niedziela, 4 maja 2014

Majówka 2014 w Rudzie Śląskiej - relacja foto-video - Czyli jak zrobić z ludzi idiotów i z siebie błazna

To jest kontynuacja poprzedniego tematu na tym blogu w, którym już w dodatkach opisywaliśmy sytuację związana z tą majówką, a w komentarzach pierwsze uwagi do materiałów poniżej.

http://moje-riese.blogspot.com/2014/05/majowka-2014-w-rudzie-slaskiej-relacja.html


Materiały filmowe
1 Majówka podziękowanie od Dyrektora MTMiU http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kG-Sc2850Q4
2 Majówka 2014 Mini-audycja z Goździka http://www.youtube.com/watch?v=crYnWHTmZaI&feature=player_embedded
3 Majówka Przejażdżka Ziłem http://www.youtube.com/watch?v=kGloHVpNZKI&feature=player_embedded
4 majówka 2014 Bunkier Ruda Śląska Budzieszowice front http://www.youtube.com/watch?v=YV3U7DM0XS4&feature=player_embedded
5 Majówka 2014 Bunkier Ruda Śląska Budzieszowice szczyt http://www.youtube.com/watch?v=Nn7gpfepkMQ&feature=player_embedded
6 Majówka 2014 Samoobrona http://www.youtube.com/watch?v=yrb53vlmVWM&feature=player_embedded

Wszystkiego dzisiaj opisywać nie będę bo raz, że ręce opadają, a dwa chcę dać wam szansę w komentarzach, które i tak już popisaliście w poprzednim wpisie na tym blogu.
Skupie sie dziś i to krótko i treściwie tylko na dwóch rzeczach. Na podziękowaniach dyrektora MTMiU Tomasza Daniluka kierowanych do Dariusza kwietnia i na lekcji jego samoobrony.

video

Jak wiadomo w rozmowie z Panem Romanem Plochem założycielem MTMiU słyszeliśmy, że MTMiU nie ma nic wspólnego z Dariuszem Kwietniem i, że muzeum to z nim nie współpracuje, a nadto, że Pan Roman Ploch uważa Kwietnia za oszołoma. Rozmowa zamieszczona w poprzednim wpisie na tym blogu.
Z powyższego materiału słyszymy zaś coś całkiem innego z ust Pana Tomasza Daniluka dyrektora MTMiU czyli podziękowania Dariuszowi Kwietniowi za przybycie na tę majówkę i wygłoszenie prelekcji. Głos bardzo cichy ale słychać.
Jak to się więc ma do siebie co mówi jeden i drugi? Ktoś tu chce zrobić z ludzi idiotów i przy okazji z siebie samego. Ocenę tej sytuacji pozostawiam wam i skwituje to tylko tym, że czy trzeba naprawdę tak nisko upaść by na taką imprezę zapraszać takiego skurwysyna i fałszerza historii jakim jest Kwiecień?
Czy nie ma w kraju fachowców i z prawdziwego zdarzenia historyków, którzy z pożytkiem dla młodzieży dali by prawdziwa prelekcję o historii jakiegoś ciekawego tematu i czy nie ma w kraju instruktorów surwiwalowych, którzy naprawdę pokazali by coś wartościowego i pozostającego w pamięci, a nie to co pokazał Kwiecień co nikomu do niczego się nie przyda?
Dno i obciach nie mówiąc już o szkodnictwie takiego przekazu o czym jest nasz blog.

video

Powiem tak, trenowałem 15 lat sztuki walki i to wszystko co pokazuje Kwiecień nijak się ma do realnej walki. Chcę zwrócić uwagę, że taki pokaz jest dobry, ale tylko dla idiotów nie znających się na walce. Kwiecień potyka się o własne nogi i sam się zaplątuje w nie w kilku momentach co byle wyszkolony chłop by wykorzystał by go obalić.
Manewry z machaniem kurtką przed nożownikiem skończyły by się odcięciem nadgarstka lub bardzo poważnym przecięciem mięśni przedramienia i poszatkowaniem brzucha.
Wszystkie kopnięcia na tym pokazie wykonał bez zachowania należytej równowagi i dystansu co w walce ze mną skończyło by się lądowaniem głową na betonie. Prawdziwa walka uliczna czy solowa bez reguł wygląda tak, że ani jedna porada jaką pokazał Kwiecień nie dała by najmniejszych szans na obronę, a co dopiero mówić o wygranej. Ciosów w narządy nigdy nie zadaje się tak jak to pokazuje Kwiecień w walce z kimś wytrenowanym bo poskutkowało by to natychmiastowym unikiem i wykorzystaniem momentu gdy Kwiecień ma łeb pochylony sprowadzeniem go do parteru. Poza tym by cios w genitalia był skuteczny i obezwładniający musi być zadany od dołu, a nie jak pokazał Kwiecień od przodu. Chwytanie za genitalia w takiej walce również mija się z celem bowiem grubość ubrania skutecznie ogranicza pewny chwyt i należyty ścisk by komuś coś zrobić. taka próba w walce skończyła by się dla chwytającego za genitalia ciosem w odsłonięte części twarzy lub ciała.
To co pokazał Kwiecień to można wykorzystać tylko w dwóch przypadkach. Kiedy chce się zaimponować swojej głupiej dupie i rzucić ją jak worek na matę lub gdy ma się przed sobą kompletnie nie wytrenowanego osła z, którym można zatańczyć walca i walić go jednocześnie w mordę podczas rockandrollowego obrotu.

