piątek, 28 marca 2014

Powroty

http://moje-riese.blogspot.com/2014/03/powroty.html

I kto w te kłamstwa jeszcze uwierzy?
Chyba nasza szpetna wygnała Kwietniołaka Darkulę na cztery wiatry, że musi się szwendać jak ten bezpański pies po terenie i nocować po znajomych, którzy jeszcze mu łaskę robią. Po pierwsze nie był w żadnych górach tylko podobno w wojsku. Po drugie gdyby był to nie omieszkał by tego udowodnić chociaż krótkim filmikiem w swoim zwyczaju. Po trzecie wciskać farmazony o jakiś z dupy wziętych listach to każdy może. Pokazać ich i źródła skąd są to już nie łaska? Po czwarte nasz Kwietniołakula od razu przeczytał nazwiska i od razu wie kto jest ich potomkami w naszym społeczeństwie i na dodatek siejącymi ferment w Polskim społeczeństwie. No patrzcie jaki alfa qrwa i omega wystarcza mu jakieś nieznane nazwiska i już wie kto jest ich potomkami! Nie powstydził by się takich ustaleń nie jeden detektyw. Bo, żeby ustalić takie rzeczy to trzeba ogromnej pracy, a nasz Kwietniołakula szast prast zna cała historię rodzinna jakiś nieznanych nazwisk.
No i po piąte NOWE ŚRODOWISKO nowi ludzie! Którym na jakiś czas można pomydlić oczka i poudawać wielkiego eksploratora i odkrywcę oraz niewiniątko po, którym nie widać, że zdolne jest do największych skurwysyństw, gróźb, pomówień, świństw i podłości.
No wprost się nie mogę doczekać, aż poznamy to środowisko. Już my ci zrobimy w nim "bydło" w twoim stylu za twoim przykładem. Niech ja się tylko dowiem kogo mamisz i naciągasz łachudro to natychmiast piszę do niego ostrzeżenie i pokażę mu co go czeka niedługo jak się będzie z tobą bydlaku zadawał.

Reszta w komentarzach.

18 komentarzy:

  1. Kwiecień siedzi jak mysz pod miotłą i boi się wychodzić w teren bo wie, że może dostać wpierdol. Bo to co zrobił chłopakom z ZGE i Tomkowi Brożkowi to nie będzie mu wybaczone. A i Sidor jak go spotka to gadać z nim nie będzie...
    Bo z Kwiecień nagrabił sobie do końca życia u wszystkich. Na jego miejscu bałbym się spojrzeć komukolwiek prosto w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powroty? Niby do czego, co za głupi tytuł posta. Kwiecień wraca chyba do matki, która go na oczy nie chce widzieć po tym jak ją zostawił bez grosza. Księgowa go wywaliła to wraca do jakiejś nory wydłubanej nożem z blachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak słów.Żałosny typ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole, on ma oboz ale w tym pojebanym lbie.
    Schizofrenia daje o sobie znac, on bredzi takie farmazony ze kazdy kto ma troche zdrowego rozsadku od razu slyszy alarm antyoszustowy.

