sobota, 29 marca 2014

POKŁOSIE DZIAŁALNOŚCI DARIUSZA KWIETNIA

autor prestissimoLIVE
http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?p=7191#7191

POKŁOSIE DZIAŁALNOŚCI DARIUSZA KWIETNIA 
Kwiecień otarł się już o wszystkich umysłowo chorych propagatorów kitu jacy istnieją na Polskiej scenie alternatywnej. Jego głównym propagatorem i oszustem żerującym na ludzkiej naiwności jest Janusz Zagórski natomiast wszyscy bez wyjątku, którzy stoją u boku Zagórskiego i kiedykolwiek stali tworząc wespół z nim całe to środowisko nawiedzonych prelegentów poprzez akceptację banialuk Kwietnia i brak sprzeciwu wpisują się równo w ten sam poziom intelektualny i psychiczny jaki reprezentuje Kwiecień.
Kilku cwaniaków śladem Zagórskiego widząc, że brednie Kwietnia swego czasu ściągały znaczną ilość słuchaczy postanowiło podpiąć się pod jego tematykę po mimo, że ich własna z Kwietnia nie miała kompletnie nic wspólnego. Owi cwaniacy liczyli na zwiększenie własnych przez to obrotów materialnych. I tak dla przykładu co nie wymaga większego komentarza Zagórski wykorzystywał Kwietnia tak długo jak długo Kwiecień na jego spędach zapewniał dodatkową ilość słuchaczy wykupujących bilety na prelekcje. Skończyło się to w chwili gdy skomasowany atak z mojej strony i kilku, może nawet kilkunastu osób zdecydowało się ujawnić kolejne świństwa Kwietnia dzięki czemu Zagórski nie wystawił Kwietnia na ostatnim zlocie NTV wiedząc, że tak dalej być nie może i, że dalej nie da się udawać, że nie widzi popisów Kwietnia i jego podłości, a nadto bzdur jakie głosi. To tak w skrócie bowiem szczegółów szukajcie tej sytuacji na blogu http://klamstwa-riese.blogspot.com no i na moim forum.
Kolejnym propagatorem bzdur Kwietnia ze stajni Zagórskiego był Krzysztof Rogala wyznawca reptylian i skompromitowanych wielokrotnie absurdów Davida Icka. Na jego forum powstał osobny dział o tematyce drugo wojennej gdzie lansowano bez opamiętania wszystkie te brednie jakie wymyślał kwiecień pomieszane z komentarzami ludzi od reptylian i tymi, którzy próżno oczekiwali od Kwietnia rozwiązania choćby jednej tajemnicy. Za to interes się kręcił w najlepsze bowiem Krzysztof Rogala wszedł z Dariuszem Kwietniem w układ i wydali wspólne CD z ich obu prelekcjami. Jeden myślał, że dzięki drugiemu zyska i się obłowi przy jednoczesnym przekonaniu o idiotyzmach tego drugiego/i słusznie/. Od samego początku, ani Rogala poważnie nie traktował bzdur Kwietnia o wilkołakach, genetycznych stworach i wielu wymysłach faktograficznych Kwietnia, ani Kwiecień nie uważał poważnie tematu reptylian sądząc, że Rogala jest czubem. Po mimo to obaj wydali wspólne CD i handlowali na allegro ku pożywce zagubionych i zdezorientowanych bzduro-kupców i ku uciesze ich obu. I jak to w życiu bywa gdy dwie strony wzajemnie uważają się za debila musiało dojść do spięcia. Wpierw doszło do różnicy zdań o własne przekonania, a potem o pieniądze. Jeden drugiemu zarzucał wykorzystanie się i oszukanie. Po mimo skłócenia i wzajemnej krytyki płyty CD nadal długo jeszcze wisiały na allegro i nie tylko w sprzedaży. I to jest właśnie dowodem, że żadnemu z nich nie chodziło o jakąś prawdę tylko własny zysk i prawo do czerpania kasy z ogłupiania ludzi.
Kolejnym etapem Kwietnia był Marek Sęk Ivellios specjalista od duchów i komunikacji z nimi w stanach podwyższonej świadomości na haju/, który to widząc okazję przyciągnięcia do swego serwisu paranormalium zrobił Kwietniowi ciąg audycji, a właściwie zamieścił je na swym serwisie w cotygodniowym ciągu audycji. Oczywiście nie dla sympatii do Kwietnia tylko dla zysku i popularności serwisu do, którego dzięki Kwietniowym absurdom ściągały jego fani i zwolennicy wilkołaków zmutowanych genetycznie przez nazistów. A jak jest więcej słuchaczy to i sa większe obroty z reklam z, których nasz autysta sobie nieźle i tanio żyje. Trwało to kilka tygodni w czasie, których Sęk już nawet nie ukrywał na forum Infra, że ma Kwietnia za idiotę. Dopiero kiedy ja to upubliczniłem współpraca ich obu legła w gruzach. Czytaj dział poświęcony autyście na moim forum.
Potem Kwiecień przewinął się jeszcze przez szereg innych propagatorów bzdur liczących, że dzięki niemu przyciągną tłumy słuchaczy nabijających im kasę za bilety na organizowane prelekcje. Wymieniać ich nie muszę każdy wie o kogo chodzi i na szczęście i oni rychło się zorientowali, że Kwiecień i jego brednie to nie reklama tylko anty reklama. Krąg ludzi chcących jeszcze żerować na Kwietniu zawężał się coraz bardziej i całe środowisko zaczęło widzieć, że Kwiecień to chory umysłowo konfabulant zmyślający na poczekaniu bajki i przeinaczający fakty.
Coraz liczniejsi towarzysze Kwietnia w jego działalności na szczęście poznali jego podłą i łajdacką naturę i przeszli na tę drugą pozytywną stronę odcinając się od niego definitywnie. Tutaj ukłon do członków grupy ZGE oraz innych zaprzyjaźnionych, które również zrozumiały, że Kwiecień to zwykłe szambo moralne i umysłowe. Dowodów na to jest na moim forum taka masa, że nie potrzeba w tej chwili do tego wszystkiego wracać.
Ale niestety po tych niespełna trzech latach wojaży Kwietnia po Internecie i terenie zdołał przyciągnąć kilku totalnych oszołomów przekonanych, że Kwiecień mówi prawdę o wilkołakach i genetycznych eksperymentach nazistów gdy tymczasem naziści nie mieli zielonego pojęcia o genetyce, a ich eksperymenty były związane wyłącznie z eugeniką i chemią co prowadziło do zbrodniczych eksperymentów na ludziach.

