu w Górach Sowich działo w czasie i po wojnie. Mało tego ta wiedza zawarta w tajemnym notesie według kwietnia boli innych poszukiwaczy bo Ci jej nie mają!
Ble, ble, ble, kwiecień snuje mało istotne opowieści o jakiejś przesiedlonej rodzinie by m/w 4 minucie wliźć na temat kontaktów nazistów w obcą cywilizacją za pomocą muchołapki, ale mówi to tak by nie powiedzieć JAK BYŁO naprawdę zachowując to dla siebie ku milczącemu zaciekawieniu nierozgarniętych słuchaczy, którzy powinni się domagać powiedzenia wreszcie JAK TO BYŁO kwiecień z tymi kosmitami i nazistami!
Ale to pozostanie kwietnia słodką tajemnicą.
Od 5:00 nagle dowiadujemy się, że w 1942 roku tu w Rzeczce nadlatują tajemnicze formacje świetlne i ludzie zaczynają masowo popełniać samobójstwa! Kłamstwo urojone. Nic takiego nigdy tam miejsca nie miało. Nie ma na to żadnych ani dowodów, ani relacji, doniesień czy jakichkolwiek zapisków, a gdyby to miało faktycznie miejsce to  Z CAŁA PEWNOŚCIĄ takowe by istniały. Kolejny więc wymysł obliczony na budowanie tajemniczości wokół tej okolicy i stworzenie kolejnego tematu do swych bełkotprelekcji i przekrętprzewodników, notabene tak niejasnych, że jak pamiętamy kierujący się nimi turyści nie potrafili wyjść z terenu bo zabłądzili. Dobre co? Ale to nie wszystko, kwiecień na poparcie swej wymyślonej historyjki powołuje się na słynną sektę jakiegoś Goresza, który powiódł swych wyznawców ku samobójstwu, a potem.... a potem podobno nad siedzibą tej sekty pojawiły się światła takie same jak te z Rzeczki z 1942 roku! I tak mamy ukuty kolejny chory kit i jak się mówi od Rzymu do Krymu to u kwietnia jest od Rzeczki do Ameryki taaaaakie kawały.
Chyba hitem tego bełkotu jest od 5:50 opowieść jak to Polscy rządzący /bliżej nieokreśleni/ mają coś wspólnego z sektą Antrowis, która wyciąga od ludzi setki milionów złotych. Jakoby według kwietnia/oczywista brednia/ rodziny niegdyś należące do tej sekty piastują dziś odpowiedzialne państwowe stanowiska. No i kolejna bzdura. Kwiecień te brednie wymyśla właśnie na potrzeby takich spotkań by tępym idiotom wciskać ten kit za parę złotych, a miało być przecież za darmo.
UWAGA!
6:19 KAMERA POKAZUJE KOLESIA BAWIĄCEGO SIĘ LUGEREM. Nie wiem czy prawdziwym to wiedzą uczestnicy tego bełkotu, ale jeśli prawdziwym to właśnie byli świadkami przestępstwa. Kwiecień w pewnym momencie stanowczym tonem nakazuje odłożenie kolesiowi pistoletu zapewniając, że później będziemy strzelać.
No tak dla uwiarygodnienia swych bredni najlepiej położyć na stole gnata i zaimponować DUŻYM CHŁOPCOM.

Dobra to tyle. Resztę i tak już napisaliście w poprzednim temacie wyprzedzając ten wpis na naszym blogu. Tematów z bloga kwietnia dwóch ostatnich nie ma co komentować
Chociarz jedno plemie , osada, najmniejsza grupa ludzka która nie zabija , szukam takich  
Spotkanie w Gdańsku 




OSTRZEŻENIE!
Kwiecień popada w coraz większe szaleństwo co widać i słychać.
Kwiecień nie ma nic do zaoferowania komukolwiek. Nie zna historii, przeinacza fakty, zakłamuje te znane i wymyśla nowe nie mające nigdzie potwierdzenia w dokumentach, ani u świadków. 
Nie posiada żadnej wiedzy nawet książkowej bo to co przeczytał w starych PRL-owskich książkach nasiąkniętych komunistyczną propaganda nie jest żadną wiedzą tak samo jak nie jest wiedzą czerpanie informacji z komunistycznych gazet, które potem Kwiecień wykorzystuje w swoich monologach na ekranie lub przed głupawą nie znająca się na historii publicznością na prelekcjach w dodatku przekręcając i te informacje lub na ich bazie wymyślając własne. Kwiecień z tej hochsztaplerskiej działalności czyni biznes do naciągania idiotów
STRZEŻ SIĘ I NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
Uczestnicząc w jakichkolwiek wyprawach z nim wiedz, że facet nie ma uprawnień do prowadzenia działalności przewodnika, ani odpowiedniego przeszkolenia w zakresie pierwszej pomocy jak też nie dysponuje żadnymi środkami pierwszej pomocy. W razie gdyby komuś coś się stało na takiej wyprawie nie będziesz miał udzielonej fachowej pierwszej pomocy, ani nie dostaniesz w razie czego odszkodowania w wypadku utraty zdrowia. Tylko wyprawy z kwalifikowanymi przewodnikami gwarantują Ci pełne bezpieczeństwo i ubezpieczenie w razie wypadku.
JEŚLI ZOBACZYSZ GDZIEKOLWIEK KWIETNIA W ROLI PRZEWODNIKA TO WIEDZ, ŻE MASZ OBOWIĄZEK ZADZWONIĆ NA STRAŻ MIEJSKĄ LUB POLICJĘ I POWIADOMIĆ O NIELEGALNYM OPROWADZANIU WYCIECZEK, co jest wykroczeniem zagrożonym karą grzywny w wys. 500 złotych.