    Oszolomiony Kwiecien miota sie po kraju od kiedy wyszedl z kolejnej terapii a konkubina najpewniej pognala pierdolca w przeswicie logicznego myslenia. Albo jest dalej w zakladzie i sle tylko smsy ktore jego genetycznie pierdolniety syn wrzuca na bloga. Kto go tam wie i w sumie chuj z nim, byl nikim i nikim pozostanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że jednego oszusta i naciągacza utrąciło sie do tego stopnia, że już nikt zdrowy na umyśle jak pozna jego prawdziwe oblicze nie będzie traktował poważnie.
      Pozostało jeszcze kilku jemu podobnych, ale najważniejszy i największy oszust ma się jeszcze dobrze i kroi ludzi na dziesiątki tysięcy złotych.
      Zagórski jako jedyny i najpodlejszy kreator całego tego szamba alternatywnego musi zostać utrącony. To on wszystkiemu jest winny i to dzięki niemu od początków jego działalności setki jeśli nie tysiące w skali tego czasu ludzi zostało wywiedzionych na manowce pseudo duchowego rozwoju i naciągnięte na setki złotych.
      Mam nadzieje, że prędzej czy później zbierze się równie duża liczba ludzi obudzonych i oburzonych co dziś jeszcze liczy grupa jego ślepych zwolenników i powie nie jego szkodliwej oszukańczej i wyłudzającej od ludzi pieniądze działalności.
      A jestem pewny, że takich ludzi jest niemałe grono ponieważ Zagórski od lat cieszy się popularnością u mniej więcej takiej samej liczby ludzi. I to nie są ciągle ci sami tylko co rok dwa coraz to nowi na miejsce tych, którzy w tym czasie doszli do wniosku, że działalność Zagórskiego im nic nie daje, nie pomaga i tylko jest naciąganiem. Nikt nigdy za sprawą Zagórskiego nie rozwinął się duchowo bardziej niż był co najwyżej popadł w jakieś sekciarskie towarzystwo, które jak nie na działalność duchową to na złote pręty do piramidy naciągało go na kasę. Jeśli ci ludzie zobaczę, że inni chcą położyć kres tej oszukańczej działalności Zagórskiego to z pewnością się przyłączą. Być może znajdą się i tacy co przejrzeli na oczy i ujawnią coś o nim co pomoże w ośmieszeniu go tak jak Kwietnia. Na pewno trzeba bardzo poważnie rozważyć prześwietlenie finansowe jego działalności wstecz wzorem blogera matka Kurka toczącego sprawę przeciwko Owsiakowi. JESTEM PEWNY, że i Zagórski miałby się z czego tłumaczyć gdyby poważnie dobrać mu się do dupy.

      Usuń
    2. Popieram co pisze Gall. Gdyby nie Zagórski i ta jego sekta to wiele tematów wartościowych miało by poważniejszy wydźwięk, a tak toną w oparach absurdu.

      Usuń
  5. Galu Anonimie zacytuję Twój post kierowany do Redmuluca:

    //Rogala powiem krótko stul pysk i nie pisz tu więcej bo ktoś ujawni nagraną rozmowę z Tobą w, której mówiłeś, że Twoja matka była psychicznie chora i miałeś przez to całe życie z nią kłopoty. To jedno nagranie położyło by kres całej Twojej wiarygodności i tak samo jak w przypadku autysty Marka Sęka skreśliło by Cię w oczach większości jako normalnego. Normalni ludzie i tak wiedzą, że jesteś psychicznie chory, a Twoje wyznanie rozwiało by co do tego resztki wątpliwości. Zaczynasz mnie wkurwiać i to bardzo poważnie więc raz jeszcze stul pysk. Jeszcze raz będę musiał tu kasować Twój chory komentarz a spodziewaj się, ze nagranie trafi do sieci.//
    link
    http://klamstwa-riese.blogspot.com/2014/03/tylko-nie-politycy-oraz-przywodcy.html?showComment=1396081022761#c4568685723112260237

    Czy to prawda? Czy naprawdę istnieje takie nagranie w, którym Rogala przyznawał, że jest synem chorej matki? Jeśli to prawda to wyjaśniało by wszystko czym się zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak istnieje ponad wszelką wątpliwość. I Rogala temu nie zaprzeczy bo wie, że to prawda. Jeśli zaprzeczy jednak, to natychmiast nagranie ukaże się w sieci.
      Rogala jeszcze niedawno był bliskim przyjacielem i chyba nadal jest, i współpracownikiem Janusza Zagórskiego tworzącym aktywnie całe to pseudo duchowe środowisko. Brał czynny udział w oszukiwaniu ludzi i tworzeniu mitów z chęci zysku podobnie jak Zagórski. Nadal to robi kupcząc kłamstwem. Rogala wybrał temat reptalian bo zobaczył, że to chodliwy towar i można z tego nieźle wyżyć dając prelekcje u Zagórskiego i sprzedając swoje płyty i materiały. Doszło do tego, że stworzył na naszym rynku bez pozwolenia Davida Icka własny serwis opatrzony jego nazwiskiem. Icek jak się zorientował, że ktoś w Polsce zarabia na jego bzdurach zareagował by temu położyć kres, ale z tego co wiem jakoś się dogadali.
      Gdyby to nagranie się ukazało było by to przysłowiowym kolejnym gwoździem do trumny dla całej reptaliańskiej agendy, Rogali, Zagórskiego i samego Icka tylko potwierdzającym fakt, że całe to środowisko jest schizofreniczne.
      Mogę zrobić jeden wyjątek dla Rogali i pozwolić mu się do tego faktu odnieść, ale tylko i wyłącznie do tego faktu. Jeśli to zrobi to nagranie się nie ukaże. Jeśli zaprzeczy to się ukaże, a jeśli nic nie odpowie to.... to się zobaczy.