POKŁOSIE DZIAŁALNOŚCI DARIUSZA KWIETNIA
Faktem jest, że naziści poszukiwali w starożytnych zapiskach okultystycznych i nie tylko oraz w artefaktach śladów wyższej technologii na różnych polach. Niemniej nie istnieją dowody by cokolwiek z tej wiedzy zdołali pozyskać i wykorzystać w swych badaniach. Owszem są pewne poszlaki mówiące, że mogli wejść w posiadanie „obcej” technologii antygrawitacyjnej /wypadek w 1938r w górach Kaczawskich gdzie rzekomo spadł nieznany dysk/ ale to tylko poszlaki. Faktem jest też, że Niemcy jako pierwsi doszli do pewnych rozwiązań technologicznych daleko wybiegających poza tamte czasy. Ale czy to zasługa ich zdolności i nazwę to mocy naukowych czy sprawa wpadnięcia na jakiś nieznany trop zawsze pozostanie domysłem.
I dla tego tacy jak Kwiecień wykorzystują to do snucia celowo zmyślanych teorii i przydając nazistom niebywałe zdolności technologiczne pozwalające im tworzyć ludzi-wilkołaków dzięki zaawansowanej technologii genetycznej. Na tym wózku jak wiemy Kwiecień ukuł masę bzdur i opowieści przy każdej możliwej okazji dryfując w tę stronę by jak najbardziej uwiarygodnić swoje wyobrażenia i wymysły zawsze zasłaniając się zdobytymi relacjami od anonimowych ludzi…. Znalazło się i miejsce dla technologii antygrawitacyjnej, ale w tak absurdalnym kontekście i w oparciu o tak nieprawdziwe poszlaki/muchołapka/, że co poważniejsi znawcy tematu śmieją się w głos na tę teorię.
Jednak są tacy co dali się uwieść teoriom Kwietnia i jego „powabowi” nie widząc nie tylko bzdur jakie wygaduje nie trzymających się kupy, ale i co najistotniejsze jego zwykłej podłości.
Nie dziwi to bowiem Kwiecień udowodnił wielokrotnie, że ma zaburzenia psychiczne tym co kiedyś i ostatnio opisywałem na forum i ściąga do siebie jemu podobnych. Sam z resztą był swego czasu obiektem mile widzianym we wspomnianych kręgach alternatywnych właśnie z powodu tych samych cech jakimi to środowisko dysponuje. CO DO JEDNEGO.
Właśnie z tych powodów od Kwietnia odwróciło się sporo ludzi i chwała im za to, ale czasem trafia się jakiś zagubiony przybłęda o niezrównoważonej psychice, który już sam nie wie czy rozwalić mordę Kwietniowi czy go bronić i jego absurdalnych wymysłów. Za chwilkę poznacie człowieka reprezentującego ten patologiczny pokrój jaki kreuje Kwiecień i całe to zwichrowane psychicznie środowisko do którego najprędzej trafiają Kwietniowe chore opowieści.
Kilka miesięcy temu odsłuchałem na sekretarce wiadomość od jakiegoś anonimowego psychopaty z groźbami jakich zaraz wysłuchacie. Ów psychopata groził mi śmiercią, podpaleniem domu i kilkoma innymi rzeczami za to, że atakuję Kwietnia i innych ludzi na swoim forum. Oczywiście od razu się zorientowałem, że mam do czynienia z kimś od Kwietnia, ale nie wiedziałem z kim. Po jakimś czasie niejaki Patrick McKenzie założył bloga http://antyhejter.blogspot.com na którym na, którym w setkach postów usiłował mnie zastraszać, obrażać i wymusić zamknięcie mojego forum i zaprzestania opisywania kłamstw całego tego łajdackiego środowiska. Mam pełne kopie całego tego bloga co do jednego posta. W jednym z postów ów Patrick McKenzie dopuścił się gróźb wobec mnie, że mnie zabije itp. Podjąłem więc kroki w celu ustalenia kim on jest. Po pewnym czasie udało mi się go jednak sprowokować do wykonania telefonu do mnie, ale go nie odebrałem bo byłem poza zasięgiem. Niemniej jego numer się wyświetlił, a kierunkowy wskazywał na Irlandię. Wczoraj w nocy nie mogąc się do mnie dodzwonić psychopata zadzwonił do mnie na skypie znajdując mnie w spisie. Okazało się, że to typowy psychopatyczny typ o wyjątkowo skurwysyńskiej naturze nawet bym powiedział przewyższającej Kwietnia. Okazało się również, że jego głos jest identyczny jak ten z wiadomości głosowej z listopada zeszłego roku w, której mi groził.
Rozmowę podjąłem wyłącznie dla pozyskania dowodów głosowych i poznania kim jest Patrick McKenzie. W rozmowie nawet nie starałem się zachować uprzejmości bowiem jak to piszę od samego początku nigdy nie będę używał wobec wyjątkowych skurwysynów, łobuzów i dewiantów, psychopatów, oszustów, łajdaków i negatywnych schizofreników języka kultury tylko taki jaki pasuje do ich mentalności, osobowości i charakteru czyli takiego jakiego są godni.
Dzięki tej rozmowie wiemy już kim jest Patrick McKenzie, a nazwisko wkrótce poznamy z całym pełnym adresem zamieszkania nie tylko tam w Irlandii, ale też tu w Polsce. Jestem absolutnie przekonany, że rodzina dumna z niego nie będzie za jego blogowe i skeypowe wyczyny.
Okazało się też dzięki tej rozmowie kim na pewno nie jest. Nie jest na pewno Markiem Sękiem, którego podejrzewałem o to, że to on jest Patrickiem McKenzie. Co nie oznacza, że Marek Sęk nie jest jego kolegą i to zaprzyjaźnionym i wespół z nim nie tworzą tego bloga szamba w, którym Marek Sęk podsyłał Patrickowi McKenzie własne teksty mające niby mnie ugodzić. Można to było poznać po stylu pisania postów Patricka McKenzie, które raz były pisane jak analfabeta, a raz całkiem stylistycznie poprawnie w dodatku pełne cytatów z artykułu o mnie Marka Sęka i kilku innych jego tekstów o mnie, które swego czasu publikowałem w dziale Marka Sęka. Nie zmienia to w niczym sprawy, że Marek Sęk żywo, ochoczo i jawnie stoi po stronie Patricka McKenzy i czasem na antyhejterze pisze pod swoim nazwiskiem „marek Ivellios”
Już sam ten fakt sprawia, że Marek Sęk wpisuje się w ten psychopatyczny nurt jaki zademonstrował Patrick McKenzie gdy kilka razy wobec mnie i innych ludzi odgrażał się, że rozbije głowę młotkiem, połamie kości, przywiąże do krzesła i potnie tak by krwawił i temu podobne psychopatyczne teksty.
Marek Sęk już przez to samo, że przyjaźni się z kimś takim piszącym takie rzeczy POTWIERDZA W CAŁEJ ROZCIĄGŁOŚCI, że to wszystko co o nim pisałem w jego dziale na swoim forum jest prawdą. Marek Sęk również co pokazałem ma podobne skłonności do zabijania, ucinania głów siekierą, dorywania nauczycielek i nękania, molestowanie i dręczenia ludzi co opisał sam we własnym pamiętniku ze szpitala.
I tu muszę serdecznie podziękować przybłędzie Patrickowi McKenzie, że stworzył właściwe pole do uaktywnienia się Marka Sęka gdzie sam stanął po jego psychopatycznej stronie dając mi tym samym kolejny dowód przeciwko Markowi Sękowi na jego psychopatyczną osobowość.
Tak samo mogę podziękować Patrickowi McKenzie za to, że stworzył pole na, którym uaktywnił się Kwiecień w swych łajdackich tekstach i tym samym przyczynił się jak mało kto do ZNISZCZENIA OSTATECZNEGO DOBREGO WIZERUNKU KWIETNIA.
Trzy lata walczyłem by osmieszyć tego bydlaka i nic nie pomagało, ale dopiero za sprawą bloga antyhejter wyszły fakty na jaw o Kwietniu o jakich bym nie wiedział pewnie do dzisiaj. Nie dowiedział bym się, że Karol Sawiak od ponad roku poznał się na tym bydlaku, nie poznał bym jakie Kwiecień wywijał mu numery strasząc bydłem w pracy i śmiercią pisząc, że go załatwi i zdechnie. Nie poznał bym tego wszystkiego co opisałem w poprzednich postach o Kwietniu, a co ostatecznie go dobiło do tego stopnia, że nikt nawet cała ta banda oszustów alternatywno duchowych już nie chce mieć z nim nic wspólnego.
Blog antyhejter pomógł mi więc w dwóch kwestiach Sęka i Kwietnia.
A o to mi przecież chodzi by krok po kroku udupiać Kwietnia i Sęka za to, że stanowią zagrożenie dla społeczeństwa.
Nie interesuje mnie jakiś przybłęda Patrick McKenzy bo to tylko epizod w całej tej walce z tym środowiskiem i prostak, który się przybłąkał z misją obrony Kwietniołaka, który notabene go wystawił, olał i wydał się ostatecznie w jego oczach jako tchórz.
Teraz przybłęda miota się pomiędzy urojoną misją obrony Kwietnia, a pogardą za jego tchórzostwo bo jak wiemy Kwiecień mówiąc w żargonie spękał przed ludźmi, których obraził, oszukał i zrobił świństwa.
Nasz przybłęda został więc na polu podeptany przez własnego guru ze swym blogiem antyhejter i kontem na YouTubie pod nazwą DrLechTaczka https://www.youtube.com/user/DrLechTaczka/videos?shelf_id=1&view=0&sort=dd
Już sama nazwa wskazuje jaki poziom ten przybłęda prezentuje nie mówiąc o treściach materiałów jakie spłodził. Mógłbym to bez problemu podać do YT i je usunąć, ale to przecież nie we mnie bije tylko w tego przybłędę, Kwietnia i Marka Sęka, którzy bratają się w cichym zaprzyjaźnieniu tworząc ten sam poziom intelektualny.
Walcząc z bandą oszustów duchowo paranormalnych Kwietniołakowych jestem narażony na takie, ataki, ale jak się okazuje nie we mnie one godzą tylko w ich samych. Co po pewnym czasie doprowadza ich do wzajemnego skłócenia się i frustracji.