Nie zapomnij zapoznać się jeśli jeszcze nie znasz z wyczynami intelektualnymi Kwietnia:
WIZYTÓWKA DARIUSZA KWIETNIA
POZNAJ JEGO ZBYDLĘCIAŁĄ NATURĘ SCHIZOFRENIKA
http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?p=7240#7240

PS
A poza tym kwiecień to czerwony komunistyczny działacz i jak łatwo się domyślić ormowiec i ZOMO-wiec na co tu są dowody:
Bo ktoś kto służył komunie musiał być donosicielem, szpiclem i uchem komunistycznych partyjniaków.



87 komentarzy:

  1. Podstawowy poziom inteligencji nakazał by wyjść z tej prelekcji ze śmiechem. A jakby mi taki frajer pociskał bajkę o paniach lekkich obyczajów i oczekiwał u mnie aprobaty to by mnie obraził dając do zrozumienia, że też korzystam z usług tych pań. No, ale kilku idiotów temat podłapało bo pewnie nie raz byli klientami kurew przy drogach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wspomnę o tym że na sali siedzi dziecko, do tego alkoholowe towarzystwo i tego typu gadki o prostytutkach a nie wiadomo jak było dalej ...jaki wspaniały przykład sobą daje całe towarzystwo, szok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dno i 100 metrów mułu nic po za tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak się nachlać, po procentach lepiej się bajdurzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to zastanawiam sie czy nie zaczac tego klasyfikowac jako dzialanosci kabaretowo-komediowej choc mam etyczne watpliwosci co do smiania sie z umyslowo chorego, jednak sam pcha sie na scene.
    No bo w sumie jechac cala ekipa zeby wysluchac takich rewelacji podczas suto zakrapianej "prelekcji" i zrywac boki ze smiechu ucztujac w gorskiej piwnicy to nie taka zla perspektywa, tylko kwestia czy kabareciarz nie walnie focha za salwy smiechu co kilka jego zdan.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy bezpośrednia nie internetowa konfrontacja T.Sidora z D.Kwietniem może dojść do skutku 15 listopada w pomieszczeniu sześciokątnym betoniarni w Osówce ? Warto w końcu do tego doprowadzić, Tomasza nie pytam jak widać czy tego chce (bo wiemy że chce i sie nie boi), tylko czy termin pasuje. Zapytamy jeszcze Kwietnia czy chciałby stanąć oko w oko z T.Sidorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwietnia nie ma co pytać bo i tak nie odpowie. To bydle potrafi szkalować innych w internecie bądź na spędach które organizuje. Najebany płacze swoim prelegentom jaki on to biedny i poszkodowany a wszyscy wokół mu dokuczają. On nie ma godności ani jaj bo gdyby je miał to by przynajmniej oficjalnie odrzucił wyzwanie. Brak honoru, podłość, schizy, strach, konfabulacje i pomówienia. Jedynie to kwiecień oferuje i to na odległość ( bo w realu się dyga) jako podupadły celebryta papy zagórskiego.

      Usuń
    2. Nadziwić się nie mogę że ludziska na takie spędy do niego chodzą. Historia jako taka ich na pewno nie interesuje, raczej okazja do chlania, wyrwania sie z domu, a może się z kim akurat nowym uda kreskę wciągnąć. Przecież nikt interesujący się tematyką II wojny światowej, riese czy innych obiektów strategicznych nie będzie jeździł i słuchał kwietnia. To są zwykłe wiec spędy jak je nazwałeś a wiadomo co się spędza do kupy...

      Usuń
  7. Na blogu kwietnia uaktywnił się jeden z największych jego fanów- koniczyna. Jak już pierdolnął komentarz to na całego :) :) oczywiście w całkowitym nawiązaniu do wpisu który kwiecień zamieścił :) :) :) :)

    http://moje-riese.blogspot.com/2014/10/zmiana-miejsca-spotkania-spotykamy-sie.html

    :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe po co?. Wiadomo że jak się wariatowi da w łysy pusty łeb, to można za normalnego odpowiadać. Prędzej czy później zajmie się tym przypadkiem lepszy lekarz psychiatra. Ten co dzisiaj leczy łysa pustą pałę jak widać poza stosowaniem coraz mocniejszych dawek jest nie skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. A kto zauważył, że pod tym jego filmikiem jest wiecej komentów negatywnych niż tych jego przyjebów. nawet oni nie maja argumentów zeby go bronic bo to nagranie go zabija na starcie wiekszej kompromitacji sobie nie mógł zaserwowac. Bo ten filmik jest najlepszy w jego wykonaniu on jest mistrzem z 3 godzin wlepic 7 minut najwiekszych bzdur i idiotyzmów pierdół itp itd. Darek na prezydenta hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać Darek dodał nowy filmik oraz ma "organizatorkę" spotkania ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kur... Panowie cos nie tak Licznik u Was stoi , a u kwietnia zapierdala jak samochodzik... hehhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O choroba dobrze, że to zauważyłeś. Musimy otworzyć bloga w 10 zakładkach i dać przeglądarce polecenie odświeżania co 10 sekund wszystkich zakładek. Wtedy podgonimy jak kwiecień oglądalność naszego blożka :)

      Usuń
    2. 112637 Taka jest realna ilość odwiedzin naszego bloga z licznika stad4u
      To co jest na samej górze to liczba wstawiona dla jaj by zadrwić z licznika kwietnia, który wali co 10 sekund jedno wejście 24 godziny na dobę, co oznacza, że kwiecień ma non stop włączony komputer i odświeża stronę tak często. Łatwo to sprawdzić odświeżając jego bloga 3-5 razy pod rząd bardzo szybko i za każdym razem cyfra skacze o jedno wejście. Nasz licznik tego nie robi tylko zlicza wejścia danego dnia z jednego IP czyli nawet jeśli wejdziesz na nasz blog 5 razy to nasz licznik pokaże to jako jedno wejście jednego użytkownika. Liczniki blogowe na blogspot.com to oszustwo i kwiecień to wykorzystuje dla nabijania popularności.