      Usuń
    2. myślę, że Gal nie wciska kitu. No to się poszerza grono autystów i schizofreników wokół Zagórskiego. Gall opublikuj to nagranie. Być może dzięki niemu ileś setek wyznawców reptalian przejrzy na oczy kto im ten kit wciskał. Choroby psychiczne są dziedziczne bez wątpienia.

      Usuń
    3. Potwierdzam, nagranie istnieje i je słyszałem, tak naprawdę to całe towarzystwo " wysoko lotne, moralne i znające prawdę , całą prawdę i tylko prawdę " to kilka osób z zaburzeniami postrzegania świata rzeczywistego i na nieszczęście innych mające zdolność do wygłaszania tego wszem i wobec. Łapią się na to ludzie nieszczęśliwi i chorzy licząc na jakąś cudowną odmianę. Niestety nikt z nich cudownej przemiany nigdy nie przejdzie a to co go trapi będzie go trapiło do końca. Myślą że zmiana nastąpi, pewnie jutro i tak z dnia na dzień i rok za rokiem, nadal są w tym samym miejscu jak byli przed doznaniem " oświecenia " z łaski wszystkich promowanych cudaków przez Zagórskiego. A Zagórski łapie co popadnie, dorwie Kwietnia to doi ile się da, potem kop w zad, byli Lightworkerzy, podoił i kop, był Rogala, tu też chyba wystąpił jakiś zgrzyt i tak można wymieniać i wymieniać. Jak ktoś się chce pośmiać to polecam na kanale NTV serię rozmów z Gracjanną która to swoje wywody skończyła na sprzedawaniu olejku od kosmitów który to całą medycynę rozkłada na kolana, działa na wszystko , na was tez podziała tylko musicie go kupić ( recepturę dostała od kosmitów darmo ale w myśl zasady " z czegoś trzeba przecież żyć " pani Gracjanna nie podzieliła się recepturą gratis by wszyscy mogli sami się leczyć ( z która nie płaciła ) i tu jej anielskie dobro zostało komercyjnie na chwilę odstawione na bok dla chęci zysku kilku srebrników. A co , ona dostała receptę to wara wam od niej, a jak chcecie kupić to adresik i konto podeśle , ciu ciu ciu wam powie , potem pokrasi wam miłością kosmiczną i energią eteru. Na marginesie to opowiada ona o swojej wnusi albo siostrzenicy która to jak byk widać ( bo ja pokazuje nawet i oczywiście opowiada o niej ) że prawdopodobnie jest zwykłym autystycznym dzieckiem, zresztą jak obejrzycie ( traktujcie ten czas oglądania jak byście oglądali kabaret ) sami stwierdzicie. Tak więc zapewne choroby psychiczne są dziedziczone, nieraz w mniejszym a nie raz w większym stopniu, taka jest natura , ludzie karmieni różnymi religiami zawierającymi tyle głupot przywykli już do takich zachowań i nawet dziś obcując z osoba chorą psychicznie nie potrafią szybko zorientować się że to zwykły świr . Tu właśnie mamy coś w rodzaju " związku zrzeszonych świrów " którzy to starają się ześwirzyć ludzi normalnych. Taka niestety jest prawda a dodatkowo jest to ich sposób zarabiania na życie.

      Usuń
    4. Wydawnictwo Illumiantio do którego należy serwis di.pl ma wykupione prawa autorskie od Davida Icka na wydawanie wszystkich jego książek w Polsce. Mamy też pozwolenie wszystkich autorów na tłumaczone artykuły. Nasz serwis jest oficjalny co mamy na pisemnej umowie.