Po tym co zobaczyłem uważam, że kwietnia rozwalił by każdy średnio zdesperowany i zdeterminowany oprych idący z pięściami naprzód przed czym Kwiecień nie potrafił by się obronić. A jeśli trafił by mu się koleś co potrafi kopnąć właściwie z zachowaniem dystansu i szybkości to kwiecień zbierał by zęby z trawy pęsetką.
Z przyjemnością zmierzył bym się z tym kretynem i pokazał, że walka wyglądała by całkiem inaczej niż on to sobie wyobraża.
A teraz sami zobaczcie jak się maja porady Kwietnia przeciw nożownikom w porównaniu z umiejętnościami tych facetów z nożami:
https://www.youtube.com/watch?v=h91yG0JJzcM
To co pokazali na tym filmie i jak posługiwać się nożami każdy z was jest w stanie w samotności w lesie opanować w trzy tygodnie. Wystarczy determinacja i zapoznanie się z podstawowymi zasadami trzymania dystansu i równowagi ciała, a kwiecień mógłby sobie machać tą kurtką do usranej śmierci, co skończyło by się zrobieniem z Kwietnia kilkunastu porcji świeżych steków.
Teraz drugi materiał co prawda legalnie ustawiony i zaaranżowany z zachowaniem środków bezpieczeństwa w postaci rękawic, ale to wszystko co pokazał Kwiecień na obronę w czasie walki nijak by się miało w tej sytuacji i jak powiedziałem byle zdeterminowany średniej klasy koleś z podstawami boksu nakopał by Kwietnia, aż miło:
http://www.cda.pl/video/12115974/Legalna-pierwsza-ustawka-walka-kibicow-na-ringu

Pokazywanie takich tricków przed przeciętnym audytorium kompletnie mija się z celem bo raz tricki te w praktyce nie mają żadnego zastosowania, a dwa, że nawet jeśli jakiś chwyt czy manewr od biedy dało by sie wykorzystać to i tak te niewytrenowane barany i owce z tego nic nie zapamiętają i nie będą umiały wykorzystać w odpowiedniej chwili.
Organizowanie więc takiego pokazu dla grupki dupków bez wytrenowania było kompletnym idiotyzmem obliczonym na niewiedzę idiotów płacących za coś bezwartościowego i komicznego. Kwiecień zrobił z siebie nie po raz pierwszy klauna i nie wykazał się żadnymi fachowymi umiejętnościami.
Widać co prawda po tylko niektórych ruchach, że jakieś tam pojęcie o takich popisówach ma gdzieś na treningach poduczonych, ale większość ruchów zdradza, że nie ma praktycznego doświadczenia tylko takie na pokaz bez zachowania szeregu podstawowych odruchów i ruchów zdradzających jego zwykłe szpanerstwo i to potwierdzi każdy kto choć kilka lat uprawiał sztuki walki, boks, judo czy choćby zapasy.
Ruchy Kwietnia i postawa zdradzają, że nie ma żadnego przygotowania w tych dyscyplinach bo gdyby miał to od razu po zachowaniu sylwetki nawet podczas takiego komicznego pokazu widać by było pewne nawyki, których Kwietniowi brak.
Myślę, że gdyby MTMiU zorganizowało pokaz samoobrony chochlą kucharską i wałkiem do ciasta zatrudniając jakiegoś kucharza to widzowie więcej by z takiego pokazu wynieśli niż z tych żałosnych popisów naszego karate kida.

I teraz tak po Polsku od serca jak to Polacy przy grillu potrafią.
Wystawianie takiego skurwysyna, łajdaka, oszusta, pozoranta i kompletnego tumana w dziedzinie znajomości faktów historycznych na takiej bądź co bądź ciekawej imprezie i w tak naprawdę fantastycznym miejscu jakim jest muzeum PRL-u jest skrajnym nieodpowiedzialną głupotą w świetle tego co opisujemy tu na tym blogu jak też na moim forum link dla przypomnienia niżej:
http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?t=608&sid=32943758f08262287ef20b497f274dc4

Tomasz Sidor prestissimoLIVE

DODATEK 1
LEKCJA EROTYKI I TAŃCA MIŁOSNEGO
PRZYTULANIE

GRA WSTĘPNA

MASAŻ

MASTURBACJA

TANIEC NAMIĘTNOŚCI

DODATEK SPECJALNY 2



DODATEK 3
czy pokazywanie dzieciom przyglądającym się tej błazenadzie jak uderzyć kogoś w jaja jest właściwe?

DODATEK 4

video


DODATEK 5

SKOŃCZONY DEBILIZM KWIETNIA I KOMPLETNY BRAK WYOBRAŹNI I DOŚWIADCZENIA

Znalazłem film pokazujący to co napisałem wcześniej w głównej notce, że przed atakiem nożownika nawet nie doświadczonego NIE MA OBRONY!
Kwiecień na tym durnym i żałosnym pokazie pokazywał, że można odeprzeć atak nożownika kurtką machając nią jak damską torebką lub owiniętą wokół nadgarstka i odpychać ciosy. napisałem, że jest to skończony idiota bowiem przy takiej obronie nożownik zadał by Kwietniowi szereg ŚMIERTELNYCH ciosów już w pierwszych sekundach ataku. I kwiecień czegoś takiego uczył zwykłych ludzi zamiast poradzić wpierw jak najszybszą ucieczkę lub wykorzystanie gazu z uprzednim potrenowaniem jego użycia w celu zachowania bezpiecznego dystansu od napastnika.
Sami teraz zobaczcie co stało by się z Kwietniem gdyby zechciał swoje metody zastosować w praktyce
video
http://www.youtube.com/watch?v=XmW82bOZ79U
Film ten dobitnie pokazuje, że Kwiecień nie ma żadnego pojęcia czym jest walka z nożownikiem, a zatem pokazuje jego skrajną nieodpowiedzialność w swych twierdzeniach i poradach mogących narazić na utratę życia tych, którzy zechcieli by skorzystać z jego porad.

DODATEK 6
METODY KWIETNIA PROWADZĄ DO ŚMIERCI
A TERAZ JESZCZE ZOBACZCIE NA ILE ZDA SIĘ TECHNIKA KWIETNIA Z KURTKĄ I ZAPAMIĘTAJCIE TO SOBIE NA CAŁE ŻYCIE, ŻE KWIECIEŃ TO KTOŚ KTO CHCIAŁ WAS NAUCZYĆ CZEGOŚ CO BY WAS ZABIŁO:

https://www.youtube.com/watch?v=CTTaeaF_mZ4
Zapamiętaj to na całe życie, że przed nożem nie ma techniki samoobrony tylko w pierwszym rzędzie ucieczka, a jeśli nie masz sił do ucieczki to pozostaje Ci podjęcie walki z takim samym narzędziem lub bronią palną
I jeszcze żyby to zrozumieć powinniście zapoznać sie z tym materiałem i filmem pokazujących co ... nie moze atakowany przez nożownika:
http://kryzysowo.pl/jak-sie-bronic-przed-nozem/

NIE DAJ SIĘ ZABIĆ KWIETNIOWI-NIE SŁUCHAJ GO I NIE UCZ SIĘ OD NIEGO



WIZYTÓWKA DARIUSZA KWIETNIA

61 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=YV3U7DM0XS4&feature=player_embedded

    Co Kwiecien pierdoli znowu o bunkrach, masakra! Zero wiedzy o rejonie, bredzi takie androny ze az uszy bola.