ROZMOWA Z PRZYBŁĘDĄ O NIEZRÓWNOWAŻONEJ PSYCHICE BRONIĄCYM KWIETNIA 
http://w657.wrzuta.pl/film/8V39LJfLFTf/grozby_od_patricka_mckenzie_i_rozmowa_z_nim_na_skype_29.3.2014

UZUPEŁNIENIE 
TEN ANONIMOWY TCHÓRZ DZWONIŁ DO MNIE Z TEGO NUMERU WCZORAJ W NOCY GDY BYŁEM POZA ZASIĘGIEM,

KIERUNKOWY IRLANDIA +353894927782

UZUPEŁNIENIE
Przed chwilką 30 marca 2014 g. 22:44 zadzwonił do mnie na skypie ten parch Patrick McKenzie z konta Adam Filipowicz. Już wczoraj wydzwaniał zaraz jak zablokowałem konto skype Patrick McKenzie. Nie odbierałem bo wiedziałem, że to on. Przed chwilką za pewne wkurzony komentarzami na blogu klamstwa-riese w, których został równo zaorany znów do mnie zadzwonił. Odebrałem to tylko by się przekonać czy to on. Rozmowa trwała około minuty bo mi się zaczął odgrażać więc się wyłączyłem. Tak więc nasz przybłęda nazywa się prawdopodobnie Adam Filipowicz , ale to i tak niedługo się ustali, a wtedy zatańczymy.

94 komentarze:

  1. Cos nie tak z tym linkiem, pisze "Przepraszamy.
    Ten plik został oznaczony jako prywatny i jest dostępny tylko dla właściciela."

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale go Sidor znokautowal, pedalek Patryczek zdjal anonimowe commenty w paniczmym amoku bojac sie totalnego shitstormu.
    Jaki to debil to szkoda slow.
    A haslo "A na chuj ci ten zaklad fryzjerski?" hahahahah!
    Jebany truten z Patryczka, smiec i dno moralne.

    Boze, blogoslaw tanie linie lotnicze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa wyszło szydło z worka ! Patryk to totalna patologia :-) Ludzie co za tępy koleś :-)Czy Patryk skończył 4 klasy zakładam się że nie ?!Znacie ten styl prymitywny i brak słownictwa, to jakiś chudy debil w dresie co czuje się "kimś" :-)
    Już widzę tego popierdoleńca w dresie i w kapturze w górach :--))) hehehehe Wpadnij odwiedz nas złamasie ,osobiście ci kurwa, kurwa jak to mówisz kurwa zrobię ci kurwa ci z dupy jesień z dupy jesień średniowiecza :-) Po wysłuchaniu nagrania Sidor VS Mcdebil -NOKAUT Fryzjer wciągną go nosem :-) ! I jak się czujesz Mcdebilu leżąc na deskach ? :-))) Tomek rozjebałeś gościa na placek jak walec drogowy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Powiem ci tak:gnojek jestes, cham jeste, skurwysyn jestes i jeszcze wieksza kurwa niz Kwiecien."

    Skislem, zgnilem i jeblem na zol...

    Jeden z NAJBARDZIEJ EPICKICH POJAZDOW JAKIE SLYSZALEM W INTERNECIE!

    Brawo Tomaszu Sidorze, to czysty majstersztyk.
    Szkoda ze skonczylo sie jak rozgrzaliscie sie maxymalnie, mogly byc jeszcze przedniejsze masakry.

    Polecam umiescic na YT, zedtyowane do 5-10min z najlepszymi masakrami, jak mu Sidor dopierdala a smarka zatyka albo jak dowiaduje ie niewygodnych faktow i mu mozg lasuje, masakra, kurawa, masakra!!!

    Dawno takiej cedy nie mialem z czegos w internetach, to jest 9,5/10 gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierdole :-) Kwiecień raz wpadł do studni i od tej pory jest zahipnotyzowany do tej pory :-) Ten tekst to istne mistrzostwo świata :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no mnie też to rozjebało. Szkoda, że Tomek sie o Koniczyne nie zapytał

      Usuń
  6. !APEL!

    Skurwysynu ukrywajacy sie pod nickiem Patrick McKenzy, wykazales sie maksymalna glupota, infantylnoscia i debilizmem w swoich wypowiedziach.
    Reprezentujesz razaco niski poziom intelektualny, co widac, slychac i czuc w teych wypowiedziach a ta audycja rozwiala wszelkie watpliwosci, jednak twoja fanatycznosc i brak godnoscic czlowieka spowodowal zaliczenie cie do grona podludzi, ni to malp-lewakow, bedacych cierniem naszej cywilizacji.

    Apeluje do ciebie abys wykonal WAZNA WADOMOSC:

    P R Z E P R O S A L B O Z A B I J S I E !

    OdpowiedzUsuń
  7. Patryk: IP sprawdziłem
    presti: ta sprawdziłeś PIPI w swoich spodniach
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ide zaraz kimać ale jutro jeszcze raz na spokojnie sobie przesłucham hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Pajac z antyhejtera wyłaczył komentarze u siebie bo by go ludzie tam zagrabili jak zeszłoroczne liście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pierdole ten cały Mc-coś tam to mega prymityw i debil którego po wypowiedziach można ocenić że skończył z trudem mega 4 klasy ! I co MC person sam się sadziłeś to dostałeś intelektualny NOKAUT od Tomka :-)))) I pamiętaj Mc person że jak sam powiedziałeś sam się skurwiłeś dla Kwietnia ! To twoje słowa !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pierdole co za śmieć i prymityw z tego admin z antyhejtera !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie se odswierzam:

    http://w962.wrzuta.pl/audio/6HEZH4R2mYz/8wrzesnia2012_darek_kwiecien_w_rozmowie_1_telefonicznej_ze_mna

    http://w962.wrzuta.pl/audio/9aNM42RsClB/10wrzesnia2012_darek_kwiecien_w_rozmowie_2_telefonicznej

    http://w962.wrzuta.pl/audio/0626BCMdzCH/23wrzesnia2012_darek_kwiecien_w_rozmowie_3_telefonicznej

    Pomyslcie teraz jakim zjebem jest koles podajacy sie Patricka McKenzie jesli mowil ze czytal forum Tomasza Sidora.
    Kurwom jest jasli tak bylo, to smark, lysy knypek i konfabulat-to mozna wydedukowac z jego dzialanosci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Patryk stchórzył i wyłączył anonimy akby iniknać totalnego pogążenia z powodu przegranej debaty.

    Miałem niemiłą przyjemność czytać wczesne wpisy na blogu antyhejter, Patrick pokazał w pełni swój poziom a ta rozmowa tylko potwierdziła moje przypuszczenia.

    Tyle w jego teamcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak odbiegnę od tematu -Polacy za granicą czasami mają fatalną opinię trochę się dziwłem ,po odsłuchaniu tej audycji jaką laurkę wystawiaj nam tacy jak ten Mc debil to się przestaję dziwić .

    OdpowiedzUsuń
  15. No Panowie, co tu komentować, Patryś bzyknął kilka blachar i jest gość, co tam że większości musi płacić , pewnie po to wyjechał by se na dupy zarobić. Zapewne zbierał też na Samsung Galaxy 5 albo coś podobnego, ale super kurde , czyli co , dziura, skóra , fura i komóra. Jak masz swoją BMW to tuba w bagażniku nieźle łupie, potem po panienkę i na " dachowanie " do lasu. Istny Waldemar Kiepski , nieźle też rechocze heyk heyk heyk , mój pies podobnie brzmi bo ma krótka kufę , nazywa się to kichnięcie wsteczne . Wyobraźcie sobie z jakimi kobietami musi mieć do czynienia, gość nie wie co to znaczy inteligencja , żadna normalna dziewczyna nie wytrzyma z nim 5 minut rozmowy. Najlepsza zaczepka o skany, no kuźwa ale głąb, dla niego skaner to taki co to z papieru przenosi do komputera w formie elektronicznej obraz i tylko to może skanować . Ale Tomek zostałeś przycięty bo zamiast popularnego " zrzutu ekranu " używasz określenia " skany " co jest tak samo poprawnym określeniem . Ale co się można spodziewać po takim blacharzu ( wiecie są blachary to i blacharze też ) to że coś można nazywać kilkoma zwrotami to już nie bardzo rozumie ( jak widać czytać nie potrafi ze zrozumieniem ) . Do takiego to nie można szybko mówić bo dociera do niego tylko 1/3 tego co usłyszy ( widocznie zamontowano mu procesor taki z przed 80 lat bo Tomek odstawia go intelektem o jakieś 30 albo i więcej ) . On nadal nie rozumie czego Ty chcesz od bandy oszołomów to może trzeba napisać ( jak przeczyta ze 3 razy to pewnie trafi na tą odpowiedź ) Chodzi o nie propagowanie kłamstw, mataczenie , naciągania innych łatwo wiernych ludzi , pomawianie bez podania dowodów tak by samemu można zweryfikować ( to jest sedno bo Patrysio nie umie uzasadnić niczego co napisał, a wyzwiska nie są argumentami ) . Rozmowa była taka że koleś nie rozumiał połowy Twoich pytań Tomku, z tego jest największa beka ( pisząc jego językiem ) , gość jest ograniczony i nie jest tego świadomy , to jest tu komiczne, tak zdecydowanie nie jest dla Ciebie Tomku partnerem do rozmowy . Podziwiam za wytrwałość że dałeś radę tak długo z nim rozmawiać w końcu czego nie robi się dla sprawy, podziwiam też że dałaś radę tyle inwektyw mu nawsadzać ( jak widać język rynsztoka jakim był nagradzany nie robi na nim wrażenia, jest przyzwyczajony ) a wiem że podczas rozmowy nie sypiesz takimi pomyjami ale tak trzeba było bo inaczej nie zakumał by koleś co do niego mówisz co potwierdzał swoim przerywnikiem " kurwa" . To było lepsze niż kabaret . Teraz już nikt nie ma wątpliwości, Patryś udupił Kwietnia przez swoją głupotę a sam z siebie zrobił blacharę , polać mu bo se zasłużył . Przydało by się takich więcej bo jest jeszcze wielu do przetrącenia . Można by Twoim forum zrobić " sale utrąconych " i wstawiać tam kolejno zamknięte sprawy, Kwiecień skasowany tak więc można to oblać Patryś też możesz świętować w końcu odwaliłeś tu najgorszą robotę hehehe-beka, ucz się szczawiu .