      Szantażowanie mnie telefonami świadczy o tym że Tomasz Sidor postępuje w tym wypadku nietyczne i niemoralne. Matka moja była chora ale krótko i ponad 20 lat temu. Z Zagorskim nie współpracuje i nie reklamuję i jakby ktokolwiek z was czytał to moje komentarze na NTV są negatywne od bardzo dawna. Galu anonimie vel Tomku nie spodziewałem się że potrafisz posuwać się do szantażu. Co chcesz uzyskać ? Strona di.pl to własność wydawnictwa nie moja. My tylko tłumaczymy artykuły i filmy które są dostępne za darmo. Ja wycofałem się już z życia publicznego wykładów i wystąpień. Jeśli macie pretensje o artykuły to piszcie do ich autorów nie do tłumaczy.

      Usuń
    5. Na serio cie szantazowal czy konfabulujesz?
      Nagrales rozmowe?

      Usuń
    6. No i tajemnica się wyjaśniła i dobrze, że to Rogala przyznałeś. To właściwie wyjaśnia wszystko i ludzie inteligentni i zdrowi już rozumieją skąd u Ciebie skłonność do mistyki i fantastyki w takim wydaniu. Niestety zmartwię Cię nikt nie uwierzy, że można być psychicznie chorym przez chwilę. Poza tym w rozmowie nie mówiłeś przez chwile tylko zawsze. Ktoś z wadami genetycznymi powodującymi zaburzenia nie choruje przez chwile i w ogóle ktoś kto nie rodzi się ze skłonnością do zaburzeń nigdy ich nie ma nawet gdy jakiś problem życiowy lub czynnik go doświadcza. Poza tym niestety ta skłonność jest dziedziczna i jeśli ktoś żyje sobie spokojnie nie mając powodów do uaktywnienia się choroby to i tak wykazuje skłonność do nietypowych przekonań, zainteresowań itp. A Ty wyjątkowo by nie powiedzieć perfidnie depczesz w temacie reptylian nie tylko by na tym zarobić, ale i zarazić tą chorą ideą innych dokumentnie ogłupiając przy tym ludzi i wprowadzając do realiów życia społecznego kolejne absurdy zniekształcające racjonalne postrzeganie historii i faktów.

      Piszesz coś o etyce i moralności?
      No dajże spokój...
      A gdzie Ty ją miałeś tworząc tyle lat spółki z Zagórskim sekciarzem, Kwietniem oszustem i łajdakiem swoją moralność i etykę? Gdzie ona jest gdy sprzedajesz ludziom tak absurdalny kit w, którym już sam się pogubiłeś i, którego sam nie jesteś w stanie zweryfikować. Opierasz sie o rzekome badania innych, ale sam tak naprawdę jesteś tylko i wyłącznie przekaźnikiem i jak powiedziałem nie dokonałeś żadnego dowodu potwierdzającego ich dokonania. A więc sprzedajesz nie własne, a czyjeś androny. I ty mówisz o etyce i moralności?

      Twoje ostatnie zdania sprowadzające pretensje do autorów artykułów, a nie tłumaczy czyli Ciebie i Twojego brata wiesz co mi przypomina?
      Trzymaj się dobrze bo własnie dostaniesz mocnego kopa...
      Przypomina stwierdzenie nazistowskich zbrodniarzy zabijających w niemieckich obozach koncentracyjnych ludzi, którzy na procesach potem wymawiali się, że tylko wykonywali rozkazy i swoją rolę.
      Właśnie pisząc tę wymówkę pokazałeś, że masz taką mentalność o podobnym konstrukcie do tych zbrodniarzy.
      Ja tylko tłumaczyłem tę intelektualną truciznę, a że ktoś się otruł to nie moja wina co nie?

      Usuń
    7. PS
      Tutaj rozmawiasz z Gallem Anonimem, a nie Tomaszem Sidorem.

      Usuń
  6. Fryzjer z Wawki do wieczora umiesci na ufo-relacje nagarnie rozmowy telefonicznej z nieslawnym pojebusem i przydupasem Kwietnia, samozwanczym mesjaszem autystycznch fanatykow, psychopata internetowym wygrazajacym sie naokolo smiercia i okaleczaniem adwersarzy, szamboblogerem i skurwisynem pierwszej wody - Patryckiem Mckenzy.

    Szykujcie popcorn, piwo oraz poduszki chroniace przed upadkiem z foteli w naplywach ciezkiej beki z McKwietniaka, bedzie show!