    Jak kurwa nie uzywano bunkrow w II WS na Gownym Slasku?!?
    Kilka km od tego miejsca zaczynaly sie tereny Bitwy Wyrskiej (Bitwa pod Mikolowem) gdzie uzywano masy bunkrow stojacych do dzis i nikt ich nie niszczy tylko sa powoli restaurowane i zabezpieczane.
    Wystarczy sie na nie wybrac aby zobaczyc ze byly ostrzeliwane we Wrzesniu 1939 i braly udzial w walce (czasem mimo braku wykonczenia), pierwszy z brzegu ze sladami niemieckiego ostrzalu:
    http://www.fortyfikacja.pl/index.php?a=wyry

    Tu kilka slow potwierdzajacych Kwietniowa mitomanie przesiaknieta komunistyczna propaganda:
    "W pamięci pokoleń przez lata utrwalany był mit, iż obrona Górnego Śląska sprowadzała się do dzielnej i pełnej poświęcenia postawy harcerzy (obrona wieży spadochronowej w Katowicach) czy też ochotniczych oddziałów powstańców śląskich. Z uporem zapominano o formacjach regularnych, czyli liczącej około 45 tysięcy żołnierzy Grupie Operacyjnej „Śląsk”, dowodzonej przez generała brygady Jana „Jagmina” Sadowskiego, wchodzącej w skład Armii „Kraków”. Rdzeń GO „Śląsk” stanowiły trzy duże formacje: 23 Górnośląska Dywizja Piechoty od roku 1922 roku trwale związana z Górnym Śląskiem, mobilizowana od marca 1939 roku 55 Rezerwowa Dywizja Piechoty oraz elitarny Grupa Forteczna Obszaru Warownego Śląsk Ta ostatnia formacja obsadzała wznoszone od 1933 roku śląskie fortyfikacje stałe. Oddziały te dzielnie, przez trzy doby, od 1 września 1939 roku broniły śląskich wsi i miast przed hitlerowską agresją. Należy podkreślić, że odwrót Wojska Polskiego z Górnego Śląska zarządzony w nocy z 2 na 3 września 1939 roku nie był spowodowany faktem pokonania GO „Śląsk” przez oddziały Wehrmachtu, a ogólną sytuacją na froncie południowym, która groziła zamknięciem w kotle silnie trzymającej się na Górnym Śląsku polskich formacji."
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_wyrska

    Na tej stronie mozecie zobaczyc przyklady renowacji Gornoslaskich fortyfikacji:
    http://www.profort.org.pl/

    Znowu wiecien napchal kitow na tej majowce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszające w tym jest to, że wokół tego zjeba było zaledwie kilkanaście osób z tego połowa to koledzy z czołga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby być instruktorem samoobrony to trzeba mieć jedną podstawową i niezbędną rzecz, przygotowanie psychiczne i mentalne. A Kwiecień co ma? jakie on ma predyspozycje mentalne skoro dawał popis bełkotu schizofrenicznego w telefonach do mnie, pijackich docinek na poziomie dauna w esemesach do niego, Karola i wielu innych ludzi?
    Widać po tej pokazówce, że nawet nie potrafi odpowiednio dydaktycznie opowiedzieć poszczególnych manewrów tylko bełkoce coś od rzeczy i kompletnie bez sensu. Wymyśla jakieś nierealne sytuacje na potrzeby tej maskarady samoobronnej bo to co on pokazuje to jest dziecinna zabawa obliczona wyłącznie na efektowność, a nie na skuteczność.
    Nic z tego co pokazał Kwiecień nikomu w realu by się nie przydało do samoobrony. Kwiecień nie pokazał jak trzymać dystans przed przypadkowym napotkanym przeciwnikiem i jak go utrzymać stwarzając sobie pole bezpieczeństwa, a to podstawa. Kwiecień chciał zaimponować chyba sobie samemu, że zna kilka chwytów aikido, które w realnej walce mogą być wykorzystane tylko przez wprawnego zawodnika, a i tak nie w taki sposób jak to pokazuje Kwiecień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie co?
      Kwiecień ma naprawdę jaką obsesję na puncie genitaliów. Od samego początku odkąd trwa ta wojna z nim zjeb do każdego komu che się odciąć mówi, że mu wora naciągnie lub mosznę na głowę i wypisywał nie raz teksty do tego nawiązujące. Kopie tych tekstów na UR. tutaj na tym pokazie też nie mógł powstrzymać się od niezłapania kolesia za jaja. Wiecie co, oglądałem masę pokazówek podobnego typu i na kilku nawet byłem, ale tylko na pokazie Kwietnia można zobaczyć łapanie za jaja. Nikt tylko Kwiecień w całym internecie tak tego nie pokazuje. Coś w tym quźwa musi być obsesja jak nic i jakaś mania jajcarska.

      Usuń
    2. Ej zapomniałeś jak jeszcze pisał o kręceniu wora. Kręcenie wora jest jak widać jego specjalnością.
      Ten pokaz powinien być zatytułowany
      KRĘCENIE WORA W SAMOOBRONIE
      Albo jeszcze lepiej
      JAK POMACAĆ KOLESIA PO JAJACH POD PRETEKSTEM NAUKI SAMOOBRONY

      Usuń
    3. Dla takich niewytrenowanych owiec i baranów zamiast pokazywać jakieś cyrkowe chwyty, których nie wykorzystają i tak lepiej pokazać jak posługiwać się legalnym gazem pieprzowym w niewielkim aerozolu. Kilka technik typu dystans i psiknięcie w twarz z zaskoczenia w napastnika dało by tym ludziom więcej niż popisy na macie z biernym osłem wymacanym po jajach :)
      Kwiecień jest kompletnym idiotą.