    OdpowiedzUsuń
  16. No to niesamowicie ten szczyl dojebał, bekłem ze śmiechu.
    Po co tacy ludzie żyja?

    Spoleczeństwa cierń.

    http://www.youtube.com/watch?v=-byDIeU4ZG0

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaaa zobaczymy. Wlaśnie siedzę w pubie ze znajomymi Irladczykami i tłumacze im o co chodzi z "Patrickiem", dotają konkretnego wukurwu i narobią dymy w związku z tym.

    Patrick masz przejebane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer telefonu do McKfrajera jest podany w poście. Gdybym był w Irlandii postarał bym się go ustalić, a wtedy już nasz imigrant nie znalazł by nigdzie pracy. Sądząc po jego poziomie intelektualnym i czasie spędzonym przy komputerze to pewnie nigdzie nie pracuje tylko chodzi po supermarketach na kradzieże.
      Jak ktoś jest z wysp to prośba o ustalenie po numerze jego adresu tam i personaliów.

      Usuń
  18. Robimy zakłady kiedy znowu Patryk włączy anonimy bo nikt nie bedzie pisał na jego blogu. Chociaż on uważa, że dużo osób pisze po jego stronie na antyhejterze. Ja zauważyłem tylko jego i koniczyne.. Jak nie ma anonimów to blog zostaje "zamrożony". I teraz właśnie się tak dzieje. Ciekawe kiedy odwilż?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak skończyć sprawę z Patrykiem ? zakończcie pisanie na jego blogu i tak zakończy się sprawa definitywnie, to przepis dający 100% pewności. Dla mnie sprawa jest już na tyle klarowna że nie trzeba nic tu dodawać. Nie karmcie trola.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten Patryk to podczlowiek, zwykly cham i plebs. Tak konczy sie puszczanie panszczyznianych samopas.
    Calkowicie skompromitowal sie w tej rozmowie, Sidor go owinal wokolo palca i wywalil do smietnika jak zepsuta zabawke.

    Teraz ustali sie jego dane.

    OdpowiedzUsuń
  21. Einstein powiedział:
    /"Jak to się dzieje, że nikt mnie nie rozumie, a wszyscy mnie uwielbiają?"/
    i tak do niedawna było z Kwietniem
    Kwietnia nie dało się skompromitować przez trzy lata i Już się zdawało, że nikt tego nie dokona.
    Eistein powiedział:
    /"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to właśnie robi"./

    I tak jest w tym przypadku. Przychodzi taki przybłęda McKenzie i trach dobija Darkulę osikowym kołkiem.





    OdpowiedzUsuń
  22. Patryk ty pierdolony leszczu a tyle się odgrażałeś, że masz niedaleko, że zaraz przyjedziesz bo mieszkasz w warszawie i co? I okazało się, że mocny w mordzie jesteś zza morza. Ale jest twój numer, a ja mam kolegę w Irlandii i obiecał mi, że cię pierdolcu znajdzie i nie będziesz śmieciu nawet wiedział kiedy kto i gdzie. Masz to jak w banku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajebiste, Sidor zmiażdżył Patricka w rozmowie, mały gnojek nie miał żadnego argumentu i miotał sie jak świr w kojcu.
    Pokazał w pełni swoją patoligiczną psychikę, wiejski słoik którego starą przywiozły ruskie w bydlęcym do Warszawy a teraz dolinuje w Irlandii. Najlepsze te wstawki o panienkach i odwiedzalności swojego bloga, czysty cebulak z gówna strugany.

    OdpowiedzUsuń
  24. Patryk powinien sie posluchac na trzezwo, ten koles jest przekomiczny w swej glupocie. Jaki on jest zalosny z logiki, czysty ciemny chlopek nie majacy nic sensownego do powiedzenia, zagubiony wredny dzieciak.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten cały cykor chowający się pod pseudonimem Patryck McKenzy dalej ślepo wierzy w Kwietnia, toż to szczyt naiwności robić z siebie adwokata diabła przy tak oczywistych dowodach.
    On chyba by go bronił nawet jakby mu pokazano karte pacjenta Dariusza Kwietnia.

    Idealna rozmowa którą powinien dotać jego pracodawca/szkoła i rodzina, razem z wydrukiem jego gróźb z antychejtera.

    OdpowiedzUsuń
  26. Posłuchałem nagrania i mam takie same zdanie o Mc jak poprzednicy .Jak tacy prymitywni ludzie mogą zabierać głos w jakiejkolwiek dyskusji ?Pan Tomasz rozbił go na atomy w tej rozmowie :-) Różnica w poziomie inteligencji była wręcz miażdżąca !

    OdpowiedzUsuń
  27. No i jednym słowem McKenzie wyświadczył Kwietniowi niedźwiedzią przysługę :-) A żeby było tego mało sam się wystawił jak ostatni debil :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przybłęda imigrant wpierdolił się sam we własne gówno. Teraz nie wie czy to czym groził Sidorowi i innym nie spotka jego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeczytałem ostatni wpis kończyny na blogu anty ,i dochodzę do wniosku że chyba słuchaliśmy innego nagrania ?! Piszesz kończyna że Tomek się zniżył na niziny swojego oratorstwa ? On się jedynie dopasował i to z trudem do poziomu tego debila Mc żeby cokolwiek ten półgłówek zrozumiał co się do niego mówi !Po drugie jak sam zauważyłeś mamy powód do świętowania :-) bo nasza koalicja ma się świetnie w odróżnieniu do waszej i to wasza przegrana stała się faktem a nie nasza ! Ale to jeszcze nie koniec możecie być tego pewni ,kiedyś się spotkamy :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=vPJD69SHJr4

    OdpowiedzUsuń
  30. Patryk tak pomału jesteśmy coraz bliżej -sprawdzamy podam twoje prawdopodobne inicjały K. W . a nazwisko jakieś takie ptasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przegrane pedaly na antychejterze liza swoje pobite dupska.
    Stawiam na syndrom sztokholmski, zdecydowli rozlozyc jeszcze szerzej nogi dla dymajacego ich Kwietnia. Kurwy nie ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak skończyć sprawę z Patrykiem ? zakończcie pisanie na jego blogu i tak zakończy się sprawa definitywnie, to przepis dający 100% pewności. Dla mnie sprawa jest już na tyle klarowna że nie trzeba nic tu dodawać. Nie karmcie trola.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamknął anonimy teraz zamknie bloga proste.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zobaczymy jaki Patryczek jest w cztery oczy, z pozdrowieniami:
    http://www.youtube.com/watch?v=TRdq8NSWfGI

    OdpowiedzUsuń
  35. Olać antyhajtera niech zdycha, mamy swoje forum i możemy komentować właśnie tu co sądzimy o tych ludziach i ich wpisach a wtedy tak jak napisał przedmówca padną na ryj :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. No nie tym linkiem o psach to koleś przegiąłeś ! Policja to psy pilnujący tego systemu i tych wszystkich u władzy i ich ciepłych posad ! Jestem w szoku że psiarnia zrobiła taki kawałek i zapodała w sieci :-( Tacy jesteście mocni ? Na razie ! Jak macie jakieś wątpliwości co można z wami zrobić to sobie zobaczcie Ukraiński Majdan ! Przyjdzie czas że będziecie klękać psy jak wasi bracia z Berkutu -i nie będzie litości w naszych sercach tak samo jak wy nie macie jej dla nas ....Pierdoleni Zdrajcy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się przestępcza patologia pieni?
      Filmik dobrze pokazuje jak konczą takie kozackie szumowiny i patologia spoleczna jak autor antyhejtera.