    Podobno Fryzjer szykuje specjalny bonus - czyzby nr. telefonu pierdolca Patryka tak aby kazdy mogl sobie z nim porozmawiac, wyslac mu zyczenia urodzinowe no i oczywiscie zlokalizowac telefon (co mozna zrobic za pomoca prostej aplikacji dostepnej w internecie, nie mowiac o "znajomym" pracujacym dla operatora)?

    Czekamy z niecierpliwoscia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do tego srodowiska cynicznych sprzedawcow nadziei i duchowego wyzowolenia, polecam tekst opisujacy chorobe umyslowa, pomyslcie jakim trzeba byc bydlakiem aby zerowac calymi latami na takich osobach jeszcze pogarszajac ich stan:

    "O mojej chorobie.


    Choruję psychicznie od 1998 roku, czyli 10 lat. Leczę się od roku 2000. Uważam, że chorobę wywołuje u mnie świat, społeczeństwo. Zaczęło się od ogromnego poczucia własnej grzeszności i słabości. Nastąpiło u mnie samoponiżanie się. Objawiało się to dziwacznym chodem. Psychozę wywoływali ludzie i nie mogłem się przed tym obronić. Siła niszczycielska mieszkańców Wrocławia była tak wielka, że zwariowałem. Zamykałem się w pokoju, paliłem świeczkę, odseparowałem się od rodziny i znajomych. Popadłem w izolację. Presja szkoły i konieczność nauki były tak wielkie, że mnie to wszystko po prostu przerosło. Nie dawałem rady. Ledwo zdałem maturę. Po egzaminie dojrzałości moja mama stwierdziła, że muszę zacząć się leczyć psychiatrycznie.

    Pierwszym lekiem, który zacząłem przyjmować od sierpnia 2000 roku był Rispolept. Działał na mnie niesamowicie usypiająco. Przez 2 lata przyjmowania tego specyfiku jedyne o czym marzyłem to znaleźć się w łóżku i spać. Drugi medykament to Zyprexa, dość szybko zmieniona na Zolafren. Już było zdecydowanie lepiej, choć męczyły mnie ataki paranoi. Lata 2002

    i 2003 to mój 8-miesięczny pobyt w szpitalu psychiatrycznym we Wrocławiu, na oddziale dziennym, mieszczącym się przy ul. Gdańskiej. Poznałem ludzi podobnych do mnie. Uważam, że świetnie była tam prowadzona terapia grupowa. Potem leczyłem się w różnych wrocławskich prywatnych i państwowych przychodniach. Koniec końców znalazłem się w Dolnośląskim Centrum

    Psychiatrii i Psychoterapii przy ul. Zielińskiego.Trafiłem do dr Laskowskiego. Na moją prośbę zaczął eksperymentować z lekami. Pojawiła się depresja. Zwalczył ją skutecznie Fluanxol. Brałem Citaratio, Apotrifluoroperazynę i okresowo dawne leki(czyli Rispolept i Zolafren).

    cdn

    OdpowiedzUsuń
  8. cd

    Jesień 2006 roku

    była dla mnie przerażająca. Wydawało mi się, że chce mi się pojawić duch, jakaś zła istota z innego świata. Bardzo się tego bałem. Czułem obecność szatana czy może jakiejś duszy czyścowej i napawało mnie to lękiem. Stwierdziłem wtedy, że dłużej tak być nie może i na własne życzenie znalazłem się w wojskowym szpitalu psychiatrycznym we Wrocławiu przy ul. Weigla. Było tam bardzo dobrze. Po 10 dniach terapii(muzykoterapia, rozmowy z lekarzem i panią psycholog) wróciłem do domu, czując się znacznie lepiej. Uczucie obecności istot duchowych ustało. 2008 rok to początek przyjmowania leku o nazwie Trilafon. Zaczęło mi się wydawać, że we Wrocławiu porządki robi Jakuza, czyli japońska mafia. Mordują, torturują i zwalczają moich wrogów, czyli wrogów Boga. Pozostało zaledwie kilka dni do obrony mojej pracy magisterskiej z teologii i w domu zaczęło się wariactwo. Cała rodzina, nie wiedzieć czemu, kazała mi brać Clozapol. Jest to lek dla najciężej chorych psychicznie, czyli nie dla mnie. Moje schorzenie nie wymaga aż tak silnego specyfiku. Po Clozapolu trzeba badać krew. Na początku wziąłem dwie tabletki i zemdlałem. Stwierdziłem, że nie mogę brać tego medykamentu. Rodzice kazali mi go brać, a ja go wyrzucałem za okno lub do zsypu. W końcu ojciec nie wytrzymał i pobił mnie. Przyjechała policja i pogotowie. Stwierdzili niezgodnie z prawdą, że to ja jestem winny. Zawieźli mnie do szpitala psychiatrycznego w Opolu. Dwa i pół miesiąca przesiedziałem w tym wariatkowie. Byłem prowokowany do agresji. Bito mnie. Najgorsza była postawa pielęgniarzy, którzy także wywoływali złe emocje. Personel zatrudniony w Opolu to dla mnie banda wariatów, psycholi. Podobnie pacjenci daleko odbiegali od normalności. Właściwie nie zrobiono mi tam żadnej sensownej terapii. Dzień kręcił się wokół posiłków, telewizji i palarni. BEZNADZIEJA! Nikomu nie życzę pobytu w podobnym ośrodku. Po wyjściu na wolność i powrocie do Wrocławia zdałem egzamin magisterski(obroniłem się) i od końca czerwca 2008 roku jestem magistrem teologii rzymsko-katolickiej. Jestem dumny z przynależności do Kościoła. Wszelkie działania Mater Ecclesia to dla mnie swoista Boża psychoterapia.