      Usuń
    4. I mały dodatek do poprzedniego koma.
      Sami zobaczcie co może zrobić z agresywnym bambrem lekko podpitym niewielki kieszonkowy gaz. Co prawda użył go policjant, ale zrobił to dokładnie tak jak powinna umieć każda z tych niewytrenowanych obiec i baranów patrząca na popisy Kwietnia. Tego się powinno uczyć mieszczuchów, a nie chwytów za jaja.
      Pierwsza minuta filmu i zwróćcie uwagę jak policjant przygotował się do użycia gazu i gdzie go miał

      https://www.youtube.com/watch?v=jbIelXjZss8

      To jest podstawa samoobrony miejskich kobiet i nie tylko kobiet,

      Usuń
    5. https://www.youtube.com/watch?v=yrb53vlmVWM
      analiza filmu:
      W pierwszych 10 sekundach Kwiecień mówi, że bzdurą jest tak jak na filmach pokazują, że gościu leci z takim pistoletem i strzela do 50 gości i nie zmienia magazynka.
      Kwiecień, ale to wszyscy wiemy bo też oglądamy amerykańskie filmy i wiemy, że z pistoletu tyle ludzi się nie da rozstrzelać bez zmiany magazynka i to w locie.
      Koniec analizy.

      Konkluzja.
      Z wykładu Kwietnia dowiedziałem się, że amerykańskie filmy to bzdura. Niebywałą wiedzę mi przekazał Kwiecień.

      Usuń
    6. Kolega mi podpowiedział, że teraz trzeba zorganizować kurs antykwietniowy czyli samoobrona przed łapaniem za jaja przez Kwietnia.

      Usuń
  4. A ja mam "słuchajcie" propozycje by nie wyjść, że jedziemy po tym Kwietniu jak po łysej kobyle by wypunktować pozytywne aspekty działalności Kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywnym aspektem działalności Kwietnia jest to, że poszerza się progresywnie i wprost proporcjonalnie rzesza ludzi poznających prawdę o tym co prawdą nie jest :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie Kwiecień ma pozytywny wpływ na odsiew zjebów w naszym społeczeństwie.

      Usuń
    3. Jest (samozwańczym) badaczem tajemnic. Nagrywa filmy z ciekawych miejsc (nigdy nie wiadomo gdzie się znajdują), popularyzuje historię (przekłamaną), zachęca do czytania książek (nieaktualnych), opowiada ciekawe (i niestworzone) rzeczy.

      Usuń
    4. nie obrażając łysej kobyły (to tylko zwierzę, co wam zawiniło :D ) Kwiecień stworzył nowy trend survivalowy. Jego filmy są instrukcją jak nie należy być idiotą :D
      Poza tym filmy są czasem lepsze niż kabaret, ubaw po pachy... a jak wiadomo śmiech to zdrowie. Czyli Kwiecień propaguje nieświadomie zdrowy tryb życia, mimo że sam pije gorzałę pędzoną gdzieś po krzakach.

      Usuń
  5. W zasadzie filmy Kwietnia nic nie wnoszą ani do tematu militarnego, ani eksploracyjnego . Pozostaje zagadką w jakim celu są publikowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiecień pokazuje nam że 95% ludzi to tumany i myślenie dla nich to coś czego nie są w stanie osiągnąć przez całe swoje życie. Ciemnogród panuje i robi za tzw. barany co to je się goli ile wlezie, troszkę żal że taki stan rzeczy powoduje że za naszych czasów za wiele się nie zmieni a i troszkę obawiam się że prędzej ciemnota się wzajemnie wybije niż cokolwiek osiągnie. Prawda jest taka że tylko 0,05% ludzi na świecie jest w stanie coś stworzyć-wymyślić-opracować reszta co najwyżej nauczy się tego używać a i tak nie wszyscy to opanują. Tak więc cenię sobie Kwietnia za to że robi za papierek lakmusowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że ktoś w końcu wziął się za tego błazna Kwietnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A i jeszcze jedno, można się z niego uśmiać, czyli robi za komika a śmiech to zdrowie .

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM NA LEKCJĘ MIŁOŚCI W DODATKU NR 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja klawiaturę :)

      Usuń
    2. a ja monitor i klawiaturę.

      Usuń
    3. Te gify to mistrzostwo. Teraz widać jak Kwiecień ma zniewieściałe ruchy. Jeszcze nie widziałem by jakiś instruktor pokazywał samoobronę jak baletnica. Ruchy gejowskie no i ta inklinacja do genitaliów....

      Usuń
    4. Jak pokonać żołnierza?
      METODA NA IDIOTĘ
      czyli podejść do żołnierza trzymając się za twarz i lamentując powiedzieć, niech pan mnie nie bije. Następnie hyc za żołnierza obejść go szybko z tyłu i chwytając za kamizelkę obalić na ziemię.
      Metoda szczególnie polecana dla młodych kobiet, mężczyzn i dzieci.
      Jak obronić się przed nożownikiem dźgającym nas nożem.
      METODA NA TOREBKĘ
      czyli jeśli się jest kobietą to okładać nożownika po głowie torebką wywijając nią z całych sił. Jeśli się jest mężczyzną natychmiast rozebrać się z górnej części odzieży i chwytając ją oburącz rozkręcić wiatraka waląc nożownika po pysku. Następnie zawinąć górną odzież na nadgarstku i odpierać ciosy nożem, a drugą ręką walić go w szczękę.
      Jak obronić się przed każdym napastnikiem
      METODA NA JAJA
      Nalezy wykorzystać wcześniejszą metodę NA IDIOTĘ i podejść do napastnika z zasłoniętą twarzą mówiąc niech mnie pan nie bije udając, że chcemy się do niego przytulić. Kiedy napastnik pomyśli, że będzie chwila relaksu złapać go szybkim ruchem z gracją i płynnością łabędzia za jaja i wytarmosić z całych sił tak by napastnik nie mógł złapać powietrza, Gdy zaskoczony napastnik zaczyna odczuwać pierwszy ból trzeba ten manewr powtórzyć, ale tak by chlasnąć go po tych jajach z całych sił uważając przy tym by se nie wybić kciuka, patrząc jednocześnie napastnikowi w oczy i kontrolując jego reakcje.
      Tak więc z napadniętego musimy stać się napadającym i zamiast dać się napastnikowi chwycić za jaja zrobić to pierwszym.
      Jak rozpoznać profesjonalnego napastnika od pospolitego podwórkowego?
      METODA NA UKRYTY NÓŻ
      Jeśli zauważymy, że napastnik skrywa nóż w garści kierując go ku sobie tak byśmy tego nie zauważyli to jest to profesjonalista i mamy powody do obaw i najlepszą metodą wtedy jest ucieczka.
      jeśli zaś widzimy, ze napastnik pokazuje nam nóż na sztorc i wymachuje nam nim przed sobą to rozpoznajemy w nim pospolitego napastnika i nie mamy się czego bać. Wykorzystujemy wtedy do obrony wcześniejsze metody, a na koniec wracamy spokojnie do domu pozostawiając na ziemi napastnika ze zgniecionymi jajami ewentualnie ukręconym worem.