      Usuń
  12. Spoko wiem jestem informatykiem, tak sie tylko smieje z tego licznika hehhehe

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze troche i kwiecien przekreci licznik, wogole powinien w dziupli liczniki krecic hehhe

    OdpowiedzUsuń
  14. A w ostatniej audycji idiota gada, ze nie widział zadnej grupy w lesie hhehhe on sam tylko chodzi hahha.... niech baran pomysli o tym ,ze my (kazdy z nas ) pracuje uczciwie... i jak sie zbieramy na Riese to na konkretna zaplanowana robote i w konkretnym czasie .. nie zarabiamy na ludzkiej naiwnosci i bajaniu. Kazdy z nas ma dom rodzine i jako cywilizowani ludzie do spania mamy domy , łozka , a nie sztolnie hahha. A wypady traktujemy jako atrakcje.Ale ten baran i tak tego nie zrozumie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skad w was tyle jadu? Bylem na tym spotkaniu nie chlalem nie wciagalem. Jak ktos lubi sie napic to kazda okazja jest dobra. To ze Darek lubi kolorowac wszyscy wiedza ale miedzy wierszami mozna sie czegos ciekawego dowiedziec. Nie drwijcie z ludzi ktorych nie znacie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bośmy z wężowego plemnika, tfu plemienia chciałem powiedzieć.
      No dobra żarty żartamy, ale w takim razie chłopie wymień wszystkie te ciekawe rzeczy jakich się dowiedziałeś między kolorowymi wierszami kwietnia.
      PROSZĘ WYMIEŃ!!!!
      Z resztą czemu od razu tego nie UCZYNIŁEŚ by nam zamknąć te jadowite pyski?!!!


      Jak nie wymienisz to tylko potwierdzisz, że widzowie kwietnia to skończeni idioci.

      Usuń
    2. Nie chodzi tu o to by udowadniac sobie ze Darek jest skarbnica wiedzy lub tym kim jest wg Was. Wyrwalem sie wspolnie z zona z monotonii zycia codziennego przejechalismy 500km i nie zaluje. Zorganizujcie podobna impreze chętnie przyjade i poslucham waszej wersji wtedy bede mial jakies porownanie. Teraz mam opowiesci Darka i Wasze opluwananie. Sorry ale wybieram fakty mieszane z legendami w jego wykonaniu to ciekawsze.

      Usuń
    3. No i właśnie dałeś dowód, że nie tylko jesteś idiotą, ale jesteś skończonym idiotą. I to takim, że brak słów. NAPISAŁEM wyraźnie byś wymienił cokolwiek ciekawego czego dowiedziałeś się od kwietnia, a ty po prostu pierdolisz. PIERDOLISZ od rzeczy, lejesz pieprzony słowotok nie odpowiadając na pytanie, bo na moje pytanie wiesz, że nie ma odpowiedzi. Zasypałeś za to odpowiedź garścią PIERDOLONEJ schizofrenicznej retoryki typowego czuba ŁYKAJĄCEGO każde gówno jakie mu się poda na talerzu i w chwili gdy ktoś ci uświadamia, że właśnie zjadłeś gówno udajesz, że to był ciekawy smak. Ludzie twojego pokroju nabijają takim jak kwiecień kabzę kupując jego przewodnik i płyty i bilety na te "ciekawe kolorowe prelekcje"
      Gdy przychodzi do POWAŻNEJ rozmowy tacy jak ty PIERDOLĄ trzy po trzy wykręcając się od odpowiedzi-TAK JEST ZA KAŻDYM RAZEM. Nie jesteś pierwszym SKOŃCZONYM IDIOTĄ, który na podobne pytanie nie umiał odpowiedzieć.
      SMACZNEGO idioto, łykaj dalej ku swej radosze to kwietniowe gówno.

      Usuń
    4. masz Wołoszańskiego, Łukasz Kazka, Cerę, wielu wielu innych odkrywców i historyków. Żaden z nich nie potwierdza niesamowitych doniesień Kwietnia. A pracują na dokumentach i dowodach.

      Usuń
    5. jakiego jadu???? Konfabulacje i zakłamany pijacki bełkot nazywasz kolorowaniem??? jak napisał Gall, WYMIEŃ !!!! te ciekawe informacje które usłyszałeś. Skoro twierdzisz że nie łykałeś i nie wciągałeś powinieneś mieć klarowny obraz tego gówna które zaserwował kwiecień.

      Usuń
    6. porownaj sobie co pieprzył na waszym spedzie a co tu
      https://www.youtube.com/watch?v=raRPQ2UErm8#t=795
      u was mowił ze nic nie czyta, nie oglada skad wie ? sam nie wie, a na tym filmie mowi : skad wiem ? z tad i pokazuje ksiazki hahha to jak to wkoncu jest wie czy nie wie, co chwila pokazuje ksiazki i nimi sie podpiera hehhehe
      Wszyscy wg niego to złodzieje i szabrownicy ,a on co znajdzie rozdaje albo oddaje do muzeum...pokaz choc jedno takie muzeum , a rozdawanie znalezisk to jak nazwac...
      Nazwał nas debilami ze wiercilismy wiertnią, a co by bylo gdybysmy trafili na niewypały o ktorych on niby wiedział, ze robimy bez pozwolen hahaha, przy wszystkich pracach byla straz saper konserwator tv... o tym nie wspomnial , nadomiar mielismy wszelkie pozwolenia zbierane prawie rok, nawet dzierzawe kawalka lasu na ktorym kopalismy hheehe... no ale brakowalo tam darusia na pierwszym planie...
      No i ostatnie kopalia Budryk hehehe no bardzo stara wojenna


      http://pl.wikipedia.org/wiki/Kopalnia_W%C4%99gla_Kamiennego_Budryk "Kopalnia Węgla Kamiennego Budryk - jedna z najmłodszych polskich kopalni węgla kamiennego, położona w województwie śląskim, w powiecie mikołowskim, w Ornontowicach. Prace przy budowie kopalni rozpoczęto w 1979."