      Usuń
    2. Nie sprzeczajcie się Panowie. Teledysk niby zrobiony na chwałę policji, ale faktycznie na poziomie patologicznym. Pojebanie z poplątaniem. To tak jakby papież wstał i powiedział:

      moi drodzy parafianie dziś odjebię wam kazanie...

      Usuń
    3. Jaka kurwa przestępcza patologia debilu ! Podobało ci się jak pies kopał niewinnego narodowca na Marszu Niepodległości i do dzisiaj jest bezkarny !kogo ty kurwa popierasz złamasie ! a może sam jesteś jebanym psem że takie linki tu zapodajesz?! I gdzie jesteście psy jak mosad łamie nasze prawa blokując bezprawnie ulice w Krakowie gdy przyjeżdża ta trzoda z izraela ? To ja się pytam gdzie w tedy jesteś psie i kogo przysięgałeś bronić i strzec praworządności !!!!

      Usuń
  37. DaunMcDebil sra po gaciach bo sam się wpakował. Teraz on nie wie co z nim będzie. Oj zdaje mi się, że nie ma co wracać do kraju bo ktoś tu będzie na niego czekał. Nazwisko jego wkrótce poznamy i adresik w Polsce i wtedy tak jak on założył boga na Sidora tak na niego się założy. Zobaczymy jak się pierdolec poczuje jak w co drugim poście będzie ktoś wycierał jego imię i nazwisko i podawał ulicę zamieszkania tak jak on to robił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrysiu poczujesz na własnej skórze jak to jest gdy ktoś tobie tak zrobi.

      Usuń
  38. Patrick McKenzie30 marca 2014 00:02
    Poprosze o jakiś namiar do pana n skajpa, musimy pogadać.

    buhahahah to napisał Mc na blogu wilkołakokwietnia idźcie do lasu parówy i się ptaszkami po dotykajcie zrozumienie będzie pełne bo jesteście podobnymi zerami intelektualnym !A dyskusja będzie owocna jak mniemam -gdyby ją nagrać i wykasować słowo "kurwa" to ile zostanie ? 5% ? :-) heheheheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ciekawe. Wpierw kocha Kwietnia, potem uważa go za tchórza, potem chętnie by mu za to mordę obił, a teraz chce kontaktu. A zapomniałem zanim przestał kochać Sidora jak sam pisał ostro jebał Kwietnia robiąc na YT podobny o nim materiał DrŁechtaczka czy jakoś tak.

      Usuń
    2. Wszystko wskazuje na to że mamy do czynienia z kolejnym pojebem chorym na głowe.

      Całkowity brak spójności w działaniu, drastyczne zmiany nastroju, plątanie się, natrętcwa i zachowania psychotyczne z częstymi wybuchami agresji. McPatryk dołączył do klubu autystów i schizofreników, tylko że on jeszcze nie ma tabletek aby jakoś się kontrolowac.

      Usuń
  39. ///Marek Ivellios30 March 2014 21:28
    Właśnie widziałem tam dzisiaj wysyp anonimowych komentarzy liżących dupę Sidorowi :D Nieźle się musi Sidor gimnastykować, skoro sam sobie tyłek oblizuje :P Ciekawe jak to robi, swoją drogą. Pewnie jak kot, kładzie się na boku, ewentualnie siada pod kątem na półdupku, podnosi jedną nogę i przystępuje do lizania...///

    To napisał na antyhejterze ten koślawy autysta, który sam opisywał na swoim blogu ze szpitala jak mu kazali robic kocie grzbiety.
    Sęk niezły z ciebie pojeb. Ty schizofreniczny negatywie nie lubisz jak się daje ludziom prawqdę o tobie to masz poćwicz sam te lizanie duby już umiesz robić kocie grzbiety pojebie http://ufo-relacje.pl/viewtopic.php?t=906

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ma to obcykane, bycie autorem pamiętnika autysty zobowiązuje.

      Usuń
  40. Czub McPojeb sie zesrał i popłakał, teraz już sam leci na policje, hahaha.
    Ale z niego pojebany schizofrenik, lata jak szmata od roga do roga, miota sie bezsilnie.

    " Przegieliście
    Nie zamierzam sie tłumaczyć dla czego wyłączyłem anonimowe komentarze. Nie mam przyjemności słuchania "inteligentnych" wywodów w stylu "twoja matka to kurwa" i tego typu chamskich prymitywnych odzywek. Tak, właśnie krytykujecie mnie ze jestem półmózgiem ale to wasze przekleństwa świadczą dobitnie o waszym poziomie. Sidor mnie zmiażdzył? No nie sądze zważywszy na to że w każdym zdaniu uzywa minimum 5 przekleństw - rzeczywiście tak zachowuje sie mistrz intelektu. Co do opublikowania numeru telefonu na ufo-relacji i klamstwa-riese to zawiadamiam że w poniedziałek czyli jutro podejme niezbedne kroki prawne do ukarania osób które pozwoliły sobie na pezprawne publikowanie prywatnych informaci na forum publicznym. Jest to nielegalne i zostanie ukarane. O groźbach "namierzenia" i spuszczenia wpierdolu też nie zapomne wspomnieć. Koniec, skończył sie dzień dziecka. Na szczęście mam "skany" ja nazywa to sidor z obydwuch stron jako dowód. Tym razem to wy popełniliscie bład. "

    No już Sidor trzęsie się ze strachu, ha ha ha, trzęsie się ale ze smiechu bo ma na ciebie fest grube i cieżkie dowody w postaci nagrania z pogróżkami, czyli grożenia śmierciąna przestrzeni miesięcy, bloga, no i ostatniej rozmowy.
    Ty jesteś prowodyrem w tym konflikcie i to ty pierwszy użyłeś gróźb karalnych, dowody są, bekniesz i to ciężko, kryminał i pewnie sowite odszkodowanie dla Sidora i Sawiaka jeśli ten zainteresuje się taką okazją dodatkowego dochodu i ukarania bandyty.

    Mc to psychopata i zostanie ukrany za swoje dysfunkyjne aspoleczne przestepcze działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w dupie co sobie myślicie. Publikowanie prywatnych informacji na które właścicie nie wyraża zgody, publiczne nakłanianie do linczu, ciekawe co bedzie następne. Oj zbiera sie wam zbiera. Ta zabawa skończy sie już jutro.

      Usuń
    2. Dobre! No wprost się nie mogę tego doczekać. Skurwysyn pół godziny temu wysłał mi esemesa strasząc tym samym bym usunął jego telefon z forum. ANI MI SIĘ ŚNI!
      Co więcej zrobię dokładnie to co zapowiedziałem w rozmowie z wykorzystaniem jego własnych gróźb i prowokacji.
      Teraz sami widzicie jakim skończonym idiotą jest ta przybłęda.
      Gnój chyba już zapomniał jak sam wszystkich wyzywał dookoła za próby zgłoszenia na policje jego gróźb od kapusiów i innych, a teraz co?
      Na złodzieju czapka gore, boi się o pobyt w Irlandii bo wie, że może zostać deportowany. Bój się masz o co.

      Usuń
    3. A jak ty od samego początku posługiwałeś się moim imieniem i nazwiskiem i podawałeś mój adres i nazwę ulicy na jakiej mieszkam to było dobrze? Wypierdalaj konusie kołtunie i czekaj na konsekwencje.

      Usuń
    4. Ooooo! Kwietniowa rura przypełzła powypłakiwać sie po odjebaniu autokompromitacji dekady.
      Na ciebie sie tyle nazbierało, gnoju, że zdrowo za to bekniesz socjopato.

      Zacytuje Sidora:
      "Powiem ci tak:gnojek jestes, cham jestes, skurwysyn jestes i jeszcze wieksza kurwa niz Kwiecien."