      Usuń
    5. O mały włos się nie zadławiłem :):) mistrzostwo świata, ostatni gif jak Kwiecień wali gruchę temu leżącemu chłopakowi na oczach dziecka jest nie do podjebania :) :)

      Usuń
  10. no i co byłeś na majówce???? dojebałeś Kwietniowi???? nie to zamknij tego bloga cwelu Kwiecień lepiej gorzej ale coś robi w terenie a nie siedzi przed komputerem i wali gruchę a w gębie to każdy jest mocny miękka parówo!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imponuje ci kwiecień widzę, w takim razie zamiast tych prostackich wyzwisk wymień te dokonania swego mistrza w terenie. Pokaż, że ty nie jesteś miękką parówa i sypniesz nam tu jak z rękawa garścią powalających dokonań i rad jakie nauczył cię i pokazał.
      CZEKAMY Z NIECIERPLIWOŚCIĄ TWARDA PYTO WCALE NIE TCHÓRZLIWA Z PRZED KOMPUTERA.

      Usuń
    2. Czy Kwiecień ma rację czy nie to juz niech każdy oceni sobie sam jednym to sie podoba innym nie każdy ma wybór. Ja po prostu nie lubię frajerów zgrywających ważniaków.Siedzisz pedale przed komputerem robisz nagonkę na Kwietnia ,że pojedziesz ,że mu to czy tamto wyzywasz od skurwysynów i co????? WIELKI KUTAS!!!!!!
      MAJÓWKA SIĘ ODBYŁA A TY DALEJ WALISZ GRUCHĘ PRZED KOMUPTEREM !!!!!!!
      ALBO SIE JEST FACETEM ALBO CIOTĄ !!!!!!

      Usuń
    3. i jeszcze jedno jak spędziłeś majówkę cwelu??? przed komputerem z kapucynem w ręku fanatziując jak to dopierdolisz Kwietniowi???
      Jak taki z ciebie "miszcz" to może jakieś kursy sztuk walki poprowadz, jakieś wykłady historyczne nakręć filmik opublikuj niech ciebie inni ocenią.
      DLA MNIE JESTEŚ TAKIM KOMPUTEROWYM CWELEM-ONANISTĄ KRYTYKUJĄCYM WSZYSTKO I WSZYTSKICH

      Usuń
    4. DO INTELIGENTNEGO ANONIMA Z GODZINY 10:27:00 I 10:55:00
      No tak na proste pytanie ty masz inteligentnĄ odpowiedź, że jestem cwelem z kapucynem w reku przed komputerem.
      Co do tego jaki ze mnie „miszcz” no to właśnie potwierdziłeś moje mistrzostwo w gnojeniu takich jak ty i Kwiecień tym, że na polu intelektualnym nie wykazałeś się żadnym argumentem. Tak więc widzisz znokautowałeś się sam i to bez walki. I to na pewno ocenia inni . Widzę, że nauki Kwietnia w ubliżaniu i posługiwaniu się prostackimi zwrotami nie idą w las. Wyciągnąłeś z jego działalności kwintesencje przekazu.
      ***
      No właśnie jednym się to podoba, a innym nie i ten blog jest dla tych, którym się to nie podoba co robi Kwiecień. My tutaj Kwietnia oceniamy obiektywnie i według jego „zasług” odpowiednio nazywamy. Nie wyzywam go tu jak ty mnie i on innych od pedałów, cweli, ciot, kutasów, choć wiele z jego zachowań i wypowiedzi w 100% odpowiada tym określeniom, ale nazywamy jego postępowanie jak na to zasługuje. Jeśli więc wysyła ludziom esemesy z groźbami, straszy jakimiś grupami, śmiercią, pomawia o oszustwa, homoseksualizm i obgaduje w terenie no to jak mamy tego nie nazwać skurwysyństwem? Czyż nie jest to zasadne? Oczywiście, że jest.
      Tylko widzisz my w przeciwieństwie do niego i ciebie bezpodstawnie i bez powodów i bez ARGUMENTU i bez uzasadnienia dla czego nikogo tak nie nazywamy. Ty i Kwiecień zaś na propozycję polemiki na argumenty wyjeżdżasz z wyzwiskami.
      I coś ci gnojku powiem. Takie teksty z jakimi tu wyjechałeś tylko potwierdzają słuszność walki z tym oszołomem i moralnym degeneratem właśnie po to by takich jak ty odsiać z normalnego społeczeństwa i ich wskazać.
      TO BYŁ OSTATNI TAKI TWÓJ POPIS NA TYM BLOGU BO NIKT TAKICH PROSTACKICH TEKSTÓW NIE CHCE TU CZYTAĆ.

      Usuń
    5. To na pewno jeden z tych debili co siedzieli z kwietniem na czołgu. Ja pierniczę, ale atrakcja posiedzieć dupą na burczącym żelastwie i przejechać się dziesięć metrów w dodatku spaść z tego czołgu o mało nie wpadając pod gąsienice. No organizatorzy majówki z MTMiU wykazali się nawet tu skrajną nieodpowiedzialnością mogącą skończyć się dla kogoś tragicznie. Naprawdę powody do aplauzu i chwały.

      Usuń
    6. Kwiecień koniecznie powinien zorganizować kurs samoobrony intelektualnej czyli
      JAK POKONAĆ INTELEKTUALNIE PRZECIWNIKA
      Punkt pierwszy postraszyć go grupami paramilitarnymi.
      Punkt drugi, wyzwać go od pedryli, pedałów, cweli, zboczeńców, pedofili etc.
      Punkt trzeci, pomówić o tajemnicze telefony do jego matki o 6 nad ranem ze zmodulowanym głosem.
      Punkt czwarty, postraszyć przeciwnika kilkunastoma prokuratorami stojącymi za nami.
      Punkt piąty, zapowiedzieć zrobienie bydła w pracy,
      Punkt szósty, wykonać kilkanaście telefonów do ofiary i wykrzyczeć jej to wszystko, a jak nie odbiera to wykrzyczeć to do sekretarki i nagrać się.
      Punkt siódmy, zaprzeczać potem, że to nie my i wpierać ludziom, że nagrania i esemesy są sfabrykowane.

      Czy o czymś zapomniałem?