      To jest prawda o riese i poszukiwaczach haha vwg kwietnia

      Usuń
  16. Zgadza sie... wymien... zobacz kilka filmow wypowiedzi twojego GURU...przeanalizuj ,a sam zobaczysz, lata jak chorągiewka, raz mowi ze nic nie czyta potem pokazuje ksiazki i poleca i tak wkoło.W jednym odcinku mowi jedno w nastepnym temu zaprzecza, wiec tak jak Gall napisał pokaz te nieznane prawdy (tylko oparte na faktach) chetnie sie dowiemy. Nikt sie nie czepia bajek ...moze se pierd... na spotkaniach co chece tylko niech z tego nie tworzy nowej historii i nie jezdzi po innych. Poznaj najpierw historie tego goscia a dopiero zabieraj głos, co niektorzy na tym forum zaznali nie jednego od tego jegomoscia, Wszycho w temacie czekamy na te ukryte fakty

    OdpowiedzUsuń
  17. P.S.
    Czemu Twoj prelegent nie pozwoli komentowac swoich wypowiedzi na własnym blogu... sprobuj cos napisac hahha, wtedy nie potrzeba by tego bloga moglibysmy sie sprzeczac z kwietniem pod jego postami.. a tak tak liczy sie jego prawda czyli gownoprawda...

    OdpowiedzUsuń
  18. Taplajcie sie w tym bagnie sami nie znize sie do poziomu na ktorym pozostajecie. Zapewne jest cos co was poroznilo nie obchodzi mnie kto ma racje
    Wasza chora nienawisc ulewa sie z bloga nie sadze bym wiecej tu zawital. Nazywacie mnie idiota tylko dlatego ze nie nienawidze tak jak wy. Tworzycie samonakrecajacy sie swiatek ktorego jedynym celem jest opluwanie myslacych inaczej niz wy. Gdzies to juz slyszalem. Bawcie sie dalej w diably i czarownice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buahahahaha buahahahaha x 100 debilu.
      Nie nazywam cię idiotą tylko NIE dla tego, że nie nienawidzisz tak jak my, bo my wcale nikogo nienawidzimy /czasami tylko/ ale dla tego nazwałem cię idiotą bo NIE WYMIENIŁEŚ NA GRZECZNĄ PROŚBĘ ANI JEDNEJ CIEKAWEJ WG CIEBIE RZECZY JAKIEJ DOWIEDZIAŁEŚ SIĘ OD KWIETNIA
      Panimajesz idioto dla czego cię nazwałem idiotą?
      a DOPIERO TERAZ GDY WIDZĘ, ŻE MAM DO CZYNIENIA Z IDIOTĄ I DO TEGO BEZCZELNYM, CWANYM I ODWRACAJĄCYM KOTA OGONEM MAM OCHOTĘ Z TEJ JADOWITEJ NIENAWIŚCI WALNĄĆ CIĘ W TĘ IDIOTYCZNĄ GĘBĘ.
      I ty idioto śmiesz nam mówić, że nie będziesz się zniżał do naszego poziomu samemu będąc na poziomie gówna leżącego na Helu, które pozostawił kwiecień i jego suka po dwóch nocach. Taki jest twój poziom.
      I właśnie dla tego z takimi idiotami należy rozmawiać dokładnie językiem pokazującym im ich poziom.
      Ty nam życzysz byśmy się taplali we własnym bagnie? Toż to ty w nim tkwisz po uszy i jak widać tego nie widzisz.

      Usuń
    2. Piszesz "Zorganizujcie podobna impreze chętnie przyjade i poslucham waszej wersji wtedy bede mial jakies porownanie"..widzisz jak mało wiesz- jest wiele ciekawych zlotow w Riese, organizowanych przez rozne grupy, ale musze cie zmartwic rozmowy sa oparte o fakty , wszelkie niejasności, domniemania, teorie sa analizowane przez wiele osob, wyciagane sa wnioski... a nie pierd... przy kielichu. Jezeli ty nie piłes to twoja wola, ale zeby organizator napierdo.... bełkotał głupoty to chyba , tak nie za bardzo wypada... Popatrz na zloty ktore u nas były, bylo jakies wpisowe, dostałes posiłek jakas pamiatke ze zlotu .znaczek czy koszulke, nikt na tym nie zarobił, wieczorkiem i w nocy były tzw rozmowy poszukiwaczy do upadłego , ale zaden z organizatorow , czy prelegentow nie był pod wpływem podczas oprowadzania ,czy penetrowania sztolni, organizujac cos mielismy na wzgledzie bezpieczenstwo i komfort gosci, wszysto było zgłoszone oficjalnie odpowiednim organom, wszelkie pozwolenia itp. A u kwietnia co? sped dla kasy i machanie bronia ? ( nawet jezeli to atrapa to tak nie wolno) a jezeli byla to prawdziwa to jak widac na filmie połozył ja pacan wycelowana w słuchacza i to jest ta profesjonalnosc kwietnia? , nie rozsmieszaj mnie. A tak apropo to takie spedy, to nie sa zloty, to golenie owieczek z kasy.... I nie chodzi o zazdrosc bo u nas nikt zlotowki za zloty nie wzioł , oprocz wspomnianego wpisowego , na reszte zabawy mielismy sponsorow. robimy to hobbystycznie z zamiłowania . Czemu u kwietnia nie ma sponsorow itp. bo nikt nie bedzie robił sobie brudu sponsoringiem pijackiego bełkotu i szczescie, ze wszyscy sa jeszcze cali po tych eskapadach.