    Na koniec chciałbym napisać o tym, że dla mnie Polska to chory kraj, zresztą cały świat nie ma się zbyt dobrze. Ta banda paranoików musi zrozumieć, że PARANOJA TO OBŁĘD, to straszna choroba i wywoływanie jej oraz przebywanie w tym stanie nigdy nie można uważać za normalność.

    Apeluję do polityków i dziennikarzy: LECZCIE SIĘ PÓKI NIE JEST ZA PÓŹNO! Psychologowie i psychiatrzy czekają na was z utęsknieniem. Jaki naród, takie elity. A naród, ta obłędna masa, ten motłoch, już dawno sięgnął dna.



    P.S. Moja diagnoza to schizofrenia paranoidalna, dekompensacja psychotyczna, depresja.



    JEŻELI PRAWDĄ JEST, ŻE ZDROWIE JEDNOSTKI GWARANCJĄ ZDROWIA OGÓŁU, TO

    JEST JESZCZE NADZIEJA.



    Autor: Grzegorz
    "
    http://www.niejestessam.net/index.php?option=com_content&task=view&id=112&Itemid=54

    Zestawcie to z urojeniami Seka oraz dzialalnoscia Kwietnia, Mckeziego czy Zagorskiego jako glownego mieszacza w glowach skolowanych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jak ktoś się chce pośmiać to polecam na kanale NTV serię rozmów z Gracjanną która to swoje wywody skończyła na sprzedawaniu olejku od kosmitów który to całą medycynę rozkłada na kolana, działa na wszystko , na was tez podziała tylko musicie go kupić ( recepturę dostała od kosmitów darmo ale w myśl zasady " z czegoś trzeba przecież żyć " pani Gracjanna nie podzieliła się recepturą gratis by wszyscy mogli sami się leczyć ( z która nie płaciła ) i tu jej anielskie dobro zostało komercyjnie na chwilę odstawione na bok dla chęci zysku kilku srebrników. "

    Dzwoni kobitka do ekonomisty i mówi :
    "proszę szanownego Pana ja prowadzę rozwój duchowy i medytuję nad pieniędzmi bo wciąz mi na życie brakuje, płacę z naukę mantr, płacę za NPL, kupiłam flet i powiesiłam nad drzwiami, na drzwiach w łazience kupiłam i zawiesiłam czarodziejskie lustro bagua, za drzwiami w pokoju mam czarodziejską żabkę, na półkach słonie tybetańskie, nad łóżkiem indiańskie łapacze snów, zakupiłam i przeczytałam wszystkie książki czarowników i duchowych mentorów. A mimo to wciąż brakuje mi pieniędzy.

    U mnie to nie działa, a oni mają pieniądze zarabiają krocie i opływają w dostatek, u nich to działa,

    ...na to rzecze ekonomista... a sprzedaj kobieto te flety , żaby, lustra bagua i książki. Nie płać za pierdoły i kocopoły które opowiadają , a też będziesz miała full pieniędzy. :-)

    OdpowiedzUsuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.