      A teraz wypierdalaj patologiczno spierdolino.

      Usuń
    5. Patryk ty zajebany czubie daj jakikolwiek przykład, że ktoś ci groził. Masz jakieś urojenia jak Marek Sęk i Kwiecień. Co teraz sam srasz po gaciach, że ktoś się wkurwi na takie bydle jak ty i zrobi ci to czym groziłes innym? No wiedzisz, a tak się przecież teraz może stać. To też uznasz za groźbę?Jebnij się w ten zakuty pusty łeb i sam sie teraz oglądaj na ulicy. Polacy maja tam swych przyjaciół z Polski, którzy jakby wiedzieli jaka menda mieszka na jednym kontynencie i wstyd przynosi to wiedzieli by co zrobić.

      Usuń
    6. Ludzie co za prymitywny pojeb !Co ten debil pisze ?Tak to prawda Tomek używał wulgaryzmów ale robił to w sposób przemyślany i celowy a nie tak jak ty debilu że co drugie słowo to kurwa albo eeee bo zasób słów masz zerowy patologio społeczna !

      Usuń
    7. Patologiczna gnido patryczku produkuj się na własnym blogu tutaj miejsca już dla ciebie nie będzie.

      Usuń
    8. Zwróćcie uwagę, że jak schizofrenik i kawał skurwysyna grozi innym to jest wszystko ok i zwala winę za to na prowokacje, ale jak ktoś mu napisze coś w czym zobaczy choćby cień groźby to od razu robi bydle z tego wielką aferę. A ja wiem, że powiedzenie komuś uważaj by ci ktoś nie rozwalił łba nie jest groźbą karalną. I wiele innych podobnych. Nikt Temu skurwielowi niczym nigdzie nie groził więc może sobie poszczekać tyle jego. A tu w Polsce jest zgłoszenie do prokuratury na wiadomość głosową w, której mi to bydle groziło DWA RAZY Drugiej wiadomości nie wlepiłem do tego materiału bo łajzus zatkał słuchawke i nie wyraźnie było słychać. I za to zgłoszenie jest i czekam na odpowiedź z prokuratury, a że nikt po wysłuchaniu nie ma wątpliwości, że głos z wiadomości głosowej jest tym samym co tego łachmyty to sprawa dla organów ścigania będzie dziecinnie prosta.
      Tak więc parchu nie odgrażaj się bo to co ciebie czeka za to co pisałeś i nagrałeś mi na sekretarkę to jest twój koniec.

      Usuń
  41. Jest mi przykro że został usunięty mój post o psach -napisałem to co do nich czuję nie atakując nikogo personalnie tylko system któremu służą .Naprawdę się dziwie czemu tak się stało ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepraszam zwracam honor post się ukazał tylko został dodany do odpowiedzi przez admina mea culpa :-/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale jaja :-) Stawiam dolary przeciwko kasztanom na Sidora że wygra ewentualna sprawę w sądzie i dodatkowo jeszcze na niej będzie do przodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. I co Patryczku poległeś na całej linii ?No poległeś i nie ma to tamto :-)A co teraz chłopczyku chciało by się wycofać z całej sprawy rakiem i o niej zapomnieć w domyśle może zapomną i mi odpuszczą?I tu jest dla ciebie zła wiadomość ,nie zapomnimy ci niczego, i nie odpuścimy ci niczego :-) Cytując pewną panią minister "Sorry, taki mamy klimat" na tym forum :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przebacz dla takiego kmiota jak Patryczek, to nie rurki z kremem i trafiła patologiczna kosa na kamień.

      Usuń
  45. Nasz ,Patryk McPerson złoży doniesienie o przestępstwie na policji Irlandzkiej jak mniemam :-) Jak to będzie wyglądało ? Podejrzewam że podobnie jak to :
    Przychodzi Polak do sklepu w Irlandii.
    - Poproszę piłkę.
    - ???!! I don't understand - rozkłada ręce angielski sprzedawca.
    - No piłkę, okrągłą, jak globus, piłkę - tu Polak gestykuluje.
    - ???!! Please, say it in English... - sprzedawca jest bezradny.
    - Piłka! Mjacz! Futbol! Futbol! - Polak próbuje różnych języków.
    - Futbol? Oh, yes, a BALL! - na twarzy Anglika gości uśmiech.
    - NO! Nareszcie! A teraz powoli: do metalu...

    heheheh :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wyrabiam tego kmiotka McKwietniołaka, ale on z siebie robi kurwe.
    Lizał Kwietniowi dupe a gdy tamten go osrał to poszamotał się trochę, podsrał mu w bezsilnym geście po czym jak kundel znów przyleciał lizać kwietniowego rowa.
    Z Fryzjerem nasz nieudaczny pajac też postępuje jak urodzony schizofrenik-atakuje, grozi, potem podlizuje się (vide rozmowa), płaszczy, znów ucieka, wraca i gryzie, grozi po czym robi z siebie ofiare.
    Wariat, normalnie wariat.

    OdpowiedzUsuń
  47. A taki światowiec był z naszego Patryka -szkoda :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=Ngjs0UsiB6s

    OdpowiedzUsuń
  48. Gnój się zesrał jak małe dziecko. Penie jak jego idol Kwiecień nawalił się znów bo sam się dwa razy wypierał, że był nawalony i dla tego w nerwach coś tam napisał. Widać sam się przestraszył własnych słów i teraz ujada. Idę o zakład, że to cienki leszcz mocny w gębie. Odważniak był z daleka zobaczymy czy będzie odważny w konfrontacji. Tomek nie usuwaj jego numeru spierdolina nic ci za to nie zrobi. To on ma więcej powodów do obaw. Każdy sąd jak przeczyta jego produkcje na antyhejterze to nie będzie zmiłuj.

    OdpowiedzUsuń
  49. I pamiętajcie o jednym nie komentujemy wpisów na antyhejter tylko tu na naszym forum zapodając cytat ! Padną jak paprotka bez wody po kilku dniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przed chwilką zadzwonił do mnie na skypie ten parch Patrick McKenzie z konta Adam Filipowicz. Już wczoraj wydzwaniał zaraz jak zablokowałem konto skype Patrick McKenzie. Nie odbierałem bo wiedziałem, że to on. Przed chwilką za pewne wkurzony tutaj komentarzami znów do mnie zadzwonił i odebrałem to tylko by się przekonać czy to on. Rozmowa trwała około minuty bo mi się zaczął odgrażać więc się wyłączyłem. Tak więc nasz przybłęda nazywa się Adam Filipowicz, ale to i tak niedługo się ustali, a wtedy zatańczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest gnój, który zrozumiał co narobił i przeraźliwie boi się by nikt nie dowiedział się, że to on założył antyhejtera i dla tego taka panika o ten telefon. Teraz jak ktoś wpisuje w google jego numer to od razu wyskakuje adres tego tematu na blogu. Gówniarz ma w gaciach i próbuje zastraszyć. A teraz doszło prawdopodobne imię i nazwisko. Trzeba zrobić mu to samo co on Tobie Tomasz. Konto na YT i bloga. Niech się wszyscy dowiedzą o tym odważniaku.

      Usuń
    2. Nagraj pojebusa i opublikuj, niech się jeszcze bardziej pogrąży.
      Trzeba to sprawdzić, albo down dzwonił ze swojego konta w napływie wściekłości, albo znów się pod kogoś podszywa. Ale to długo nie potrwa.

      Usuń
  51. Ojojo jo nerwy ci puszczają Patrycio ? :-) A ty ten telefon masz na abonament czy na kartę ?Po pierwsze po drugie kady może podać telefon ostrzegający o debilu w sieci z ostrzeżeniem o zablokowaniu .po trzecie to udowodnij to złamasie że przez opublikowanie twojego nr byłeś nękany telefonicznie (bilingi) ale tego nie zrobisz bo każdy ma cię w dupie :-) A tak apropo jakiego twojego numeru to był tylko numer telefonu z którego dzwoniłeś ! A może to był numer budki telefonicznej ? Każdy średnio rozgarnięty prawnik zrobi ci z dupy jesień średniowiecza w odpowiedzi na twoje zarzuty :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  52. Haha zobaczcie co napisał na w tym swoim szambie. Jeszcze niedawno chciał przyjechac nawet w nocy do Tomasza i mu łeb rozwalić, a teraz pisze tak:

    //Sidor tchurzy pierdolony miarka sie przebrała

    Blokujesz mnie na skajpie bo sie boisz ze mną rozmawiać? Teraz to mnie wkurwiłeś! Spotkamy sie w sądzie to zobaczymy jaki jestes twardy, tchurzu jeden. Boisz sie rozmawiać. Mam to gdzieś, mozesz mnie oskarżać o co chcesz, chetnie sie z tego przed sądem wytłumacze ale tobie i tak nie popuszcze. Złamałeś ustawe o ochronie danych osobowych. USTAWE, rozumiesz troglodyto? U-S-T-A-W-E a to jest duż gorsze przestepstwo niż jakaś tam wyimaginowana groźba. Już napisałem do kilku osób które szkalujesz żeby złożyc przeciwko tobie pozew zbiorowy. Nie wywiniesz sie tym razem i sprawiedliwość cie dojedzie, w takiej czy innej formie śmieciu. ///

    Ty daunie z czym do gości ja nie mogę. Brak słów. Ale nie wiem jak wy ja się cieszę, że gnój trzęsie dupą. Sam tego gnojku chciałes to teraz śpij spokojnie i nie obawiaj się, że ktoś ci na ulicy łeb rozwali młotkiem, dom podpali i to co sam pisałeś ludziom.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniale utrąciłeś tego wrednego szympansa.