      Dla scisłosci nie znam autora tego bloga, a pisze dlatego .ze popieram to co tu pisza i ku przestrodze innych. Chcesz kolego informacje o Riese poparte faktami ? zapraszam na nasza strone www.sgpsztolnie.pl, lub na kazda inna strone znanych grup, chyba ze wolisz bełkot pijanego prelegenta i jego wizje historii

      Usuń
    3. PS. Do tej pory jako Grupa nie zabieralismy co do kwietnia głosu był dla nas powietrzem ale od czasu
      http://klamstwa-riese.blogspot.com/search?updated-max=2014-09-14T22:42:00%2B02:00
      sam widzisz jakie rzucił oskarzenia i swiatło na nasza grupe, wiec sam przeanalizuj sobie

      Usuń
    4. Artigs Sowie, ależ nasz blog jest właśnie po to by dyskutować. Facet pisze, że dopiero jak pobywa na prelekcjach kwietnia to będzie miał jakieś porównanie? Nic bardziej kretyńskiego napisać nie można. Przecież ma tu porównanie PO TO TEN ZAJEBANY BLOG PROWADZIMY by takie głąby miały porównanie i mogły się RZECZOWO wypowiedzieć, a nie sypiąc niemerytoryczny bełkot i paplaninę.

      Usuń
    5. Zreszta z kim dyskutować , gosc sie nawet nie podpisze jest anonimowy jak informatorzy i zrodła dariusza k. :)

      Usuń
    6. A tak na zakonczenie dyskusji moja rada, zamiast placic kwietniowi to takie prelekcje mozna wysłuchac pod kazdym wiejskim sklepem ( bez urazy tez jestem ze wsi) w okolicy riese i o wiele tanie bo za browara max za tanie wino hehhehe

      Usuń
  19. http://www.wiocha.pl/762280,Pinokio-na-prezydenta

    OdpowiedzUsuń
  20. ...a teraz jeden z oświeconych po prepierdolekcji http://www.wiocha.pl/525428,No-co-ty-Pinokio

    OdpowiedzUsuń
  21. Duzo bledow ortograficznych, ktore raza oraz fakt - nazbyt duzo jadu i agresji, a te wszystkie slowa mozna w sposob kulturalny zmienic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kol Adler oto jeden z punktow netykiety

      Staraj się nie wytykać błędów. Nie zwracaj publicznie uwagi na literówki, błędy ortograficzne i stylistyczne. Postingi pisze się szybko, bez redaktorów i korektorów, a za żywiołowość w dyskusji płaci się często precyzją wypowiedzi. Tobie prędzej czy później zdarzy się to samo. Spróbuj wybaczyć innym ich potknięcia.

      Usuń
    2. To Ty nie wiesz Kwietniowcy zawsze tak robią nie mają dowodów na poparcie Darusia to sie czepiają błędów i literówek Gall pisał jednemu żeby dał jakiś dowód ciekawostek wyciagnietych miedzy wierszami to tylko w kółko powtarza ,że jadem sie tu pluje i ze jadem sie tu pluje. I gadaj z takimi. Wiekszosc z nich ksiazki zadnej w rece nie miala, a o II wojnie to sie zna z filmów Kwietnia to wybacz jakie on moze miec porównanie co do wiadomosci dostarczanych przez Kwietnia.

      Usuń
  22. Znam "kolegę" Dariusza od 2007 r. Przyznam szczerze, że kiedyś był facetem z którym można było pogadać, pochodzić po terenie itp. Nie opowiadał żadnych bajek, znał teren. Ale chyba styki przestały działać bo człowiek ten w chwili obecnej tylko jak się pomyli to prawdę powie. Nie trzeba dodawać , że faktów historycznych tam nie ma praktycznie żadnych. Gadanie dla gadania. Do tego doszło sianie fermentu i skłócanie ludzi bo sam osobiście się z tym spotkałem. Faceta trzeba izolować od środowiska i negować wszystkie jego pseudo historie. Myślę, że ten blog (rewelacyjny tylko bym mniej dał wulgaryzmów ale rozumiem bo czasami trzeba sobie zakląć) i reakcje na FB trochę zrobią w tej sprawie. I aby tak dalej. DK i jego opawieści odejdą w niepamięć i znikną w mrokach przeszłości...

    OdpowiedzUsuń
  23. http://www.liveleak.com/view?i=64b_1412489326
    To Światła które widział kwiecień

    OdpowiedzUsuń
  24. UUU DARUS KOALICJA ROSNIE
    https://www.facebook.com/sowiogorska.poszukiwawcza/posts/744136965641651?comment_id=744438775611470&offset=0&total_comments=33&notif_t=share_reply

    OdpowiedzUsuń
  25. PS Za dwa tygodnie spotkanie w Gdańsku oraz spotykamy się w Malborku jak zwykle na moście po godzinie 18:00, od 6 października....taaaaaaa tak się składa że mam bardzo blisko i postanowiłem zajechać na "most" w Malborku.Mosty są trzy,wyłączając samochodowy i kolejowy udałem się na drewniany dla pieszych....oczywiście nikogo nie było przez dobrą godzine hahahhaa i jest to kolejne potwierdzenie pierdolenia pana D.K. ogłasza się szumnie a potem ma ludzi w duuupie...nooo tak bo złotówki z tego nie będzie miał...czekam na relacje z Gdyni,tam pewnie będzie bo zesrałby się ze wstydu gdyby nie dotarł

    OdpowiedzUsuń
  26. DODATEK NADZWYCZAJNY

    Z uwagi na rozwiazanie wszystkich zagadek,spiskow,spenetrowaniu wszystkich sztolni, dziur, lochow, oraz wykopaniu wszystkiego co sie da, nasz bohater wyrusza w Himalaje pogadac z YETTI. bo prawdopodobnie to tez niemiecka hybryda,,,, szerokiej drogi dariuszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nareszcie polazł w Himalaje, teraz możemy w końcu połazić po Sowich, bo jak na razie to tylko po tych górach łaził kwiecień i SS-mani w pampersach :-).