      Usuń
  11. buahahahah, Tomasz przeszedłeś sam siebie :D hahhahah, na ostatnim gifie kwiecień wygląd jakby temu chłopu walił gruche :D hehhehel, uśmiałem się do łez, no nie moge ze śmiechu wytrzymać poprostu. Swoja drogą ciekawe skad u niego ta niedrowa fascynacja jądrami... buahahahah, no nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tyle się wszyscy nasłuchaliśmy, ze jesteśmy pedrylami, a tu proszę okazuje się, że pociąg Kwietnia do genitalii jest ewidentnie widoczny.

      ZAPRASZAM NA DODATEK NR 4

      Usuń
  12. Widzial ktos belkot koniczyny pod tym tematem na blogu Kwietnia?
    Zrobil paste jakiejs z dupy ksiazki w ktorej amerykanin wygaduje kity na temat Polski, ukazujac nijakie zrozumienie istnienia i sposobu uzycia kawalerii jak i zwykle przy tym przemilczenie Polskch wojsk pancernych.

    Co za klika debili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak koniczyna jak zwykle ni z gruchy ni z pietruchy nie na temat czubek i tyla.
      Przez cały weekend zjeb bombardował mnie emailami grożąc bliżej nie określonym ultimatum, które upłynęło w niedzielę o 18stej. Kilka razy go prosiłem by przedstawił jakieś argumenty na obronę i pozytywna działalność Kwietnia, a w zamian dostałem bełkot pomieszany ze znanymi docinkami na poziomie przygłupa. W końcu musiałem dodać jego email do filtrowanych by więcej nie musieć czytać tych intelektualnych wypocin. Jak widzę szkoła Kwietnia działa. Większość jego zwolenników nie zna innych argumentów jak ty cwelu, walisz kapucyna itp.

      Usuń
    2. Ultimatum koniczyny? Co ten kwietniowy przydupas znowu sobie uroil?

      Usuń
    3. Nie sprecyzował tego. To był bełkot, który częściowo opublikowałem w innym temacie i komentarzu. Reszta też będzie opublikowana w.... w odpowiedniej chwili. Z reszta ta reszta jest taka sama jak to co już znacie.

      jest ważniejsza kwestia niż wypociny koniczyny.
      Do ludzi chyba jeszcze nie dociera co się wydarzyło. Wydarzyło się tak wiele zdarzeń, że te najbardziej bulwersujące i niedopuszczalne tona w nich.
      Chodzi mi o to, że MTMiU oraz muzeum PRL-u dopuściło się by Kwiecień uczył dzieci walenia w genitalia i tego by bez zabezpieczenia w trakcie ruchu pojazdu czołgowego siedziało na nim kilku idiotów i mogło spaść pod gąsienice. Kwiecień przecież zleciał z wozu i o mały włos mógł stać się ofiarą przejechania.
      Za pewne wielu by się z tego cieszyło, ale to bardzo poważna sprawa, która mogła się skończyć tragedią i organizatorzy według mnie nie dopełnili środków bezpieczeństwa jak też nie dopilnowali czego na ich imprezie będą uczone dzieci.
      KONIEC I KROPKA.

      Zadziwiająca jest też postawa uczestników tego cyrkowego pokazu samoobrony, że nikt nie zareagował na to czego uczy dzieci Kwiecień. To, że kilkanaście baranów i baranic stało i się patrzyło jak cepy na to może nie dziwić, ale nie zrozumiała jest postawa rodziców tych dzieci, które na to patrzyły i nie wyszły z nimi z tej maskarady.
      KONIEC I KROPKA 2

      Usuń
  13. Samoobrona Kwietnia to taka sama kpina jak jego pseudo prelekcje , jak ktoś ma pojęcie o technikach samoobrony to tarza się po dywanie bo to co robi ten koleś to zwykłe nieudolne naśladowanie tego co widział w telewizji. Na uwagę faktycznie zasługuje to jego obmacywanie stref intymnych, nie wiem co on faktycznie robi tym chłopakom, porównuje do swoich , chyba ma kompleksy i być może czerpie z tego jakąś satysfakcję, tak czy inaczej nie wygląda to normalnie. Na pokazach nigdy nie dopuszcza się fizycznego kontaktu z miejscami intymnymi, mężczyzn nie obmacuje się jak to robi Kwiecień a jedynie kieruje się " tam " rękę lub nogę i dokańcza się komentarzem ustnym, tak samo z kobietami, nie obmacuje się krocza jak i piersi . Tylko na tej podstawie można stwierdzić że robi to osoba nie mająca żadnego pojęcia o demonstracji jak i o samej technice obrony i walki . Sama kurtka moro i ciemne okulary nie zrobią z pierdoły mężczyzny , tak bym to podsumował . Co do koniczyny to kij mu w ucho , niech się tam wije , ma takie prawo , pewnie to jakiś stary ciemny ćwok co to nie umie się przyznać że doznał nokautu i teraz podskakuje jak pchła. Lepiej niech się do Kwietnia zapisze na kurs samoobrony, miszczu go poprowadzi przez tajniki sztuk walk , duszenie wora to pierwsza z najważniejszych technik Kwietnia wiec dyplom z dusiwora będzie se mógł w chlewie na ścianie przybić, jak gości będzie po zagrodzie oprowadzał to go docenią .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie, no to jest czysta parodia. Najebal sie a potem udawal karateke krecac wora i udajac szpeca od noza krecil mlynce kurtka, to ewidentny swir niezle zakrecony.
    Potem nawalony w swych fantazjach uroil sobie ze bedzie jechal na gozdziku stojac niczym Napoleon i wskazujac kierunek, jakie ma obeznanie to widac, kreci sie jak wsza po pancerzu a finalnie siada grzecznie z drugiej strony a przy pierwszym chamowaniu katapultuje szympansa z maszyny, na poligonie bylby juz pod gasienicami.