    OdpowiedzUsuń
  54. Antyheiter poległ, PMc. koniczyna, Ivelios to jedyni którzy tam piszą ( to fakt do sprawdzenia) oto cała armia Patryka ( nawiązując do jego próby konwersacji z Tomkiem gdzie mówił że " no wisz za mnum to kuuupa ludzia stoich " oto właśnie ta twoja kupa czyli 2. Jako że ci jakość nagrania nie odpowiada że niby słaba to wstaw proszę swoje nagranie , deklarowałeś że i ty nagrywasz, tak więc dawaj swoje nagranie, zobaczymy jak obeznany fachowiec i znawca " skanów " z których się tak śmiał potrafi nagrywać, odsłucham tego profesjonalnego nagrania no chyba że okażesz się chłystkiem który znowu kłamał i bredził tak dla zasady. Jaki mistrz ( Kwiecień ) taki uczeń , stawiam że nagrania od Patryka nie będzie a może się mylę ?
    Kolejna sprawa, czy ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości że nagranie z pogróżkami które przedstawił Tomek to ewidentnie ten sam głos jaki ma Patryk z nagrania na skype , ja nie mam. Tak więc o co tu chodzi , straszący , grożący , łysy dres poczuł się dotknięty i poda sprawę do sądu o publikowanie jego numeru z którego to ostatnio stara się zastraszać swoją ofiarę a ta nie chce odbierać jego telefonu hehehe. A więc : wysoki sądzie, czuję się poszkodowany gdyż ofiara moja ( Tomek ) nie odbiera moich telefonów i całkowicie nie pozwala mi na kontakt z nim ( skype ) . Jako że jestem wolnym człowiekiem mam absolutne prawo do stręczenia i zastraszania swojej ofiary ( Tomasza ) i ona jako ofiara ma obowiązek dać się zastraszyć. Co gorsza gnębiony przeze mnie na blogu antyheiter Tomasz lub ktoś z jego otoczenia upublicznił mój numer telefonu, teraz nikt nie będzie chciał go odebrać a ja nie będę mógł zastraszać innych co spowodowało koszty w związku iż byłem zmuszony do zmiany nr telefonu. Tak więc wnioskuje o surową karę dla Tomasza gdyż zablokował mi moje prawo do pastwienia się nad Nim i innymi potencjalnymi ofiarami moich zastraszeń. Jakim prawem Tomasz może się przede mną bronić a co gorsza że star się mi odwdzięczyć, jak to , co to ma w ogóle znaczyć ?
    Tak to synek wygląda, i nadal brak ci rozumu, weź ty se pooglądaj na YT niezależną telewizję, posłuchaj o pozytywnych energiach, potańcz tańce szamańskie, świat Cię pokocha za 100zł możesz na zlot przyjechać, posłuchasz o reptilianach z Darkiem przeżyjesz najwspanialszą przygodę w życiu, ruszycie na wyprawę w poszukiwaniu legendarnych wilkołaków a jak już pojmacie jednego i go światu pokażecie staniesz się sławny i już nigdy nie będziesz musiał pracować tj. BMW , skóra i komóra ( jaką sobie wymarzysz ) a i tablet będą gratis, starczy Ci też na swój prywatny gang o specjalizacji "wymuszenia i rozboje" .
    To jest tak komiczne że przez kilka lat będą o tym legendy krążyły. Niestety ludzie są źli i tu mamy tego przykład.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna "audycja" naprawdę, a to garść złotych myśli adoratora Kwietnia
    - byłem na dziwkach (czytaj: jestem dorosły lub sikam na stojąco)
    - kurwa
    - wilkołacy byli od Chrystusa już przecież
    - kurwa
    - jak się Kwietnia zahipnotyzuje to wszystko powie jak było
    - kurwa
    - jestem łysy
    - kurwa

    OdpowiedzUsuń
  56. Ludzie to jest żałosne że taki element istnieje na tym świecie?! jak później ma być dobrze na tym świecie jak sami debile dookoła :/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ochrona danych osobowych nie ogranicza możliwości samego podania numeru telefonu z którego nic nie wynika. Napisałeś drukowanymi literami USTAWA a nie pofatygowałeś się przeczytać zapisu tej ustawy. Słyszałeś kiedyś o książce telefonicznej. Jesteś strasznie ograniczony PM. Zamiast liczyć na to że cię nie znajdą i zamknąć zawszawioną gębę to ty wpadasz na pomysł pójścia na policje. Jesteś zwykłym głupkiem i tyle. A co jeśli TS ma serwer na biegunie , jak zamierzasz go ukarać skoro to teren nie objęty zakresem takich ustaw. Idź na tą policję to szybciej będziesz namierzony i utemperowany. Ambasada skontaktuje się z Polską a potem z TS potem podanie prawdziwych faktów, potem deportacja a potem .... Ogarnij się . Na twoim miejscu to oficjalnie wszystkich bym przeprosił bo to jest jedyna możliwość złagodzenia kary ,zamiast grozić wszystkim wyrafinowanym sposobem pozbawienia życia lub zdrowia. Ciesz się jeszcze widokiem słonej wody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten smark mysli ze jak przypyszczy to cos zyska.
      Jest glupcem bez wiedzy i doswiadczenia nie zdajacym sobie sprawy co go czeka, ludzi sie ze uniknie kary.

      Usuń
  58. Tak jak sidor ie mści na kwietniu (ch wie o co [mysle że to poprostu chora zawiść, czyli choroba na którą cierpi pół polski]) tak chciałem dodać że ja tez mam do tego prawo - ale ja w odróżnieniu od większości czytelników tego bloga nie jestem zawistny bo doskonale zdaje sobie sprawe że zawiść zabija człowieka od środka (nie musicie sie ze mna zgadzac, wystarczy zapytać psychologa). Myślałem ostatnio o tym wszystkim i doszedłem do wniosku że ja nie chce być jak Tomasz S, gdy dorosne. On jest zawistny, nie ma własnego życia więc próbuje zepsuć cudze... cóż... napinając sie tylko i psiocząc komuś ide tylko w jego ślady, czego tak na prawde nie chce. Wole sie cieszyć życiem (czego mimo wszystko życze wam wszystkim) zamiast gorzknieć przed tym monitorem.