      Usuń
  27. Popatrzcie na te wpisy oszolomionej gawiedzi na blogu Pinokia.
    “Super wiedza Panie Darku” itp. Belkot imbecyli bez szkoly.
    To jest niebezpieczne, czubek robi nieukom wode z mozgu potem tacy roznosza jego nimb posrod innych dyletantow nakrecajac wariatowi biznes nie wspominajac o intelektualnej pustyni ktora te szalone wizje zostawiaja w umyslach ludzi pozbawionych elementarnej wiedzy o II WS.

    Do tego czub wierzy we wlasne urojenia, jak to z tym jego “ufo nad Baltykiem” gdzie nasz wielki wojak NSR nie ogarnal flar na niebie i oglosil ze statek obcych przechodzi przez atmosfere w co usilnie wierzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wpisy jaka gawiedź ???, to tylko sam czubek i pozakładane nowe konta, wystarczy poczytać, w kółko " dziękujemy panu panie darku za wspaniałą wiedzę " :), to w kółko pisze sam do siebie mistrz bajery i obciągania wina marki wino.

      Usuń
  28. "słuchajcie,to coś goniło mnie po lesie słuchajcie" czyli hybrydyzacja wg,D.K http://www.wiocha.pl/858871,Anna-Grodzka-zniesmaczona

    OdpowiedzUsuń
  29. Drodzy czytelnicy naszego bloga.
    Jak widzicie ociągamy się z napisaniem artykułu do ostatniego bełkotu kwietnia w audycji XXXVII.
    Raz, że nieco brakuje nam czasu i weny, a dwa, że nie ukrywamy mamy do tego taką chęć jaką ma objuczony osioł idący pod górę ciągnięty na powrozie przez pastucha.
    :)
    Dla tego może ktoś z was tym razem się zmobilizuje i napisze chociaż krótki felieton o tych bredniach?
    Nie ukrywam, że ja tego bełkotu jeszcze nawet nie wysłuchałem i reszta Gallów też, ale w ciemno wiemy, że znajdzie się nie jeden schiz wart skomentowania w tej pseudo audycji czyli kolejnym pokazaniu się na tzw szkle. Kwiecień ma jak widać niesamowite, bezwstydne i bezczelne parcie na szkło po mimo, że skompromitował się krańcowo śmiesznie.
    Wiemy, że wśród was są tacy, którym nie brakuje ciętego języka i trafnych opinii dla tego prosimy o jakieś małe tym razem wsparcie.
    Jutro cały dzień nas nie będzie więc macie sporo czasu by coś napisać.
    Acha i jeszcze jedno. Wielu z was pisze tu jako anonimowi. Może pozakładajcie sobie konta na cele pisania na tym blogu by nie musie się domyślać po stylu kto akurat napisał jako anonim?
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  30. http://m.interia.pl/fakty/news,nId,1529475 Ciekawe kiedy kwiecień to zobaczy i bedzie gadał, ze o tym juz kiedys mówił ale nikt go nie słuchał i sie z niego nabijał. Napewno w nastepnej audycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artykuł dobry odkrywający kolejne oblicze zbrodniczych niemieckich eksperymentów, ale nie novum. Wiemy, że niemcy prowadzili doświadczenia z substancjami chemicznymi na więźniach i ta informacja tylko to potwierdza po raz kolejny, ale w niczym nie potwierdza żadnej teorii kwietnia mówiącej o jakichkolwiek doświadczeniach genetycznych. Niemcy obracali się w sferze substancji chemicznych, toksyn itp, a do badań genetycznych było im bardzo daleko.
      Nawet jak kwiecień przeczyta ten artykuł to i tak skłamie jak powie, a nie mówiłem? Bo nic o czymś takim nie mówił, a wiedząc o wszelkich podobnych eksperymentach jakie niemcy prowadzili to każdy urojeniowiec może se qrwa wymyślić dowolny rodzaj eksperymentu o jakim jeszcze nigdzie nie pisano i czekać, a może się kiedyś potwierdzi. I tak właśnie robi kwiecień jadąc na typowych wymysłach i wyobrażeniach mających inspiracje ze znanych faktów.
      I tyla :)

      Usuń
  31. spojrzcie lepiej co sie pokazalo na paranormalium pod newsem http://www.paranormalium.pl/1206,news.html

    najnowszy komentarz ivelliosa mowi wszystko kwiecien ma juz za soba jedna odsiadke w kiciu :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivelios jak już reklamujesz swoją stronę to nie czaj się z anonima tylko ze swojego loginu i tak wiadomo, że to Ty.

      A teraz powiedz skąd ta pewność, że kwiecień to jakiś Zbździsław Grudzień? I skąd pewność, że siedział, a jeśli tak to powinieneś też wiedzieć jak długo i m/w kiedy?

      Usuń
    2. Tego mój rozmówca niestety nie był w stanie powiedzieć - po prostu sam nie wiedział. On nie zajmuje się na co dzień Kwietniem tylko dużo ciekawszymi sprawami.

      A "Zbździsław Grudzień" to po prostu wymyślona przeze mnie pogardliwa ksywka na Kwietnia, oddająca po części to, co myślę o tym człowieku.

      A, i weź pod uwagę, że nie każdy podający linki do paranormalium.pl musi być od razu mną.

      Usuń
    3. Mnie jednak moja paranormalna intuicja i niezawodny nos mówią, że to jednak Ty.