    Takie to podrygi alkoholika na psychotropach mamy na zaledwie kilku minutach filmu. Im dalej tym tragiczniej, Kwiecien kolejny raz zmysla banialuki na temat Slaskich bunkrow, wymysla alternatywne historie i udowadnia zupelny brak wiedzy w temacie. Uszy opadaja na jego brednie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi właśnie jaki to z Kwietnia żołnierz, gdyby był faktycznie wojskowym i tak często bywał w armii jak się przechwala, to nie podniecał by się jak dziecko bateryjką Goździkiem i byle ciężarówką. Zresztą jako doświadczony wojak powinien wiedzieć jak skutecznie i bezpiecznie przebywać na tego typu sprzęcie podczas jazdy a nie gibać się jak pierdolony rezus

      Usuń
    2. :)))))) pierdolony rezus :)))))
      dobre :)

      Usuń
  15. Zobacz Gallu co ten koniczyna odpierdziela na blogu kwietnia w najnowszym temacie o majówce 10 maja. Opublikował wszystkie chyba meile co do ciebie pisał. No co za idiota sam sie kompromituje. Rozumiem jakbys Ty to pisal do niego. Pisze jakies bełkoty i publikuje to pokazujac soja głupote.

    Pamietacie jakie to madro ironiczne mial teksty zero przeklinania wszystko wyważone, ale wyszło w koncu szydło z worka bo psychiczny długo tak nie pociagnie.
    PS mnie sie wydaje,że koniczyna to Patryk MC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz sami widzicie jaki to zjeb. Mało tego nie tylko zjeb, ale zwykła moralna kurwa jak kwiecień. I określenia te sa w 100% uzasadnione w świetle jego tekstów wypisywanych do mnie na maila. Część z nich już pokazywałem kilka dni temu, nowych jeszcze nie bo napisał ich tyle, że nie chciało mi się ich kopiować i wstawiać na neta, ale wstawię. Zrobię z tych maili osobny artykuł pt.
      POKŁOSIE DZIAŁALNOŚCI KWIETNIA 2
      bo inaczej się nie da. To co ten zjeb wstawił na bloga kwietnia nie wiem czy odpowiada prawdzie bo nie sprawdzałem czy podczas cytowania czegoś nie przekręcił. Ale chyba nie patrząc na ostatnie cytaty tylko.
      Niemniej sami widzicie po jego zaczepkach jaki ma poziom.
      Za kilka dni zrobię temat niech ten co jest jeszcze troszkę powisi.
      Do tego debila nie dociera, że tego bloga prowadzi kilka osób i kilka pisze. Nie wszyscy jak Tomasz chcą się afiszować z nazwiskiem.
      debil się odgraża, że się spotkamy, że mnie znajdzie, że coś tam, a jak mu Tomasz podał telefon w komentarzu i propozycję umówienia to morda w kubeł.
      I powiem wprost jak mi się ta szmata napatoczy to dostanie w pysk. Z Tomaszem jest tak samo. Żadnej rozmowy nie będzie tylko niech mi skurwysyn wejdzie w drogę...

      Usuń
    2. Totalny idiota, żeby jeszcze usiłował użyć jakiegoś argumentu, a on wali tekstami typu jak tam walisz kapucyna przed komputerem?

      Usuń
    3. No więc dla tego mówię, że to musi być ciężki przygłup by afiszować się samemu z takimi docinkami. Co innego kiedy ja to publikuję bo ja się swoich odpowiedzi na jego zaczepki nie wstydzę. Odpowiadam twardo i konkretnie, a on mi wyjeżdża z docinkami pospolitego prostaka i schizofrenika. I to jest dowód, że nim jest skoro nie widzi, że sam się kompromituje i przy okazji kwietnia. A głupi kwiecień ochoczo zacierając rączki to publikuje w przekonaniu, że to świetne teksty by mnie i nam tu dopiec. Hahahaha jasne no tak nam tym dopiekł, że dym poleciał.

      Zobaczcie jak kwiecień i jego kilku świrów się musza miotać skoro posuwają się do tego typu ataków. Czy ktoś z nas pisze do nich tego typu zaczepki?
      Ja się zastanawiam ile jeszcze trzeba ludziom pokazywać dowodów na kwietnia, że to kawał moralnej mendy? Ile scanów, kopii, nagrań z jego łajdackich popisów i opisanych dowodów na kłamstwa i kompletną nieznajomość tematu Riese, by wreszcie ludzie zauważyli to?

      Ale ja powiem tak ten kto widzi ten się od niego trzyma z daleka, kto idiotą ten się z nim afiszuje.

      Usuń
    4. Trzeba być skończonym pacanem żeby pieczętować swoje zjebstwo na forum swojego guru. Kwiecień jako arcy cymbał chętnie zamieszcza te chore jazdy Koniczyny przez co jeszcze bardziej pogrąża sam siebie. Kolejny raz potwierdza że jego wyznawcy są na takim samym poziomie jak on sam. Najbardziej jednak nie mogę zrozumieć pani Żywot która zaprosiła Kwietnia na imprezę do swojego muzeum. Podejrzewam ze po błazenadzie jaką Kwiecień zaserwował na majówce przyglądnęła się wnikliwiej materiałom jakie otrzymała od Prestiego.

      Usuń
    5. Wez to wyslij prokurature ze ci debil grozi, streczy i stalkuje w necie, szybko zdobedziesz jego dane i mu rura zmieknie.
      Tak jak Patrick cwaniakowal a wystarczylo ze jego imie i nazwisko napisano aby z miejsca sie ustawil.

      To tez taki podchlany cwaniaczek ktory by glowe oddal za Kwietniowe banialuki a ten na niego sra z usmiechem rasowego schizofrenika.

      Usuń
    6. Teksty w stylu "buehuehehe" piszą dzieciaki wychowane na kwejku. Wątpię, czy ten gówniarz ma więcej jak 20 lat.

      Usuń
  16. Jedną z moich hipotez jest to że ze skrzynki mailowej o nazwie Koniczyna z podkarpackiego wychodzą wiadomości różnych osób w tym między innymi Kwietnia. Przyszło mi to do głowy jak poczytałem trochę tych chorych maili od Koniczyny. Straszenie służbami, najścia do domu, kontekst erotyczny ( zabawy z fredem, trzepanie kapucyna, porno, bryndzlowanie, itp..) plus klasyczny bełkot to nic innego jak Kwiecień. Maile są mniej lub bardziej inteligentne dlatego myślę ze piszą je różne osoby. Proszę też zobaczyc na komentarze Koniczyny na blogu kwietnia, zupełnie nie na temat. Nic innego jak akcja copy - paste na bani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniczyna to zjeb z Krosna. Już dawno jest wszystko ustalone. To jest jego stały IP 94.232.216.67 łatwo samemu wszystko ustalić.
      Przedsiębiorstwo Krosoft w Krośnie. Reszta w swoim czasie.