    Mnie w domu zawsze uczono że trzeba bronić słabszych, więc to robie, a właściwie robiłem w miare możliwości, dla tego podjołem sie bronienia Dark a Kwietnia... do czasu aż nie pokazał jaki jest na prawde. Zatanawia mnie tylko jedno; skoro pobicie kogoś całą grupa jest nie honorowe, to czy lżenie kogoś na blogu grupowo ma z honorem coś wspólnego?

    wiem że ten komentarz i tak nie zostanie opublikowany, ale cóż... popiól na to strzepuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzupełniej trafiłeś trafiłeś w samą dziesiątkę. Mszczę sie, ale nie za ch.. wie co tylko za nie byle co i nie znasz historii tego konfliktu i dla tego byłeś ślepy. Mszczę się za dwie sprawy osobistą i nieosobistą. Osobista to taka, że swego czasu gdy byłem dla Kwietnia pełen najwyższych uznań i nadziei ten skurwysyn wprowadziwszy w błąd Karola Sawiaka, że ja posługuję się własnym kontem bankowym do zarabiania pieniędzy kosztem zbiórek dla Kwietnia, to tak w skrócie. Karol podpuszczony przez Kwietnia wdał się ze mną w kłótnię nazywając oszustem. Po długich protestach przy jednoczesnym rozpętaniu zarzewia, kwiecień sprostował te zarzuty pisząc przeprosiny na blogu, ale nie wykasował z bloga nadal mnie obrażających postów na dodatek.... NA DODATEK SAMEMU NAZYWAJĄC MNIE PEDRYLEM. Z jednej strony przeprosiny, a z drugiej wyzwiska i drwiny. Ze szczerego fana stałem się w jednej chwili wrogiem i tu uwaga i tak bym się pewnie stał bo ten podły incydent i tak zbiegł się z momentem w, którym zaczynałem zauważać, że Kwiecień to oszust i zakłamywacz historii. I jak znam siebie jeszcze miesiąc dwa, a sprzeciwił bym się temu. A, że tak się stało prawie jednocześnie to masz teraz dwa powody mojej mściwości.
      Tak więc jeśli masz jakiekolwiek resztki inteligencji to widzisz, że to nie chora zawiść, ale niebagatelne powody i te drugie są większe bo gdyby było odwrotnie to Kwiecień siedział by już za kratami gdybym od razu po pierwszych pomówieniach jakie niedługo potem się pojawiły wytoczył mu sprawę. To, że Kwiecień jeszcze nie siedzi jest WYŁĄCZNIE MOJĄ ZASŁUGĄ bo z wyrokiem w zawiasach moja sprawa sprawiła by, że bankowo by siedział.

      Mam 50 lat życie właściwie za sobą i żaden z was, a już tym bardziej ktoś taki jak Ty nie jest w stanie nic o mnie powiedzieć co ja w nim miałem, a co nie. Mogę powiedzieć tylko, że połowa z was nie miała połowy tego co miałem ja. Tak więc młody kocie nie pierdol czy ja miałem i mam swoje życie czy nie bo tyle wiesz o nim co kwiecień o wilkołakach.
      Sam wreszcie poznałeś się na Kwietniu, a ja własnie "mszczę się na nim" własnie po to by tacy jak Ty nie stawali się jego ofiarami. Nie zauważyłeś tego, klęknij, przeproś i daj Kwietniowi kopa.
      Nikt nie chce bić całą grupą Kwietnia choć z całą pewnością należało by mu się mordobicie, a przynajmniej jedna honorowa piącha w tą kłamliwą mordę.

      I coś Ci poradzę ty nie strzepuj popiołu na to wszystko tylko zagaś peta na tych Kwietniowych bajkach z mchu i paproci tylko uważaj by nie był za suchy bo cały las spłonie.

      Usuń
    2. Po części cię rozumiem. Wczoraj na własnej skórze odczułem jakim skórwysynem może być ktoś komu sie dobrze życzy, pomaga i zna tę osobe dobre 7 lat.

      Przepraszam że Cie pomawiałem o różne bzdury. Nie powienienem w ogóle zakładać tego antyhejtera.

      Na kwietniu sie poznałem, trzeba było się sparzyć żeby się przekonac jakiej kategorii jest to "człowiek"

      Usuń
    3. PS, teraz licznik kwietnia wali już co 10 sekund :)

      Usuń
    4. No to Ci teraz coś pokażę. To tylko jeden z wielu emaili napisanych do Kwietnia kiedy jak każdy na początku myśleliśmy, że to facet z honorem i uczciwy. Kopie tych wszystkim maili do niego i jego odpowiedzi mam zamiar zamieścić kiedyś-niebawem na forum jako dowód, że byłem jednym z pierwszych, którzy temat jego wzięli bardzo poważnie i nie chcieli żeby zrobiono z niego takie paranoiczne szambo. Co za to dostałem każdy wie i dowie się jak opublikuje inne maile pisane ze szczerego serca:

      http://dlaiidiotow.blox.pl/resource/4_moim_zdaniem___Poczta_w_Onet.pl.png

      Teraz widzisz, że tak jak mnie kiedyś i Ciebie potraktował tak samo. A przecież ja walczę z nim jak się okazało i za Ciebie.

      Usuń
  59. No to pozamiatane.
    Kolejny czub utrącony a raczej pomyślnie reedukowany.

    Kwiecień zlot NTV - torpeda - trafiony - zatopiony
    Antyhejter - torpeda - trafiony - zatopiony
    Kwiecień muzeum w Rudzie Śląskiej - namierzony - ...

    Kłamca dostaje za swoje łajactwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam propozycję nie prowokowania sie wzajemnie. Przestańmy się od tej pory wyzywać. Stało sie była wojna, ale skoro Patryk przykląkł to uszanujmy to i pozostańmy w klimacie spokoju i zawieszenia broni.

      Usuń
    2. Dojeb go a nie romansuj z patologiczną kurwą, padł na ziemię-dobij gada. Wiesz że to psychopata i skurwysyn o zwichrowanej naturze.

      Teraz już jakiegoś kolejnego nibybloga bazującego na cudzych materiałach zakłada aby dalej łechtać swoje pierdolnięte ego, dupny eksplorator internetowy.

      Usuń
    3. Myślę, że ból w przenośni oczywiście z powodu zawodu na Kwietniu jest wystarczający na jakiś czas. Mamy przed sobą ważniejszą sprawę by nie pozwolić Kwietniowi szargać historii i wciskać ludziom kitu niż ciągnąc tę pogrążającą w nerwach utarczkę w nieskończoność. Na razie Patryk przejrzał na oczy i trzeba się dać mu z tym przespać kilka nocy by utwierdził się w swym przekonaniu.
      Nie wiem czy ktoś to zauważył, ale każdy kto ze mną zadarł nie chcę być złośliwym i wyjść na pewniaka siebie prędzej czy później sam się dobija.
      We wszystkich grają świeże emocje bo Patryk faktycznie wykazał skrajny fanatyzm, może i dyktowanym szczerą chęcią, ale jak widać i to się może zmieniać. Zobaczymy co będzie dalej na tę chwile myślę, że wszystkim przyda się chwila spokoju. Mnie z resztą też.

      Usuń
    4. Też tak uważam, wzajemne atakowanie się nie ma sensu i do niczego nie prowadzi. Że przykląkłem to jednak za duże słowo gdyz z zasady nie klekam przed nikim zwłaszcza że kojarzy mi sie to z katolicką sektą, jednak chyle czoła i przyznaje się do błędu. A co do tego maila to miałeś racje - temat Riese tonie niewątpliwie i to nomen omen przez samego autora bloga gdzie fakeowy hit naliczany jest co 10 sekund (nie co 20 jak wcześniej). Zasadniczy błąd kwietnia polega na tym że skumał się z tym całym "new age'owym" towarzystwem. Oni poprostu nie są wiarygodni a tych całych chanellingów, energi itp itd nie da się zweryfikować w żaden sposób a skoro kwiecień sie pod nich podłączył to te jego mądrości niejako "domyślnie" brane są za bzdury.

      Usuń
    5. "Patryk" a raczej Adam,
      przeczytales juz blog autysty w ktorym przyznaje sie do choroby i opisuje pobyt w szpitalu?
      Autyzm i chuj.

      Usuń
  60. Kolejna hiena utracona. Sidor, niezla robota, dychnij sobie i szykuj motor na wycieczke na Slask, trzeba upierdolic ta malpe z galezi zeby przestala wrzeszczec i rzucac w ludzi gownem.

    Dzialalnosc Sidora powoili przypomina jakies ghostbusters, patrol antyczubowy ktory gromi paranoikow, klamcow, skurwysynow i hieny polskiego internentu.

    Dobra robota, jak kiedys (chyba tu) pisano, nasze spoleczenstwo nie wyksztalcilo jeszcze mechanizmow obronnych przeciwko takiej szkodliwej dzialalnosci paranoincznych schiozofrenikow, podstepnych kryptosekciarzy i oszustow historycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie ładna pogoda to przyjadę rowerem przecież to tylko 300 km z małym okładem. Będzie to dobry trening przed rozmową z Kwietniem na migi...
      :)
      Nie mogę się doczekać.

      Usuń

KWIECIEŃ TO KŁAMCA I FAŁSZERZ HISTORII, MITOMAN I PARANOIK, A NA DODATEK KAWAŁ CHUJA :)
Kwiecień to sexkamerkowy dziwkarz występujący na sex kamerze w serwisie zbiornik ze slodkacycatka25
To człowiek, który przyniósł bombę na ośrodek pod Soboniem.
A JEGO SYNALEK ADRIAN KWIECIEŃ TO ĆPUN I DILER NARKOTYKOWY.
O szczegóły pytać w komentarzach i szukać na blogu.