      To, że życiorys kwietnia może być pokrętny to nawet widać po jego typowym zachowaniu. Ja co prawda nie siedziałem, ale są ludzie, którzy rozpoznają człowieka czy siedział czy nie po jego zachowaniu, sposobie mówienia, gestach, i kilku innych "objawach" Kwiecień ma te objawy i to nazbyt wyraźne. Nie każdy kto siedział daje to po sobie poznać, ale kwiecień aż nazbyt wyraźnie. Są to na przykład :
      Wymuszony brak agresji i bezpośredniości w konfrontacjach ze swymi przeciwnikami zastąpiony wyważonym pomówieniem, lekką obelgą i ustawicznym odwoływaniem się do czyjegoś cwelostwa, pedalstwa czy homoseksualizmu. Typowe więzienne obelgi uchodzące za najgorsze. Kolejnym objawem jest milczenie w sytuacjach wymagających konfrontacji i wyjaśnień swego prymitywnego zachowania. To w więzieniach najgorsi przestępcy nigdy nie komentują swych wyskoków, wstydliwych zachowań czy łajdactw. Wręcz udają, że to nie oni, że nie oni coś złego powiedzieli, zrobili czy oskarżyli. Typowy bandzior uważa, że to co raz zrobił i powiedział nie wymaga komentowania by sprawić wrażenie wiarygodności nawet jeśli zrobi lub powie coś absurdalnie złego. Kwiecień zachowuje się dokładnie według takiego wzorca typowego dla ludzi po odsiadce. Z jednej strony wewnętrznie się wścieka i najchętniej kogoś by trzasnął lub zrobił mu krzywdę, ale widmo odpowiedzialności i ponownej odsiadki powstrzymuje to przyjmując łagodniejszą formę często nie pasującą do jego charakteru i mentalności a mianowicie formę właśnie pomówień, rzucania nieprawdziwych oskarżeń i wyzwisk.
      Z resztą sami to przeanalizujcie i zwróćcie uwagę na ten kwietnia styl lawirowania w mało istotnych szczegółach i pokrętnych opowiadaniach. Oprócz tego zauważcie, że normą u kwietnia jest kłamstwo. Kłamstwo we wszystkich możliwych odmianach zawoalowane w sprawiającą wiarygodną oprawę. Tego normalny człowiek się sam nie uczy tylko w więzieniu i to długim więzieniu co potem pozostaje w nawykach, a co właśnie obserwujemy.

      Usuń
  32. http://www.paranormalium.pl/1206,news.html ostatni komentarz ivelliosa czytajcie fanatycy kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  33. 3000000
    Liczba wyświetleń bloga przekroczyła 3000000!
    Bardzo dziękuję wszystkim komentatorom, czytelnikom i obserwatorom za Wasz czas i wkład wniesiony w tą stronę i moją działalność.
    Gdyby nie Wy, to nie miałoby sensu!
    "Idźcie droga nieskończoną; studiujcie księgi, których nie da się przestudiować do końca"
    Autor: Darek o 18:36 Brak komentarzy:

    hehehe, musi to podzielić przez 3000000, dziękuje komentatorom haha - chyba sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieci jest kilkanaście blogów o Riese i podobnej tematyce w tym kilka, które nasi czytelnicy dobrze znają z racji ich bardzo ciekawej formy i treści prowadzenia bijących 3000000 razy blog kwietnia na głowę pod każdym względem, a mimo to liczba wejść na nie nie jest tak duża. Oznacza to, że kwiecień pozycjonuje swojego bloga poprzez nieustanne odświeżanie go co 10 sekund 24 godziny na dobę. O, którejkolwiek godzinie nie spojrzycie to licznik przeskakuje o jedno wejście z regularnością jak w zegarku co 10 sekund. Czegoś takiego nie ma NIGDZIE indziej na żadnym blogu. Nie tylko o tej tematyce.

      Usuń
  34. Reliarth9 października 2014 23:35

    Wszyscy milczą na ten temat !

    http://www.fakt.pl/Niemcy-wywiezli-znalezione-w-Polsce-skrzynie-z-,artykuly,142852,1.html

    Następny czubek, co to teraz po dwóch latach od zakończenia sprawy , jebnął z Wenus na Ziemię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz pytanie ile takich skarbów kwiecień nadał szkopom bo z jego charakterem i mentalnością nie jest to wykluczone tym bardziej, że kiedyś pracował dla jakiegoś Niemca i znosił mu fanty, które sprzedawał dla niego po bazarach na stolikach.

      Usuń
    2. Czubek?
      Znajdź mi szanowny Anonimowy użytkowniku gdzie jest zakończenie sprawy, pomyliłeś się raczej z datę publikacji, a to znacząca różnica, choć nawet to nie jest dokładny przedział czasowy. Sprawa ucichła, lecz się nie zakończyła.

      Usuń
    3. Czubka to tu mozesz poczytac:

      http://moje-riese.blogspot.com/2014/08/angela-merkel-vel-bormann.html#comment-form

      http://moje-riese.blogspot.com/2014/06/czyim-jestem-agentem.html

      http://moje-riese.blogspot.com/2014/06/sonce-parzy-nie-grzeje.html

      http://moje-riese.blogspot.com/2014/06/sleza-riese-gogoow.html

      Tu masz probke pojaba najjwyzszych lotow. Dodam ze bylem na Slezy w Noc Swietojanska, widziialem zlot Zagorskiego i zadnego kwietniolaka tam nie bylo, no ale internety przyjma kazdy kit, tak jak z reszta jego "rewelacji".

      Usuń
    4. Nie zakończyła się bo nie było jej początku. Jak się zakończyła, normalnie tak jak każda plota z pudelka. A kwiecień nic nie sprzedał nic nie wywiózł i nie współpracował z żadnym Niemcem, to taka sam pic na wodę popelina jak ta jego Thule :-), cięta pantera, nurkowania i wszystkie bzdety jakie wymyśla na swój i innych temat :-). A wszystko jest zapisane w Atlasach, które to z kolei są dowodem na to że ma coś z deklem.