      Usuń
    2. Zdemaskuj gnoja, do naroznika i nokaut.

      Usuń
  17. Kwiecień jest skończonym idiotą, że pokazywał zwykłym ludziom jakieś beznadziejne popisy kopania i walenia w jaja. Ci ludzie nic z tego się nie nauczą, a jeśli chcieli by tak zrobić jak pokazywał Kwiecień podczas realnej napaści to skończyło by się to dla nich jeszcze gorzej bo na pewno nie wykonali by tego należycie sprawnie i tylko rozjuszyli by napastnika. Tak więc kwiecień to skończony tuman, którego należało by zamknąć za takie popisy i narażanie ludzi na jeszcze większe niebezpieczeństwo. jakiekolwiek kopnięcia czy ciosy obronne ćwiczy się latami, a nie na jednym pokazie.
    Drodzy nieszczęśnicy, którzy byliście świadkami tej żałosnej popisówki Kwietnia najlepszą i najskuteczniejszą obroną przed napastnikiem nawet z nożem jest jakikolwieg gaz zawsze trzymany w zanadrzu. Nie ma takiego kozaka, który jak dostał by pieprzem w mordę to dalej by kontynuował napaść.
    czym prędzej pomaszerujcie do najbliższego sklepu militarnego i zakupcie nawet najtańszego psikacza, a właściwie dwa. Jeden do nauki psikania w cel, a drugi do noszenia przy sobie. Wystarczy kilkanaście psiknięć w drzewo by zapoznać się z zasięgiem i celnością zakupionego gazu byście poczuli się w takich sytuacjach nieporównanie bezpieczniej niż ze szkołą Kwietnia.
    Poszukajcie sobie na YT jak wyglądają napastnicy po psiknięciu gazem w twarz, a sami zobaczycie jak łatwo samemu sobie zagwarantować nieporównanie większe bezpieczeństwo niż po tym co pokazywał wam ten stary pawian.
    Gdyby Kwiecień miał jakiekolwiek przygotowanie instruktorskie to wiedział by, że taki pokaz jest kompletnie bez sensu i bezwartościowy dla takich zwykłych ludzi. Kwiecień chciał się popisać i samemu sobie chyba zaimponować bo dla prawdziwych instruktorów to Kwiecień jest idiotą, któremu należało by za ten pokaz nieźle nakopać do dupy, a na koniec obsikać pieprzem by się nauczył nie robić z ludzi idiotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słuszna porada. Sami zobaczcie co się dzieje gdy ktoś dostanie gazem i to zaledwie minimalną dawkę:
      https://www.youtube.com/watch?v=ETs22rQAmNc

      Jeśli ktoś jest nie wytrenowany to nie ma innej opcji jak gaz prawidłowo użyty. Na YT jest wiele filmów pokazujących, że niejeden kozak pękał po jednym celnym psiknięciu. Mocny gaz pieprzowy i nie ma mocnych tylko trzeba poćwiczyć z celnością i odległością.
      Sami zobaczcie co się możne wydarzyć z napastnikiem kiedy dostanie nawet bardzo małą dawkę gazu pieprzowego.
      Chłopak psiknął z bardzo daleka i w dodatku niecelnie. Co by było gdyby był o metr bliżej co i tak daje bezpieczny dystans od napastnika i wypsikał by go całego pełną dawką do wyczerpania aerozolu? Facet w kilka sekund błagał by o karetkę i nie byłby w stanie zaatakować.
      Kwiecień te swoje małpie popisy to se może pokazywać swojej głupiej dupie. Ciekawe czy ją też tak szkolił? jeśli tak to jej współczuje. Pierwsza przygoda z najaranym bandziorem i wiadomo jak by się skończyła. Czyli skończyła by się zabraniem torebki, którą ta by mu sama wręczyła jednym machnięciem i tyle. na resztę napastnik by się nie zdecydował widząc taka pinknotę no chyba, że byłby jakimś ostatnim lumpem i to w dodatku niedowidzącym :))))

      Usuń
    2. Znalazłem jeszcze jeden film dobitnie pokazujący jak należy się bronić w razie napaści. Nie ma takiego kozaka co by to wytrzymał i był dalej skory do ataku po czymś takich:
      https://www.youtube.com/watch?v=DHedQAbpo4Q

      Usuń
  18. Wpis DK
    Darek6 maja 2014 18:41

    Potwierdzam Tomasz Sidor to kompletny idiota i intelektualny karzeł . Człowiek który marzył aby zostać ZOMO- wcem i nawet tam go nie chcieli .... Teraz opłaca go i Swiaka Kay Muller syn Klausa Mullera , niemcy maja kasę i wykorzystują Polską Tępotę oraz chciwość takich marnych kreatur . Nie jestem tępym dzidem lecz realnie myślącym Polakiem takie zagrywki nie robią na mnie wrażenia . W stylu Sawiaka i Sidora .

    Tomek nie wiedziałem,że jesteś z Karolem opłacany przez Kay Muller syn Klausa Mullera. Co ten Kwiecien jeszcze wymysli?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż kwiecień nas zdemaskował!

      Usuń
    2. No pojebus Kwiecien kolejny raz pokazuje chorobe, chlor z urojeniami oszukujacy ludzi. Pierdoli jak potluczony jakies z dupy wyssane urojenia, zaden psychiatra nie ogarnie o co chodzi temu swirowi tylko wysle go na przymusowe leczenie bo on jest chory i nieobliczalny.

      Wiaraci ciesza sie z wlasnej glupoty i karnawal trwa!

      Usuń
  19. A ja tam byłem na majówce z panem darkiem i było bardzo fajnie. Chodzilismy po lesie, uczyliśmy sie historii, pierwszej pomocy i samoobrony. Nawet czołgiem jeźdilismy, sper było. Do tego pan darek nie miał nic przeciwko że pilismy alkochol i zarzywaliśmy narkotyki, sam nawt poczęstował się kreską amfetaminy przed swoją prelekcja bo mówił że lepiej mu sie po tym gada. Ogólnie całą wycieczkę oceniam na dży plus bo było ekstra. Wieczorem pilismy wódke przy ognisk i słuchaliśmy opowieści pana darka o lebensbornie, jestem pod wrażeniem wiedzy tego człowieka. Jż nie moge sie doczekać nastepnej takiej wyprawy. Gorąco polecam, Grzesiek

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tylko jedno pytanie, te brednie to są serio ?

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.