      Usuń
  35. LUDZIE!
    Te patałachy wygrały z Niemcami, mistrzami świata!!!!
    Ja pierniczę to chyba jakiś sen czy co?
    2 do jajca ja nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem w szoku i z pewnością nie tylko ja. Tego jeszcze nie było :) Niemiaszki z pewnością do tej pory nie mogą dojść do siebie :) Na blogu kwietnia kolejne rewelacje. Pinokio usiłuje za wszelką cenę rozkręcić biznes. Ciekawe ilu tym razem kretynów da się złapać w sidła tego bydlaka?

      Usuń
  36. https://www.youtube.com/watch?v=gmxvBTGDJQ0 Zobaczcie to hehe. A kwiecien tu a kwiecien tam a kwiecien chuja zrobi nam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. "słuchajcie" jak tak dalej pójdzie to kwiecień w tej tajnej sztolni zamiast w baranicy będzie siedział w koszulce polo i krótkich spodenkach. Zimy jak nie widać tak nie słychać. Jesień okazała się na przekór łaskawa wyjątkowo od lat nie była taka ciepła i kolorowa. Przepowiednie kwietnia się nie sprawdziły jak też niejakiego otwarcia wrót ni ma.
    Jedyne co może niepokoić to wycofanie wojsk rosyjskich na rozkaz pizdina z pod granicy Ukraińskiej.... Czyżby ich wycofywał bo ma coś cięższego zamiar użyć?
    Jeśli by tak się stało to faktycznie będzie zima, ale atomowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe właśnie a tak zapowiadał śnieg w sierpniu a tu cieplutki październik. Jakos teraz milczy na ten temat pajac jeden.

      Usuń
    2. Prognozy Pinokia jak zwykle celne.
      :)
      Ruskie nie zrobia nig glupiego, spokojna glowa, przynajmniej nie prowokowani.
      Problem moze byc gdy spadnie cisnienie w gazociagu, oczywisc ie z "przyczyn technicznych". Polskie media milcza ale Polska zlamala umowe z Gazpromem odsprzedajac a dokladniej oddajac(nie dostalismy zadnej kasy) gaz upowca z Kijowa.

      http://www.kresy.pl/wydarzenia,polityka?zobacz/marsz-upa-przeszedl-ulicami-lwowa-video&utm_source=rss&utm_campaign=rss#

      Dodam od znajomego ze w zwiazku z tym przeniesiono mecz Legii do Kijowa, obawiajac sie antypolskich zamieszek we Lwowie.
      A media milcza.

      Usuń
  38. Coś dla marzycieli o podwodnych rusałkach. Wilkołaki kwietnia przy tym słabo wypadają. Wolę morskie stworzenia :)
    https://www.youtube.com/watch?v=rFuIgVdVu_w

    OdpowiedzUsuń
  39. Najwieksze odkrycie dariusza

    https://www.youtube.com/watch?v=DoKO68Rv4L8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, niezla beka z Kwietnia.

      Usuń
    2. wcale się nie zdziwię że ten kretyn uzna to za pochlebstwo. Może mu się na fazie ujebać że Lubusz inspirowali się jego działalnością i dla tego nagrali ten materiał :) :) On ma tak zryty beret że wszystko jest możliwe :)

      Usuń
  40. Oho!!!! Nowa audycja się pojawiła....i znowu o niczym hehehhehe

    OdpowiedzUsuń
  41. Enigma nadaje...
    https://www.youtube.com/watch?v=wJJXH5RqnS8#t=242
    Oj darus sie juz konczy, wygląda jak dziadek od tej gorzały, nadaje po ciemku zeby nie widzieć jego wyglądu hahha... A pierd.... juz całkowicie od rzeczy hehheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artigs :)
      Kwiecień popada w coraz większa apokaliptyczne szaleństwo tego sie nie da powstrzymać to się już dzieje itp pierdolenie.

      Usuń
    2. tego bełkotu nie da się słuchać, pierwsze minuty powodują odruch wymiotny. Wieszcz się kurwa znalazł. On sam już chyba stracił kontrolę nad tym co robi. Zamieszczając ten film kolejny raz strzelił sobie w stopę, znowu dowiódł że jest skrajnie pierdolnięty. Praktycznie wszyscy mają z niego bekę a on idzie w zaparte myśląc że jest jedynym kołem ratunkowym dla świata :)

      Usuń
    3. Nocne rozmowy naprutego wariata.
      Ale on ma ryj spuchniety od psychotropow i wodzi, masakra, jak ostatni lump.

      Usuń
  42. Caly odcinek pierdoli o eboli haha... wirulosolog heheh, nawet nazwy lekarza nie zna

    OdpowiedzUsuń
  43. Poczekajcie na to co wyświetli za pare dni......bo pewnie wedle zapowiedzi wyświetli i to będzie HIT...miał pokazać jak spędzili dzień w miejscach nieznanych w "trojce" czytaj trójmiato Gdańsk,Gdynia,Sopot

    OdpowiedzUsuń
  44. ebolla na Tempelhoff hahaha tam nie ma juz lotniska tylko łąka do piknikow hahaha

    OdpowiedzUsuń
  45. Powtórzył co usłyszał w wiadomosciach ( których oczywiscie nie oglada) dodał kilka swoich kitów i audycja milion pincet gotowa

    OdpowiedzUsuń
  46. myślę że w tej dyscyplinie kwiecień mógł by się wykazać
    https://www.youtube.com/watch?v=ten6RoIDkl0

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę Panowie, że poddaliście się z tą "wojną z wiatrakami", Dariusz zamieszcza nowe materiały a tutaj pusto.. No nic szkoda, bo robiliście kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tu macie kilka szczegółów co do ostatniego wypadu kwietniołaka

    http://forum.eksploracja.pl/viewtopic.php?f=127&t=33620&p=308259#p308259

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.